Ömür Aslan 11 Mayıs 2016 Paylaş 11 Mayıs 2016 herkese merhaba. 2014 Focus 1.6 125 hp atmosferik aracımın motoru, ecoboost motorunun sadece turbosuz halimi. kendi aracıma turbo taktıracak olsam 180 hp lik ecoboost motorunun turbosunu taktırabilirmiyim. bu konuda bilgi sahibi olan arkadaşların yardımlarını bekliyorum. teşekkür ederim. Yorum bağlantısı
Ali Gök 11 Mayıs 2016 Paylaş 11 Mayıs 2016 yani çok karmaşık bir durum çok kolay değil. aracı satıp turbolusunu al demek saçma olsada daha kolayı inan buna Yorum bağlantısı
Eren Gökmen 11 Mayıs 2016 Paylaş 11 Mayıs 2016 Diyelim ki oldu kaca para tutuyor bu tarz bir islem Yorum bağlantısı
Ali Gök 11 Mayıs 2016 Paylaş 11 Mayıs 2016 sadece turbo ve işçilik değilki durum. birden çok parça değişmeli eklenmeli direk rakam verebilecek birisi yoktur forumda uygulanabilirliğide tartışmalı. mesela siz sonradan turbo takılmış araba alırmısınız? şahsen ben almam ama modifiye işi zevk işi yaparsan herşey yapılır zamanında forumdan biri zetec mondeo yu turbolamıştı takip etmiştik bir ara allah kolaylık versin Yorum bağlantısı
Eren Gökmen 11 Mayıs 2016 Paylaş 11 Mayıs 2016 sadece turbo ve işçilik değilki durum. birden çok parça değişmeli eklenmeli direk rakam verebilecek birisi yoktur forumda uygulanabilirliğide tartışmalı. mesela siz sonradan turbo takılmış araba alırmısınız? şahsen ben almam ama modifiye işi zevk işi yaparsan herşey yapılır zamanında forumdan biri zetec mondeo yu turbolamıştı takip etmiştik bir ara allah kolaylık versin Ben de onu diyorum iste. sadece turbo ile bitmiyor ki. bir sürü parca takilmali/degismeli. yapilacak, uymayacak., Bir daha yapilacak... motora zarai ne olacak vs vs. sanki turbolusunu almak daha ucuza gelir gibi geldi bana. sanayide gececek vakit ise kar kalir Yorum bağlantısı
Ali Gök 11 Mayıs 2016 Paylaş 11 Mayıs 2016 Ben de onu diyorum iste. sadece turbo ile bitmiyor ki. bir sürü parca takilmali/degismeli. yapilacak, uymayacak., Bir daha yapilacak... motora zarai ne olacak vs vs. sanki turbolusunu almak daha ucuza gelir gibi geldi bana. sanayide gececek vakit ise kar kalir eğer daha ucuza mal etmeyi planladıysan imkansız. en başta arabayı alacak adam 10 bine sandık motor atmayı düşünür sana öyle fiyat teklif eder en basitini söyliyim sadece harcayacağın parayı hesaplamaya değmez hiç Yorum bağlantısı
Eren Gökmen 11 Mayıs 2016 Paylaş 11 Mayıs 2016 Ömür Bey'in plani ne acaba. Belki böyle seylerle ugrasmayi seviyordur. Arabaya da catlayana kadar binecektir. Zevk icin belki. Ama ben olsam, zevk icin bunu yapabilecek durumda olsam, focusa degil de bmw ye falan yapardim. Hem daha önce yapilmis örnekleri vardir kesin Yorum bağlantısı
Semih Güney 11 Mayıs 2016 Paylaş 11 Mayıs 2016 1.6 ecoboost 182hp'lik Focus alıp onunla uğraşmak, turbo büyütme-yazılım v.s yapmak daha az maliyetli ve daha garanti güç artışı sağlayacaktır bence. Böyle maceralara atmosferik 1.6 focus'la girmeye gerek yok. Yorum bağlantısı
Misafir 11 Mayıs 2016 Paylaş 11 Mayıs 2016 Forumda mi mk2 mondi vardı turbolanan Tekirdağdaydı sanki 250 Hp güç almışdı sanırım araçtan Yorum bağlantısı
Ayhan Onaran 11 Mayıs 2016 Paylaş 11 Mayıs 2016 Bence kısaca motorlar aynı mı değil mi diye sormak istemiş konu sahibi ? Tek fark turbo mu ? Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 11 Mayıs 2016 Paylaş 11 Mayıs 2016 Ecobost direk enjeksiyon. Sizin normal. Ha Sizin araca Turbo takılır ama yapan var mı bilmem. Eski 1.6 ya takanı gördüm. Ama olay sadece Turbo değil onu bilin Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 11 Mayıs 2016 Paylaş 11 Mayıs 2016 dingiliz bile o motora turbo takmıyor tuninkte. Yorum bağlantısı
Ali Herdem 12 Mayıs 2016 Paylaş 12 Mayıs 2016 İkisi çok farklı olduğunu düşünüyorum 1.6 atmosferik turbonun oluşturduğu basıncı kaldıramaz baya bi parça değişmesi gerekir sanırım Sent from my iPhone using Tapatalk Yorum bağlantısı
Fatih Mehmet Uslu 12 Mayıs 2016 Paylaş 12 Mayıs 2016 Turbo takılacak, intercooler, dump valf, direct enjeksiyon, uygun yazılım, uygun baskı balata, uygun motor iç parçaları, soğutma sistemi belki yeterli gelmeyebilir, motor ve şanzıman takozları yüksek torka dayanacak olanlarla değişmesi gerekebilir vs... Çok anlamam bu işten ona rağmen bu kadar parça sayabilirim. Eminim değişmesi gerekecek bir çok oarça daha çıkacaktır. Sonuş hep aynı yere çıkıyor: 1.6necoboost almak daha mantıklı. Yorum bağlantısı
Ömür Aslan 13 Mayıs 2016 Yazar Paylaş 13 Mayıs 2016 yorumlarınız için teşekkür ederim. peki arabamın yürürünü en kolay ve uygun olarak nasıl geliştirebilirim. Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 13 Mayıs 2016 Paylaş 13 Mayıs 2016 şehir plancısı olarak parkın ortasına avm yapmak gibi birşey diyelim sizin alanda. Yorum bağlantısı
Ömer Türkşanlı 13 Mayıs 2016 Paylaş 13 Mayıs 2016 Ecoboost ile Atmosferik 1.6 aynı motor değiller ve alakaları yok.... Ecoboost direk püskürtme teknolojisine sahip aşırı beslemeli, diğeri ise çok nokta enjeksiyonlu atmosferik bir araç... Aracınız satsanız 45-50.000bandı takriben ve dolu dolu ecoboost 182Hp Focus ilanlarda 60-63.000tl fiyatta şu an.... 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 13 Mayıs 2016 Paylaş 13 Mayıs 2016 1.6 atmosferik motor aslında güçlü. biraz devirli kullanın bence daha zevkli bile olabilir. evet yakıtı biraz yüksektir ama olsun alırken ucuz satarken risksiz. 1 Yorum bağlantısı
Ömür Aslan 16 Mayıs 2016 Yazar Paylaş 16 Mayıs 2016 şehir plancısı olarak parkın ortasına avm yapmak gibi birşey diyelim sizin alanda. Ankara ve İstanbul daki AVM lere bakarsanız nereye yapıldığını anlarsınız. Yorum bağlantısı
İbrahim Çelik 16 Mayıs 2016 Paylaş 16 Mayıs 2016 (düzenlendi) Motor üst kapağı ve duruma göre motor bloğu da değişmeli. Bir yerde okumuştum. Bu parçaların da turbodan kaynaklanan güç artışına dayanması gerekiyormuş. Aktarma organları kesinlikle değişecek. 16 Mayıs 2016 tarihinde İbrahim ÇELİK tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Recommended Posts