Ayhan Onaran 2 Haziran 2015 Paylaş 2 Haziran 2015 Evet çok farklı. Kar dağıtımının bir çeşididir Yani çok reklamı olan kötü müdür ? Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 2 Haziran 2015 Paylaş 2 Haziran 2015 Olaya ideolojik bakmak da gerek. Yorum bağlantısı
Misafir 2 Haziran 2015 Paylaş 2 Haziran 2015 Hizmet ile mal reklamı arasında çok büyük farklar var. Özellikle Sigorta gibi hasarda ortaya çıkan (ya da 10 yıl sonra emeklilik maaşı bağlandığında) bir hizmetin reklamı çok zordur. Sektördeki müşteri memnuniyeti hasarın sorgusuz sualsiz ödenip, bir yıl sonra yenileme döneminde en ucuz poliçeyi teklif etmekten geçiyor. Dolayısıyla coca cola gibi lezzet garantisini müşteri memnuniyeti olarak sunamazsınız. Bu yüzden sigorta reklamlarında güven vurgusu ön plandadır. Birlik duygusu ön plandadır. Bazıları da en uygu primi ön plana çıkarır ancak dönemsel olabilir bu tarz bir reklam. . Ancak kâr realizasyonu da maalesef bizde hasarla direk orantılı olduğundan tüm pazarı sigortalamak da bir çözüm değil. Bu yüzden de hitap ettiğin müşteri kitlesi sürekli değişken. Emeklilik ve sağlık konularında hatırlatıcı, bilgilendirici reklamlar olabilir ancak kasko, yangın gibi detaylarda reklamdan kazanacağın müşteriyi referansla kaliteli hizmet ve erken ödemeler sayesinde kazanmak daha tercih edilen yol. Saygılarımla. Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 2 Haziran 2015 Paylaş 2 Haziran 2015 Mehmet abi reklam olayı farklı.. Çünkü dünya'nın dev firmaları milyonlarca dolar para harcayıp hala reklam yapıyorlar..Misal en basit coca cola.. Belki adamlar 20 yıl hiç reklam yapmasalar satışları bundan etkilenmez...Ancak dikkat et hergün hatta her saat mutlaka reklamına denk gelirsin.. üstelik sadece 1 büyük rakibi olmasına rağmen..reklam politikası çok farklı birşey. Ülkemizde rakipleri ayran, gazoz , meyve suyu,didi 1 Yorum bağlantısı
Ayhan Onaran 2 Haziran 2015 Paylaş 2 Haziran 2015 Zaten sigorta reklamları daha çok sponsor reklamları olarak göze çarpıyor.. İsmin akılda kalması sağlanıyor. Yorum bağlantısı
Recommended Posts