Fatih Hanoğlu 11 Ocak 2016 Paylaş 11 Ocak 2016 Herkese selamlar, Aranızda OBD li tüp taktırıpta yinede aracında MOTOR ARIZA LAMABSI yanan oldu mu acaba? Hayrılı günler.. Yorum bağlantısı
Hayrettin Bahadir 11 Ocak 2016 Paylaş 11 Ocak 2016 Ben yıllarca kullandım hiç arıza lambası yanmadı. 1 Yorum bağlantısı
Fatih Hanoğlu 11 Ocak 2016 Yazar Paylaş 11 Ocak 2016 OBD'li tüpler bu işe mi yarıyor? Araştırmalarım sonucu arıza lamba ışığını en az derece de yakan kitli sistem OBDII imiş. Bende foruma danışmak istedim. Ben yıllarca kullandım hiç arıza lambası yanmadı. Eyvallah hocam Yorum bağlantısı
Misafir 11 Ocak 2016 Paylaş 11 Ocak 2016 Obd sisteminde Zengin fakir karışım olayı ayarlandığı için arıza lambası yanmıyor. Ama başka arızanız olur Lamba yanar. Yorum bağlantısı
Misafir 11 Ocak 2016 Paylaş 11 Ocak 2016 Brc'nin belkide en büyük eksikliği bu. Yeni nesil, özellikle turbo benzinli araçlar için obd li sistem şart. Yorum bağlantısı
Fatih Hanoğlu 11 Ocak 2016 Yazar Paylaş 11 Ocak 2016 Brc'nin belkide en büyük eksikliği bu. Yeni nesil, özellikle turbo benzinli araçlar için obd li sistem şart. Katılıyorum size hocam. O yüzden bende Atikerin OBD li sistemini taktırmayı düşünüyorum. Yorum bağlantısı
Ali Ozan Yurtsever 11 Ocak 2016 Paylaş 11 Ocak 2016 Katılıyorum size hocam. O yüzden bende Atikerin OBD li sistemini taktırmayı düşünüyorum. Ben taktırdım sıkıntı yok. 1,350 km oldu taktıralı gerçi. Yorum bağlantısı
Fatih Hanoğlu 11 Ocak 2016 Yazar Paylaş 11 Ocak 2016 Ben taktırdım sıkıntı yok. 1,350 km oldu taktıralı gerçi. Atiker mi? Forumda edindiğim önemli bir bilgi daha : OBD II sisteminin yakıt düzeltmesi yapmasının en büyük avantajı, aracın fakir karışımda kalmayarak subap sorunlarının bir kısmının önüne geçmesidir. OBD II Sistemin enjektörleri normal sisteme oranla daha kuvvetlidir. Arıza lambası da lpg den kaynaklı yanmayacaktır. 1 Yorum bağlantısı
Ali Ozan Yurtsever 11 Ocak 2016 Paylaş 11 Ocak 2016 Atiker mi? Forumda edindiğim önemli bir bilgi daha : OBD II sisteminin yakıt düzeltmesi yapmasının en büyük avantajı, aracın fakir karışımda kalmayarak subap sorunlarının bir kısmının önüne geçmesidir. OBD II Sistemin enjektörleri normal sisteme oranla daha kuvvetlidir. Arıza lambası da lpg den kaynaklı yanmayacaktır. Atiker gold. Yorum bağlantısı
Fatih Hanoğlu 11 Ocak 2016 Yazar Paylaş 11 Ocak 2016 Atiker gold. Gold ile OBD arasında ki farkta regülatörün ve enjektörlerin farklı bir model olmasıymış. Sanırım daha uzun ömürlü ve kaliteli. 1 Yorum bağlantısı
Kenan Koç 11 Ocak 2016 Paylaş 11 Ocak 2016 Benmi yanlış bilgi edinmişim acaba.lpg arıza lambasını yakmadan hatayı siliyor diye biliyorum obd.brc my 11 taktırdım.lqmba yakma falan yok 1 yıl oldu 1 Yorum bağlantısı
Fatih Hanoğlu 11 Ocak 2016 Yazar Paylaş 11 Ocak 2016 OBD karışımı dengeliyor. Kötü gaz ya da herhangi bir sebepten dolayı lamba yanarsa dengeleyip söndürüyor ve subapların ömrünü arttırıyor. Sanırım BRC ile FORD'un arası baya iyi bir kaç tane BRC olupta lamba yakan okudum buldum ama genelde sıkıntı çıkarmıyor BRC. Yorum bağlantısı
Talip Eren 11 Ocak 2016 Paylaş 11 Ocak 2016 (düzenlendi) Bu obd li denilen lpg nin montajında lambda sensörüne bağlantı yapılıyormu? 11 Ocak 2016 tarihinde Talip Eren tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Fatih Hanoğlu 11 Ocak 2016 Yazar Paylaş 11 Ocak 2016 Bu obd li denilen lpg nin montajında lambda sensörüne bağlantı yapılıyormu? Sanırım sensöre değilde benzine gelen oksijen oranını lpg ye de verip ikisini birbirine en yakın olacak şekilde dengeliyor. bu sebepten ötürü arıza lambası yanmıyor. Benzin ile lpg arasında dengeleme kiti gibi birşey bu. Yorum bağlantısı
Mustafa Serhat 11 Ocak 2016 Paylaş 11 Ocak 2016 Romano taktırdım, özellikle ODBII olmasını istedim. Taktırdığım dan bu yana 7 bin km yaptım lamba yanmadı. 1 Yorum bağlantısı
Fatih Hanoğlu 11 Ocak 2016 Yazar Paylaş 11 Ocak 2016 Romano taktırdım, özellikle ODBII olmasını istedim. Taktırdığım dan bu yana 7 bin km yaptım lamba yanmadı. Başarılı Güle güle kullan inş. Yorum bağlantısı
Ali Ozan Yurtsever 11 Ocak 2016 Paylaş 11 Ocak 2016 Gold ile OBD arasında ki farkta regülatörün ve enjektörlerin farklı bir model olmasıymış. Sanırım daha uzun ömürlü ve kaliteli. Hangisi? Yorum bağlantısı
Fatih Hanoğlu 11 Ocak 2016 Yazar Paylaş 11 Ocak 2016 Hangisi? Gold regülatör ve enjektör açısından daha kaliteli ve biraz daha pahalı dogal olarak 1 Yorum bağlantısı
Korhan Şenörer 11 Ocak 2016 Paylaş 11 Ocak 2016 BRC My-11 lpg kiti ile 23 bin km. oldu. Arıza lambası falan yanmadı. Gayet memnunum. 2 Yorum bağlantısı
Fatih Hanoğlu 11 Ocak 2016 Yazar Paylaş 11 Ocak 2016 BRC My-11 i Fordlar için yapmışlar zaten. Çok nadir BRC den şikayet eden fakat malum biraz pahalı.. Yorum bağlantısı
Serkan Erden 11 Ocak 2016 Paylaş 11 Ocak 2016 obd nin amacı zaten arıza lambası yanmasını engellemektir. atiker obdli kullandım hiç sorun olmadı. lovato kullanan arkadaşımdada sorun yok. sadece hyundailerde extra bir parça takılması gerekliymiş.ne olduğu şimdi aklıma gelmedi. 1 Yorum bağlantısı
Furkan Avcı 11 Ocak 2016 Paylaş 11 Ocak 2016 Atiker'in OBD li sistemi arıza lambası yanarsa söndürmeye yarıyor diye okumuştum. Ki çok çok saçma bir sistem, arıza lambası yansın ki ne olduğunu bilelim. Prins vs in OBD li sistemi ise STFT (Short Term Fuel Trim) ve LTFT (Long Term Fuel Trim) değerleri ile enjeksiyon zamanını dengeliyor diye biliyorum. (olması gereken) Yorum bağlantısı
Mustafa Ayıkoğlu 11 Ocak 2016 Paylaş 11 Ocak 2016 3 aracta atiker obd kullandim hicbiri lamba filan yakmadi halada kullaniyorum şuanki focusumda. Yorum bağlantısı
Ersin Özkaya 11 Ocak 2016 Paylaş 11 Ocak 2016 Obd kitlerin fiyatlari ne kadar aceba? Bemim aractada devamli yaniyor lamba. Yorum bağlantısı
Recommended Posts