Sevgin Yılmaz 23 Temmuz 2015 Paylaş 23 Temmuz 2015 Bluemotion oldukça gelişiyor. 1.0 litre 3 silindire indirmişler ve video İncelemesinide yapmışlar. http://www.volkswagen.de/de/volkswagen-aktuell/News.suffix.html/2015~2Fgreen-mobility-trophy.html 1 Yorum bağlantısı
Fatih Altınoluk 23 Temmuz 2015 Paylaş 23 Temmuz 2015 Adamlar yapıyor be mübarek ama şehir içinde gereksiz fazla yakıyor.Bunlara lpg takılsa patlar gider valla. Yorum bağlantısı
Sevgin Yılmaz 23 Temmuz 2015 Yazar Paylaş 23 Temmuz 2015 Bu linkte Dsg olduğunu gördüm. Teknik verileride harikulade gözüküyor. Yakıt verileride oldukça iyi gözüküyor. Yorum bağlantısı
Hayrettin Bahadir 23 Temmuz 2015 Paylaş 23 Temmuz 2015 "Bu 1.0 litre motorları acaba Türkiye'de ki vergi dezavantajı yüzünden mi üretiyorlar" diye geliyor aklıma deli sorular Yorum bağlantısı
Sevgin Yılmaz 23 Temmuz 2015 Yazar Paylaş 23 Temmuz 2015 Konfigüratörde 1.0 Tsi ve dsg olanının fiyatı gözüküyor. Tam Türkiyelik bir konsept. Yorum bağlantısı
Misafir 23 Temmuz 2015 Paylaş 23 Temmuz 2015 Fiyatları çok çok uçtu..O paralara artık daha deli makinalar alınabilir. Yorum bağlantısı
M.Fatih Yüce 23 Temmuz 2015 Paylaş 23 Temmuz 2015 (düzenlendi) Konfigüratörde 1.0 Tsi ve dsg olanının fiyatı gözüküyor. Tam Türkiyelik bir konsept. Dsg farkı 1925 € yani 6,000 tl bile değil. Bluemotion araçlar hafif olsun az yaksın diye daha az donanum ile üretiliyorlar. Türkiyede az yakan aracada ilave fiyat bindiriliyor. Sonunda çok az kişi alıp kullanıyor. Neticede çevre bilinci ve desteği hala oturmuş değil...Dizel benzin fiyat farkını hala kaldırmayan bir mantalite ile daha çook dbf ve egr iptal edilerek dizel kullanmaya devam ederiz biz... 23 Temmuz 2015 tarihinde M.Fatih Yüce tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Emre Öğüt 23 Temmuz 2015 Paylaş 23 Temmuz 2015 100 gr'lık kaseye 300 gr yoğurt sığmaz:) bütün 0.9-1.0-1.2 sıkıştırma motorların patlaması yakındır:) Yorum bağlantısı
Sevgin Yılmaz 23 Temmuz 2015 Yazar Paylaş 23 Temmuz 2015 100 gr'lık kaseye 300 gr yoğurt sığmaz:) bütün 0.9-1.0-1.2 sıkıştırma motorların patlaması yakındır:) Patlamaz patlamaz onların tahliye sübapları vardır. Yorum bağlantısı
Misafir 23 Temmuz 2015 Paylaş 23 Temmuz 2015 100 gr'lık kaseye 300 gr yoğurt sığmaz:) bütün 0.9-1.0-1.2 sıkıştırma motorların patlaması yakındır:) Yoğurt sıkıştırılamayacağı için sığmaz evet ama hava için aynı şey geçerli değil Yorum bağlantısı
Emre Öğüt 23 Temmuz 2015 Paylaş 23 Temmuz 2015 Yoğurt sıkıştırılamayacağı için sığmaz evet ama hava için aynı şey geçerli değil önümüzdeki yıllarda göreceğiz sıkıştırma motorların ne kadar sorunsuz ve mükemmel motor olduklarını: Yorum bağlantısı
Misafir 23 Temmuz 2015 Paylaş 23 Temmuz 2015 önümüzdeki yıllarda göreceğiz sıkıştırma motorların ne kadar sorunsuz ve mükemmel motor olduklarını: KArbüratör ve distribütörden ibaret atmosferik r 12 motoruyla üzerinde 100 çeşit elektronik sensör bulunan şimdiki motorları uzun yıllar sonrası sorunsuzlukta kıyaslamak baya adaletsiz olur bence. Yorum bağlantısı
Emre Öğüt 23 Temmuz 2015 Paylaş 23 Temmuz 2015 KArbüratör ve distribütörden ibaret atmosferik r 12 motoruyla üzerinde 100 çeşit elektronik sensör bulunan şimdiki motorları uzun yıllar sonrası sorunsuzlukta kıyaslamak baya adaletsiz olur bence. bakalım ve görelim Yorum bağlantısı
Misafir 23 Temmuz 2015 Paylaş 23 Temmuz 2015 bakalım ve görelim Bence yeni ve elektronik yüklü olan tabiki ilerleyen zamanlarda daha çok sorun çıkaracaktır fakat biri 1300 cc ile 50 hp güç 80 nm üretirken 10 litre yakar (kabaca) diğeri 1 litre hacim ile 120 hp güç 160 nm tork üretirken 5 litre yakar. Yıllar içindeki yakıt farkı yeni olanın 3-5 sensöründen kat be kat fazla olacaktır. Bence tabi. Yorum bağlantısı
Emre Öğüt 23 Temmuz 2015 Paylaş 23 Temmuz 2015 Bence yeni ve elektronik yüklü olan tabiki ilerleyen zamanlarda daha çok sorun çıkaracaktır fakat biri 1300 cc ile 50 hp güç 80 nm üretirken 10 litre yakar (kabaca) diğeri 1 litre hacim ile 120 hp güç 160 nm tork üretirken 5 litre yakar. Yıllar içindeki yakıt farkı yeni olanın 3-5 sensöründen kat be kat fazla olacaktır. Bence tabi. düşük hacimli sıkıştırmasız motora tüp takarsın turboludan daha ucuza maal olur sonrasında sorun çıkarınca cebinden para çıkmasıda cabası en temizi 1.4-1.6-1.8-2.0 Turbo bir araç alıp mis gibi Lpg ile binmek:) benim benzinli turbolu olarak planlarım arasında B5.5 1.8 T Passat var çok kaçar normal yakar beklentileri karşılar:) Yorum bağlantısı
Ertan Alptekin 23 Temmuz 2015 Paylaş 23 Temmuz 2015 Amac sadece az yakmak degil ki. Euro 6 geliyor 6.1 ve 6.2 olacak. Bu regulasyonlar oldukca motor ureticileri mutlaka kucuk hacimliye (downsizing) gidecektir. Herseyin kaynagi co2 Yorum bağlantısı
Serhat ipeksoy 23 Temmuz 2015 Paylaş 23 Temmuz 2015 100 gr'lık kaseye 300 gr yoğurt sığmaz:) bütün 0.9-1.0-1.2 sıkıştırma motorların patlaması yakındır:) turboları savunduğumdan yada sevmediğimden değil ama süzme yoğurt sığar bence 1 Yorum bağlantısı
Emre Öğüt 23 Temmuz 2015 Paylaş 23 Temmuz 2015 turboları savunduğumdan yada sevmediğimden değil ama süzme yoğurt sığar bence bilemiyorum denemek lazım[emoji48] Yorum bağlantısı
Fikri Keleş 23 Temmuz 2015 Paylaş 23 Temmuz 2015 100 bine golf alır binerik artık.Bu fiyatlar sürekli yukarı çıktıkça Yorum bağlantısı
İbrahim Aslıoğlu 23 Temmuz 2015 Paylaş 23 Temmuz 2015 Amac sadece az yakmak degil ki. Euro 6 geliyor 6.1 ve 6.2 olacak. Bu regulasyonlar oldukca motor ureticileri mutlaka kucuk hacimliye (downsizing) gidecektir. Herseyin kaynagi co2 F1'de 1600 cc'ye düştüler. Turbo destekli, bunun yanında ERS (Enerji Geri Dönüşüm Sistemi) ile performansı artırıyorlar. 1 Yorum bağlantısı
İbrahim Aslıoğlu 23 Temmuz 2015 Paylaş 23 Temmuz 2015 Dizel araba almadan önce kısa bir araştırma yaparken, araba konusundaki üst düzey birisinin yazısına rastlamıştım. Dizel motor teknolojisinin sonlara yaklaştığını fakat; benzinli motor teknolojisinin daha yolun yarısında olduğunu söylüyordu. Amaç nesillik motor üretmek değil, çevreye daha duyarlı motorlar üretmek. Dayanıklı olmayabilir. Çamaşır makinesi , buz dolabı gibi on senede bir yenileriz motoru. Ekonominin dönmesi de bu sirkülasyona bağlı. 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts