Hüseyin Duran 25 Kasım 2015 Paylaş 25 Kasım 2015 herkese iyi günler. fiesta aracımdan sonra içimdeki jeep sevdası yüzünden 2004 2.8 crd cherokee sahibi oldum .keyf aldığım zevkli bir araç.formda fazla aktif olmasamda iyi bir takipçisiyim. bu araçla ilgili tek sorunum jantın yüzeyindeki parlak maddenin deforme olup kalkması. sizlere danışmak istediğim jantı zımparalatıp boyattıktan sonra aynı parlak görüntüyü elde edebilirmiyim diye danışmak istedim. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 25 Kasım 2015 Paylaş 25 Kasım 2015 gun metal tavsiye derim güzel duruyor. orjinalinde boyadan ziyade yüzey işleme sonrası toz vernikle fırında pişirme var. bu işlmei sonadan yaptırmanız pratikte imkansız. bu araçta arka diferansiyel içinde kilit işlmei yapan balatalar vardır. bunların bakımını şiddetle tavsiyte ederim. forumda 3 olduk bu arada 4 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 25 Kasım 2015 Paylaş 25 Kasım 2015 http://www.otoclubturkiye.com/forum/topic/244741-jeep-liberty-37-jantlar-boyand%C4%B1/page-6 Yorum bağlantısı
Hüseyin Duran 25 Kasım 2015 Yazar Paylaş 25 Kasım 2015 gun metal tavsiye derim güzel duruyor. orjinalinde boyadan ziyade yüzey işleme sonrası toz vernikle fırında pişirme var. bu işlmei sonadan yaptırmanız pratikte imkansız. bu araçta arka diferansiyel içinde kilit işlmei yapan balatalar vardır. bunların bakımını şiddetle tavsiyte ederim. forumda 3 olduk bu arada abi aynı cherokee jantını bulunduğum ilçede başka bi araç için boyamışlar. mat bi gri tonu olmuş jant. bende sizlere danışmak istedim teşekkürler abi bu bahsettiğiniz arka difransiyeldeki balata mesela arabanın vitesini D den R ye yada N veya P ye oynattığımızda arabaya bi vuruntu yaparmı Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 25 Kasım 2015 Paylaş 25 Kasım 2015 yok o şanzıman içinden . ayak frende iken . jant boyamada mat veya parlak olması tercih sebebi. parlak olunca vernikli olur daha az balata tozu tutar. 1 Yorum bağlantısı
Hüseyin Duran 25 Kasım 2015 Yazar Paylaş 25 Kasım 2015 abi teşekkürler önerilerinizi dikkate alıcam Yorum bağlantısı
Misafir 26 Kasım 2015 Paylaş 26 Kasım 2015 Güzel günlerde bol çamurlarda kullanın Ben Bundan yaptırmayı planlıyorum Aralık ayında bir inceleyin Yorum bağlantısı
Hüseyin Duran 26 Kasım 2015 Yazar Paylaş 26 Kasım 2015 Erol abi teşekkürler. çok güzel hatta süper bi uygulama olmuş janta. ancak bulunduğum ilçede bunu yaaptırmak baya bi zor olur. yinede boyacılarla bi görüşücem Yorum bağlantısı
Misafir 26 Kasım 2015 Paylaş 26 Kasım 2015 Genelde bu hale gelmesinin sebebi,yıkamacılarda kullanılan,köpük (çoğu yerde içinde tuz ruhu eklerler) ve basınçlı sudur. Tekrar boyanması ile çözüme ulaşabilirsiniz,yaklaşık 200 ila 300 tl arasında bir fiyata yapıyorlar. Hayırlı olsun aracınız. Güzel günlerde bol çamurlarda kullanın Ben Bundan yaptırmayı planlıyorum Aralık ayında bir inceleyin Americanocu olmak kolay değil. Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 28 Mayıs 2018 Paylaş 28 Mayıs 2018 orijinal jantları fırçalı alüminyumun üzerine vernik uygulaması şeklinde. krom değil. onu aynı şekilde yapmanız ancak bilgisayar kontrollü bir tornada mümkün olabilir ki bu imkansız gibi bir şey. 2 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 28 Mayıs 2018 Paylaş 28 Mayıs 2018 saf aluminyumu cnc de işleyip vernik kaplama usulü , sonradan yenilenemez tip, ancak boyanabilir o zaman da çizgiler yok oluyor Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 28 Mayıs 2018 Paylaş 28 Mayıs 2018 boya sökücü alıp uygularsanız çizgiler geri gelir . ancak aluminyum su ile okside olan bir metal. okside olan yerler mat kalacaktır. oraları fırçalarsanız bu seferde diğer çizgiler bozuluyor. yinede boya sökücüden sonra hafifbir zımpara sonra ince bir astar ve normal metalik boya ardından parlak kalın bir vernik sizi uzun süre götürür. ben öyle yapmıştım. 1 Yorum bağlantısı
Cem Işık 28 Mayıs 2018 Paylaş 28 Mayıs 2018 Zımpara üstüne boya çok güzel oluyor, bence çizgiler gitsin varsın. Gunmetal rengi bambaşka.. 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts