Mustafa Boz 4 Mayıs 2015 Paylaş 4 Mayıs 2015 (düzenlendi) Geçenlerde bir arkadaşımın arabasini kullanırken yağ Soğutucu denilen parça arizalandi ve bütün yağ su sistemine karıştı heryer yağ oldu su Bidonu tahin kıvamında renginde bir sıvı ile doldu parça değişti gerekli temizlik yapıldı Bidon değiştirildi sistemde su içinde yağ kalmadı ama araç sürekli sürekli su eksiltmeye başladı günlük su ilave etmek zorunda oluyoruz bunun nedeni ne olabilir 4 Mayıs 2015 tarihinde Mustafa Boz tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Selçuk Baysal 4 Mayıs 2015 Paylaş 4 Mayıs 2015 Ben bu konularda pek bilgi sahibi değilim ama, yağ soğutucu arızalandı ise acaba kızgın yağ su sisteminde bir boruyu falan delmiş olabilir mi? Çok saçma bir şey de söylemiş olabilirim bilemiyorum, kusura bakmayın. Yorum bağlantısı
Fuat GÜVEN 4 Mayıs 2015 Paylaş 4 Mayıs 2015 Mutlaka bir yerde kaçak vardır. Arabayı çalıştırın termostat açınca yani sıcakken kontrol edin. Eğer su kaçağı ısınan bir parça yanındaysa sürekli olarak kurur ve göremeye bilirsiniz. Genellikle kelepçeler ellenince araba sıcakken buralardan kaçırabilir. Başıma geldiği için biliyorum. Yorum bağlantısı
Mustafa Boz 4 Mayıs 2015 Yazar Paylaş 4 Mayıs 2015 Conta yakmış olabilir.. Conta yaksa arabanın çalışma düzeni cekisinde bir problem hissedilmez mi Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 4 Mayıs 2015 Paylaş 4 Mayıs 2015 motorun hiçbir yerinde su kalıntısı olmuyor mu? ne kada rilave ediliyor 1000 jm de? Yorum bağlantısı
Mustafa Boz 4 Mayıs 2015 Yazar Paylaş 4 Mayıs 2015 motorun hiçbir yerinde su kalıntısı olmuyor mu? ne kada rilave ediliyor 1000 jm de? Akıntı yok 2 3 gün de bir ekleme yapılıyor yaklaşık 200 300 km bandında ekleme araç içinde hararet ışığı yandği an yapılıyor şu deposunu içindeki iki metal cubuk boşa çıkınca ışık yanıyor ve su deposu max seviyesine kadar su ekleniyor oda ortalama 1lt civarinda Yorum bağlantısı
Mustafa Boz 5 Mayıs 2015 Yazar Paylaş 5 Mayıs 2015 haharet mi? radyatör su seviyesidir omuhtemelen çubuklar boşa çıkınca yanıyor zaten çubuklar boşa çıkınca çok az şu kalmış oluyor uyarıyor Yorum bağlantısı
Mustafa Boz 16 Mayıs 2015 Yazar Paylaş 16 Mayıs 2015 radyator de çatlak bulduk radyotor değişti hortumlar kontrol edildi kaçak yok ama hala şu eksiltiyor neolabilir çözüm bulamiyoruz Yorum bağlantısı
Sinan Özvarlık 2 Temmuz 2015 Paylaş 2 Temmuz 2015 Geçenlerde bir arkadaşımın arabasini kullanırken yağ Soğutucu denilen parça arizalandi ve bütün yağ su sistemine karıştı heryer yağ oldu su Bidonu tahin kıvamında renginde bir sıvı ile doldu parça değişti gerekli temizlik yapıldı Bidon değiştirildi sistemde su içinde yağ kalmadı ama araç sürekli sürekli su eksiltmeye başladı günlük su ilave etmek zorunda oluyoruz bunun nedeni ne olabilir Aynı sorun sattığım poloda da vardı , 2 haftada bir su eksiltiyordu ama bir türlü sorunun kaynağını bulamamışlardı.çoğunda bu sorun var galiba Yorum bağlantısı
Selçuk Keleş 3 Ağustos 2015 Paylaş 3 Ağustos 2015 Canınızı sıkmak istemem ama bu sorunu aynı şekilde 2000 Bora'da yaşayan bir arkadaşım var, ne yaptıysa nereye götürdüyse hiç biri de sorunu çözemedi. Yorum bağlantısı
Feriz AY 16 Ekim 2015 Paylaş 16 Ekim 2015 Selam aleyküm.mustafa bey.bende 2002 MONDEO var.geçen ay bir anda hiçbir yerde kaçak sızdırma olmamasına rağmen su eksiltmeye başladı.sizin arkadaşın aracındaki periyotlarda.sorunun radyatör yedek su deposu kapağını bir hafta öncesinden sert çevirince içindeki parça boşa düşmüştü,tekrar içine kapağa emanet tutturup kapatmıştım.tamircime gösterdim,kapaktan dedi.değiştirdim su eksiltme kesildi.yedek parçacı bu araçların kapağı termostatlı dedi ve eski ve yeni kapağı karşılaştırarak anlattı bana. 1 Yorum bağlantısı
Mustafa Boz 17 Ekim 2015 Yazar Paylaş 17 Ekim 2015 Selam aleyküm.mustafa bey.bende 2002 MONDEO var.geçen ay bir anda hiçbir yerde kaçak sızdırma olmamasına rağmen su eksiltmeye başladı.sizin arkadaşın aracındaki periyotlarda.sorunun radyatör yedek su deposu kapağını bir hafta öncesinden sert çevirince içindeki parça boşa düşmüştü,tekrar içine kapağa emanet tutturup kapatmıştım.tamircime gösterdim,kapaktan dedi.değiştirdim su eksiltme kesildi.yedek parçacı bu araçların kapağı termostatlı dedi ve eski ve yeni kapağı karşılaştırarak anlattı bana.Teşekkür ederim verdiğiniz bilgiden dolayi kapak felan Da değişti ama sorun kapaklada alakali değilmiş. Yorum bağlantısı
Önder Özcan 17 Ekim 2015 Paylaş 17 Ekim 2015 Lpg var mi.lpg baglantisina baktirin. Araba sicak motorla rolantide calisirken kaputu acip her su baglantisini kontrol edin.gorenediginiz bir yere damlayip kuruyodur,calisirken aracin altini da kontrol edin,damlama arayin.baglanti noktalarinda ve su gecen hortumlarin yere bakan kisimlarinda (su sizarak alakasiz bir yere gidiyor olabilir) su ve kurumus antifriz izi arayin Yorum bağlantısı
Feriz AY 17 Ekim 2015 Paylaş 17 Ekim 2015 Rica ederim.mustafa bey.araba konusu hassastır, yardımcı olmak adına paylaşım. Yorum bağlantısı
Okan Kumbaracı 8 Ocak 2016 Paylaş 8 Ocak 2016 Geç kaldimmi bilmiyorum ama su flansini kontrol ettirdinizmi ? 13 sene kullandım bahsi geçen aracı ve yüksek kmlerde su flansi çatlaması kroniktir Boralarda . Motorun üzerindeki plastik kapagi sökun aracı çalıştırın 90 dereceye geldiğinde motorun önden sağ tarafına (şoför tarafı) bakın motora monteli ucuna iki hortum takılı plastik bir parça göreceksiniz (su flansi) orayı gozlemleyip dinleyin tam motorla birleşiminden tıslama yada buhar çıkışı görebilirsiniz. Parça ucuz işçiliği basittir . Geçmiş olsun Yorum bağlantısı
Recommended Posts