Servet Aydın 2 Mayıs 2016 Paylaş 2 Mayıs 2016 Saklama koşulu olabilir ama blok içinde durum farklı. İlk çalıştırma biraz fark eder anca Yorum bağlantısı
Servet Aydın 2 Mayıs 2016 Paylaş 2 Mayıs 2016 üstün açık kalmış ört.. o neVideo ismine bi baksan... Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 2 Mayıs 2016 Paylaş 2 Mayıs 2016 isme baktım rote gördüm videoya baktım ay... gördüm ... o ne yahu Yorum bağlantısı
Servet Aydın 2 Mayıs 2016 Paylaş 2 Mayıs 2016 isme baktım rote gördüm videoya baktım ay... gördüm ... o ne yahuYat dinlen, shell rotella 20-50 Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 2 Mayıs 2016 Yazar Paylaş 2 Mayıs 2016 burda güzel bilgi var ama gavurca http://www.upmpg.com/tech_articles/motoroil_viscosity/ 1 Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 2 Mayıs 2016 Paylaş 2 Mayıs 2016 Hyundai kitapçığında benzer bir tablo vardı, bir çok japon, kore aracında motor yağını ortam sıcaklığına göre seçin diyor. Ford lardaki gibi her durumda 5w30 gibi değil. Gerçi fiesta focus falan genelde avrupa kıtası dışında yok gibi, japonlar daha küresel ,her kıtada benzer motorlar ile satılıyorlar, ona bağlı olabilir. Yorum bağlantısı
Sedat Ünsal 2 Mayıs 2016 Paylaş 2 Mayıs 2016 5-40 bizlik bizlik derken? istanbul da daha -35 i görmedik valla ocak ayı 5.7 dereceymiş (ç)alıntı : http://tr.climate-data.org/location/715086/ Yorum bağlantısı
Servet Aydın 2 Mayıs 2016 Paylaş 2 Mayıs 2016 Bizlik, Türkiye geneli. Kars Antalya arası Yorum bağlantısı
Ertan Çabuk 2 Mayıs 2016 Paylaş 2 Mayıs 2016 Tabloda yok ancak 0 40 en ideali gibi. Başka bir tabloda denk geldim Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 2 Mayıs 2016 Yazar Paylaş 2 Mayıs 2016 Madem nostaljik gavur videolarına bakıyoruz şu da çok güzel: pushrod sistemi çok da güzel anlatmış bu arada. 2 Yorum bağlantısı
Ertan Alptekin 2 Mayıs 2016 Paylaş 2 Mayıs 2016 Hocam viskozite olduğu nerde yazıyor? Ben göremedim? Kaynak neresi? Yorum bağlantısı
Ahmet Nalbantoğlu 2 Mayıs 2016 Paylaş 2 Mayıs 2016 Araçtan araca değişir bu yalnız, her motorun istediği sıcaklık-viskozite değeri farklı. Yani tabloya bakıp aa bize en uygunu 5-40 veya 10-40 deyip, üreticinin 5-30 tavsiye ettiği motora koymamız doğru olmaz. Üretici ne dediyse o. Güç ve hacim olarak benzer motorları ele alalım; Örneğin Ford, 1.6L Ti-VCT (115ps) için Türkiye şartlarında bu motora 5-30 uygun olur demiş. Opel, 1.6L Twinport (115ps) benzinli motoru için Türkiye şartlarında bu motora 10-40 uygun olur demiş. Subaru, XV'de bulunan 1.6L Boxer (114ps) motorunda bu bölgede 0-20 tavsiye ediyor. Dediğim gibi, her motorda ideal çalışma için istenen viskozite değeri ayrı. Yorum bağlantısı
Recommended Posts