İçeriğe Yönlendir

2012 C Max Tavan Döşeme Sorunu


Durhasan Evcek
Çözüme git Durhasan Evcek tarafından,

Recommended Posts

Durhasan Evcek

arkadaşlar az önce servisten geldim.(servise gitmek için 320 km yol yaptım) aylardır. tavan döşemesiin, farklı bölümlerinde beliren ve gittikçe çoğalan pas noktası şeklindeki lekeler kafama takılıyordu. bir iki tanesini yüzeyselmi acaba diye toplu iğne ile kurcaladım ama hayır. üretim hatası gibi bir leke oluşumu olduğunu(nette diğer forumlarda birçok markada aynı hatanın olduğunu okumuştum) tahmin edip k.maraş kemak  servise gidip olayı anlattım sağolsun ilgilendiler. lekeli yerlerin resimlerini aldılar ve otosana bildirildi. öğleden sonra ben servis dışında iken servisdeki arkadaş aradı ,aracın tavan döşemesinin garantiden yenisi ile değişiminin otosan tarafından kabul edildiğini ve bir hafta içersinde beni çağırabileceklerini bildirdiler. E..tabii bende servis için bu kadar yol gitmeme rağmen sevinerek  eve geldim ve haber bekliyeceğim. ayrıca.randevu almadan.servise damlayan ve öğle yemeğine 20 dakika kalada olsa  benim gibi aksi bir ihtiyarla ilgilenen, servis deki arkadaşlara çok teşekkür ediyorum...  :bravo:

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Gürkan Çakıroğlu

Bravo servisteki arkadaşlara diyelim o halde :)

İnşallah tez zamanda döşemeniz değişir ve bir daha sorun yaşamazsınız.

Yorum bağlantısı
İlhan Gülcan

Durhasan bey güzel bir haber. bir daha tekrarlamaz inşallah.

Yorum bağlantısı
Durhasan Evcek

Durhasan bey güzel bir haber. bir daha tekrarlamaz inşallah.

inşallah...

Yorum bağlantısı
  • 2 hafta sonra...
  • Çözüm
Durhasan Evcek

evet,  kemak servis iki gün önce aradı,tavan döşeme geldi , hasan bey randevu verelim diye .Hafta arası işim olduğu için pazartesi(bu gün) ilk randevuyu rica ederek aldım,öğlen yemeğine çıkmadan öncede aracın işi bitirildi şu an arabamın tavanı(kargoda  oluşan küçük bir köşe hasarına aldırış etmezsemki beğenmezseniz iade edebiliriz dediler.bende uzun yol gittiğim için, daha fazla yormak ve yorulmak istemedim.) yeni bir aracın tavanı gibi oldu bence ford servisine yakışanda bu idi. burada kemak servis çalışanlarına teşekkür ediyorum. :)

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı

evet,  kemak servis iki gün önce aradı,tavan döşeme geldi , hasan bey randevu verelim diye .Hafta arası işim olduğu için pazartesi(bu gün) ilk randevuyu rica ederek aldım,öğlen yemeğine çıkmadan öncede aracın işi bitirildi şu an arabamın tavanı(kargoda  oluşan küçük bir köşe hasarına aldırış etmezsemki beğenmezseniz iade edebiliriz dediler.bende uzun yol gittiğim için, daha fazla yormak ve yorulmak istemedim.) yeni bir aracın tavanı gibi oldu bence ford servisine yakışanda bu idi. burada kemak servis çalışanlarına teşekkür ediyorum. :)

 

Durhasan Bey, Sunroof bulunan c-max'larda sunroof'un kenarlarında kronik bir su alma sorunu vardı. Ben 2004 model aracımda bir çok arkadaşımız gibi sıkıntıyı tespit etmiş ve tahliye hortumlarının birleşim noktalarına kelepçe uygulayarak sorunu halletmiştim. Sizin konu da benim aklıma bu sıkıntıları getirdi. Sunroof varsa bu yönüyle bakmak lazım.

Yorum bağlantısı
Durhasan Evcek

Mükremin bey teşekkür ederim,benim aracım trend,sunroof yok maalesef ama, tavan döşeme kumaşında  pas lekeleri gibi lekeler vardı.Bununda üretim hatası olduğu anlaşıldı.bu tavan döşemesini  imal eden ve her markaya üretim yapabilen bir firmada olsa hatalar olabiliyor.(fransada bu firmada çalışıp emekli olan bir arkadaştan öğrendim.)

Yorum bağlantısı
  • 3 hafta sonra...
Volkan Karaçor

Durhasan bey benim araçta da sizdeki gibi küçük noktalar halinde tavanda pasa benzer lekeler var..Ama aracı ilk aldığımda hiç dikkatimi çekmedi.Sizin konuyu görünce bir bakayım dedim..

Aracım 2013 model..Garantisinin bitmesine henüz var..Şimdi götürsem adamlar bu zamana kadar nerdeydin demezler mi?

Acaba siz ne zaman farkettiniz bu durumu?

İzlediğiniz prosedür aşamaları nasıldı acaba?

Yorum bağlantısı
Durhasan Evcek

Durhasan bey benim araçta da sizdeki gibi küçük noktalar halinde tavanda pasa benzer lekeler var..Ama aracı ilk aldığımda hiç dikkatimi çekmedi.Sizin konuyu görünce bir bakayım dedim..

Aracım 2013 model..Garantisinin bitmesine henüz var..Şimdi götürsem adamlar bu zamana kadar nerdeydin demezler mi?

Acaba siz ne zaman farkettiniz bu durumu?

İzlediğiniz prosedür aşamaları nasıldı acaba?

volkan bey bende sonradan farkettim, zaten zamanla büyüyerek çoğalıyor. Lekenin birtanesini iğne gibi bir aletle bozmadan karıştırın leke derin ise ve dikkatli bakınca görülüyorsa.servise incelettirin ve değişimi zaten kendileri verecektir. Bu arada tavan kumaşı hiçbir şekilde silinmemiş zedelenmemiş olmalı çünki herşeyden önce inceliyorlar. Benim garantimde bu ayın 16 sında bitiyor. yukarıda açıkladığım gibi servise aniden randevusuz gittim. Servis ustabaşı yada ilgili kişi idi araç kabul yerinde, aracımda tavanda pas lekeleri gibi lekeler olduğunu mümkünse bakmalarını rica ettim. Baktılar bana hak vererek resimlerini çektiler,ve sonra onay, arkasından değişim. zor değil ,inşallah sizinkinide değişirler.

Yorum bağlantısı
Halil Yakut

volkan bey bende sonradan farkettim, zaten zamanla büyüyerek çoğalıyor. Lekenin birtanesini iğne gibi bir aletle bozmadan karıştırın leke derin ise ve dikkatli bakınca görülüyorsa.servise incelettirin ve değişimi zaten kendileri verecektir. Bu arada tavan kumaşı hiçbir şekilde silinmemiş zedelenmemiş olmalı çünki herşeyden önce inceliyorlar. Benim garantimde bu ayın 16 sında bitiyor. yukarıda açıkladığım gibi servise aniden randevusuz gittim. Servis ustabaşı yada ilgili kişi idi araç kabul yerinde, aracımda tavanda pas lekeleri gibi lekeler olduğunu mümkünse bakmalarını rica ettim. Baktılar bana hak vererek resimlerini çektiler,ve sonra onay, arkasından değişim. zor değil ,inşallah sizinkinide değişirler.

Geçmiş olsun. Başınızdan geçenleri benzer olarak yaşadım. Siz yinede dikkatli olun derim. Çünkü geçen sene aracın garantisi henüz bitmemişti. Direksiyon kutusundan gelen sesden şikayetçiydim. Tıpkı sizin gibi randevusuz  servise gittim.  Servis hiç zorluk çıkartmadı değişim oldu. Ne güzel sorun halloldu demiştim. Zaten beğendiğim Ford'u daha bir beğenmiştim. Hatta yeni çıkacak dizel otomatik c-max ların şimdiden potansiyel müşterisi idim. Yanlız değişimin üzerinden bir sene bile geçmeden aynı sıkıntı eskisinden daha fazla olarak tekrarladı. Şimdi aracın garantisi de yok. Anlatmaya çalıştığım bu şekilde kronik sorunlu parçalarda revizyon yapmadan sök tak yaptılarsa bu malesef sadece geçici bir çözüm oluyor. Belkide tavan döşemelerinde iyileştirme yapmışlardır orasını bilmiyorum. Fakat direksiyon kutusunda geçen seneye kadar hiç bir işlem yapmamışlar.

Yorum bağlantısı
Durhasan Evcek

Geçmiş olsun. Başınızdan geçenleri benzer olarak yaşadım. Siz yinede dikkatli olun derim. Çünkü geçen sene aracın garantisi henüz bitmemişti. Direksiyon kutusundan gelen sesden şikayetçiydim. Tıpkı sizin gibi randevusuz  servise gittim.  Servis hiç zorluk çıkartmadı değişim oldu. Ne güzel sorun halloldu demiştim. Zaten beğendiğim Ford'u daha bir beğenmiştim. Hatta yeni çıkacak dizel otomatik c-max ların şimdiden potansiyel müşterisi idim. Yanlız değişimin üzerinden bir sene bile geçmeden aynı sıkıntı eskisinden daha fazla olarak tekrarladı. Şimdi aracın garantisi de yok. Anlatmaya çalıştığım bu şekilde kronik sorunlu parçalarda revizyon yapmadan sök tak yaptılarsa bu malesef sadece geçici bir çözüm oluyor. Belkide tavan döşemelerinde iyileştirme yapmışlardır orasını bilmiyorum. Fakat direksiyon kutusunda geçen seneye

kadar hiç bir işlem yapmamışlar.

Halil bey,sizede geçmiş olsun, kronik arıza sorununu ben lineada yaşadım, 3 sene sıkıntı çektim bu araçlarda amartisör üst takozu bilyalı ve sık sık sorun yaratıyordu,iki defa garantiden değişti ve garantim bittikten sonra üçüncü defa garanti harici ücretsiz değiştirild ,ama bu defa bu malzemenin üretici tarafından iyileştirildiği tarafıma belirtildi( yine linea forumda birçok arkadaşımınkide bu şekilde değiştirildi) ve 2008 model bu aracı 2014 sonuna kadar sorunsuz kullandım. Önemli olan üreticinin  sorun yaratan hataların farkına varmasıki ben aracımdan çok memnundum .İnanın burada forumlarda şikayet ve memnuniyetleri aktarmanın rolü çok büyük.Linea forum tofaş ilgilileri tarafıdan takip edilirdi,zannediyorum bu forumumuzda takip ediliyordur. çünkü üreticiler için bulunmaz deneyimler. inşallah marka memnuniyeti için, tüm sorunlarımız iyileştirilerek giderilir. 

Yorum bağlantısı
Halil Yakut

Halil bey,sizede geçmiş olsun, kronik arıza sorununu ben lineada yaşadım, 3 sene sıkıntı çektim bu araçlarda amartisör üst takozu bilyalı ve sık sık sorun yaratıyordu,iki defa garantiden değişti ve garantim bittikten sonra üçüncü defa garanti harici ücretsiz değiştirild ,ama bu defa bu malzemenin üretici tarafından iyileştirildiği tarafıma belirtildi( yine linea forumda birçok arkadaşımınkide bu şekilde değiştirildi) ve 2008 model bu aracı 2014 sonuna kadar sorunsuz kullandım. Önemli olan üreticinin  sorun yaratan hataların farkına varmasıki ben aracımdan çok memnundum .İnanın burada forumlarda şikayet ve memnuniyetleri aktarmanın rolü çok büyük.Linea forum tofaş ilgilileri tarafıdan takip edilirdi,zannediyorum bu forumumuzda takip ediliyordur. çünkü üreticiler için bulunmaz deneyimler. inşallah marka memnuniyeti için, tüm sorunlarımız iyileştirilerek giderilir. 

 

Fiat ı tebrik etmek lazım. Ne güzel marka ürettiği aracın arkasında durmuş. Bir sonraki araçta aynı marka tercih edilmemiş  olsa bile yeri geldiğinde örneğinizdeki gibi markanın hakkı veriliyor.

 

Bakalım Ford ne yapacak? Kim bilir araç başına ne kadar kar ediyorlar. Firmanın hatalı olduğu durumlarda bu aracın garantisi varmış ya da yokmuş sorun etmezlerse müşteriyi üzmezler hemde kendileri kazanır. Umarım dediğiniz gibi var olan kronik sorunları yetkililer takip ediyorlardır.

Yorum bağlantısı
Yasin kayalar

Arkadaşlar sorunu burada okudum ..bir baktim benim aracim dada var.hemen servise gidip gosterip foto çektiler. .

Izmir arkas da cagirilmayi bekliyorum. .

Bu sorunu bulduğu için arkadasa teşekkür ederim. .

Yorum bağlantısı
  • 3 hafta sonra...
Volkan Karaçor

NW1qvO.jpg8Qdg4a.jpgFotolar biraz büyük ama daha noktaların görünmesi için daha iyi oldu :) Umarım benim sorunu da hallederler...RBPY71.jpg

Yorum bağlantısı
  • 1 ay sonra...
Volkan Karaçor

Dün servise götürdüm bende, görevli arkadaş fotoğrafını çekti ve merkeze gönderdi. Merkezden değişim için onay geldi. Hafta içi parça gelir garantiden değişimi yaparız dediler. Beklemedeyim şu an...

Yorum bağlantısı
Durhasan Evcek

Demek ki .bu malzemede  imalat hatası olduğunu biliyorlar,  Farkına varan değişiyor, ya  dikkat etmeyen  ve  garanti bitimi sonrası farkına varan kullanıcılar ne yapacak. ?

Yorum bağlantısı
Volkan Karaçor
(düzenlendi)

Demek ki .bu malzemede  imalat hatası olduğunu biliyorlar,  Farkına varan değişiyor, ya  dikkat etmeyen  ve  garanti bitimi sonrası farkına varan kullanıcılar ne yapacak. ?

Farkına varmayanın cebi yanacak valla Durhasan Bey.

Yalnız bu durumun tekrarlayıp tekrarlamayacağı konusunda tereddütlerim var. Sonuçta değişen sadece döşeme. Bu duruma neyin sebep olduğuna kimse bakmıyor bile. Ya yine olursa :(

Amaç sivrisivekleri tek tek öldürmek değil bataklığı kurutmak olmalı...

tarihinde Volkan Karaçor tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Halil Yakut

Aracı 2012 başında aldım. Bizim memleket serin bir yer. Aracı da aldığımdan beri kapalı garaja koyuyorum.

Garanti geçen sene bitti ve şimdi zararsız bir durumda olsada tavanda çok azda olsa bu sarı lekelerden var.

Birkaç sene sonra bu sarı lekeler artsa, araç sahibine yazık değilmi?

Artık bu durumlardan sonra bir daha ne sıfır ford alırım nede kimseye tavsiye ederim.

Birde insafsızlar Bu aracın sıfırı na 100 000 lira istiyor

Malesef bu küçük sinekler mide bulandırıyor. Ve malesef 10 yıllık Ford kullanıcısı olarak bu durumlar canımı çok sıkıyor.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...