Fatih Hanoğlu 1 Aralık 2015 Paylaş 1 Aralık 2015 Merhaba forumdaşlar.. Bir arkadaşımın şöyle bir sıkıntısı var.. [ Aracım Polo 2006 model otomatik vites. Arabada OMVL marka tüp takılmıştır (2 seneden fazladır). Aracı çok nadiren (araba 2ay dır bende şimdiye kadar toplam 6 kere) stop etmiştir. Normalde frene bastığımda, ışıkta durduğumda ve tekrar kalktığımda bir bakıyorum araba stop etmiş. Hiç N ye almadım hep D deyken stop ediyor. Bunlar hepsi gazdayken oluyor. Nadiren yapdığı için hiç benzinde uzun uzun denemedim. Rölantı 700-800 cıvarinda ve hiç düzensızlığı yok. araba gayet güzel gidiyor ve çekişte bi sıkıntı görmedim. Ustaya götürdüm Boğaz kelebeğiniden olabilir dedi. Bir bezle temizledi ve adaptasyon yaptı. ama daha sonra tekrar stop etti. tekrar götürdüğümde bu arabaların benzindeki rölantisi zaten düşük bide tüp taktırınca boyle sıkıntı oluyor dedi. Pek inanmadım açıkçası. Eski sahibinden sorduğumda bende hiç olmamıştı dedi, tabi doğru söylüyorsa. Arabayı aldıktan sonra genel bakımını yaptırdım. motor yağı, hava ve yağ filtresi, polen filtresi ve bujiler değişti. Daha sonra tüpçüye götürdüm ve ayar yaptırdım. Şuan regulatör sıcaklığı 30 derecede. Gecikme diye bir ayar var o daha önce 20 saniye deydi, onu 2 saniye yaptı. okadar. Bu konuda ne yapmalıyım? Aklıma gelenler; 1) Avans ayarı 2) Distribütörü baktırmak 3) Şarj dinamosu 4) Hava filtresinden çıkan hortumlarda yırtılma 5) Lambda sensörü ] yardımcı olursanız sevinirim. İyi günler.. Yorum bağlantısı
Tahir İlter 1 Aralık 2015 Paylaş 1 Aralık 2015 Fatih bey, konu uygun bölüme taşınmıştır. Yorum bağlantısı
İsa Acar 1 Aralık 2015 Paylaş 1 Aralık 2015 Aynı sorunu ben de yaşamıştım, boğaz kelebeği ve EGR temizliği yaptılar, sorun kayboldu hocam.. Yorum bağlantısı
Mehmet Acar 1 Aralık 2015 Paylaş 1 Aralık 2015 Eski sahibi doğruyu söylemiyor. VW pololarda bu sorun yıllardır var. Benim 98 model polom vardı. Bahsettiğiniz sorunu birebir yaşadım. Maddeler halinde verdiğiniz listeyi de baştan sona denedik. Sorun tam olarak düzelmedi. Azaldı sadece. VW'ler herhangi bir parçada sorun var ise doğrudan boğaz kelebeği arızası veriyor. Ama aslında boğaz kelebeği sebep değil sonu oluyor. Değiştirseniz de sorun gitmiyor. Ben vaktiyle 540 TL verip onu da değiştirdim. Yine düzelmedi. Sorunun kaynağı lpgden solayı tesisatın çok oynanmış olması ama bence çözümü yok. Tamam yaptık derler, 3 ay sonra sorun tekrar ortaya çıkar. 1 Yorum bağlantısı
Fatih Hanoğlu 1 Aralık 2015 Yazar Paylaş 1 Aralık 2015 Peki Mehmet Bey siz EGR valfi ve rölanti valfini temizletip ya da değiştirttiniz mi? Yorum bağlantısı
Fatih Hanoğlu 1 Aralık 2015 Yazar Paylaş 1 Aralık 2015 İşe yarar mı dersin Hayretin Abi Kesin çözüm mü Yorum bağlantısı
Hayrettin Bahadir 1 Aralık 2015 Paylaş 1 Aralık 2015 İşe yarar mı dersin Hayretin Abi Kesin çözüm mü %100 1 Yorum bağlantısı
Fatih Hanoğlu 1 Aralık 2015 Yazar Paylaş 1 Aralık 2015 Eyvallah Bu arada Çağlayan abiyle de haftaya buluşuyoruz senin aracılığınla tekrar sağolasın abi 1 Yorum bağlantısı
Hayrettin Bahadir 1 Aralık 2015 Paylaş 1 Aralık 2015 Eyvallah Bu arada Çağlayan abiyle de haftaya buluşuyoruz senin aracılığınla tekrar sağolasın abi Öncesi ve sonrası resimlerini atarsın. Yorum bağlantısı
Mehmet Acar 1 Aralık 2015 Paylaş 1 Aralık 2015 Peki Mehmet Bey siz EGR valfi ve rölanti valfini temizletip ya da değiştirttiniz mi? Yok, egr işine hiç girmedik, ne para ne takat kalmıştı bende. 4000 TL harcayınca yeter artık dedim. Yorum bağlantısı
Fatih Hanoğlu 1 Aralık 2015 Yazar Paylaş 1 Aralık 2015 Atarim abi resimlerini merak etme sen.. Tesekkurler Mehmet Bey Yorum bağlantısı
Recommended Posts