Volkan Dinçel 5 Haziran 2015 Paylaş 5 Haziran 2015 Türk insanı geniş iç hacim-sağlamlık-güvenli yol tutuş bekler bindiği arabadan. focus 2,5 dan sonra yok gibi görünüyor . hiçbir global marka ürettiği en son nesil ürünü bir öncekinden daha kötü yapma lüksüne sahip değildir. ürünü daha pahalı satar Üretim maliyetini düşürür donanımı kısar ama iş güvenlik ve yol tutuş gibi hayati durumlara gelince en son nesil her zaman daha öndedir. elimizde herhangi bir test sonucu var mı stok haldeki önceki nesil Focus ların F3 den daha iyi yol tuttuğuna dair varsa paylaşın lütfen izleyelim beraber ben Focus 2.5 titanium ve F3 sahibi olarak 2.5 un daha iyi yol tuttuğunuda düşünmüyorum.İkiside çok iyi yol tutar ama 2.5 daha iyidir demek çok iddialı Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 5 Haziran 2015 Paylaş 5 Haziran 2015 İzlediğimiz robotlu F3 testinde zaten teker yerden kesiliyor gördüyseniz. Yol tutuşun çok ta iyi olmadığı ama dediğiniz gibi sınırlar bilindikten sonra gayet yeterli olduğunu düşünebiliriz bence. 1 Yorum bağlantısı
Volkan Dinçel 5 Haziran 2015 Paylaş 5 Haziran 2015 İzlediğimiz robotlu F3 testinde zaten teker yerden kesiliyor gördüyseniz. Yol tutuşun çok ta iyi olmadığı ama dediğiniz gibi sınırlar bilindikten sonra gayet yeterli olduğunu düşünebiliriz bence. o videonun ilk saniyelerinde esc on yazıyor ve teker yerden kesiliyor ama devamında yine esc on yazıyor ve tekerler yerden kesilmiyor muhtemelen ilk tekerin yerden kesildiği videoda esc off yazmaları gerekiyordu.Çünkü diğer Modellerin hepsinde esc off ve esc on olarak 2 bölüm halinde yayınlanmış.Yukarıda esc off yerine on yazmış olabilirler Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 5 Haziran 2015 Paylaş 5 Haziran 2015 o videonun ilk saniyelerinde esc on yazıyor ve teker yerden kesiliyor ama devamında yine esc on yazıyor ve tekerler yerden kesilmiyor muhtemelen ilk tekerin yerden kesildiği videoda esc off yazmaları gerekiyordu.Çünkü diğer Modellerin hepsinde esc off ve esc on olarak 2 bölüm halinde yayınlanmış.Yukarıda esc off yerine on yazmış olabilirler Her aracın ESC test videosu olmadığı gibi her aracın on off görüntüsü de mevcut değil. Diğer markalarda da sadece on'lu görüntüler mevcut. Diğer yöne yapılan testte de teker yerden kesiliyor ama gölge engelliyor sanırım bunu görmemizi. Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 5 Haziran 2015 Paylaş 5 Haziran 2015 esc testinde transporter izlenmeli Malum test araçların bagajlarına dengesiz şekilde 130 kg civarında yük atılarak yapılan bir testmiş sanırım. Ağırlık çıkarıldığında ise 76 km ile bile mükemmel döndüğü söyleniyor. http://teknikensvarld.se/ford-focus-urusel-i-algtestet-185150/Bu da merco c'nin testinden bir gif. yan vermiş adam 1 Yorum bağlantısı
Volkan Dinçel 5 Haziran 2015 Paylaş 5 Haziran 2015 Her aracın ESC test videosu olmadığı gibi her aracın on off görüntüsü de mevcut değil. Diğer markalarda da sadece on'lu görüntüler mevcut. Diğer yöne yapılan testte de teker yerden kesiliyor ama gölge engelliyor sanırım bunu görmemizi. Official ncap esc testlerinin izlediğim hepsinde esc off ve on şeklinde 2 bölüm var. sizin gördüğünüz focus3 dışında ncap in yaptığı on off şeklinde ayrılmayan başka bir video örneği gördüyseniz paylaşırsanız sevinirim Yorum bağlantısı
Misafir 5 Haziran 2015 Paylaş 5 Haziran 2015 belli standartlara sahip c segment araçlarında yol tutuş artık hemen hemen aynı..farklar var elbet ama sizin 70 le alabileceğiniz virajı diğer marka 72 ile öteki 73 le alır pistte zamana karşı yarışmadığımızdan bir sorun teşkil etmez bence motorsporlarında görüyoruz aynı marka aynı model araç kullananların bile tur zamanlarında anormal farklar olabiliyor bence önemli olan aracın efsane yol tutması değil zaten sizin aracın sınırlarını bilmeniz diye düşünüyorum Aracınızın yol tutuş kabiliyeti arttıkça sınırlarınızda farklılık gösterebilir ve aracın sınırlarını da o paralelde daha iyi bir konumda olduğunu hissedebilirsiniz yani önemli olan sadece sınırları bilmek değil bence. Yorum bağlantısı
Volkan Dinçel 5 Haziran 2015 Paylaş 5 Haziran 2015 Aracınızın yol tutuş kabiliyeti arttıkça sınırlarınızda farklılık gösterebilir ve aracın sınırlarını da o paralelde daha iyi bir konumda olduğunu hissedebilirsiniz yani önemli olan sadece sınırları bilmek değil bence. herşey sınırı bilmek değil tabiki ama karşılaştırdığımız araçlar aynı üretim yılına sahip araçlar günümüzde üretilen aynı segment araçlarda yol tutuş farklarını standart bir sürücünün standart karayolunda farkedebileceğini düşünmüyorum Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 5 Haziran 2015 Paylaş 5 Haziran 2015 Official ncap esc testlerinin izlediğim hepsinde esc off ve on şeklinde 2 bölüm var. sizin gördüğünüz focus3 dışında ncap in yaptığı on off şeklinde ayrılmayan başka bir video örneği gördüyseniz paylaşırsanız sevinirim Focus'tan çok daha iyi bir yol tutuşu sergiliyen Corolla buna örnek mesela: Yorum bağlantısı
Volkan Dinçel 5 Haziran 2015 Paylaş 5 Haziran 2015 Focus'tan çok daha iyi bir yol tutuşu sergiliyen Corolla buna örnek mesela: Teşekkürler bilgilendirme için Corolla mübarek d segment gibi duruyor çok hoş bence 2 Yorum bağlantısı
Misafir 5 Haziran 2015 Paylaş 5 Haziran 2015 herşey sınırı bilmek değil tabiki ama karşılaştırdığımız araçlar aynı üretim yılına sahip araçlar günümüzde üretilen aynı segment araçlarda yol tutuş farklarını standart bir sürücünün standart karayolunda farkedebileceğini düşünmüyorum Düz yolda giderken farketmez kimse zaten buradaki husus o değil, aynı üretim yılına sahip olması aynı şase denge yol tutuş yola tutunma viraj kabiliyeti gibi özelliklerininde birbirine yakın olacağı anlamına gelmez, tamamen örnek teşkil etmesi için söylüyorum çin malı 2015 bir araçla golf,astra yada focus vs. gibi modellerin yol tutuş kabiliyetleri birbirine çok yakın olabilirmi? bence olamaz ve bu farkıda en ufak bir zorlamada hangi seviyede bir sürücü olursanız olun yinede anlarsınız. Yorum bağlantısı
Volkan Dinçel 5 Haziran 2015 Paylaş 5 Haziran 2015 (düzenlendi) Düz yolda giderken farketmez kimse zaten buradaki husus o değil, aynı üretim yılına sahip olması aynı şase denge yol tutuş yola tutunma viraj kabiliyeti gibi özelliklerininde birbirine yakın olacağı anlamına gelmez, tamamen örnek teşkil etmesi için söylüyorum çin malı 2015 bir araçla golf,astra yada focus vs. gibi modellerin yol tutuş kabiliyetleri birbirine çok yakın olabilirmi? bence olamaz ve bu farkıda en ufak bir zorlamada hangi seviyede bir sürücü olursanız olun yinede anlarsınız.fiyat olarak muadil değilki çin malı arabayla kıyasladığınız arabalar.aynı fiyat seviyesinde aynı segmente ait farklı marka model ve yol tutuşu arasında çok fark olan 2 araç söyleyebilirmisiniz 5 Haziran 2015 tarihinde Volkan Dinçel tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 5 Haziran 2015 Paylaş 5 Haziran 2015 Küçük arabanın faydaları Tabi muhtemelen akülerin düzgün yerleştirilmesi de muhteşem bir kombinasyon olabilir. Yorum bağlantısı
Misafir 5 Haziran 2015 Paylaş 5 Haziran 2015 fiyat olarak muadil değilki çin malı arabayla kıyasladığınız arabalar. aynı fiyat seviyesinde aynı segmente ait farklı marka model ve yol tutuşu arasında çok fark olan 2 araç söyleyebilirmisiniz Aşağıdaki yazınızda fiyat değil segmentten bahsettiniz yani aynı segment araçlar için aralarında fark yok diye yazmıştınız o nedenle söyledim, aynı segmentte sonuçta çin markalarında satılan 25- 30 bin liralık araçlarda var. herşey sınırı bilmek değil tabiki ama karşılaştırdığımız araçlar aynı üretim yılına sahip araçlar günümüzde üretilen aynı segment araçlarda yol tutuş farklarını standart bir sürücünün standart karayolunda farkedebileceğini düşünmüyorum Yorum bağlantısı
Semih Güney 5 Haziran 2015 Paylaş 5 Haziran 2015 Corolla - Focus videosunda direksiyonun kaç tur attığını,ne kadar döndüğünü dikkate almak lazım. İ3 zaten neredeyse çeyrek tur atıyor,çokta tınlamamak lazım Yorum bağlantısı
Volkan Dinçel 5 Haziran 2015 Paylaş 5 Haziran 2015 Aşağıdaki yazınızda fiyat değil segmentten bahsettiniz yani aynı segment araçlar için aralarında fark yok diye yazmıştınız o nedenle söyledim, aynı segmentte sonuçta çin markalarında satılan 25- 30 bin liralık araçlarda var. Çinlilerin araba ürettiğini unuttum gerçekten sizde uç bir örnek verdiniz O zanan şu konuda hemfikiriz sanırım aynı segment aynı üretim yılı aynı fiyat bandında üretilen araçların yol tutuş farkları normal karayolu ile normal sürüş şartlarında değerlendirirsek farkedilmeyecek kadar azdır Yorum bağlantısı
Misafir 5 Haziran 2015 Paylaş 5 Haziran 2015 Çinlilerin araba ürettiğini unuttum gerçekten sizde uç bir örnek verdiniz O zanan şu konuda hemfikiriz sanırım aynı segment aynı üretim yılı aynı fiyat bandında üretilen araçların yol tutuş farkları normal karayolu ile normal sürüş şartlarında değerlendirirsek farkedilmeyecek kadar azdır Uç nokta ama sonuçta o adamlarda o segmentte araba üretiyorlar Diğer hususa gelince evet 3 aşağı 5 yukarı birbirine yakınlar hemfikiriz Dipnot : Renault Fluence dışında Yorum bağlantısı
Servet Aydın 5 Haziran 2015 Paylaş 5 Haziran 2015 o videonun ilk saniyelerinde esc on yazıyor ve teker yerden kesiliyor ama devamında yine esc on yazıyor ve tekerler yerden kesilmiyor muhtemelen ilk tekerin yerden kesildiği videoda esc off yazmaları gerekiyordu.Çünkü diğer Modellerin hepsinde esc off ve esc on olarak 2 bölüm halinde yayınlanmış.Yukarıda esc off yerine on yazmış olabilirlerVideoda sağ ve sol manevra yapılıyor sırayla Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 5 Haziran 2015 Paylaş 5 Haziran 2015 Corolla - Focus videosunda direksiyonun kaç tur attığını,ne kadar döndüğünü dikkate almak lazım. İ3 zaten neredeyse çeyrek tur atıyor,çokta tınlamamak lazım Test standarttır. Azı fazlası olmaz. Yanlış görüyor olmanız gerekiyor. Yorum bağlantısı
Emre Şimşek 5 Haziran 2015 Paylaş 5 Haziran 2015 Herneyse biz Focusumuz var deyip fazla hızlanmayalım, sonra Allah korusun ayaklarımız yerden kesilebilir. Bu testlerde lastik ve yükleme çok fark ediyordur ayrıca. Boşa kürek çekiyoruz gibi geliyor. Yorum bağlantısı
Koray Demir 5 Haziran 2015 Yazar Paylaş 5 Haziran 2015 Herneyse biz Focusumuz var deyip fazla hızlanmayalım, sonra Allah korusun ayaklarımız yerden kesilebilir. Bu testlerde lastik ve yükleme çok fark ediyordur ayrıca. Boşa kürek çekiyoruz gibi geliyor. +1Hevesli olanları pistte görmek isteriz. Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 5 Haziran 2015 Paylaş 5 Haziran 2015 Direksiyon açısı çok önemli, bu yüzden test yanıltabilir. Focus un direksiyon da malum daha hassas. Yorum bağlantısı
Semih Güney 5 Haziran 2015 Paylaş 5 Haziran 2015 Test standarttır. Azı fazlası olmaz. Yanlış görüyor olmanız gerekiyor.Test standart ama direksiyonlar aynı değil,5-10 kere döndüre döndüre izledim Corolla daha az i3 çok az dönüyor. Bunun etkisi olabileceğini düşünüyorum Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 5 Haziran 2015 Paylaş 5 Haziran 2015 (düzenlendi) örnek ,Hyundai getz te direksiyon hassas değil, direksiyonu çeyrek tur çevirsen ön tekerlek çok az dönüyor. Fiesta da çeyrek tur epey açı veriyor. Fiesta direksiyon turu azdır zaten, 2.4 sanırım. Getz de 3 tur civarı. (Tam Soldan sağa) 5 Haziran 2015 tarihinde Evren Erakçora tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Koray Demir 5 Haziran 2015 Yazar Paylaş 5 Haziran 2015 hayretle izliyorum.. bu kadar keskin manevraları ancak bilgisayarın kumanda ettiği ve aynı lastik kullanılan araçlarda bir nebze gerçeğe yakın sonuç elde edebilirsiniz..Test sürücüsünün saniyenin 10'da 1'lik hatası bile sonucu farklı çıkartır.. hakikaten geyik testi olmuş bu Başka ne şekilde yapılmalıdır bu türden bir test? 0-100 hızlanma, fren, keza slalom testlerini de elektronik yolla yapmaları gerekir diyebilir miyiz? Yorum bağlantısı
Recommended Posts