Serdar ÖZ 13 Aralık 2015 Paylaş 13 Aralık 2015 Arkadaşlar aracımı sabah çalıştırdığım zaman debriyaja basıldığında ıslık sesi geliyor. Araç ısınınca bu ses kayboluyor. Son zamanlarda da debriyaj pedalına basınca tık sesi geldiğini farketmeye başladım. Ustayı telefonla bilgilendirdim kendisi de debriyaj bilyasının değişmesi gerektiğini ifade etti ve ücretin toplam 400 tl yi bulacağını söyledi. Araç ısınınca kaybolan bu ses veya debriyaj bilyası arızası aniden yolda bırakma gibi bır durumla karşılaştıracağı birşey sözkonusu olabilir mi. Debriyajda sertleşme veya vites geçişlerinde bir sorun görünmüyor. Daha kısa zaman önce başka bir arızadan dolayı biraz masraf yaptım da 3-4 ay sonra değiştirmeyi düşünüyorum. Önerileriniz ne olabilir. Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 13 Aralık 2015 Paylaş 13 Aralık 2015 Debriyaj bilyası yolda bırakır. Ancak bilya değişimi için şanzıman yine inecek. Debriyajınız kötü ise, onu da beraber değiştirtin, işçiliği bi kerede halledin. 1 Yorum bağlantısı
Serdar ÖZ 13 Aralık 2015 Yazar Paylaş 13 Aralık 2015 Debriyaj baskı balata ve bilyasi degisimi için yaklaşık ne kadar masraf çıkar arkadaşlar. Yorum bağlantısı
Serdar Akgül 13 Aralık 2015 Paylaş 13 Aralık 2015 Baski balata ve bilyasi pahali parcalardir. Iscilik icin 200-250 isterler. Yani ozel serviste en az parcayla birlikte 550-600 civari tutar.. Yorum bağlantısı
İsmail Avcı 13 Aralık 2015 Paylaş 13 Aralık 2015 ben mondeo mk2 min yeni degistirdem debriyaj balatasi ve bilya 350tl iscilik 300 lira 650 liraya maal oldu Yorum bağlantısı
Recommended Posts