Muhammed Lokman Tosun 19 Mart 2016 Paylaş 19 Mart 2016 (düzenlendi) Merhaba arkadaşlar, bu yeni nesil euro 6 motorların ne özelliği var, yani euro 6 motorların euro 5ten üstünlüğü nerede, emisyon mu, performans mı, yakıt mı? 19 Mart 2016 tarihinde Muhammed Lokman Tosun tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 19 Mart 2016 Paylaş 19 Mart 2016 (düzenlendi) benzinlide fark yoktur. dizelde azot oksit oranı ciddi oranda kısılmıştır. bazılarına adblue ile ancak kurtarır hale gelmiştir. 19 Mart 2016 tarihinde Mehmet Göktürk tarafından düzenlendi 3 Yorum bağlantısı
Muhammed Lokman Tosun 19 Mart 2016 Yazar Paylaş 19 Mart 2016 benzinlide fark yoktur. dizelde azot oksit oranı ciddi oranda kısılmıştır. bazılarına adblue ile ancak kurtarır hale gelmiştir. Teşekkürler hocam, dizl araçların emisyonuyla alakalı yani. Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 19 Mart 2016 Paylaş 19 Mart 2016 (düzenlendi) tabi tabi güç farkı yok. varsa eğer negatif yönde olur performansta etki. yakıtta da olumsuz olarak yansır. 19 Mart 2016 tarihinde Mehmet Göktürk tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Muhammed Lokman Tosun 19 Mart 2016 Yazar Paylaş 19 Mart 2016 tabi tabi güç farkı yok. varsa eğer negatif yönde olur performansta etki. yakıtta da olumsuz olarak yansır. Hocam peki benim anlamadığım bir şey var, tamam emisyon düşüyor bu iyi bir şey peki bu şirketler az da olsa performanstan ve yakıttan kendilerini olumsuz etkileyecek bir işe neden kalkışırlar ki, 0-100 ve yakıt sarfiyatında en ufak bir fark yaratmak için birbiriyle yarışan firmalar sadece çevreyi daha az kirletmek için böyle bir teknoloji geliştirip kullanırlar mı? Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 19 Mart 2016 Paylaş 19 Mart 2016 (düzenlendi) Türk mantığı bunu anlayamaz. (sana eleştiri olsun diye yazmıyorum genel anlamda) AB kanun çıkarıyor. bunların yapılması için katalitik konvertör lobileri bastırıyor ayrıca. sonuçta araç fiyatları bunlar nedeni ile yukarı gidiyor. 19 Mart 2016 tarihinde Mehmet Göktürk tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Ahmet Nalbantoğlu 19 Mart 2016 Paylaş 19 Mart 2016 benzinlide fark yoktur. dizelde azot oksit oranı ciddi oranda kısılmıştır. bazılarına adblue ile ancak kurtarır hale gelmiştir. Güzel grafik. Yeni diesel araçlar EGR + DPF + Katalitik Konvertör ile bile Euro6'ya uygun olamıyorlar, bir de AdBlue ekleniyor dediğiniz gibi. Daha önce başka konuda da yazmıştım, Avrupa'daki şehir merkezlerinde NOx oranları çok tehlikeli seviyelere geldi ve sebebi de dizel ünitelerin binek araçlara gelmesi. Dizel üniteler ciddi anlamda sıkıntı yaşayacaklar. Bence yavaş yavaş dizeller Türkiye'de de bugünkü popülerliğini kaybedecekler. İnsanlara ağır bakım masrafları, ve yukarıda saydığım arıza çıkardığı zaman çok büyük sıkıntı çıkaracak sistemleri kabul ettirmek zor. Gerçi burası Türkiye, forumda bile var "kimsenin ciğeri umrumda değil, egryi de dpfyi de iptal ederim para tuzağı bunlar canııım" diyen.... Yorum bağlantısı
Muhammed Lokman Tosun 19 Mart 2016 Yazar Paylaş 19 Mart 2016 Beni de gömdün be hocam bu arada Dev üreticilerin de çok anladığını sanmıyorum vw'dee sonra bmw ve renault'nun da adı çıkmıştı bu emisyon skandalında. Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 19 Mart 2016 Paylaş 19 Mart 2016 (düzenlendi) Beni de gömdün be hocam bu arada Dev üreticilerin de çok anladığını sanmıyorum vw'dee sonra bmw ve renault'nun da adı çıkmıştı bu emisyon skandalında. Yok estafurullah. Sivil toplum örgütleri kanun çıkmasına ciddi etki ederler. Dolayısı ile çevre ve sağlık bilinci kanunların çıkmasına etkili olur. Onun bunun çıkarına göre kanun yapılmaz. (bazı şeyler döner tabi ama). Bunun sonucunda emisyon standartları kanunlaşır, fabrikalara verilir. SOnuçta fabrika bir işletmedir, maliyeti tüketiciden kurtarır. Ancak halk, biraz daha fazla ödeyerek havasını kirletmeyen araçları kullanır ve hasta olmaz uzun yaşar. Ticari işletmelerin rekabet nedeniyle kötü yola düşüp fahişelik yapması da olasıdır. (VW) 19 Mart 2016 tarihinde Mehmet Göktürk tarafından düzenlendi 2 Yorum bağlantısı
Recommended Posts