İçeriğe Yönlendir

Güle Güle Avea


Çağdaş Başlılar

Recommended Posts

Borga Tansel

Önceden Avea çekmiyordu şimdi Türk Telekom çekmiyor. :)

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Okan Tansel
(düzenlendi)

Önceden Avea çekmiyordu şimdi Türk Telekom çekmiyor. :)

:D  :D  ekranın üstüm kapladı beya  :biggrin: hiç saksıları çalışmıyor. insan bir snap oluşturur. şöyle güzel bi rşey o görünür nerdeee

Çok şükür 3 yıldır TTnet ile 7 yıldır da avea ile bir alakam yok, isim değişse ne olur, birleşse ne olur kafa aynı hizmet aynı 

Ttnet ALLAH uzak eyleye 9 ay süren mahkeme süreci ve kazanmam ama bu süreçte eve gelen sürekli haciz kağıtları insanı yuvasını yıkar o derece yani pislikler. :ireful1:  :ireful1:

tarihinde Okan Tansel tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Özdemir Deniz

 

 

zamanında aria ve aycell birleşti avea oldu, şimdi yine birleşiyorlar. ne agar.io şirketlermiş arkadaş

ekşi sözlükten :D

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Guest Misafir

Çok şükür 3 yıldır TTnet ile 7 yıldır da avea ile bir alakam yok, isim değişse ne olur, birleşse ne olur kafa aynı hizmet aynı

+1

Yorum bağlantısı
Misafir

Ttnet ALLAH uzak eyleye 9 ay süren mahkeme süreci ve kazanmam ama bu süreçte eve gelen sürekli haciz kağıtları insanı yuvasını yıkar o derece yani pislikler. :ireful1:  :ireful1:

 

Sorma abi valla zamanında 8 mb e kadar sınırsız internet yalanına inanıp üye olmuştum neyseki çabuk kurtuldum ben 

Yorum bağlantısı
Ahmet İhsan Akşen

Evde fiber 25mbit 50 lira 1 senedir, cepte avea woops kullanıyorum 2 senedir 22 lira sıkıntı yok :)

Üstelik 2gb sonrası yavaşta olsa sınırsız internet devam ediyor.

Yorum bağlantısı
Misafir

Bu birleşme sürecinde bakalım başımıza neler çıkacak, reklamlarda lanse edildiği gibi fiberkent için yatırım yapıldı. Ancak ne zaman faaliyete geçer bimiyorum, tüm alt yapılar fiber olsa fiyatıda uygun bir de AKN olmasa tadından yenmez. Umarım Türk kelimesinin hakkını ziyadesi ile verebilirler. Çünkü reklam ve tanıtıma harcanan paralar ile ikinci bir telekominikasyon şirketi kurulabilir.

Yorum bağlantısı
Hasan Alparslan

Değerli büyüklerim ve kardeşlerim, hepinize merhabalar.

 

Bir Türk Telekom çalışanı olarak konu başlığını görünce açtım, yazdıklarınızı okudum, birkaç kelam etmek istedim. Yanlış anlamayın, amacım rahatsız olduğum sözler nedeniyle üstü kapalı ya da aleni olarak içinizden biri ya da birilerini bozmak değil. Sadece içeriden bir gözün gördüklerini, yaşananları, gerçekleri sizlerle paylaşmak istiyorum.

 

İlk olarak şunu söylemek isterim, ben de zaman zaman "Keşke %100 Türk olsa.." diye aklımdan geçiririm. Fakat, üzülerek söylüyorum, devletin yapısı, vizyonerliği (!) ortada. Obama "Teknolojiyi sadece kullanmayın, üretin." derken Binali Yıldırım'ın "Yormayın kafayı böyle şeylere, kullanın geçin, hikmetine fazla şey yapmamak lazım." dediği videoyu ben unutmadım, siz unuttuysanız da bu vesileyle hatırlatmak isterim, böyle bir bakana bağlı çalışacak, bir de devletin kuruluşu olacak bir Türk Telekom'u emin olun her Allah'ın günü taşlardınız. :)  Değişmesi gereken çok şey vardı, bununla uğraşacak kişi/kurum da devlet olmamalıydı, 21 yıllığına özelleştirildi. Kabul, kasasındaki paraya ya da daha azına, sahip olduğu gayrimenkullerin değerinden daha aza özelleştirildi belki, ama o günden bu güne yaşanan tüm değişimler de bu sayede oldu.

 

Avea ve TTNET, aslında en başından beri Türk Telekom'un kendi ismi altında yürütmek istediği operasyonları, zamanın şartlarına göre regülatif sebeplerle engelleyen BTK'nın (Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu) zorlamalarıyla, ki BTK Türk Telekom'un da patronudur ve söylediği emirdir, kurduğu şirketlerdir. Her iki şirket de iştirak olarak kurulmuş, ilerleyen zamanlarda %100 hisseleri Türk Telekom tarafından satın alınmış şirketlerdir.

 

Emin olun, en son kurulan operatör olması nedeniyle Avea bu ülkenin mobil operatör anlamında üvey evladıdır.  :)  3 farklı banttan çıkılan frekans ihalesinde Turkcell ve o zamanki adıyla Telsim, "Money talks" prensibine göre paralarını kapıştırmış, frekansları paylaşmışlardır. Avea da, en son gelip "Ben de mobil operatör oluyorum, haydi bana da frekans kiralayın." deyince, o zaman frekans bantlarını dağıtan kuruluş olan Türk Telekom döner patronu BTK'ya sorar, BTK'da "Kalan bandı verin." der. Kalan bant da, kapsama alanı anlamında en olmayacak banttır. Bu nedenle sahip olduğu frekans bandı başına hep bela olmuş, hep eleştiri almasına neden olmuştur. Çünkü 2G sonrasında geçilen 3G'de de kiraladığı ilk frekans bandına uygun bant kiralamak zorunda kalmış, sorun devam etmiştir. Fakat, elindeki kaynağa bakarak konuşursak, Türkiye nüfusunun %98'ini kapsayabilmesi müthiş bir olaydır, bana göre.

 

TTNET'e gelirsek, Çağrı Merkezi'ni arayıp da derdinize derman bulamamak o zamanın çalışan profilinin kötülüğünden kaynaklandığı kadar sizin, bizim, derdimizi o Çağrı Merkezi Elemanı'na doğru anlatamamamızdan da kaynaklanıyor, bunu kabul etmeliyiz. Süreç iyileştirmelerinde bizzat ben çalıştım, Türk Telekom Genel Müdürlüğü'nden bizzat ben katıldım, raporlarını, sonuç analizlerini de ben çıkardım, eskiye göre çok farklı artık. Tahminime göre en büyük şikayetlerden biri "x Mbps'e kadar internet" diye satın alıp 2 Mbps olarak kullanmanızdır. Bu da tamamen BTK'nın "Hak geçmesin" mantığıyla koyduğu, "Abone torrent'i bağlayıp bir ay içerisinde PB'lar mertebesinde download yapmasın, başka aboneye giden trafiği kısmasın, limit koyun." zorlaması nedeniyle uygulanan Adil Kullanım Kotası. Bundan personel olarak biz de şikayetçiyiz, çünkü üst yönetimden birisi kalkıp "Nedir şimdi ortalama internet hızında Türkiye'nin dünya ülkeleri arasındaki sırası?" dediği zaman, o Adil Kullanım Kotası nedeniyle 5Mbps civarında hızlar ortaya çıkıyor, bu durumu raporlamak da açıklamak da güzel olmuyor.

 

Güneydoğu'da, terör olayları nedeniyle kapı dışarı çıkılamazken, Türk Telekom personeli topların tüfeklerin arasında gidip yakılan yıkılan santralleri, saha dolaplarını canı pahasına onarıp geri dönüyor. Neden? Günün sonunda küfür edilen o internet çalışsın diye. Böyle de bir gerçek var. O yüzden bence biraz daha insaflı olmakta fayda var.

 

Yapılan bu birleşme operasyonu da, geçen yıllarda böyle bilinmeyen sebeplerle kötüleşen Avea ve TTNET algısını ortadan kaldırmak, tek marka Türk Telekom üzerinden ilerlemek. "Adı değişse ne olur, zihniyet aynı olduktan sonra." demeyin, çok şey değişti, çok şey de değişecek. Yeni yapısıyla Türk Telekom artık daha çok sevdiğiniz, güvendiğiniz, inandığınız, memnun olduğunuz bir şirket olacak.

 

Gözlerinizi yordum, kusuruma bakmayın.

 

Hepinize sevgi ve saygılarımı sunarım.

  • Beğen 4
Yorum bağlantısı
Okan Tansel

Hasan kardeşim iletin açıklayıcı ve bir çok noktasına katılmakla beraber yalan beyanla satış ,bilinçsiz ve dengesiz personel çalıştırma vb. bir çok şey firmayı dibe çeker ve malesef bu vardı var olacak bunun sebebide daha ucuza daha çok çalışan personel mantı sizin gibi kendin emeğini sonuna kadar işine veren personel 10 adetse bilinki sizin sırtınızdan iş yapıyormuş gibi görünüp çalışan 100 kişidir hem gerçekten emek verenini hakkını hemde şirketin namını ve işleyişini dibe çekiyor .ki müşteri hizmetlerinle görüştükten sonra telefonu kapatmadan karşıdaki temsilci kapandı sanıp arkamdan küfürlü konuşan kişiler var bunlar hep etken ve yapılanmaya gelirsek ellerindeki tesisatı ve ekipmanı hurdası çıkana kadar kullanmaya çalışan yapı teknolejiye ayak uydurmayan yapı şikayetlere mahkumdur.doğu konusuna gelince oradaki masum insanlarımızın canı çok yanıyor çok ve hizmete sürekli darbe ve zarar veriliyor buda büyük şehirlerde yaşıyanları hem kızdırıyor hem maddi yükümlüğe sokuyor.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Hasan Alparslan

Hasan kardeşim iletin açıklayıcı ve bir çok noktasına katılmakla beraber yalan beyanla satış ,bilinçsiz ve dengesiz personel çalıştırma vb. bir çok şey firmayı dibe çeker ve malesef bu vardı var olacak bunun sebebide daha ucuza daha çok çalışan personel mantı sizin gibi kendin emeğini sonuna kadar işine veren personel 10 adetse bilinki sizin sırtınızdan iş yapıyormuş gibi görünüp çalışan 100 kişidir hem gerçekten emek verenini hakkını hemde şirketin namını ve işleyişini dibe çekiyor .ki müşteri hizmetlerinle görüştükten sonra telefonu kapatmadan karşıdaki temsilci kapandı sanıp arkamdan küfürlü konuşan kişiler var bunlar hep etken ve yapılanmaya gelirsek ellerindeki tesisatı ve ekipmanı hurdası çıkana kadar kullanmaya çalışan yapı teknolejiye ayak uydurmayan yapı şikayetlere mahkumdur.doğu konusuna gelince oradaki masum insanlarımızın canı çok yanıyor çok ve hizmete sürekli darbe ve zarar veriliyor buda büyük şehirlerde yaşıyanları hem kızdırıyor hem maddi yükümlüğe sokuyor.

Tabii ki böyle kötü şeyler yaşandıysa hak sonuna kadar aranmalı, davaysa dava, haklısın Okan Abi. Benim demek istediğim de o, işe ilk başladığımda bu tarz diyebileceğimiz onlarca adam tanıdım, bu yapılanma ile yenileşmeye gidildi, o yüzden "Bundan sonra farklı olacak." diyorum. Sonuçta ekmek yediğim yer, o terbiyesizin yerine şirketim adına özür dilerim senden.  :)

Yorum bağlantısı
Okan Tansel

Tabii ki böyle kötü şeyler yaşandıysa hak sonuna kadar aranmalı, davaysa dava, haklısın Okan Abi. Benim demek istediğim de o, işe ilk başladığımda bu tarz diyebileceğimiz onlarca adam tanıdım, bu yapılanma ile yenileşmeye gidildi, o yüzden "Bundan sonra farklı olacak." diyorum. Sonuçta ekmek yediğim yer, o terbiyesizin yerine şirketim adına özür dilerim senden.  :)

Yok kardeşim ne özürü hepimiz ekmek tekenemizi korur kollarız. benim dedimi anlamışsın zaten ben her zaman yakınıyorum firma veya kurumlar kıymet bilsin işini seveni yücelteni bilsin bu hem firmaya hem görevini adam gibi yapana fayda  :air_kiss:  :air_kiss:

Yorum bağlantısı
Mehmet Kaya

Değerli büyüklerim ve kardeşlerim, hepinize merhabalar.

Bir Türk Telekom çalışanı olarak konu başlığını görünce açtım, yazdıklarınızı okudum, birkaç kelam etmek istedim. Yanlış anlamayın, amacım rahatsız olduğum sözler nedeniyle üstü kapalı ya da aleni olarak içinizden biri ya da birilerini bozmak değil. Sadece içeriden bir gözün gördüklerini, yaşananları, gerçekleri sizlerle paylaşmak istiyorum.

İlk olarak şunu söylemek isterim, ben de zaman zaman "Keşke %100 Türk olsa.." diye aklımdan geçiririm. Fakat, üzülerek söylüyorum, devletin yapısı, vizyonerliği (!) ortada. Obama "Teknolojiyi sadece kullanmayın, üretin." derken Binali Yıldırım'ın "Yormayın kafayı böyle şeylere, kullanın geçin, hikmetine fazla şey yapmamak lazım." dediği videoyu ben unutmadım, siz unuttuysanız da bu vesileyle hatırlatmak isterim, böyle bir bakana bağlı çalışacak, bir de devletin kuruluşu olacak bir Türk Telekom'u emin olun her Allah'ın günü taşlardınız. :) Değişmesi gereken çok şey vardı, bununla uğraşacak kişi/kurum da devlet olmamalıydı, 21 yıllığına özelleştirildi. Kabul, kasasındaki paraya ya da daha azına, sahip olduğu gayrimenkullerin değerinden daha aza özelleştirildi belki, ama o günden bu güne yaşanan tüm değişimler de bu sayede oldu.

Avea ve TTNET, aslında en başından beri Türk Telekom'un kendi ismi altında yürütmek istediği operasyonları, zamanın şartlarına göre regülatif sebeplerle engelleyen BTK'nın (Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu) zorlamalarıyla, ki BTK Türk Telekom'un da patronudur ve söylediği emirdir, kurduğu şirketlerdir. Her iki şirket de iştirak olarak kurulmuş, ilerleyen zamanlarda %100 hisseleri Türk Telekom tarafından satın alınmış şirketlerdir.

Emin olun, en son kurulan operatör olması nedeniyle Avea bu ülkenin mobil operatör anlamında üvey evladıdır. :) 3 farklı banttan çıkılan frekans ihalesinde Turkcell ve o zamanki adıyla Telsim, "Money talks" prensibine göre paralarını kapıştırmış, frekansları paylaşmışlardır. Avea da, en son gelip "Ben de mobil operatör oluyorum, haydi bana da frekans kiralayın." deyince, o zaman frekans bantlarını dağıtan kuruluş olan Türk Telekom döner patronu BTK'ya sorar, BTK'da "Kalan bandı verin." der. Kalan bant da, kapsama alanı anlamında en olmayacak banttır. Bu nedenle sahip olduğu frekans bandı başına hep bela olmuş, hep eleştiri almasına neden olmuştur. Çünkü 2G sonrasında geçilen 3G'de de kiraladığı ilk frekans bandına uygun bant kiralamak zorunda kalmış, sorun devam etmiştir. Fakat, elindeki kaynağa bakarak konuşursak, Türkiye nüfusunun %98'ini kapsayabilmesi müthiş bir olaydır, bana göre.

TTNET'e gelirsek, Çağrı Merkezi'ni arayıp da derdinize derman bulamamak o zamanın çalışan profilinin kötülüğünden kaynaklandığı kadar sizin, bizim, derdimizi o Çağrı Merkezi Elemanı'na doğru anlatamamamızdan da kaynaklanıyor, bunu kabul etmeliyiz. Süreç iyileştirmelerinde bizzat ben çalıştım, Türk Telekom Genel Müdürlüğü'nden bizzat ben katıldım, raporlarını, sonuç analizlerini de ben çıkardım, eskiye göre çok farklı artık. Tahminime göre en büyük şikayetlerden biri "x Mbps'e kadar internet" diye satın alıp 2 Mbps olarak kullanmanızdır. Bu da tamamen BTK'nın "Hak geçmesin" mantığıyla koyduğu, "Abone torrent'i bağlayıp bir ay içerisinde PB'lar mertebesinde download yapmasın, başka aboneye giden trafiği kısmasın, limit koyun." zorlaması nedeniyle uygulanan Adil Kullanım Kotası. Bundan personel olarak biz de şikayetçiyiz, çünkü üst yönetimden birisi kalkıp "Nedir şimdi ortalama internet hızında Türkiye'nin dünya ülkeleri arasındaki sırası?" dediği zaman, o Adil Kullanım Kotası nedeniyle 5Mbps civarında hızlar ortaya çıkıyor, bu durumu raporlamak da açıklamak da güzel olmuyor.

Güneydoğu'da, terör olayları nedeniyle kapı dışarı çıkılamazken, Türk Telekom personeli topların tüfeklerin arasında gidip yakılan yıkılan santralleri, saha dolaplarını canı pahasına onarıp geri dönüyor. Neden? Günün sonunda küfür edilen o internet çalışsın diye. Böyle de bir gerçek var. O yüzden bence biraz daha insaflı olmakta fayda var.

Yapılan bu birleşme operasyonu da, geçen yıllarda böyle bilinmeyen sebeplerle kötüleşen Avea ve TTNET algısını ortadan kaldırmak, tek marka Türk Telekom üzerinden ilerlemek. "Adı değişse ne olur, zihniyet aynı olduktan sonra." demeyin, çok şey değişti, çok şey de değişecek. Yeni yapısıyla Türk Telekom artık daha çok sevdiğiniz, güvendiğiniz, inandığınız, memnun olduğunuz bir şirket olacak.

Gözlerinizi yordum, kusuruma bakmayın.

Hepinize sevgi ve saygılarımı sunarım.

Dilinize sağlık. Çok güzel yazmışsınız. Sıkıntılar yaşıyorsunuz. Doğu konusuna hiç girmiyorum. Allah orada görev yapanlara yardım etsin.

Ben evde 24 mb fiber kullanıyorum. Ancak verdikleri tilgin modem WiFi kesiyor. Herkes şikayetçi. Ttneti aradım. 2-3 günde bir modemi açıp kapatmak zorunda kalıyorum.

Çözüm yok. Bu normal diyorlar. Modem alıp değiştireyim dedim. Olmazmış. Modem tanımlıymış.

22mb bağlantı var telefonda ama Avea 3G daha hızlı olur bazen.

Sıkıntı büyük. Çözüm yok.

Ha 2001-2-3 yıllarına göre baya gelişme oldu. İnkar edemeyiz. Önceden muhattap yoktu şimdi şükür muhattap var.

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Hasan Alparslan

Dilinize sağlık. Çok güzel yazmışsınız. Sıkıntılar yaşıyorsunuz. Doğu konusuna hiç girmiyorum. Allah orada görev yapanlara yardım etsin.

Ben evde 24 mb fiber kullanıyorum. Ancak verdikleri tilgin modem WiFi kesiyor. Herkes şikayetçi. Ttneti aradım. 2-3 günde bir modemi açıp kapatmak zorunda kalıyorum.

Çözüm yok. Bu normal diyorlar. Modem alıp değiştireyim dedim. Olmazmış. Modem tanımlıymış.

22mb bağlantı var telefonda ama Avea 3G daha hızlı olur bazen.

Sıkıntı büyük. Çözüm yok.

Ha 2001-2-3 yıllarına göre baya gelişme oldu. İnkar edemeyiz. Önceden muhattap yoktu şimdi şükür muhattap var.

Maalesef TILGIN'da gerçekten tanımlı olma durumu söz konusu Mehmet Abi, o yüzden değiştiremezsin. Fakat pek de mümkün olmamakla beraber hattında bir stabilite problemi olabilir, Hizmet Numaranı verirsen bir kontrol edebilirim, belki bir yardımım dokunur? :)

 

Eskişehirde yaşıyorum oturduğum semtte ne fiber ne uydunet ya da kablonet var mecburen telekom kullandım daha sonra dsmarta geçtim tv ve internet dahil. Yıl 2016 Eskişehirde 8 mb e kadar internet kullanıyorum. İşin garibi fiber daha yeni döşendi ama döşeyen superonline bakalım göreceğiz.

Mert Hocam, sen de lokasyon bilgisi paylaşabilirsen biraz inceleme yapıp belki Türk Telekom'a geri dönmeni sağlayabilirim?  :)

Yorum bağlantısı
Mehmet Kaya

Maalesef TILGIN'da gerçekten tanımlı olma durumu söz konusu Mehmet Abi, o yüzden değiştiremezsin. Fakat pek de mümkün olmamakla beraber hattında bir stabilite problemi olabilir, Hizmet Numaranı verirsen bir kontrol edebilirim, belki bir yardımım dokunur? :)

Mert Hocam, sen de lokasyon bilgisi paylaşabilirsen biraz inceleme yapıp belki Türk Telekom'a geri dönmeni sağlayabilirim? :)

Maraş'ta herkes şikayetçi. Peki neden böyle bir tekelleşme peşindeler. Ben farklı modem kullanmak istiyorum. Evden çıkış veremiyorum. Eve server kuracağım ancak dışardan erişim şansım yok.

Modem de ki internette sorun yok. WiFi de sorun var. WiFi İnterneti kesse de Lan bağlantısında sorun yok.

Yine de bilgiyi göndereyim.

1792227662

Yorum bağlantısı
Hakan Gülsoy

Aveadan paketinden dolayı memnunum turkcellden sonra baya uygun geldi fakat şehir dışında baya bi sıkıntı yaşatıyor maalesef

Yorum bağlantısı
Hasan Alparslan

21.yüzyıl Türkiyesinde, metropolde dahi çekmiyor ki, biliyorsun hat çeksinde konuşalım diye balkonda köşelere çıkıyordum. interneti zaten her yerde berbat ötesiydi. sözde ucuzmuş, abiciğim kullanamadıktan sonra isterse 10 tl'ye 43,200 dk+100 gb. internet olsun, neye yarar. valla Aliciğim, bu iş duaya kaldıysa daha çook beklersiniz.  :biggrin:

"Metropolde dahi çekmiyor" diyorsunuz, zaten en zoru "dense urban" denen şehir merkezinde kapsama sağlamaktır, bu da açıklamaya çalıştığım gibi Avea'nın elindeki frekans aralığıyla iyi bile kotardığı bir konu. 4.5 G için kiralanan frekans bandı şu an 3G'de kullanılıyor bazı pilot bölgelerde, bunlara denk gelirseniz hız testinde 30 Mbps'leri görmeniz mümkün. Güzel şeyler oluyor, olacak.

 

Maraş'ta herkes şikayetçi. Peki neden böyle bir tekelleşme peşindeler. Ben farklı modem kullanmak istiyorum. Evden çıkış veremiyorum. Eve server kuracağım ancak dışardan erişim şansım yok.

Modem de ki internette sorun yok. WiFi de sorun var. WiFi İnterneti kesse de Lan bağlantısında sorun yok.

Yine de bilgiyi göndereyim.

1792227662

Mehmet Abi, aboneliğini bulamıyorum, numarada yanlışlık olabilir mi? Şimdi diyeceksin "Hah, başladılar salaklığa" :D

 

Aveadan paketinden dolayı memnunum turkcellden sonra baya uygun geldi fakat şehir dışında baya bi sıkıntı yaşatıyor maalesef

Bu çok doğru Hakan Kardeşim, yine frekans bandından dolayı eğer sağda solda biraz dağ tepe varsa onları atlatmak kolay olmuyor, sinyalin kalitesi düşüyor, bazen tamamen kayboluyor. Fakat böyle fiyatlar sunabilecek başka bir operatör yok Türkiye'de.

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Mehmet Kaya

"Metropolde dahi çekmiyor" diyorsunuz, zaten en zoru "dense urban" denen şehir merkezinde kapsama sağlamaktır, bu da açıklamaya çalıştığım gibi Avea'nın elindeki frekans aralığıyla iyi bile kotardığı bir konu. 4.5 G için kiralanan frekans bandı şu an 3G'de kullanılıyor bazı pilot bölgelerde, bunlara denk gelirseniz hız testinde 30 Mbps'leri görmeniz mümkün. Güzel şeyler oluyor, olacak.

Mehmet Abi, aboneliğini bulamıyorum, numarada yanlışlık olabilir mi? Şimdi diyeceksin "Hah, başladılar salaklığa" :D

Bu çok doğru Hakan Kardeşim, yine frekans bandından dolayı eğer sağda solda biraz dağ tepe varsa onları atlatmak kolay olmuyor, sinyalin kalitesi düşüyor, bazen tamamen kayboluyor. Fakat böyle fiyatlar sunabilecek başka bir operatör yok Türkiye'de.

Estağfirullah o Nasıl bir cümle.

9c935eece532d39eea9f0e3737dad441.jpg

Yorum bağlantısı
Oktay Zerman

Alıntıdır arkadaşlar.

 AVEA, TÜRK TELEKOM’LA NEDEN BİRLEŞTİ?

TELEKOMCULAR DERNEĞİ’NİN AÇIKLAMASI:

Birleşmenin Vergi açısından durumu;

BTK’nın 2010-2014 yıllarını kapsayan son 5 yıla bakıldığında  Türk Telekom toplamda 12.1 milyar TL karederken,  Avea’nın son 5 yıllık zararı 4 milyar 287 milyon TL’yi bulmuştu...

Bu dönemde Türk Telekom kârı üzerinden Kurumlar Vergisi beyan etti ve ödedi.

Bu dönemde Türk Telekom ve Avea tek şirket olsaydı (12,1-4,2) 7,9 milyar üzerinden Kurumlar Vergisi ödeyecekti… Bir başka ifadeyle, 4.2 milyara tekabül eden (4.2*%20) 840 milyon vergiyi ödemeyecekti…

Bu durumda, Türk Telekom önemli bir vergi avantajı elde ediyor. Hazine de önemli bir oranda vergi kaybına uğruyor…

Türk Telekom İsmi Üzerine;

Biz Telekomcular Derneği Olarak “Türk Telekom’un özelleştirilmesi; Bir Talanın Hikayesi” başlıklı raporumuzda, Türk, Türkiye, Milli gibi isimlerin yalnızca Bakanlar Kurulu kararı ile verilebileceğine vurgu yaptıktan sonra bu konuda şöyle demiştik;

“Bugün Türk Telekomünikasyon AŞ’nin müşterilerinden önemli bir bölümü, Şirketin özelleştiğinden, bir bölümü de sermayesinin %55’inin yabancılara ait olduğundan haberdar değildir.

Şirket, ismindeki “TÜRK” kelimesi nedeni ile hâlâ bir kamu şirketi gibi algılanmakta, kamuya duyulan güvenden yararlanmakta, kendini yenileyememesine, müşteri ilişkilerinde bir gelişme sağlayamamasına rağmen, bu durum, müşterilerince kamu şirketi olarak algılandığı için hoşgörü ile karşılanmaktadır.

Bazı Mülki Amirler bile Türk Telekomünikasyon AŞ’yi bir kamu şirketi gibi görmekte, yalnızca kamu kuruluşlarının katıldıkları İl Koordinasyon kurullarına Türk Telekom yetkililerini de davet etmektedirler. Bu hatalı algılama, sektörde tam rekabetin gerçekleşmesini engellemekte, yeni oyuncuların pazardan yeterli pay alamamalarına neden olmaktadır.

Türk Telekomünikasyon A.Ş, ticaret unvanını ve markasını değiştirmeyerek, “Türk’ün adını sömürmektedir.” Harriri’lerin %55 hissesine sahip olduğu, Paul Doany’nin Genel Müdür ve CEO olarak görev yaptığı Türk Telekomünikasyon AŞ’nin ticaret unvanında “Türk” kelimesinin yer alması, bize komik ötesi bir olay olarak gözüküyor.

Ayrıca, Osmanlı Meclisi Mebusanında konuşan Rum Mebus Boşo Efendinin, kendisinin Osmanlılıkla alakasının olmadığını vurgulamak için söylediği cümleyi hatırlatıyor: “Ben ancak Osmanlı Bankası kadar Osmanlıyım”

Kısacası; Türk Telekom da, ancak Harriri’ler kadar Türk’tür. Dolayısıyla hukuki olmayan, hukuki olsa bile etik olmayan, yanlışlığı tartışmasız olan bu komediye bir son verilerek, şirketin ticaret unvanındaki ve markasındaki “Türk” kelimesi kaldırılmalıdır.”

 

Kaynak: Türk Telekomcular Derneği

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Erdal Aydın

Bi yerde daha okumuştum buna benzer bir yazı. Ne derece doğru acaba? Eğer doğru ise Türk adının somurulmesine tepki olarak vodafonea geçiş yapacağım. Türk Kizilayinin Türkü atildigindan beri 1 tane almadım, sebekemi de düşünmeden değiştiririm. Belki sen kimsin ki, tavşan dağ olayını söyleyen olur. Ben Türküm arkadaş, karınca misali safim belli olsun.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Oğuzhan Demir
(düzenlendi)

 

 

Ustam selamlar. Umarım bu birleşim sonucu güzel olur. Ben farklı bir firma adına Iğdır'da Avea baz istasyonlarının sorumlusuyum, Kesintisiz iletişim için elimden geleni tek başıma yapmaya çalışıyorum. Lakin bir ilin 7/24 tüm sorunlarına yetişmek gerçekten zor. Yeri geldi gecelerce uykusuz kaldım yeri geldi çatışmanın içine girdim bunu para için değil özellikle emniyet teşkilatının iletişimi kesilmesin diye yaptım yine yaparım.

 

Yalnız sıkıntılar sadece benim çabalarım ile çözülmüyor, konu çok uzar da onlara gerek yok. Dediğiniz gibi en büyük sıkıntımız bant aralığımız. Bir diğer yönden bakarsan belki diğer markalar kadar etkili değiliz ama şu bir gerçek paraya göre hizmeti göz önünde bulundurmak lazım. Kimse 10000 TL ye aldığı araçtan 20000'lik konfor ve özellik bekleyemez.

tarihinde Oğuzhan Demir tarafından düzenlendi
  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
Guest Misafir

Özlem hanım, değişim sadece görsellikte, bi nevi makyaj. :)

Degil mi... Aynen Sadik Bey, arkadaslar da zaten benzer fikirlerini beyan ettiler:( Gonul koklu degisiklik beklerdi lakin, benim de cok umudum yok... Bakalim, gozlemleyelim.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...