Kemal Bozdoğan 22 Eylül 2015 Yazar Paylaş 22 Eylül 2015 ben petrollerden 30 tl ye alıp yarım depoya koyuyorum hep ve yarım depo bitinceye kadar topukluyorum hep Sonuc nasil ? Yorum bağlantısı
Ramazan Altıntaş 23 Eylül 2015 Paylaş 23 Eylül 2015 illaki fark ediyor sesi falan değişiyor arabanın kullandıkça 1 Yorum bağlantısı
Kemal Bozdoğan 23 Eylül 2015 Yazar Paylaş 23 Eylül 2015 her dspoya mı? Ustam kac depoda bir koymayi tavsiye edersin? Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 23 Eylül 2015 Paylaş 23 Eylül 2015 belgesine testlerine bakmalı ben bulamadım 1 Yorum bağlantısı
Hasan İnalpulat 15 Ekim 2015 Paylaş 15 Ekim 2015 yapacağınız en güzel işlem tarafımca denendi. opetten bir depo ful mazot artı würth marka dizel enjektör temizleyici bakın o zaman bir sıkıntı kalacakmı. Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 15 Ekim 2015 Paylaş 15 Ekim 2015 550 binde hiç motor yapılmamış Ranger, tam gazda pek kesmedi beni, peş peşe 2 kez ve daha sonra 1 kez daha wurth kullandım, sonuç über, ben sonuca bakarım, çıktığı hızları yazmıyım ayıp olmasın:) kısaca wurth candır Yorum bağlantısı
Ramazan Altıntaş 15 Ekim 2015 Paylaş 15 Ekim 2015 cumartesi yarım depoyamı koysam yoksa tam depoyamı karar veremedim biraz km yapcam yolda dümdüz gazlamak lazım Yorum bağlantısı
Vasfi Gişten 17 Ekim 2015 Paylaş 17 Ekim 2015 Kemal bey, 100 le sabit giderken birden gaza asıl, duman çıkıyormu? Boşta rolantideyken gaza asıldığın anmı duman çıkıyor yoksa 2000 devirden sonramı, hemen çıkıyorsa sıkıntı olabilir... Sende şöyle yapalım, bir kere wurth kullandın, birkez daha depon yarımken kullan, o depoyu bitir ve 10000 km. geçtikten sonra tekrar yarım depo mazot varken kullan, aracını 2000 devrin altında uzun yolda kullanma sakın (yada çok dersen dolu depoda birkez daha kullan), değişiklik varmı bakalım... Bu işler zor gelirse direk CC yaptır, şimdilik kurcalatma, egr ni iptal et bu arada, maf sensörünüde temizlet, düzenli kullanımda her 20.000 de bir wurth kullanırsan daim temiz kalır, cc falan gerekmez... EGR iptalinde uğraşmana gerek yok, vakum hortumunu tıka yeter, sac koymaya falan gerek yok bu motorda, sadece şuna dikkat et, hortumu ekinden ayırdıktan sonra egr ye giden hortumu ağzına dayayıp havayı em ve bırak, valfin çalıştığını tık tık sesten duymalısın, bir kaç kez yap, hareket yapmıyorsa, yani em bırak yaptın ve üfledin, baktın ses hareket yok, ya tıkalıdır ya açık kalmıştır, temizlik gerekir, aç kapa yaptığını duyarsan sorun yok, bir kaç kez em bırak yap en son güzelce bir hortuma üfle, valf tam kapansın, sonra hortumu körle iş tamam. Ali abi meraktan bende tıkadığım hortumu açtım dediğin gibi vakum yapınca içerdeki tık tık sesini duydum sonra güzelcene üfledim ve tekrar tıkadım doğrumu yaptık yoksa vakum yapıncamı kapanıyordu kapak ? Yorum bağlantısı
Recommended Posts