CANER HAZAN 5 Aralık 2015 Paylaş 5 Aralık 2015 Değerli form üyeleri linea'nın 1,4 fire ve 1,3 multijet arasında kararsız kaldım. Bugün piyasaya baktığımızda 1,4 modelleri çok az sayıda satılmakta bunun sebebi tutulmaması mı yoksa menuniyetten mi ? Aynı şekilde piyasada deli gibi 1,3 multijet var bu konuda hakkında bilgi verirseniz sevinirim. Son olarak araç fiyatlarında bir düşüş meydana gelirmi sizce ? Teşekkürler şimdiden vereceğiniz cevaplar için. Yorum bağlantısı
Tayfun Doğan 5 Aralık 2015 Paylaş 5 Aralık 2015 1.3 multijet bence Malum benzin pahalı tüp vs uğraşmamak için en iyisi dizel ben arabayı senede 5-6 bin km süreceğim diyorsanız bile alırken biraz fazla veriyorsunuz ama benzinciye her gidişte canınız acımıyor Yorum bağlantısı
Şahin Topaloğlu 5 Aralık 2015 Paylaş 5 Aralık 2015 Değerli kardeşim öncelelikle şunu belirtmeliyim Linea konusunda eğer standart bir kullanıcı isen yavaş ve sakin kullanıyor isen 1,3 multijet al derim.Ancak linea oldukça güvensiz ve konforsuz bir araç, Alacağın fiyatlara daha iyi ve güvenli bir araba alabalirsin. Yorum bağlantısı
CANER HAZAN 5 Aralık 2015 Yazar Paylaş 5 Aralık 2015 1,4 Değerli kardeşim öncelelikle şunu belirtmeliyim Linea konusunda eğer standart bir kullanıcı isen yavaş ve sakin kullanıyor isen 1,3 multijet al derim.Ancak linea oldukça güvensiz ve konforsuz bir araç, Alacağın fiyatlara daha iyi ve güvenli bir araba alabalirsin. Şahin bey fazla hız sevmeyen sakin birisiyim aslında gönlüm focus ta ama istediğim model araç için bütçem yetmiyor. O yüzden şimdilik linea almayı düşündüm. Aslında linea 1,4 kullanan akraban var ve gayet memnun olduğunu konforlu belirtiyor oda bana 1,3 almamamı söyleyip duruyor. Bu yüzden kafam karıştı sizlere sormak istedim. cevabınız için çok teşekkür ederim Çağlar abi benzin+lpg benide düşündürüyor ama dizelinde yakıtının güzel olması cazip geliyor malum sitelerde binlerce dizel var 1,4 fire olanlarda fazla değil benim kafamı kurcalayan 1,4 ler memnun kalındığı için mi satılmıyor yoksa kimse almıyormu Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 5 Aralık 2015 Paylaş 5 Aralık 2015 keramet tüketimde olduğu için benzinli almıyordur kimse 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 5 Aralık 2015 Paylaş 5 Aralık 2015 çok yol yapmıyorsanız benzinli alın benzinli binin. öyle de satın. Yorum bağlantısı
CANER HAZAN 5 Aralık 2015 Yazar Paylaş 5 Aralık 2015 Aşırı gezen birisi değilim cevaplar için teşekkür ederim Yorum bağlantısı
Davut Turmuş 5 Aralık 2015 Paylaş 5 Aralık 2015 fiatın 1.3 mj motoru gayet başarılı bir motor bildiğime göre yakıtta fena değil ama söylendiği gibi konfor açısından pekte birşey beklememek lazım modern şahin desek yeri:) Yorum bağlantısı
Okan Tansel 5 Aralık 2015 Paylaş 5 Aralık 2015 (düzenlendi) fiat linea alacağınıza bence citroen c-elize veya pejo 301 derim ben hem donanımları fazla hem yakıtları iyi hemde fiyatları lineyeyla aynı hatta biraz sıkıştırısanız aşağı bile ala bilirsiniz . ama yinede biraz boş olsun ford facus olsun dene bilir tabi 5 Aralık 2015 tarihinde Okan Tansel tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Misafir 5 Aralık 2015 Paylaş 5 Aralık 2015 (düzenlendi) 1.4 fire vasat bir atmosferik benzinli motor. 1.3 multijet ise başarılı bir dizel. Karakterleri ve tüketimleri birbirine oldukça tezat. Karşılaştırmak için aynı araçta kullanılması dışında benzerlik yok. Saygılarımla. 5 Aralık 2015 tarihinde Evren İskent tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Hakan Gürsu 5 Aralık 2015 Paylaş 5 Aralık 2015 1.4 77 bg, 1.3 90 bg hem daha iyi gider hemde az yakar. Yorum bağlantısı
Emre Öğüt 5 Aralık 2015 Paylaş 5 Aralık 2015 1.3 MJ varken 1.4 atmosferik benzinli alınmaz Yorum bağlantısı
Serhad İncedere 5 Aralık 2015 Paylaş 5 Aralık 2015 1.3 dizel kesinlikle. Motor olarak başarılı. Fakat beygirgücüne dikkat edin 75lik ve 90lık ve 110luk var sanırım. Yanlisim varsa düzeltin. Yorum bağlantısı
Mithat Tuğrul 5 Aralık 2015 Paylaş 5 Aralık 2015 Yanlış bilmiyorsam 1,4 lerin üretimi ya azaltıldı yada durduruldu.sebebi benzinin yüksek olması diye düşünüyorum. 1,3 var iş arkadşımda, çok beklentiniz yoksa iyi araç. Arızasını pek görmedim yakıtı iyi. Konfor ve güvenlik biraz düşük. (Şahin bey de belirtmiş) hangisini alırsan derseniz 1,3 dizel tabikide. Fiesta ve focus alternatifiniz varsa alt model üst model onlar her zaman tercihimiz tabikide. Yorum bağlantısı
Guest Mert Boran 5 Aralık 2015 Paylaş 5 Aralık 2015 (düzenlendi) Fiat almak icin tek sebep multijet bence. 1.4 un vergisi de 1.3 ten pahali haberiniz olsun. Hem yurumuyor ve daha cok yakıyor. Konforsuz denilen arac f1 f2 ve butun fiestalardan daha sessiz. F2lerin fullunde bile asr ve esp nadir görülürken orta donanim linealarin birçoğunda var. Yaptığımız test: Ekstradan sorunuz olursa yine cevaplarim. 5 Aralık 2015 tarihinde Mert Boran tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Taner Kültüroğlu 5 Aralık 2015 Paylaş 5 Aralık 2015 1.4 çok hantal rampalarda falan aracı sırtında çıkarmak hissi veriyor. Ama 1.3 dizel gayet başarılı bir motor. Yorum bağlantısı
Tayfun Özcan 5 Aralık 2015 Paylaş 5 Aralık 2015 1.4 biraz müsrif bir motor ve yaktığını performans olarak geriye vermiyor. Aynı hacimden neredeyse aynı tüketim değerleri ile iki kat daha fazla güç üreten üniteler var. Ancak lpg kombinasyonu ile düşünülecekse bildiğim kadarıyla sorunsuz, komşum kullanıyor ve bir şikayetini duymadım. Dizel motordan daha ekonomik oluyor. Şu an Fiat - GM ortaklığı ile geliştirilen 1.3 litre hacimli dizel üniteye sahip Opel Astra sahibiyim. Aracımdaki motor pik noktalarında 95 bg güç ve 200 nm tork üretme kapasitesine sahip. Öncelikle belirtmeliyim ki motorun yeterliliği tamamen kullanıcı alışkanlıkları ile ilgili. Bir kişiye yeten başkasına yetmiyor, dolayısı ile kimsenin lafına kulak asmayıp motoru test edin. Turbo takviyesi ve dizel ünitelerin alt devirlerde ürettiği yüksek tork nedeniyle piyasadaki neredeyse tüm atmosferik benzinli araçlardan daha atik bulacağınız kanaatindeyim bu motoru. Kağıt üzerinde daha geride olmasına rağmen honda civic kullanıcısı arkadaşıma daha atik geliyor misal benim araç. Gerçekten tasarruflu bir ünite, daha önceki aracım olan focus'tan yaklaşık bir litre daha az yakıt harcıyor 100 km ortalamasında. Ülkenin en sorunsuz dizellerinden, şirket elemanlarının altında affedersiniz eşek niyetine kullandıkları doblo ve fiorino'da bile saat gibi işliyor. Biraz gürültülü, üst devirlerde gürültü daha da artıyor. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 5 Aralık 2015 Paylaş 5 Aralık 2015 alt devirde mjetten çekiş nasıl aldınız? Yorum bağlantısı
Hüseyin Sönmez 5 Aralık 2015 Paylaş 5 Aralık 2015 Kasis (aslında tepecik) cenneti Beylikdüzü'nde durup 2. vites ile kasisleri geçiyorsanız ne ala, alın size performans testi. Yorum bağlantısı
Durhasan Evcek 6 Aralık 2015 Paylaş 6 Aralık 2015 1.3 motor ,90 bg dizel linea komple iyi bir araç. Şöyleki alım fiyatı ucuz, parçası ucuz ,yakıtı az ,vergisi az , motor kaputu içersinde rahatça her parçaya ulaşabilirsiniz, lineanında olumsuz yönleri vardır ama o küçücük motor pati bile çeker ,kullanmasını bilirsen uzun zaman binilebilir. aynı zamanda ses ve konfor olarak ben 7 sene kullandım , benim 2012 c maxdan daha sessiz ve esnek bir araç. ama ikinci el alınacaksa tüm dizel araçlarda az kilometre ve dikkatli seçim yapılmalı Yorum bağlantısı
Tayfun Özcan 6 Aralık 2015 Paylaş 6 Aralık 2015 alt devirde mjetten çekiş nasıl aldınız?Yanlış anlaşılmasın, alt devirlerden kastım 1750 devir ve sonrası. Alt devirlerde turbo lag nedeniyle motor çok isteseksiz oluyor elbette. Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 6 Aralık 2015 Paylaş 6 Aralık 2015 1.3 dizel düşünmeye bile gerek yok, mümkünse en üst donanım alınmalı bence.... Yorum bağlantısı
Erdem Çağla 6 Aralık 2015 Paylaş 6 Aralık 2015 fiat alınacaksa multijet olması lazım 1.4'ün vergisi fazla hem. Asıl linea deyince, 2010 yılında mk2 benzinli otm. mondeomuzun piyasa fiyatı 25-26 iken zincirlikuyu otokoç sıfır active plus lineayı bize 26 liraya verip takasta mondeoyu 25'e alıyordu. Şimdi ölmüş bitmiş linealar 30 bin. Araba eskiyor, km yapıyor ancak fiyatı artıyor çok güzel... Yorum bağlantısı
Recommended Posts