Korcan Güneş 28 Kasım 2015 Paylaş 28 Kasım 2015 Merhaba arkadaşlar arabanın içinde otururken parklar ve teyp açıktı. akününde ömrü dolalı cok oldu aslında bakarsanız 6 yıl önce değiştirmiştik. neyse konuya geleyim haliyle arabanın aküsü bitti bir kac kere vurdurmayı denedık araba hızlandı 20-25 km oldu ama vurdurunca calısmadı. 5-6 kere denedik. sonra yanımdakı arkadaşın abisi geldi onunla beraber vurdurunca calıstı. ama eve geldim kontağı kapattıktan 2-3 sn sonra bi tık tık diye ses gelıyor. calıstırmadan kontağı açıyım kapatıyım 2-3 kere. sonra tamamen cekıyım anahtarı o zaman böyle tık tık ediyor. bunun nedenı ne olabılır acaba teşekkür ederim. Yorum bağlantısı
Metin Çilo 29 Kasım 2015 Paylaş 29 Kasım 2015 Aracın kontağını açtığınızda aracın bazı parçaları çalışmaya başlar. Mesela benzin pompası pompa sisteme benzin verir ki marşa bastığımızda çalışsın diye eğer kontağı açtın ama marşa basmadın kontağı kapattın o sesi duyarsın . Arac sisteme aldığı benzini geri gönderiyordur. Yorum bağlantısı
Misafir 29 Kasım 2015 Paylaş 29 Kasım 2015 Bu araçlar beyinli sistem olduğu için vurdurulmaması gerektiğini biliyorum. İyiki o esnada triger diş vs. atmamış bir problem yaşamamışsınız. Ses'le ilgili olarak fusion kullanmadığım için bilmiyorum ama klima otomatik ise onun sensörü vs. olabilir. Yorum bağlantısı
Korcan Güneş 29 Kasım 2015 Yazar Paylaş 29 Kasım 2015 Bu araçlar beyinli sistem olduğu için vurdurulmaması gerektiğini biliyorum. İyiki o esnada triger diş vs. atmamış bir problem yaşamamışsınız. Ses'le ilgili olarak fusion kullanmadığım için bilmiyorum ama klima otomatik ise onun sensörü vs. olabilir. şehir merkezine uzakta olduğumuz için başka çaremiz yoktu. vurdurulmaması gerektiğini biliyorum.trigeri yeni değiştirdim ama şanslıymışımki senti atmadı veya volan dişlisinde bir problem cıkmadı peki teşekkür ederim. Yorum bağlantısı
Misafir 29 Kasım 2015 Paylaş 29 Kasım 2015 Bu araçlar beyinli sistem olduğu için vurdurulmaması gerektiğini biliyorum. İyiki o esnada triger diş vs. atmamış bir problem yaşamamışsınız. Ses'le ilgili olarak fusion kullanmadığım için bilmiyorum ama klima otomatik ise onun sensörü vs. olabilir.Gercekten boyle bir durum var mi Burak?Yani bununla ilgili bir kaynak var mi?Bazi araclarda mesela Toyota'da aku takviyesi yapilmamasi gerektigini biliyorum, otomatik vitesli aracin vurdurulmamasi gerektigini biliyorum ama ecudan dolayinaracin vurdurulmamasi gerektigini ilk defa duydugum icin merak ettim.Saygilarimla. Yorum bağlantısı
Korcan Güneş 29 Kasım 2015 Yazar Paylaş 29 Kasım 2015 (düzenlendi) Arkadaşlar video çektim sonradan gelen ses bu şekilde arabayı çalıştırıyorum stop ettikten sonra sanki vites geçirirken cıkan ses gibi tık tık ediyor. bunun nedeni ne olabılır ? Videoda 23.sn de gelıyor ses. Teşekkür ederim https://www.youtube.com/watch?v=NE3xDAYdP5E 29 Kasım 2015 tarihinde Korcan Güneş tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Misafir 29 Kasım 2015 Paylaş 29 Kasım 2015 Gercekten boyle bir durum var mi Burak?Yani bununla ilgili bir kaynak var mi?Bazi araclarda mesela Toyota'da aku takviyesi yapilmamasi gerektigini biliyorum, otomatik vitesli aracin vurdurulmamasi gerektigini biliyorum ama ecudan dolayinaracin vurdurulmamasi gerektigini ilk defa duydugum icin merak ettim. Saygilarimla. Kaynaktan ziyade naylonu servise götürdüğümde samimi olduğum tecrübeli bir usta 25 yıldır çalışıyorum vs derdi, ecu olduğu için bu tarz çalışma durumunda triger atlayabileceğini ya da kopup motora zarar vereceğini söyledi. Mantıken düşünüldüğünde extrem durumlar hariç yapılmaması motor sağlığı için daha iyi denilebilir. Yorum bağlantısı
Recommended Posts