Hasan Alparslan 13 Nisan 2016 Paylaş 13 Nisan 2016 Değerli büyüklerim ve kardeşlerim, hepinize merhabalar. Arkadaşımın 1.2 TSi Jettası için LPG düşünüyoruz. Önerileriniz olabilir mi? Hangi marka olabilir, Ankara'dayız, uygulama nerede yaptırılabilir? Hepinize iyi günler dilerim. Yorum bağlantısı
Ali Gök 13 Nisan 2016 Paylaş 13 Nisan 2016 lpg ye zaten 4 5 bin tl harcıyacaksınız. 1500 lük lpg ler olmuyor bildiğim kadarıyla düzen tutup tutmayacağı zaten büyük soru işareti ayrıca tsi ye lpg takılmış bir arabayı satmakta zor benim gözümde. 5 bin lpg ye verinceye kadar 2 3 daha koyup arabayı dizelle değişin 1 Yorum bağlantısı
Taner Kültüroğlu 13 Nisan 2016 Paylaş 13 Nisan 2016 Bence değmez. Zaten turbo motorlara 4bin TL civarında lpg kitleri uygulanıyor ve çok memnun kalacağını da sanmam. Bence o parayı yakıt parasına ekleyip orjinal bir şekilde devam etsin. 1 Yorum bağlantısı
Hasan Alparslan 13 Nisan 2016 Yazar Paylaş 13 Nisan 2016 Hepinize yorumlarınız için teşekkür ederim. Ben de taktırmaması taraftarıyım, vites değiştirme göstergesine uyarak sakin kullanıldığında benim dizel Focus'a yakın yakıyor neredeyse, bence binilebilir ama aklına düştü bir kere. Dizeline baktık, mevcuttaki arabası ayarında bir dizel için 14000 TL gibi bir fark var arada ve şu anki arabası gibi beğendiğimiz, ısındığımız olmadı. LPG uygulaması yapılması için 6000 TL gibi fiyatlar duyduk, diyor ki "14000 TL vereceğime 6000 TL vereyim, kendi arabama binmeye devam edeyim." Ben de sizlerden fikir almak istedim. Görüyorum ki, sizlerle aynı fikirdeyiz, arkadaşımı ikna etmem gerekecek. Yorum bağlantısı
Yasir Baş 13 Nisan 2016 Paylaş 13 Nisan 2016 Hasan Hocam Ankara'da tanıdığım bir iki tane LPGci va ama arkadaşlar haksız sayılmaz..İhtiyacınız olursa numarasını gönderirim sana.. 1 Yorum bağlantısı
Misafir 13 Nisan 2016 Paylaş 13 Nisan 2016 Taktırıp sürprizlerle karşılaşırsa o 6000 tL daha büyük bi meblaya çıkabilir diye düşünüyorum. Yorum bağlantısı
Murat Ersel Çevik 13 Nisan 2016 Paylaş 13 Nisan 2016 Benim buradaki ustama danıştım Prins'in Tsi için üretilmiş özel kitini takıyormuş. Ama baştan şunu söyledi senede 20000 km gibi yol yapıyorsa yaptırsın yoksa tavsiye etmem dedi. Maliyet 3800 tl. 1 Yorum bağlantısı
Metin Akbal 13 Nisan 2016 Paylaş 13 Nisan 2016 1.2TSI lpg den biraz fazla yakan bir motor. 6000 lirayı ne kadar sürede telafi edecek sorulması gereken en önemli soru. Yılda en az 20 bin km yapması lazım. 5-6 bin liraya Vialle taktırabilir. En randıman veren TSI de odur. Hatta İstanbul da B8 Passat taksi vardı ilk çıktığı zamanlarda. 5 bin liraya Vialle taktırmışlardı sorunsuzdu. 1 Yorum bağlantısı
Ali Gök 13 Nisan 2016 Paylaş 13 Nisan 2016 6000 Bin lpg ye verecek olduda motora bir zarar verdi bir 6000 daha motora harcarsa aynı dizel parasına gelecek 1 Yorum bağlantısı
Misafir 13 Nisan 2016 Paylaş 13 Nisan 2016 Kurumda bir arkadaş 160 lık Tiguan'a taktırdı Vielle marka, çok memnun. Ş içi 15-16 krş yaktığını söylüyor ve 50.000 küsür km dir de sorunsuz kullanıyormuş. Ayda 5.000 km yaptığını söylüyor Yorum bağlantısı
Volkan Dinçel 13 Nisan 2016 Paylaş 13 Nisan 2016 Herşeyi geçtim 2.el araba alacak olsam asla LPG li TSI tercih etmezdim..tamam kendi arabadına 6000 TL fark vererek binecek ama satarken bence yaşayacağı değer kaybı ile dizel maliyetine yakın sonuçlar elde edilir..yol yakınken girmeyin bence hiç arabada her arıza LPG ye bağlanacak LPG li servise giremeyecek AVM lerde otopark girişi sıkıntı olacak... 1 Yorum bağlantısı
Erdal Aydın 13 Nisan 2016 Paylaş 13 Nisan 2016 Istanbul da ortalama hizim 20 ve altı iken 8 9 yakıyor. Ankara nin trafiği istanbula göre çok daha rahat, dolayısıyla daha düşük değerler görülebilir. Bence büyük hata olur, macera aramayın derim. 1 Yorum bağlantısı
Hasan Alparslan 13 Nisan 2016 Yazar Paylaş 13 Nisan 2016 Az önce bu değerli yorumlarınızı paylaşarak kendisini vazgeçirdim. 6000 TL'yi benzine yönlendirirse, kullanım temposundan oranlayarak 32 ay bedavaya araba kullanmış olacağını hesapladım, içi rahat etti, vazgeçtik. Teşekkür ediyorum hepinize. Hasan Hocam Ankara'da tanıdığım bir iki tane LPGci va ama arkadaşlar haksız sayılmaz..İhtiyacınız olursa numarasını gönderirim sana.. Yasir Hocam LPG işinden vazgeçtik de, benim bir sürü sıkıntı oldu, çok şehir dışı yaptım falan, şu koltuk ısıtma işini halledemedik biz asıl. Kusuruma bakma n'olursun. Yorum bağlantısı
Ahmet Nalbantoğlu 13 Nisan 2016 Paylaş 13 Nisan 2016 Aslında düzgün montaj ile daha sorunsuz, daha iyi bir uygulama direkt enjeksiyonlu lpg kitleri. Delik yok, ayrı enjektör yok, ayrı harita yok. Aracın kendi enjektörleri, kendi zamanlaması kullanılıyor. Sıralı sistemden çok daha sağlıklı, motor ömrü ve işleme teoriğü açısından. Hiç kötü gözle bakılmasın; takılabilir. Bence şu an tek önündeki engel ilk maliyet fiyatları. Artık çoğu markanın direkt enjeksiyon kiti var. Prins Direct Liqui Max, BRC LDi, Vialle LPDi gibi kitler tercih edilebilir. 4-5bin civarına takılır, mis gibi kullanılır. LPG'li TSi tercih etmezdim diyen üyelerimiz var. Bu önyargı da yıkılacak. 10 sene önce de enjeksiyonlu araca lpg konusunda aynı şeyler söyleniyordu. LPG karbüratörlü şahinin broadwayin işi, enjeksiyonlu arabasına lpg takanın arabasını tercih etmezdim deniyordu. Fiyatları da yüksekti sıralı sistemlerin, o zamanlar yeni bir teknolojiydi. Şimdi 2000 liraya çok güzel kitler alınabiliyor, düzgün ve kaliteli kit takılmış bir araç tercih sebebi oluyor. 1 Yorum bağlantısı
Volkan Dinçel 13 Nisan 2016 Paylaş 13 Nisan 2016 Bu bir ön yargı değil tercih meselesi..sadece LPG değil sonradan Xenon takılmış yok elektrik sistemine müdahale edilmiş vs bir arabada tercih etmezdim..Burası Türkiye dedirtecek pekçok olay yaşanıyor maalesef..VW LPG li TSI çıkarır tabiki değerlendiririm..ama burası Türkiye ben güvenemiyorum... 1 Yorum bağlantısı
Yasir Baş 13 Nisan 2016 Paylaş 13 Nisan 2016 Az önce bu değerli yorumlarınızı paylaşarak kendisini vazgeçirdim. 6000 TL'yi benzine yönlendirirse, kullanım temposundan oranlayarak 32 ay bedavaya araba kullanmış olacağını hesapladım, içi rahat etti, vazgeçtik. Teşekkür ediyorum hepinize. Yasir Hocam LPG işinden vazgeçtik de, benim bir sürü sıkıntı oldu, çok şehir dışı yaptım falan, şu koltuk ısıtma işini halledemedik biz asıl. Kusuruma bakma n'olursun. Hasan Hocam ben her daim yardım etmeye hazırım, kusurluk bir durum yok ne zaman istersen görüşürüz 1 Yorum bağlantısı
Mustafa Erhan 13 Nisan 2016 Paylaş 13 Nisan 2016 1.2 tsi motorlar zaten bir anlamda ülkemizdeki benzin fiyatlarına rağmen lpg takılmaması için yapılmış motor olarak düşünülebilir. yakıt değerleri açısından iyi diye biliyorum ki ben olsam taktırmam. En kaliteli sıralı sistemde takılsa ilk çalıştırmalarda ısınana kadar benzin zaten tüketiyor. bence aşırı km yapılmıyorsa (10 bin civarı) bence gerek yok. arkadaşınıza bu konuda baskı yapmak lazım lpg'nin derdi bitmiyor. Yorum bağlantısı
Alperen Artam 13 Nisan 2016 Paylaş 13 Nisan 2016 1.2 tsi polom var dikkatli kullanıldığında az yakan bir araç. Yazın klima açmadan tek kişi 1.2 tsi 90 hp manuel ile Ankaradan eskişehire 4.1 ile gittim. Dikkat etme 4.5 yakan bir araç. Klima neden açık değildi diyen soran olursa bozuktu Sormama ramak kalmıştı Yorum bağlantısı
Sedat Ünsal 13 Nisan 2016 Paylaş 13 Nisan 2016 1.2 tsi polom var dikkatli kullanıldığında az yakan bir araç. Yazın klima açmadan tek kişi 1.2 tsi 90 hp manuel ile Ankaradan eskişehire 4.1 ile gittim. Dikkat etme 4.5 yakan bir araç. Klima neden açık değildi diyen soran olursa bozuktu dikkat etmezsen 4.5 yakmaz bro. daha fazla yakar Yorum bağlantısı
Misafir 13 Nisan 2016 Paylaş 13 Nisan 2016 Aslında düzgün montaj ile daha sorunsuz, daha iyi bir uygulama direkt enjeksiyonlu lpg kitleri. Delik yok, ayrı enjektör yok, ayrı harita yok. Aracın kendi enjektörleri, kendi zamanlaması kullanılıyor. Sıralı sistemden çok daha sağlıklı, motor ömrü ve işleme teoriğü açısından. Hiç kötü gözle bakılmasın; takılabilir. Bence şu an tek önündeki engel ilk maliyet fiyatları. Artık çoğu markanın direkt enjeksiyon kiti var. Prins Direct Liqui Max, BRC LDi, Vialle LPDi gibi kitler tercih edilebilir. 4-5bin civarına takılır, mis gibi kullanılır. LPG'li TSi tercih etmezdim diyen üyelerimiz var. Bu önyargı da yıkılacak. 10 sene önce de enjeksiyonlu araca lpg konusunda aynı şeyler söyleniyordu. LPG karbüratörlü şahinin broadwayin işi, enjeksiyonlu arabasına lpg takanın arabasını tercih etmezdim deniyordu. Fiyatları da yüksekti sıralı sistemlerin, o zamanlar yeni bir teknolojiydi. Şimdi 2000 liraya çok güzel kitler alınabiliyor, düzgün ve kaliteli kit takılmış bir araç tercih sebebi oluyor. +1 Yorum bağlantısı
Oğulcan Akıncıoğlu 13 Nisan 2016 Paylaş 13 Nisan 2016 Duruma bağlı rampa çıkarsan olur aynı yol için belirttim durumu. Yine aynı yolda araç dolu 3 yetişkin kışlık lastiklerle 110 ile sağnak yağışta 5 yaktığıda oldu Geçen hafta bursaya gidiş daha aşağısı olmadı.Dönüştede 5.5 civarı yaktı 90 140 arası Yorum bağlantısı
Recommended Posts