Kazım Yılmaz 18 Aralık 2015 Paylaş 18 Aralık 2015 Şimdiye kadar ki hiç bir aracımda hararet ibresi "orta" nın ne altında nede üstünde duruyordu. Zaten olması gerekende bu. Soğuk motorda; sürtünmeye bağlı aşınma ve yakıt sarfıyatı fazla olur. Bence termostatın bir an önce değişmesi lazım. Yorum bağlantısı
Mehmet Kaya 18 Aralık 2015 Paylaş 18 Aralık 2015 Normal şartlarda araba normal motor ısısına geldiğinde hararet o seviyede sabit kalmalı değilmi. Mesela rusya'da aynı arabalar daha düşük motor sıcaklığındamı çalışacak bana mantıklı gelmedi. Ali bey nerde olursanız olun aracın motoru ısınır. TErmostad belli ısıya ulaşınca açar ve motordaki suyun soğuması için devirdaim yaptırır. Belli ısıya düşünce tekrar kapatır ve su motorun içinde hapsolur. Bu sürekli böyle devam eder. Şayet sıcak memleketlerdeyseniz. fan sürekli devreye girer çıkar bunun sebebide devir daim sürekli yapıldığı için. Dikkat ederseniz araçlar fanlar yazın daha çok çalışır kışın az. 1 Yorum bağlantısı
Ahmet İhsan Akşen 18 Aralık 2015 Paylaş 18 Aralık 2015 Geç ısınma muhakkak olur ama olması gereken yere gelmesi gerekiyor. Çok uzun inişlerde sıfır yakıt tüketimi olduğu için soğuma olabilir. Yorum bağlantısı
Mehmet Kaya 18 Aralık 2015 Paylaş 18 Aralık 2015 Kardeşimin ov corsası var gectigimiz hafta C.ertesi gunu hem devirdaim pompası hemde Termostadı değişti 13 km yolda hararet yine tam orta seviyeye ulaşmiyor, benim üstune bastiğim konu Termostad sağlam olsa dahi soğuk hava koşulları aracin geç isinmasına neden oluyor, Ben Başkentte bunu yaşıyorum.Termostat orjinal mi. Takılan termostat arızalı Olabilir. 1 ayda 3 termostat değiştirmiş biri olarak söylüyorum. Sizin düşüncenize göre doğuda hiç kimse kalorifer de ısınamaz. Yorum bağlantısı
Mehmet Kaya 18 Aralık 2015 Paylaş 18 Aralık 2015 Orjinal parça problemlari yok kontrol edildi. Sakin kullanim13 km sonra araç daha yeni sicak üflüyor. Doğuda - ° derecelerde evde bile ısındıklarini sanmiyorum zaten kubilay bey Maraş'ta -3-4 te Opel vectram da Mondeo da 500 metrede 40 dereceye ulaşıyor. 4. Km 90 oluyordu. Bunu çok kez test ettim. Anlattığınız olay dizel araçta bile çok uç değer. Neyse. Yorum bağlantısı
Mehmet Kaya 18 Aralık 2015 Paylaş 18 Aralık 2015 Yorum yok !Yanlış anlamayın tecrübemi paylaştım. Ankara'da da kışın çok araç kullandım. Yorum bağlantısı
Ali Gök 21 Aralık 2015 Paylaş 21 Aralık 2015 Ali bey nerde olursanız olun aracın motoru ısınır. TErmostad belli ısıya ulaşınca açar ve motordaki suyun soğuması için devirdaim yaptırır. Belli ısıya düşünce tekrar kapatır ve su motorun içinde hapsolur. Bu sürekli böyle devam eder. Şayet sıcak memleketlerdeyseniz. fan sürekli devreye girer çıkar bunun sebebide devir daim sürekli yapıldığı için. Dikkat ederseniz araçlar fanlar yazın daha çok çalışır kışın az. yani burdan çıkaracağımız sonuç araç dış ortam ısısı ne olursa olsun ideal çalışma sıcaklığında çalışmak zorundadır. Bütün sistem bu yönde tasarlanmıştır normalden sıcak veya soğuk çalışan sistemde sorun vardır 2 Yorum bağlantısı
Mehmet Kaya 21 Aralık 2015 Paylaş 21 Aralık 2015 yani burdan çıkaracağımız sonuç araç dış ortam ısısı ne olursa olsun ideal çalışma sıcaklığında çalışmak zorundadır. Bütün sistem bu yönde tasarlanmıştır normalden sıcak veya soğuk çalışan sistemde sorun vardır En azından bugüne kadar kullandığım araçlar bu şekilde çalıştı. 2 Yorum bağlantısı
Misafir 21 Aralık 2015 Paylaş 21 Aralık 2015 Zaten rejim sıcaklığına ulaşıyor olması lazım yoksa sibiryada 10 dereceyi geçen motor olmazdı. Benim sormak istediğim yani normal mi konumu derken durduğu yer normal olan yer mi demek istedim. Yani herhangi bir yerinde 70-90 vs yazmadığı için.. Yorum bağlantısı
Gökhun Batur 27 Aralık 2015 Paylaş 27 Aralık 2015 Bence bir sıkıntısı var gibi. Benim araçta 8 - 10 dk içinde optimum yerine geliyor. Klima da açsam kalorifer de açsam kıpırdadığını görmedim Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 1 Ocak 2016 Paylaş 1 Ocak 2016 Zaten rejim sıcaklığına ulaşıyor olması lazım yoksa sibiryada 10 dereceyi geçen motor olmazdı. Benim sormak istediğim yani normal mi konumu derken durduğu yer normal olan yer mi demek istedim. Yani herhangi bir yerinde 70-90 vs yazmadığı için.. Hala değişmedi mi o termostat Yorum bağlantısı
Fedai Özoğlu 1 Ocak 2016 Paylaş 1 Ocak 2016 Aynı şey 2006 1.4 peugeot bir tanıdığın başına gelmişti tamirci bakınca ne görsün termostat yerinde yok. 1 Yorum bağlantısı
Misafir 2 Ocak 2016 Paylaş 2 Ocak 2016 Hala değişmedi mi o termostat Hala değişmedi aynı hareketleri yapıyor. Can çıksa huy çıkmaz lafı doğruymuş Yorum bağlantısı
Misafir 2 Ocak 2016 Paylaş 2 Ocak 2016 Hala değişmedi mi o termostat Değişmedi Sani bey evet. 75 civarı dediler hararetini. Şimdilik kalsın hem zaman yok belki de yetkili serviste değiştirtirim. Yorum bağlantısı
Misafir 2 Ocak 2016 Paylaş 2 Ocak 2016 Değil. Aldığından beri soran kaçıncı kişiyim? Yorum bağlantısı
Misafir 2 Ocak 2016 Paylaş 2 Ocak 2016 Aldığından beri soran kaçıncı kişiyim? Trafik ışıklarında yeşili beklerken soranlar dahil mi? Yorum bağlantısı
Misafir 2 Ocak 2016 Paylaş 2 Ocak 2016 Trafik ışıklarında yeşili beklerken soranlar dahil mi? Hayır. Onları da sayarsan sabahlar olmaz. Yorum bağlantısı
Misafir 2 Ocak 2016 Paylaş 2 Ocak 2016 Hayır. Onları da sayarsan sabahlar olmaz. Kerem arabayı aldığım günün akşamı berberdeyim ve berber ne dese "kaça aldın abi? satar mısın?" Tamam dedim içimden doğru arabayı aldın ilkay :d Yorum bağlantısı
Misafir 8 Nisan 2016 Paylaş 8 Nisan 2016 Hararet artık bu seviyede sürekli. Bunun üzerine çıkmıyor. Termostat tam kapatmıyor olabilir sıkıntı yaratmaz dedi usta. Kışın da 75 civarları kalmasının sebebi buymuş. Bu şekilde kullanıyorum. Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 8 Nisan 2016 Paylaş 8 Nisan 2016 Hararet artık bu seviyede sürekli. Bunun üzerine çıkmıyor. Termostat tam kapatmıyor olabilir sıkıntı yaratmaz dedi usta. Kışın da 75 civarları kalmasının sebebi buymuş. Bu şekilde kullanıyorum. Benim hararet çok geç ısınıyor, motor durduktan sonrada çok çabuk soğuyordu. Termostatı değiştirdim, dizel aracım 5dk'da 40 dereceyi geçiyor, sonrasında da 83 derecede sabit kalıyor. Yeni termostat cillop gibi çalışıyor. Sahibinden'de Taylan oto'dan bakabilirsiniz termostat için. Bir şey olmaz diyen usta yakıt parasını cepten mi ödeyecekmiş? Yorum bağlantısı
Misafir 8 Nisan 2016 Paylaş 8 Nisan 2016 Benim hararet çok geç ısınıyor, motor durduktan sonrada çok çabuk soğuyordu. Termostatı değiştirdim, dizel aracım 5dk'da 40 dereceyi geçiyor, sonrasında da 83 derecede sabit kalıyor. Yeni termostat cillop gibi çalışıyor. Sahibinden'de Taylan oto'dan bakabilirsiniz termostat için. Bir şey olmaz diyen usta yakıt parasını cepten mi ödeyecekmiş? 2015 10. ayda aldım arabayı veya 9. rtalama karışık tüketim 8-9 litre lpg. Ortalama hız 30-35 km. Tüketim yol bilgisayarı değil pompa hesabı. Sözü açılmışken yazayım istedim tüketim değerleri gerçekten düşük bu k4m renault motorunun. Fakat sesi berbat. Gözleri kapat renault 9 çalışıyor :d Yorum bağlantısı
Recommended Posts