Ufuk Aydın 13 Mayıs 2016 Paylaş 13 Mayıs 2016 Kesinlikle Renault'un en başarılı aracı olarak görüyorum gelmiş geçmiş. Yorum bağlantısı
Misafir 13 Mayıs 2016 Paylaş 13 Mayıs 2016 Süper olmuş dıştan da güven veriyor içten de. Renault un araçları genelde dıştan heybetli ama içten güvensiz geliyor bana Örnek Fluance gibi. Bu kez yakaşamışlar o çizgiyi Yorum bağlantısı
Turhan Onat 13 Mayıs 2016 Paylaş 13 Mayıs 2016 Renault'u test ederlerken Mondeo'nun da hakkını vermeleri güzel olmuş. Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 13 Mayıs 2016 Paylaş 13 Mayıs 2016 140 bile değil 130 a4 geçen aracı servise bıraktığımda sordum. üstelik deri koltuk felan gibi şeyler standart. Yorum bağlantısı
Misafir 13 Mayıs 2016 Paylaş 13 Mayıs 2016 Yani A4 ün 1.4 tfsi benzinli modeli 142 bin lira şuan, talisman dizel bunu dikkate almak gerek, Passata mondeoya 140-150 bin lira veriliyorsa bu ülkede talismana neden verilmesin? Yorum bağlantısı
Misafir 13 Mayıs 2016 Paylaş 13 Mayıs 2016 Kısa ve öz ; Piyasada passat-mondeo-insignia kaç yıldır var (kendini ispat etme manasında) Talisman ne zamandan beri var Renault d segmenti araba yapmak için bir kaç fırın daha ekmek yemesi gerek anlaşılan.Doğuş abi lütfen objektif ol 140b tl paran olsa verir misin Talisman a Valla passat ve mondeonun şu hallerinin benim gözümde talismandan pek farkı yok, aralarında aman aman bir kalite farkı da yok onlara 140bin lira verirsem talismana da veririm emin ol, ayrıca d segmentinde kendini ispat etme olayı dersen renaultun çok sağlam geçmişi var Safrane yi hatırlatırım Şu testin adı talisman değilde mondeo yada passat olsaydı 140 bin lira iyi fiyatmış gayet makul derdi 10 kişiden 9 u, bu kadar gözümüzde büyütmeyelim şu ford ve vw lütfen. Yorum bağlantısı
Barış Adak 13 Mayıs 2016 Paylaş 13 Mayıs 2016 Güzel araç ama bu klasmanda ki yeni araçların hepsi güzel sayılır . Renault'dan iyi bilecek değiliz elbet. Mutlaka araştırmasını yapmışlardır ama Türkiye'de devamlılık açısından imaj sorunu olduğunu düşünüyorum. R21 vardı . Döneminin güzel aracıydı . Rahatlığı donanımı vs. Sonra yok oldu.Megane iyi satmış.Kullanıcısını tatmin etmişti 2 kasa çıktı sonra yok.Safrane vardı. Türkiye'de pek satmadı ama döneminde zengin araçtı. Hop o da yok.LAguna o da gitti.Latitutiii(yazması zor geldi) o da gitti. Şimdi talisman var . Geçmişi yok . Geleceği ? Belli değil. Bugün gidip 110-140 bin TL verip alsak , ki bir anadolu şehrinde ev parası bu. 1 sene sonra kalksa bu modeld .... 3 sene sonra unutulmuş bir araç daha . Ama mondeo öyle değil. VW pek sevmesem de, passat hiç öyle değil . Başka bir tarafı da bizim memlekette araçlar hala statü göstergesi . Passatın satışının arkasında biraz da bu var diye düşünüyorum . En azından Türkiye pazarında. Saygılar,selamlar. Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 13 Mayıs 2016 Paylaş 13 Mayıs 2016 (düzenlendi) Baştan beri diyorum talisman olmuş bence crv mi bu mu bu arada ben yerli otoyu bekliyorum, bizim bakana göre Tesla bile bu elektrikli arabanın yanında duman olacakmış, 2 tl. ye 100km. kullandığın aracın aküsü doluyormuş galiba, 20 tl. benzinle (jenaratör aküyü şarj eder) 1000 km. yol talismanda olacaksa 1.6 160 hp. motor olmalı, Mondeodan arak yan sinyalleride kaldırsınlar haa unutmadan o anlamsız ve aslında saklamaları gereken deve kadar reno amblemi olmamış... 13 Mayıs 2016 tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Misafir 13 Mayıs 2016 Paylaş 13 Mayıs 2016 D sinifi aracin tuketicide 3 karsiligi var. 1 Konfor 2 Guc 3 Dayaniklilik Renault ya da kabaca fransiz araclari konforu hep sagladilar. Gucu 2000'li yillardan beri rustunu ispatladiklari modellerle veriyorlar. Dayaniklilik ise Fransizlarin uzerinde ugrastiklari konu. Citreonin ds, peugeotun 504'unden bu yana tuketiciyi teknolojik oyjncaklarla kandiracagini cok iyi bilen fransizlar bunlarin dayanikliligini saglayamadiklarindan eski efsanelerine rahmet okutuyorlar. Talismanin savasi aslinda simdi cok daha kolay. Tuketici konforlu olacagina emin, motordan emin, simdi bekliyor birileri alsin sorunsuz kullansin, biz de o zaman trcih ederiz diyor. Latitude gibi kasli, guclu aracin yolda giderken verdigi elektronik arizalar yuzunden cekici ustunde gelmek istemiyor cuzdaninda 150.000tl ile galeriye giden musteri. Eger 2 sene sonra makyaja kadar az sorunla rustunu ispat ederse renaultun artik sirti pek yere gelmez. Saygilarimla. Yorum bağlantısı
Misafir 13 Mayıs 2016 Paylaş 13 Mayıs 2016 Renault da iki araba görüyorum ömrünü surdurebilecek biri clio biri megane yukarda Barış bey megane 2 çıktı sonra yok oldu diyor ama megane 4 çıktı gayette tutuldu sevildi megane Türkiye'de ama Hamza nin da dediği gibi d sınıfında hep tarih oldular Yorum bağlantısı
Barış Adak 13 Mayıs 2016 Paylaş 13 Mayıs 2016 Renault da iki araba görüyorum ömrünü surdurebilecek biri clio biri megane yukarda Barış bey megane 2 çıktı sonra yok oldu diyor ama megane 4 çıktı gayette tutuldu sevildi megane Türkiye'de ama Hamza nin da dediği gibi d sınıfında hep tarih oldular Hocam Doğru . Megane hatchback oldu. Sedan megane yok oldu. O fluence oldu. Yorum bağlantısı
Misafir 14 Mayıs 2016 Paylaş 14 Mayıs 2016 crv mi bu mu talismanda olacaksa 1.6 160 hp. motor olmalı, Mondeodan arak yan sinyalleride kaldırsınlar haa unutmadan o anlamsız ve aslında saklamaları gereken deve kadar reno amblemi olmamış... CRV kaşıntısı çoğalmış bakıyorum Aramızda kalsın ama CRV Bunun 160 lık dizelide var abi merak etme sen Yorum bağlantısı
Recommended Posts