Yasin Çalışkan 9 Mayıs 2015 Paylaş 9 Mayıs 2015 Merhabalar, aracımda hareket halindeyken ışıklarda birden kısılma oluyor.akü şarj etmiyor ışığı (uyarısı) vermedi ama gage testten o sorun gerçekleştiğinde şarj 11voltlara düşüyor bi kaç saniye gaza basıp çekince düzeliyor 13.5 volttlarda seyrediyor far açıkken bu olaylar akşam farkedildi. Genelde yüksek devirde yada alçak devirde kaldırdığımda yani motorun sarsıntılı olduğu anlarda yapıyor. Focus 2004 comfort aracım. Bu tür sorunla karşılaşan oldumu hiç.? İki yılı geçti ama konjektörü şarj yapmadığı için değiştirmiştim. Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 9 Mayıs 2015 Paylaş 9 Mayıs 2015 Dinamo yine gidiyor maalesef. Acil ilgilenin zira düşük voltaj ford'larda bir çok parçaya zarar veriyor. 1 Yorum bağlantısı
Yasin Çalışkan 10 Mayıs 2015 Yazar Paylaş 10 Mayıs 2015 Kusurabakmayın konuyu yanlış yerde açmışım şimdi farkettim taşınmasını rica ediyorum mümkünse.dinamo gidiyor derken konjektörmü, kömürlermi sizce nedir anlamadım açıklamanızı. Yorum bağlantısı
Engin Özarı 10 Mayıs 2015 Paylaş 10 Mayıs 2015 Aküyü ölçtürdünüz mü ? Değiştirmek gerekebilir. Yorum bağlantısı
Yasin Çalışkan 10 Mayıs 2015 Yazar Paylaş 10 Mayıs 2015 Bugün gage testten baktım bütün elektrikleri açtım 12.2 e kadar düştü çalışırken. Yüksüzken şarj 13.2-1 arası sürekli dalgalanıyor. Akü geçen yıl değiştirdim yeşil göstergede sürekli.dün gece şarj 11.2 e kadar düştü farlar cansızlaştı ama akü ışığı yanmadı bi kaç saniye sonra düzeldi. Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 10 Mayıs 2015 Paylaş 10 Mayıs 2015 Komurler de gidiyor olabilir, konjonktürde, bu sebeple ikisinin de yenilenmdsi iyi olur. Yorum bağlantısı
Kenan Karakuş 11 Mayıs 2015 Paylaş 11 Mayıs 2015 Kayis gevsemis olabilir kontrol ettirmekte fayda var Yorum bağlantısı
Yasin Çalışkan 12 Mayıs 2015 Yazar Paylaş 12 Mayıs 2015 kayışında sıkıntı yok, gage testinde 13.2 elektrikçinin ölçü aletinde 14.3 yazıyor gaza basınca 14.6 ya kadar çıkıyor aracın beyni yanlış okuyor gibi yada konjektör yanlış bilgi veriyor beyine. Yorum bağlantısı
Misafir 4 Şubat 2017 Paylaş 4 Şubat 2017 Bu soru açılalı uzun zaman olmuş ama aynı sorunu ben de yaşıyorum.. yüksek hızda ya da orta hızlarda giderken ya da yüksek devir ya da düşük devirlerde farketmiyor.. tüm ışıklar farlar arabanın iç aydınlatmaları vs.. hepsi birden 1 saniyeden kısa bir sürede kısık hale geliyor sonra düzeliyor.. yaklaşık 10 - 20 km de bi yapıyor bunu.. akü yü ölçtürdüm aküde bi sorun yok.. sorunu nasıl çözebilirim.. ustalara anlatınca pek de ilgilenmiyorlar.. durduk yere şarj dinamosu değiştirmek de istemiyorum ama sorun nedir acaba... Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 5 Şubat 2017 Paylaş 5 Şubat 2017 O anki voltaj ı ölçmek lazım. Mesela harici bir volt gösteren cihaz takın çakmaklığa Yorum bağlantısı
Halil ibrahim Oruc 8 Şubat 2017 Paylaş 8 Şubat 2017 On Sat Feb 04 2017 at 23:18, Halil Daban yazdı: Bu soru açılalı uzun zaman olmuş ama aynı sorunu ben de yaşıyorum.. yüksek hızda ya da orta hızlarda giderken ya da yüksek devir ya da düşük devirlerde farketmiyor.. tüm ışıklar farlar arabanın iç aydınlatmaları vs.. hepsi birden 1 saniyeden kısa bir sürede kısık hale geliyor sonra düzeliyor.. yaklaşık 10 - 20 km de bi yapıyor bunu.. akü yü ölçtürdüm aküde bi sorun yok.. sorunu nasıl çözebilirim.. ustalara anlatınca pek de ilgilenmiyorlar.. durduk yere şarj dinamosu değiştirmek de istemiyorum ama sorun nedir acaba... 44 mu 60lik mi aku kullaniyorsun? 44 lukte bende yasamistim eski focusumda 60lik attim cok az olmaya basladi esasen cokta rahatsiz etmiyor sistemde cok az bir oranda sase alan sensor veya kabloda olabilir seninki arada bir yapiyor demen tuhaf. bende her zaman kisilma oluyordu ozellikle cam rezistansi ve uzun farlari acarken daha belirgin Yorum bağlantısı
Recommended Posts