İçeriğe Yönlendir

Ttnet Arıza Tespit Edememe / Sabır Testi


Baha Kanberoğlu

Recommended Posts

Baha Kanberoğlu
(düzenlendi)

Dün çözüme kavuşturduğum bir konu hakkında çözüme ulaşmanın ne kadar zor olduğunu yazmak istedim. Geçen Salı günü yani 6 Ekim günü öğlen vakti telefonuma modeminiz güncelleştirilmiştir diye TTNET tarafından bir mesaj atıldı.Akşam üzeri eve döndüğümde modeminde DSL ışığının yanmadığını gördüm. Bakım kopma vs. vardır diye önemsemedim ama ilerleyen saatlerde ve ertesi sabahta hala DSL yanmıyordu ve internete giremiyordum. Müşteri Hizmetlerini(MH)'yi aradım ve durumu bildirdim. hattınızda internet var çok iyi durumda dediler. DSL yanmıyor dedim bağlantılarınızı kontrol ettiniz mi dediler. dedim bağlantılarım sağlam. evde çocuk yok. ana kutu yerden 3 metre yukarıda. elektrik kesilmedi 2 haftadır dedim. araştıracağız dediler. Mesaj attınız ondan olmasın dedim olmaz dediler. Sonra arada buna benzer bir konuşma daha yapıldı. 

 

bir akşam üzeri aradılar sorun çözüldü mü diye. hayır dedim. Bilgisayarı modeme bağlayın dediler. bir sürü DNS ayarı yaptırdılar. DSL yanmıyor modemde internet yok dedim devam dediler. bende sonuç sıfır olacak ama yapalım dedim içimden. birşey olmadı doğal olarak.Ama hala o muhteşem cümle tekrar ediliyordu. "HATTINIZDAKİ İNTERNET BAĞLANTISI ÇOK İYİ".  "ŞU KADAR SAATTİR İNTERNETE BAĞLISINIZ". modemde sorun olabilir dedi MH temsilcisi. Modem firmasıyla görüştünüz mü dediler. modeminizi firmaya yollayın onlar gerekeni yapacaktır dediler.

 

Modem bozulunca da biz kovalayacakmışız onu öğrendim. yap bir ofis modem arızaları için her telekom binasına arızalı ise değiştirsinler o kadar mı zor. sakin olmaya çalışarak modem firmasını aradım. Telefon kaydı yapmış adamlar. kargo için gerekli bilgileri verdiler. Modemi yollamadan önce bir kontrol etmek için arkadaşın evine gittim ve modemi bağladık bir baktık bizim modem gümdür gümbür çalışıyor. ne yaptık hooppp bir daha MH'ı aradık. durumu anlattık. onlar durumu 4-5. ciye kontrol ettiler. araştıracağız dediler kapattılar. 

Pazartesi akşamı bir daha aradılar. ELİTT HİZMET ekibini yollayacağız onlar para karşılığı sorununuzu çözecekler bilgisi verdiler. Ankastrede(kutuda) sorun olabilir filan direk ücretlere geçtiler. bende bu hizmeti sonra istesek alabilir miyiz diye sordum ve kapattım.

 

Kutuyu 2 kişi kullandığımız için önce yan komşuma gidip internet kullanıp kullanmadığını kullanıyorsa sorun yaşayıp yaşamadığını sordum. O da geçen hafta salı günü internet bağlattığını ve sorun yaşamadığını söyledi. bir anda etraf aydınlandı. hoppp bir daha ne yaptık. MH'yi aradık. dedik böyle böyle. aynı kutuya internet bağlanmış. o gün benim internet kopmuş dedim. bu süreçte de internet kullanmamama rağmen kullanımımın nasıl 6 GBtan 16GBa çıktığını da sordum. ona bir şey demedi. araştıracağız dediler yine :) sabah 10da aradım. 2 gibi ekip geldi ewe. abi biz geçen pztesi de geldik sorun yoktu dedi. ama arada birşeyler yapıyor kutuda. bağlantıları tekrar bağladı. ben dedi ana kutuya gideyim oradaki bağlantılara da bakayım sonra oradan ararım. internet gelirse direk kaçarım dedi. adam ana kutuya gitti 5 dakika sonra internet geldi(14 Ekim).  

 

MHde 7-8 personele laf anlattıktan/anlatamadıktan sonra olayın benden kaynaklanmadığını tamamen bağlantı yapan elemanlarını işgüzarlığı sonucu internetsiz kaldığımı ve sinirlerimin yıprandığını öğrenmiş oldum. Son konuştuğUm MH temsilcisi hariç hepsini Allah'a havale ettim. Taahhütüm bitince de Superonline vb. bir ara hizmet sağlayıcısına geçmeyi araştırmaya karar verdim. en azından modem bozulursa beni kendi kaderime bırakmazlar diye düşünüyorum  :unsure2:


biraz uzun oldu ama mevzu uzadı  :)

tarihinde Baha Kanberoğlu tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Mehmet Kaya

Ben de 1 hafta uğraştım. Sonunda dışardan teknik servis çağırdım. 2 dk çözdüler.

Yorum bağlantısı
Recep Güney

Benzer seyleri bende yasamistim ama ttnet kullanmadigim gunleri faturadan dusmus hatalarini kabul edip ozur dilemislerdi.firmanin degilde tasra elemaninin azizligine ugramissiniz gecmis olsun.

Yorum bağlantısı
Volkan Dinçel
(düzenlendi)

Bende Vodafone ADSL kullanıyorum onlardada durum aynı..altyapı hizmeti Telekomdan alınıyor maalesef..Bir arıza yaşarsanız ayvayı yediniz muhatap yok çünkü..en son yaşadığım hız sorununda bina tesisatının değişmesi gerekebilir dediler :D çok komikler..traji komik olaylar zinciri..

Sormuşlar deveye neden boynun eğri diye nerem düzgün ki demiş..Durum bu..

tarihinde Volkan Dinçel tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Sercan AKAN59
(düzenlendi)

Allah Kolaylık Versin TTNET mi ? aman aman uzak dursun. Taahhüt biter bitmez kapattırıcam.

 

Valla ttnet bıktırdı artık ya. aksam 7 ile 12 arası int kullanıyorum bazen daha az bu gün ayın 15'i 75GB Adil Kullanım Kotası bitti diye emsaj geliyor. arıyacağım öğlen arası bende. üçkağıt var bu işte. şundan 4-5 ay önce 50GB idi Adil Kullanım Kotası Bitmezdi geçen ay ve bu ay 13 ve 15 inde 75GB bitti diyor.

tarihinde Sercan AKAN59 tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Misafir
(düzenlendi)

TTNET garabetinden yaklaşık 1,5 sene önce kurtuldum, sözde 8 mb e kadar olan ve ayda 65 lira ödediğim TTNET ten sonra Superonline da gerçek 25mb hızı olan ve üstüne de 200 dk heryöne konuşma paketim olan ev telefonuma toplam 60 lira ödüyorum en azından verdiğim paraya değiyor.

tarihinde DOĞUŞ BAĞ tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Baha Kanberoğlu

Benzer seyleri bende yasamistim ama ttnet kullanmadigim gunleri faturadan dusmus hatalarini kabul edip ozur dilemislerdi.firmanin degilde tasra elemaninin azizligine ugramissiniz gecmis olsun.

Taşra elemanı hata yapmış ama MH temsilcileri modem arızalı olabilir safhasına gelinceye kadar inatla hattınızda internet var sorun yok modundalar. en son sordum siz dedim benim modemine kadar görebiliyor musunuz bağlantıyı hayır bölgesel görebiliyoruz dediler bu seferde. Ekip yolluyoruz ücreti 20 TL desin ilk gün kabul edeceğim ama yok onu da 8 gün sonra dediler. Digiturk kutu arızalı olunca firmaya yönlendirmiyor siz getirin değiştirelim biz gelirsek para alırız diyorlar. 

benim görüşüm kurumsal bir sorun var. ben baştan aşağı sistemle boğuştum 10 gündür :)

 

 

TTNET garabetinden yaklaşık 1,5 sene önce kurtuldum, sözde 8 mb e kadar olan ve ayda 65 lira ödediğim TTNET ten sonra Superonline da gerçek 25mb hızı olan ve üstüne de 200 dk heryöne konuşma paketim olan ev telefonuma toplam 60 lira ödüyorum en azından verdiğim paraya değiyor.

Bende şu an o moddayım. digiturk+internet kampanyalarına katılma eğilimim var. TTNETe verdiğim paraya yakın belki daha az bir ücret öderim. 

Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu
(düzenlendi)

Kardeş bu işler öyle olmaz, yapacağın şu, arıza kaydını oluşturduktan sonra senin bölgene bakan Telekom ekibinin numarasını santraldan alacaksın, direk bu ekibi arıyacaksın, ben öyle yapıyorum, bölgemdeki elemanların numaraları var, arıyorum gelip hallediyorlar, zaten sorun olmadığından sıkıntıda yok :) telefonla bir halt çözemezler, modemi söküyorum hala bağlı ve cillop gibi çalışıyor diyor adamlar, dediğim gibi adamların telefonunu al, gerekirse santralden senin kartı söküp geri takıp reset bile atıyor adamlar :) bu arada  ttnet sınırsız 65 tl. ödüyorum, 25 mb. (gerçek hatta 28 den aşşağı ender düşüyor) ev telefonum var ama sadece kullanırsam yazıyor...

tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Sani Gerşon

1- TTNET'in müşteri hizmetlerindeki (kurumsal kısım hariç) hiç kimsenin teknik bilgisi "yok".

2- Sürekli olarak "hattınızda interneti görüyoruz" dediği kısım, hatta merkezden internet hizmetinin verilip verilemediğini görmeleri

3- "Modeminize girdim" diyen bir müştri temsilcisini mağmaya kadar sokmuşluğum var. Bir de bana teknik ders vermeye kalkınca sinirlerim hepten fırlamıştı

4- Superonline veya X firma, modeminiz bozulduğunda yine sizi teknik servisine yönlendirir.

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Misafir

Gecenin 3 ünde 1 saat boyunca sorunla uğraştırdım ve çözdü.Gık demedi son derece mütevazi şekilde sorun çözümü odaklı uğraştı.

 

Farklı bir sorunda ise ne kadar mütevazi olsada gık demesede Sani gibi debelenmiştim.Buda her personelin aynı bilğiye sahip olmaması olduğunu gösterir.

 

Ali güzel bir çözüm bulmuş. :good1:

 

Ttnet tabanını diğer x firmalar kullandığı sürecesorunda yaşasam ttnet dışında internet kullanıcısına gitmem.İlerde belki Süperonline ag tabanını telekom gibi yayabilirse,genişletirse rakip ama belki olabilir.

Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu

1- TTNET'in müşteri hizmetlerindeki (kurumsal kısım hariç) hiç kimsenin teknik bilgisi "yok".

2- Sürekli olarak "hattınızda interneti görüyoruz" dediği kısım, hatta merkezden internet hizmetinin verilip verilemediğini görmeleri

3- "Modeminize girdim" diyen bir müştri temsilcisini mağmaya kadar sokmuşluğum var. Bir de bana teknik ders vermeye kalkınca sinirlerim hepten fırlamıştı

4- Superonline veya X firma, modeminiz bozulduğunda yine sizi teknik servisine yönlendirir.

3-   :good1:   :D

Yorum bağlantısı
M.Fatih Yüce
(düzenlendi)

Kardeş bu işler öyle olmaz, yapacağın şu, arıza kaydını oluşturduktan sonra senin bölgene bakan Telekom ekibinin numarasını santraldan alacaksın, direk bu ekibi arıyacaksın, ben öyle yapıyorum, bölgemdeki elemanların numaraları var, arıyorum gelip hallediyorlar, zaten sorun olmadığından sıkıntıda yok :) telefonla bir halt çözemezler, modemi söküyorum hala bağlı ve cillop gibi çalışıyor diyor adamlar, dediğim gibi adamların telefonunu al, gerekirse santralden senin kartı söküp geri takıp reset bile atıyor adamlar :) bu arada  ttnet sınırsız 65 tl. ödüyorum, 25 mb. (gerçek hatta 28 den aşşağı ender düşüyor) ev telefonum var ama sadece kullanırsam yazıyor...

 

ev telefonum var ama sadece kullanırsam yazıyor demek ile konuştukça öde paketinimi kast ediyorsun ? Bende sabit telefonu hiç kullanmıyorum ayda 28 tl fix geliyorda kapatsammı diye düşünüyordum. Böyle bir şey varsa kapatmam ama belki 3-5 tl ye düşebilirmi? Ben ttnet interneti kullanmıyorum bu tarife geçerli olmayabilir sanki...

tarihinde M.Fatih Yüce tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Engin Ünal

4-5 sene önce 1 ayda çözemediler sorunu 1 ay internetsiz durdum , ve kullanmadığım internetin parasını ödedim. 1 ay sonra satral değiştirmek akıllarına geldi sorunum çözüldü.

Yorum bağlantısı
Çağdaş Başlılar

Ttnetin fiber altyapisi yoktu bizim binada ama superonline fiber vardi. Taahhudum bittigi gibi interneti kapattim aksam superonline mh aradim fiber istiyom dedim sabahi ekip ariyor evdeyseniz geliyoruz, 2 ay oldu fiberin keyfini cikariyorum. Bir daha ttnet turktelekom yanasmam bile.

Yorum bağlantısı
Misafir

4-5 sene önce 1 ayda çözemediler sorunu 1 ay internetsiz durdum , ve kullanmadığım internetin parasını ödedim. 1 ay sonra satral değiştirmek akıllarına geldi sorunum çözüldü.

 

2006 senesinde hız sorunu için kafalarını didiklemiştim 1 ay boyunca :D en sonunda dayanamadılar santral değiştirmek zorunda kaldılar. Arkadaşlar hangi firma olursa olsun alt yapısını türk telekomdan aldıkları için herhangibi bir x firma farketmiyor sıkıntı silsilesi diğer firmalarda da var o yüzden elimiz muhtaç. 

Yorum bağlantısı
Taner Kültüroğlu

Ben tam bir yıl internetsiz kaldim sorun altyapı kaynakliydi ekipler bu iş masraflı bunun için bize yetki vermiyorlar dedi. Ne olacak dedim abi taşın burdan dedi.sizin için yatırım yapmazlar dedi. Bir yıl mobil internet kullandım ve servisin dediği gibi taşındım. Bu arada arıza kaydım arizam giderilmeden kapanmadigindan hattımı dakapatamadim.

Beni aradılar ödenmemiş faturalar için yasal işlem yapıyoruz diye bende sizi mahkemeye veriyorum işyerimdeki zarar tazminatımı da alacağım deyince tekrar kontrol ettiler 200tl bana ödeme yapmak zorunda kaldılar. Haksız aldıkları faturaları geri ödediler. Ttnet çok kötü ama diğer tüm markalarda ttnet altyapısını kullanıyorlar. Arızalara aynı teknik ekip bakiyor

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...