Burak Sarıkaya 23 Nisan 2015 Paylaş 23 Nisan 2015 Aracımın hararet göstergesi adeta devir göstergesi gibi hareket ediyor. Normal hızda çıkıp aniden düşüyor. Biraz araştırdım sistemde hava olacağını söylediler bu hava nasıl alınabilir yada başka bir sorun olabilir mi Yorum bağlantısı
Ali Menemen 23 Nisan 2015 Paylaş 23 Nisan 2015 Hocam termostat da olabilir bende de aynısı olmuştu. Değişim sonrası düzeldi. 1 Yorum bağlantısı
Fikret Özsoy 23 Nisan 2015 Paylaş 23 Nisan 2015 Aracımın hararet göstergesi adeta devir göstergesi gibi hareket ediyor. Normal hızda çıkıp aniden düşüyor. Biraz araştırdım sistemde hava olacağını söylediler bu hava nasıl alınabilir yada başka bir sorun olabilir mi Rampa çıkarken yükselip inerken düşüyorsa büyük ihtimalle termostat arızası. Yorum bağlantısı
Ali Menemen 23 Nisan 2015 Paylaş 23 Nisan 2015 Hatta düz yolda bile gaz verdiğinizde normal seviyeye yani 90 derece seviyesine geliyor ayağınızı gazdan çektikten 5 - 10 saniye sonra düşüyor değil mi ve bu bir kere değil her seferinde oluyorsa termostat. Motor suyu sağlıklı sıcak olup soğuyamadığı için motora uzun vadede zararı olduğu söylenmişti bana. Yorum bağlantısı
Burak Sarıkaya 23 Nisan 2015 Yazar Paylaş 23 Nisan 2015 (düzenlendi) İlk başta yeni yola çıkarken 90 dereceyi tam bulmasa da yaklaşıyor ondan sonra başlıyor düşmeye ama hiç belli olmuyor bazen yokuş inerken bile düşmediği oluyor yetkili servis yerine özel servis düşünüyorum onlara laf anlatmak çok zor oluyor çünkü. Diğer aracı yıldırım ford a götürürdüm telefonda durumu anlattım müşür olabilir dediler yıldırım ford a götürürdüm telefonda durumu anlattım müşür olabilir dediler 23 Nisan 2015 tarihinde Burak Sarıkaya tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Recommended Posts