Yılmaz Ertek 28 Ocak 2016 Paylaş 28 Ocak 2016 Merhaba, buzdolabım yaklaşık 10 yıllık. aldığım günden beri memnun etmedi. sürekli bir ses, sanki buzdolabı değil taş kırma makinası. neyse 5 yıldan sonra servis gelip, motoru arızalı deyip 350-400TL'mi almıştı. ses kesilmişti. bugün de kartı arızalanmış. daha doğrusu gelen servis elemanı öyle demiş. bu kartı alıp tamir edelim 350TL. yenisi 550TL demiş. yaptırmadım. ama kaldık öyle... bu kart 2.el bulunabilir bir şey midir ? sağlıklı olur mu ? sıfır dolap alacak bütçe kesinlikle yok şu an.... en uygun nasıl çözülür ? ilginize teşekkürler. Yorum bağlantısı
Tevfik Özdemir 28 Ocak 2016 Paylaş 28 Ocak 2016 benzer arıza basımıza geldi kendimiz kartı söktük götürüp beyoğlunda kart tamiri yapan biyerde 50 tl ye yaptırıp kendimiz takmıştık. İstanbul da ne taraftasınız? 1 Yorum bağlantısı
Misafir 28 Ocak 2016 Paylaş 28 Ocak 2016 Bence taksitle sıfır bi samsung buzdolabı alın artı garantide yaptırın 10sene sessiz sedasız kullanın yazık sürekli masrafa başlamış bunuda ikinci ele satın gitsin ben çok memnunum samsungdan tık demiyor Yorum bağlantısı
Yılmaz Ertek 28 Ocak 2016 Yazar Paylaş 28 Ocak 2016 (düzenlendi) benzer arıza basımıza geldi kendimiz kartı söktük götürüp beyoğlunda kart tamiri yapan biyerde 50 tl ye yaptırıp kendimiz takmıştık. İstanbul da ne taraftasınız? şerifali (ataşehire yakın) aynen böyle bir yer lazım bana Bence taksitle sıfır bi samsung buzdolabı alın artı garantide yaptırın 10sene sessiz sedasız kullanın yazık sürekli masrafa başlamış bunuda ikinci ele satın gitsin ben çok memnunum samsungdan tık demiyor sıfır almak bir seçenek değil maalesef şu an. 28 Ocak 2016 tarihinde Yılmaz Ertek tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Tevfik Özdemir 28 Ocak 2016 Paylaş 28 Ocak 2016 Tarlabaşının arka sokaklarında çok var kart tamiri yapan yerler internetten araştırın eminim sizin oralarda da vardır. Zaten servisler de(yetkililer hariç) onlara yaptırıyorlar Yorum bağlantısı
Cem Keskin 29 Ocak 2016 Paylaş 29 Ocak 2016 Ümraniye tarafında (iski nin aşağı tarafı) bu kartları yapan yer vardı. İletişim bilgilerini bulabilirsem buraya yazarım. Yorum bağlantısı
Yılmaz Ertek 30 Ocak 2016 Yazar Paylaş 30 Ocak 2016 ilginize teşekkürler arkadaşlar, buzdolabını servise yaptırma yoluna gittim çünkü vaktim yoktu. bir an önve aktif çalışması gereken bir eşya buzdolabı. ama işin tuhaf tarafı kredi kartı ile ödeyeceğimi belirtmeme rağmen bugün arayıp kart hazır, nakit verrseniz takabiliriz dediler. kredi kartı olursa salıya kalır diyorlar... aklımdan geçenleri buraya yazamıyorum !!! Yorum bağlantısı
Cem Keskin 31 Ocak 2016 Paylaş 31 Ocak 2016 Hemen vakit kaybetmeden Bosch merkezi arayın ve bu durumdan rahatsızlığınızı bildirin. Hiç bir Bosch servisi müşterisi ile böyle bir nakit / peşin diyaloğu kuramaz. Adamı ne yaparlar var yaaaaa. 2 Yorum bağlantısı
Yılmaz Ertek 31 Ocak 2016 Yazar Paylaş 31 Ocak 2016 Hemen vakit kaybetmeden Bosch merkezi arayın ve bu durumdan rahatsızlığınızı bildirin. Hiç bir Bosch servisi müşterisi ile böyle bir nakit / peşin diyaloğu kuramaz. Adamı ne yaparlar var yaaaaa. devamı var. eğer kredi kartı ile ödeyecekseniz +kdv ekleyeceğiz dediler... ki 50 kere konuştuk, söz etmediler bile. zaten kabul edilebilir bir cümle değil. bu ne demek : kredi kartı ile ödediğinde fatura kesmek zorundayım, nakiti bir şekilde sabunluyorum. resmen vergi kaçırdığını itiraf etti. maalesef zor durumda olmanızdan faydalanıyorlar. fırın veya bulaşık makinası gibi değil buzdolabı. evde yemek pişmedi, meyve sebze almadık saklayamıyoruz diye. neyse mecburen nakit ödedim, dün taktılar. ama yarın sabah ilk işim ulaşabildiğim tüm mercilere şikayet etmek olacak. 1 Yorum bağlantısı
Tahir İlter 31 Ocak 2016 Paylaş 31 Ocak 2016 Önce maliye sonra bosch müşteri hizmetleri 2 Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 31 Ocak 2016 Paylaş 31 Ocak 2016 devamı var. eğer kredi kartı ile ödeyecekseniz +kdv ekleyeceğiz dediler... ki 50 kere konuştuk, söz etmediler bile. zaten kabul edilebilir bir cümle değil. bu ne demek : kredi kartı ile ödediğinde fatura kesmek zorundayım, nakiti bir şekilde sabunluyorum. resmen vergi kaçırdığını itiraf etti. maalesef zor durumda olmanızdan faydalanıyorlar. fırın veya bulaşık makinası gibi değil buzdolabı. evde yemek pişmedi, meyve sebze almadık saklayamıyoruz diye. neyse mecburen nakit ödedim, dün taktılar. ama yarın sabah ilk işim ulaşabildiğim tüm mercilere şikayet etmek olacak. Çok büyük bir ihtimalle iletişime geçtiğiniz servis yetkili servis değil. www.bosch.com.tr den aldığınız çağrı merkezi numarası ile mi irtibata geçtiniz? Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 31 Ocak 2016 Paylaş 31 Ocak 2016 kredi kartı olunca kdv istemesi normal bir durum bana sorarsanız. açıktan çalıştıkları belli. Keşke biraz pazarlık etseydiniz. geçmiş olsun. Yorum bağlantısı
Yılmaz Ertek 31 Ocak 2016 Yazar Paylaş 31 Ocak 2016 Çok büyük bir ihtimalle iletişime geçtiğiniz servis yetkili servis değil. www.bosch.com.tr den aldığınız çağrı merkezi numarası ile mi irtibata geçtiniz? evet, onların yönlendirdiği bir servis. kredi kartı olunca kdv istemesi normal bir durum bana sorarsanız. açıktan çalıştıkları belli. Keşke biraz pazarlık etseydiniz. geçmiş olsun. niye normal hocam ? kredi kartı için bankaya komisyon ödüyoruz, komisyonu isteriz dese anlarım da. pazarlık mümkün olmuyor maalesef elleri çok güçlü, almıyorum deseniz 50TL servis ücretini alıyorlar zaten. başka servisten bulacağınız fiyat da en fazla o kadar eksik olur. gerisi zaman kaybı. Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 31 Ocak 2016 Paylaş 31 Ocak 2016 (düzenlendi) aracınızı özel servise götürdüğünüzde fatura almaya kalkıyor musunuz? biraz pişkinlik yapmışlar tabi. asıl patrona söylenmeden yapılan bir iş olsa gerek. 31 Ocak 2016 tarihinde Mehmet Göktürk tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 13 Temmuz 2021 Paylaş 13 Temmuz 2021 Bosch bulaşık makinesi fişe takar takmaz sigorta attırıyor. Güç kartı arızalı sanırım. Kartı söküp galata’ya götürsem 100₺‘Ye yaptırırdım. Ama makineyi sökmeye gözüm yemedi. 700₺ servis yeni kart takacak 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts