Doğukan Ünal2 30 Nisan 2015 Paylaş 30 Nisan 2015 Bizde burdayız =) Fiesta modifiye 06 DN 1023 6 Yorum bağlantısı
Nevzat YÜKSEL 30 Nisan 2015 Paylaş 30 Nisan 2015 (düzenlendi) Bizde burdayız =) Fiesta modifiye 06 DN 1023 Maşallah güzel olmuş fiestanız göz kamaştırıyor. Yalnız o egsoz olmamış çok küçük biraz büyüğünü veya aynısından çiftli olandan taksanız daha sportif olur ve spoiler siyah olmamış beyaz olsa arabayı daha iyi gösterirdi. Ayrıca arka camdan nikelaja kadar çektiğiniz siyah filmi aşağı plakanın altına doğru inen çizgiye kadar komple parlak siyah yaparsanız daha çekici bir görünüm vereceğini düşünüyorum. Farlara güzelinden bir bi-xenon montajı, tamamdır bu iş. Yine de zevk senin. 30 Nisan 2015 tarihinde Nevzat YÜKSEL tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Okan Tansel 30 Nisan 2015 Paylaş 30 Nisan 2015 (düzenlendi) Maşallah güzel olmuş Ama Fiesta ve modifiye diyince Hep Galip kardeşim ve fiestası gözümüm önüne gelir şık ve çok ince kibar dokunuşlar olmuştu ve budur dedirtmişti bana tabi yine söylüyorum bu araçta ciks olmuş 30 Nisan 2015 tarihinde Okan Tansel tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Onur Bulut 30 Nisan 2015 Paylaş 30 Nisan 2015 Garage Fiesta topluluğunu forumumuzda görmek isterim. Maşallah çok şık Yorum bağlantısı
burak can umur 30 Nisan 2015 Paylaş 30 Nisan 2015 Çok iyi duruyor Jant rengi ile harika göstermiş Yorum bağlantısı
Asım Özbaşı 30 Nisan 2015 Paylaş 30 Nisan 2015 çift egsoz daha bi güzel durur diye düşünüyorum Yorum bağlantısı
Burhan Çelik 1 Mayıs 2015 Paylaş 1 Mayıs 2015 Arka Difüzör'ü nerden kaça aldınız acaba? Yorum bağlantısı
Misafir 1 Mayıs 2015 Paylaş 1 Mayıs 2015 Abartısız şık ve yerinde dokunuşlar olmuş. Aracın içinide görmek isterim. Egzos konusunda bencede çift eksoz daha iyi olur. Yorum bağlantısı
Murat Akbulut 1 Mayıs 2015 Paylaş 1 Mayıs 2015 iyi akşamlar arkadaşlar yeni aldım aracı jant önerisi olan var kardeş maşallah nazar değmesin aracına Yorum bağlantısı
Recommended Posts