İçeriğe Yönlendir

Hararet Göstergesi Sorunu


Burak Sarıkaya

Recommended Posts

Burak Sarıkaya

Aracımın hararet göstergesi adeta devir göstergesi gibi hareket ediyor. Normal hızda çıkıp aniden düşüyor. Biraz araştırdım sistemde hava olacağını söylediler bu hava nasıl alınabilir yada başka bir sorun olabilir mi

Yorum bağlantısı
Ali Menemen

Hocam termostat da olabilir bende de aynısı olmuştu. Değişim sonrası düzeldi.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Fikret Özsoy

Aracımın hararet göstergesi adeta devir göstergesi gibi hareket ediyor. Normal hızda çıkıp aniden düşüyor. Biraz araştırdım sistemde hava olacağını söylediler bu hava nasıl alınabilir yada başka bir sorun olabilir mi

Rampa çıkarken yükselip inerken düşüyorsa büyük ihtimalle termostat arızası.

Yorum bağlantısı
Ali Menemen

Hatta düz yolda bile gaz verdiğinizde normal seviyeye yani 90 derece seviyesine geliyor ayağınızı gazdan çektikten 5 - 10 saniye sonra düşüyor değil mi ve bu bir kere değil her seferinde oluyorsa termostat. Motor suyu sağlıklı sıcak olup soğuyamadığı için motora uzun vadede zararı olduğu söylenmişti bana.

Yorum bağlantısı
Burak Sarıkaya
(düzenlendi)

İlk başta yeni yola çıkarken 90 dereceyi tam bulmasa da yaklaşıyor ondan sonra başlıyor düşmeye ama hiç belli olmuyor bazen yokuş inerken bile düşmediği oluyor yetkili servis yerine özel servis düşünüyorum onlara laf anlatmak çok zor oluyor çünkü. Diğer aracı yıldırım ford a götürürdüm telefonda durumu anlattım müşür olabilir dediler yıldırım ford a götürürdüm telefonda durumu anlattım müşür olabilir dediler

tarihinde Burak Sarıkaya tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...