Adnan Çakır 15 Aralık 2015 Paylaş 15 Aralık 2015 (düzenlendi) 2012 Focus (ecoboost) ön,arka amortisörleri 2006 modele (benzinli) uyar mı? 15 Aralık 2015 tarihinde Adnan Çakır tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 15 Aralık 2015 Paylaş 15 Aralık 2015 yok artık ortak yapmaz onları ford Yorum bağlantısı
Adnan Çakır 15 Aralık 2015 Yazar Paylaş 15 Aralık 2015 (düzenlendi) Acaba didim keşke yapsaydı 15 Aralık 2015 tarihinde Adnan Çakır tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Ahmet İhsan Akşen 15 Aralık 2015 Paylaş 15 Aralık 2015 neden istiyorsunuz? 2012 daha ucuz yada daha sessiz falan mı? merak ettim. Yorum bağlantısı
Ali Eren 15 Aralık 2015 Paylaş 15 Aralık 2015 Eski kasa yeni kasa fren balatalarının birebir uyduğu honda modeli biliyorum ama amortisör uyar mı ki acep? 1 Yorum bağlantısı
Ali Karadağ 16 Aralık 2015 Paylaş 16 Aralık 2015 Sektör içerisinde yer aldığımdan konuyu görünce yazayım istedim. F2, Focus C-Max, F2 Makyajlı Kasa aynı platformda üretilmiş araçlar, ürettiğimiz parçalar her 3 araç ile uyum sağlıyor. Bunun yanı sıra F3 ve 2. nesil C-Max'de de F2 platformuyla ortak kullanılan parçalar var, özellikle yürür aksam ve alt takımda. Baktığım kadarı ile: F3 Kodu: BV61-18080-CAD F2 Kodu: 4M51-18080-BAD (Koyu kısımlar değişiklik gösterebilir) Gördüğüm kadarı ile bağlantı şekilleri aynı: Bu F2 Bu da F3 2 Yorum bağlantısı
Misafir 16 Aralık 2015 Paylaş 16 Aralık 2015 Hb1 ve Hb2 yerleri değişik sanırım sadece parça aynı gibi duruyor şablonda Yorum bağlantısı
Ali Karadağ 16 Aralık 2015 Paylaş 16 Aralık 2015 Fakat her iki şablonda da aynı kodlara sahipler. Yorum bağlantısı
Murat Akaloğlu 16 Aralık 2015 Paylaş 16 Aralık 2015 (düzenlendi) adnan abi, ben ön yayları ve amortisörleri çok az bir değişiklik ile uydurdum.2 fark var sadece focus 2 ve focus 3 amortisörü arasında,1- f3 amortisörünün taşıyıcıya oturma keti yüksek,tornacıda yaptıracağın 1,5 cm yükseklikte teflondan dayama ile sorunu çözersin.2-fren hortumu f3 de amortisöre civata ile bağlanıyor.onuda çıkarttığın amortisörlerin hortum bağlantı ayaklarını kesip arkalarına civata deliği açıp f3 amortisöre bağlarsın hepsi bu.bu arada bilmeyenler için söyliyeyim focus 2 ve focus 3 ün süspansiyon geometrisi birebir aynı. 16 Aralık 2015 tarihinde Murat Akaloğlu tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 16 Aralık 2015 Paylaş 16 Aralık 2015 parça kodunda orta haneler ürün ismidir yani amorstisör mesela. baş ve soon kod farklı ise. parça farklıdır. Yorum bağlantısı
Murat Akaloğlu 16 Aralık 2015 Paylaş 16 Aralık 2015 (düzenlendi) Çağlar Bayur yazdı: parça kodunda orta haneler ürün ismidir yani amorstisör mesela. baş ve soon kod farklı ise. parça farklıdır. sayın bayur, parçalar farklı zaten finish kodlarıda.ama ford amca fazla değişiklik yapmamış amörtisör bağlantı yerinde o yüzden uydurmak kolay oldu 16 Aralık 2015 tarihinde Murat Akaloğlu tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Adnan Çakır 16 Aralık 2015 Yazar Paylaş 16 Aralık 2015 2012 den çıkma ön,arka amortisör var benim 2006 ya uyarsa diye almayı düşündüm. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 16 Aralık 2015 Paylaş 16 Aralık 2015 Adnan Çakır yazdı: 2012 den çıkma ön,arka amortisör var benim 2006 ya uyarsa diye almayı düşündüm. kaşıntı fena şey.. ön farları uydurup takalım hem işe yarar uğraşın 2 Yorum bağlantısı
Adnan Çakır 16 Aralık 2015 Yazar Paylaş 16 Aralık 2015 Sadece farla çözeceksek neden olmasın Yorum bağlantısı
Murat Akaloğlu 16 Aralık 2015 Paylaş 16 Aralık 2015 (düzenlendi) Adnan Çakır yazdı: 2012 den çıkma ön,arka amortisör var benim 2006 ya uyarsa diye almayı düşündüm. al tak abi pişman olmazsın,yayları ile beraber değiştirmek lazım ama.işin espirisi yaylarda zaten.sadece ön taraf biraz alçalıyo 2cm kadar.yol tutuşta falan öyle aman aman bir değişiklik yok 16 Aralık 2015 tarihinde Murat Akaloğlu tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 16 Aralık 2015 Paylaş 16 Aralık 2015 kputtan çamurluktan ucundan acccık kescez çok değil amortisör bağlantı yeri farkı için ne yaptınız tam anlamadım? 1 Yorum bağlantısı
Murat Akaloğlu 16 Aralık 2015 Paylaş 16 Aralık 2015 sayın bayur, sadece amörtisörün taşıyıcıya bastığı dayamaya göre 1,5 cm yükseliğinde ve amortisörin dış çapına göre yükseltme yapıldı o kadar. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 16 Aralık 2015 Paylaş 16 Aralık 2015 yükseltme ne kulenılarak yapıldı? ayaklar söklüp yukarı mı kaynatıldı? Yorum bağlantısı
Murat Akaloğlu 16 Aralık 2015 Paylaş 16 Aralık 2015 abi kaynak falan yok. amortisör taşıyıca bağlanınca aşağı kaymasın diye dayaması varya ucu sivri merkezleme görevi gören şey.o dayama focus 3 de 1,5 cm kadar yukarda yani f3 taşıyıcının amortisör bağlantı yeri f2 ye göre 1,5 cm yüksek.f3 amörtisörünü f2 taşıyıcısına direk bağladığımızda amortisörün altı taşıyıcıdan 1,5 cm dışarı çıktı.bizde çıkıntı yapmasın diye teflondan f3 amortisörünün dayama yüksekliği boyunda yükseltme yaptık.amortisör ile taşıyıcı arasına o yükseltmeyi yapıp seviyeyi dengeledik.kesme biçme delme tadilat gibim hiç bir oynama yok alet üzerinde Yorum bağlantısı
Recommended Posts