Yahya Kılıç 9 Haziran 2015 Paylaş 9 Haziran 2015 "teşekkür ederim bilgileriniz için bizim araçta lpg olmadığı için problem yaşamayız o zaman şimdilik tek görünen vites kutusunun arada karışıyor olması onunda nedenini çözemedik ara ara geçişlerde sıkıntı yaşıyoruz" vites kutusunun arada karışıyor olmasını anlamadım vites geçişlerinde problem mi oluyor eğer öyleyse ilk bakılacak yer vites kumanda mafsalıdır. Arabanın altında şanzımanın giriş yaptığı yerdedir. Yorum bağlantısı
Koray Demir 9 Haziran 2015 Paylaş 9 Haziran 2015 Hayırlı olsun çok güzel bir araç. Korozyona (pas) karşı iyileştirme ve önlem alınması şart. 1 Yorum bağlantısı
Burak Kuşçu 15 Haziran 2015 Yazar Paylaş 15 Haziran 2015 elektrik aksamında ki sıkıntılar nedeniyle tesisatı komple elden geçirmemiz gerekiyordu kontak söküldü ve yeniden toparlanamadı [emoji3] abim ilk bağladığında abim herşeyi çalıştırdı fakat sonrasında hiç bir yere elektrik gelmedi hal böyle olunca mecbur sanayi yolu gözüktü bizede sanayide insanlara iş yaptırmanın ne kadar zor olduğunu da yeniden görmüş olduk en son bir elektrikçi sağolsun saatlerce uğraştı ve tesisatı yeniden elden geçirdi yeni bir kutuya montaj yapmak kaldı 2 Yorum bağlantısı
H.Cenk Bayrakçı 19 Haziran 2015 Paylaş 19 Haziran 2015 Evet adını duymuş kendini görmemiştik. Hayırlı olsun, kazasız belasız, bol dereceli yarışlar...:)Takipteyiz. 1 Yorum bağlantısı
Burak Kuşçu 27 Haziran 2015 Yazar Paylaş 27 Haziran 2015 Sis farlarını takıp tesisatını çektik İç zeminin boya işlemlerini bitirdik Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 27 Haziran 2015 Paylaş 27 Haziran 2015 sis farları çok uzun ömürlü olmaz sanırım o konumda 2 Yorum bağlantısı
Burak Kuşçu 27 Haziran 2015 Yazar Paylaş 27 Haziran 2015 sis farları çok uzun ömürlü olmaz sanırım o konumdaKesinlikle bende aynı fikirdeyim geçici konum oldu zaten tekrar yer değişimi yapacağız elektrik aksamını yeni bir pano üzerinde toparladık kutunun boya delik işlemleri yapıldıktan sonra montajı yapıldı Emniyet kemerlerimiz temizlendiktek sonra yeniden yerlerine takıldı 2 Yorum bağlantısı
Cüneyt Demir 27 Haziran 2015 Paylaş 27 Haziran 2015 Başarılı çalışmalar olmuş. Umarım gonlunuzdeki haline ulaşır. 1 Yorum bağlantısı
Misafir 27 Haziran 2015 Paylaş 27 Haziran 2015 Maşallah boş durmuyorsunuz sis farı panjur veya tamponun biraz daha üstüne olabilir bence de. Hatta panjura 4lü bile olabilir Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 27 Haziran 2015 Paylaş 27 Haziran 2015 düğmelerin işlevini üstlerine yazın derim. hatırlaması zaman kaybı. 1sn. uzun bir süre mesela 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 27 Haziran 2015 Paylaş 27 Haziran 2015 meraklı bilmeyenler yüzünden akü bitmesin 1 Yorum bağlantısı
Burak Kuşçu 28 Haziran 2015 Yazar Paylaş 28 Haziran 2015 meraklı bilmeyenler yüzünden akü bitmesin Yok abi bilmedikleri için onuda yapamıyorlar [emoji3] Yorum bağlantısı
Cem Yilmaz 29 Haziran 2015 Paylaş 29 Haziran 2015 (düzenlendi) Copilot tarafına pedal şeklinde iki adet buton yapıp silecek ve diğer bir hızlı kullanım gerektirecek elektrikli aksam için parelel bir yapı oluşturulabilir. Özel etap sırasında oldukça faydasını görürsünüz. Elektrik butonlarını kapaklı ve ışıklı olanlarından kullanmanız daha iyi olurdu. Eğerki imkan varsa değiştirirseniz, çok faydasını görürsünüz. Ekstra olarak, aracın iki yanına elektrikli kriko testisatı eklerseniz, normal zamanlarda ve özel etap sırasında işler ters giderse (lastik patlaması vs. gibi durumlarda) hızlı müdahale için size avantaj sağlayacaktır. Yarış sırasında size çok değerli zamanlar kazandıracak, güvenli bir şekilde montajı yapılan her türlü donanımı aracınıza ekleyebilirsiniz. 29 Haziran 2015 tarihinde Cem Yilmaz tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Burak Kuşçu 1 Ekim 2015 Yazar Paylaş 1 Ekim 2015 Uzun bir süre sessiz kaldık maalesef şanzıman da karışma oluyordu boşluğunu aldırmamız lazımdı başımıza bela olacak yaptıralım derken komple yaptırmak zorunda kaldık şuan çıkma ucuz şanzıman arayışındayız zaten önümüzde ki yıl koşacağımız için vaktimiz var acele etmeden ilerliyorz 1 Yorum bağlantısı
Gökhan Ünal 1 Ekim 2015 Paylaş 1 Ekim 2015 Uzun bir süre sessiz kaldık maalesef şanzıman da karışma oluyordu boşluğunu aldırmamız lazımdı başımıza bela olacak yaptıralım derken komple yaptırmak zorunda kaldık şuan çıkma ucuz şanzıman arayışındayız zaten önümüzde ki yıl koşacağımız için vaktimiz var acele etmeden ilerliyorz bu şanzuman standart lada şanzumanı mı kanka,eğer öyleyse bitane var yarın konuşurum istersen Yorum bağlantısı
Burak Kuşçu 1 Ekim 2015 Yazar Paylaş 1 Ekim 2015 bu şanzuman standart lada şanzumanı mı kanka,eğer öyleyse bitane var yarın konuşurum istersen aynen kanka sadece kilit kısmı farklı standart devamı konuş çıkmamı sanzıman Yorum bağlantısı
Gökhan Ünal 1 Ekim 2015 Paylaş 1 Ekim 2015 aynen kanka arabanın üzerinde,yarın konuşuyum verirse sökerim atar arabaya getiririm 1 Yorum bağlantısı
Rıfat Çakar 2 Ekim 2015 Paylaş 2 Ekim 2015 Güzel uğraş. Allah kaza bela vermesin. Grup N olarak mı yarışacak bu makine ? Yorum bağlantısı
Emre Demir 2 Ekim 2015 Paylaş 2 Ekim 2015 3. Vites başlar yarışa 3 ile bitirir tüm etapları . Kolay gelsin. 2 Yorum bağlantısı
Burak Kuşçu 2 Ekim 2015 Yazar Paylaş 2 Ekim 2015 Güzel uğraş. Allah kaza bela vermesin. Grup N olarak mı yarışacak bu makine ? evet kısmetse grup N olarak yarışacak bildiğim kadarıyla Yorum bağlantısı
Misafir 2 Ekim 2015 Paylaş 2 Ekim 2015 Burak İstanbul çevresi yarışa geldiğinizde özellikle haber et, grup N yarışlarına da bazen bizim gözetmen kurulundan tosfed gözetmen atıyor. Eğer görevlendirme gelirse özellikle etap gözetmeni olurum Yorum bağlantısı
Burak Kuşçu 19 Ekim 2015 Yazar Paylaş 19 Ekim 2015 Geçici bir süre için jantlandık [emoji3] 6 Yorum bağlantısı
Erdem Çağla 20 Ekim 2015 Paylaş 20 Ekim 2015 babam 10 sene samara kullanmış. Tüm ege ve akdenizi gezmiş. Bozuk yollarda dağ yollarında keçi gibi derdi. Kışın istanbula kar yağmış, beşiktaştan maçka yokuşunu yerde 30 cm kar varken keçi gibi tırmanmış. Motorundan ve çekişinden çok memnundu. 3 Yorum bağlantısı
Recommended Posts