Servet Aydın 14 Aralık 2015 Paylaş 14 Aralık 2015 Demo çok uzun sürdü. Sanırım enerji optimizasyonu sıkıntı. Epey akım lazım. Zaten common rail enjektör deli gibi akım çekiyor Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 14 Aralık 2015 Paylaş 14 Aralık 2015 şu gelecek nerdeyse hepsine bence. (priusta zaten var) Yorum bağlantısı
Servet Aydın 14 Aralık 2015 Paylaş 14 Aralık 2015 şu gelecek nerdeyse hepsine bence. (priusta zaten var) İzlemiştim, ama blok içinde yok biliyordum Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 14 Aralık 2015 Paylaş 14 Aralık 2015 blok içinde zor evet. kocaman bir alt teneke bölüm lazım. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 14 Aralık 2015 Paylaş 14 Aralık 2015 cc hacmine göre vergi alınırsa atkinson doğmadan ölür 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 14 Aralık 2015 Paylaş 14 Aralık 2015 0.9 motorun cliodaki tüketimi 5.6/3.9... Özellikle şehir içinde 1.2 tsi ya göre yakıt tüketimi etkileyici... hangi şehirin içi o Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 14 Aralık 2015 Paylaş 14 Aralık 2015 (düzenlendi) göktürk-arnavutköy arası herhalde. bu motorlar (tsi, fsi, tce, gdi vs) motor soğukken katalitiği çabuk ısıtıp devreye alacağız diye kendilerini paralıyor ve ilk 5 km çok yakıt harcıyorlar. bu da ülkemde kasabada küçük şehirde oturanlara bu araç çok yakıyor dedirtiyor. Aynı zamanda bazı kötü uygulamalarda double injection yöntemi (ilk soğukken) silindir çeperinden benzinin yağı sıyırmasına ve erken sekman sıkışmasına gömlek aşınmasına yol açıyor. Bir yazılım mod çıksa şu erken double injection'u kapatsa köşe olur. 14 Aralık 2015 tarihinde Mehmet Göktürk tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 14 Aralık 2015 Paylaş 14 Aralık 2015 hocam fabrşika yapmış. biz neden kapatıyoruz 1 Yorum bağlantısı
Davut Turmuş 15 Aralık 2015 Yazar Paylaş 15 Aralık 2015 bunların 1.2 tce motoru 4 silindirmiş ve onlara henüz lpg bağlanamıyormuş diye biliyorum Mert bey ama yakıt değerleri beni benden alıyor 10 tl gaz ile min 80 km gidiyor Yorum bağlantısı
Recommended Posts