Semih İzgi 9 Haziran 2016 Paylaş 9 Haziran 2016 Magandalık ve karaktersizlik marka model tanımıyor... Hergün öyle primatlar görüyorum ki. Ehliyet veriminde IQ testi şart. Gerçi onda da sorular çalınır. Ne demişler Emeğiniz emanetimizdir... 1 Yorum bağlantısı
Mustafa Akçeşme 9 Haziran 2016 Paylaş 9 Haziran 2016 Eskişehirde ne kadar yamuk araba kullanan varsa 34 06 11 plaka araçlar Eskişehirde de yabancı plakalı araçlara (26 olmayanlara yani) korna çalma hastalığı var. Trafik lambalarında sadece kırmızı ve yeşil ışık var. Sarı ışık olmayışına bir türlü anlam verememişimdir. Yerli halk ışığın süresini ezberlemiş yeşil yanmadan 2 saniye önce vitese alıp hareket ediyor sonrası düüüt daaat 1 Yorum bağlantısı
İbrahim Arslan 9 Haziran 2016 Paylaş 9 Haziran 2016 Eskişehirde ne kadar yamuk araba kullanan varsa 34 06 11 plaka araçlar 3 yıldır iki haftada bir hafta eskişehirde çalışıyorum. Ev istanbul, iş eskişehir,yazlık izmir arada hep gider dururum. Eskişehir kadar kötü araba kullanılan yer görmedim. Korna arabaların gaz pedalına baglı diye düşünüyorum, sadece araclara değil yayalara da calıp duruyorlar. Yaya iken bir kaç kez ezilme tehlikesi yaşadım.Asla yayaya yol vermiyorlar, hatta yol vermek diye bir kavramdan haberleri bile yok İşe giderken sanayi yönünde nerdeyse her gün kaza görmek sıradan bir durum En büyük sıkıntı modifiye şahinler.Arabada kullansam yaya da olsam şahinlerden kacıyorum. Üniversite caddesinde gece ralliye çıkıyorlar. Bunları yapanlar çogunlukla 20-25li yaşlarda olan gencler, sürüş halinde bira içildiğini de görmüşlüğüm var. Son olarak "Bütün genellemeler yanlıştır" bu da dahil der kaçarım. 2 Yorum bağlantısı
Eren Gökmen 9 Haziran 2016 Paylaş 9 Haziran 2016 (düzenlendi) Tahminen o hareketleri yapanlar yeni yetme genclerdir. Ulasilmasi kolay bir araba oldugu icin bu tarz arabalari aliyorlar. Sonra da artislik pesindeler iste... Bu arada tempra: nam-i deger "g.tü kalkik" araba Hatta bazi insalar icin de "tempra olmus bu" denirdi Türkiyede hatchback yerine sedanin daha cok tercih edilisini ben bu araba ve lakabina bagliyorum 9 Haziran 2016 tarihinde Eren Gökmen tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Oğulcan Akıncıoğlu 9 Haziran 2016 Paylaş 9 Haziran 2016 Eskişehirde ne kadar yamuk araba kullanan varsa 34 06 11 plaka araçlar 43 ü unutmuşsun [emoji51] Yorum bağlantısı
Furkan Avcı 9 Haziran 2016 Paylaş 9 Haziran 2016 Eskişehir'de ki kadar bencil, saçma araç kullanılan bir şehir daha görmedim. Sinyal ver park yerinden çıkayım diye bir tane hayır sahibi yol vermez, birde umursamaz. Ben yol verince de adamlar şok geçiriyor. İstanbul'a gittiğimde o kadar rahat araba kullanıyorum ki, İstanbul trafiğinde daha bir kişiye, ne yapıyorsun ya diye korna çalmışlığım yoktur. Eskişehir'de cinnet geçirecek hale geliyorum zaman zaman. Vesile ile filo araçlarından uzak dururum, hatırı sayılır bir çoğunluğu aracı tam olarak Öküz gibi kullanıyor. Eskişehirde ne kadar yamuk araba kullanan varsa 34 06 11 plaka araçlar 3 Yorum bağlantısı
Erdoğan Temur 9 Haziran 2016 Paylaş 9 Haziran 2016 Ankara da pek kalmadı tempra.. Tek tük görüyorum trafikte.. Kuş serisi araçlar daha fazla. Zaten yere yakınsa , her yanında ledler yanıyorsa ve egzos soba borusu gibiyse onlardan herşey beklenir Dikkat etmek lazım..Sizi sincana davet ediyorum 2 Yorum bağlantısı
Rıdvan Ergün 10 Haziran 2016 Paylaş 10 Haziran 2016 Bugün arabada navigasyonu ayarlarken biraz fazla yavaşlamışım. Arkama yapışan bir Tempra sellektör ve korna ile beni fena taciz etti. Hemen aklıma bu başlık geldi. Fakat sonra Tempracı'yı düşündüm. O da kesin "Audi sürücüleri şumarık oluyor, yolu kendilerinin zannediyorlar" diye düşünmüştür dedim içimden 9 Yorum bağlantısı
Eren Gökmen 10 Haziran 2016 Paylaş 10 Haziran 2016 (düzenlendi) Bugün arabada navigasyonu ayarlarken biraz fazla yavaşlamışım. Arkama yapışan bir Tempra sellektör ve korna ile beni fena taciz etti. Hemen aklıma bu başlık geldi. Fakat sonra Tempracı'yı düşündüm. O da kesin "Audi sürücüleri şumarık oluyor, yolu kendilerinin zannediyorlar" diye düşünmüştür dedim içimden Trafikte öncelik bmw de sonra audidedir. Diger kurallar onlardan sonra gecerlidir. Ayrica bmw ve audilerde fabrikasyon olarak sinyal yoktur. Sinyal gorurseniz sonradan taktirmis trafik kurallarini bilmeyen suruculerdir [emoji14] 10 Haziran 2016 tarihinde Eren Gökmen tarafından düzenlendi 4 Yorum bağlantısı
Rıdvan Ergün 11 Haziran 2016 Paylaş 11 Haziran 2016 Trafikte öncelik bmw de sonra audidedir. Diger kurallar onlardan sonra gecerlidir. Ayrica bmw ve audilerde fabrikasyon olarak sinyal yoktur. Sinyal gorurseniz sonradan taktirmis trafik kurallarini bilmeyen suruculerdir [emoji14]BMW konusunu ayrık tutarak yazıya aynen katılıyorum. Gerçekten de Audi'ye sinyal kolu lazım değil, çünkü arkadan takip eden kimse olmuyor 1 Yorum bağlantısı
Metin Akbal 11 Haziran 2016 Paylaş 11 Haziran 2016 Taksi dolmuş tup ekmek su arabaları kuş surusu... Listem kabarık. Yorum bağlantısı
Serdal Soysal 11 Haziran 2016 Paylaş 11 Haziran 2016 Benin aklıma hep gelir ucuz bi araç alıp trafikteki öküzleri hep trafikten men etmek isterim, asıl konu şu sahin doğan tempra her ne olursa olsun piyasada çok bulunduğundan ve ucuz oldugundan dolayı magandalilik yapma niyeti olan kisilerin tercih etmesinden adları kötüye çıkıyor. Eğer ki bi 71 20m Ford alirsam trafikte kasitli kural çiğneyen leri cigneyecegim. . . 2 Yorum bağlantısı
Misafir 11 Haziran 2016 Paylaş 11 Haziran 2016 Benin aklıma hep gelir ucuz bi araç alıp trafikteki öküzleri hep trafikten men etmek isterim, asıl konu şu sahin doğan tempra her ne olursa olsun piyasada çok bulunduğundan ve ucuz oldugundan dolayı magandalilik yapma niyeti olan kisilerin tercih etmesinden adları kötüye çıkıyor. Eğer ki bi 71 20m Ford alirsam trafikte kasitli kural çiğneyen leri cigneyecegim. . .Benim eniste yapmisti zamaninda twingo ile. Soldan giderken sagdaki surucu sıkıştirarak onune gecmeye calisinca kendisi de gaza basmis. Sonunda karakola gittiler. Sagdaki yol vermedi demis, eniste ben yolumfa gidiyordum demis. En sonunda arac yerini terkten dolayi trafik sigortasi odemedi ama bizimki zaten raziydi, digerine ders olmustur buyuk ihtimalle.Saygilarimla. Yorum bağlantısı
Melih Ablak 17 Haziran 2016 Paylaş 17 Haziran 2016 Ankarada "yengeç" olarak tabir ettiğimiz ve bunların koloni olarak yaşadığı bazı bölgelerde farklı yaşam alanları oluşturan canlı gruplar var. Sadece doğan şahinn değil. Daha dün lüx BMW'yi kıçını hoplata hoplata giden primatlar vardı. Hâl böyleyken o cinsi bozuğun kültürünü değiştiremedikçe olmaz. Cadde de elli kere kazaya mahal verdiler ya da kaza yaptılar..Eğitim ya da parayla da ilişkisi yok. Kültür ap ayrı bir şey.. 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 17 Haziran 2016 Paylaş 17 Haziran 2016 ben bu gençlere kızmıyorum. enerjilerini bu şekil boşaltıyorlar. keşke başka kötü yola düşmek yerine bunlara sevdalansa herkes. Caddelerden bunları almak için geniş başka alanları ayırmak lazım. Ne var ki bizim mesela formula 1 arkasındaki otoparkı geldi belediye tarumar etti. Ne oldu, gençler şimdi sokakta. oysa orada bir sosyalizasyon vardı. Bu adamlar kendilerini ifade edemiyor gösteri yapmak istiyorlar. Bu enerjinin boşaltılması için "halk pistleri" yapılması lazım. 15 dakikası 250 liraya pist ile olmaz bu. Adam gelecek bütün gün arabanın başında dönecek, sigara içecek, belki az da olsa bira içecek. bakınacak arkadaşını görecek. iki patinaj çekecek. bunun sağlanması ve yoldan arındırılması lazım. 5 Yorum bağlantısı
Hikmet Demirtaş 17 Haziran 2016 Paylaş 17 Haziran 2016 Trafikte öncelik bmw de sonra audidedir. Diger kurallar onlardan sonra gecerlidir. Ayrica bmw ve audilerde fabrikasyon olarak sinyal yoktur. Sinyal gorurseniz sonradan taktirmis trafik kurallarini bilmeyen suruculerdir [emoji14] Bence en iyi cevap olmalı! Ankarada "yengeç" olarak tabir ettiğimiz ve bunların koloni olarak yaşadığı bazı bölgelerde farklı yaşam alanları oluşturan canlı gruplar var. Sadece doğan şahinn değil. Daha dün lüx BMW'yi kıçını hoplata hoplata giden primatlar vardı. Hâl böyleyken o cinsi bozuğun kültürünü değiştiremedikçe olmaz. Cadde de elli kere kazaya mahal verdiler ya da kaza yaptılar..Eğitim ya da parayla da ilişkisi yok. Kültür ap ayrı bir şey.. Mesleğin verdiği tecrübe ile iyi bir tespit. 3 Yorum bağlantısı
Emre Şimşek 17 Haziran 2016 Paylaş 17 Haziran 2016 (düzenlendi) ben bu gençlere kızmıyorum. enerjilerini bu şekil boşaltıyorlar. keşke başka kötü yola düşmek yerine bunlara sevdalansa herkes. Caddelerden bunları almak için geniş başka alanları ayırmak lazım. Ne var ki bizim mesela formula 1 arkasındaki otoparkı geldi belediye tarumar etti. Ne oldu, gençler şimdi sokakta. oysa orada bir sosyalizasyon vardı. Bu adamlar kendilerini ifade edemiyor gösteri yapmak istiyorlar. Bu enerjinin boşaltılması için "halk pistleri" yapılması lazım. 15 dakikası 250 liraya pist ile olmaz bu. Adam gelecek bütün gün arabanın başında dönecek, sigara içecek, belki az da olsa bira içecek. bakınacak arkadaşını görecek. iki patinaj çekecek. bunun sağlanması ve yoldan arındırılması lazım. Halk pistleri görüşünüze sonuna kadar katılıyorum. Benim de şöyle bir önerim var, bimere yazacağım ama daha kafamda tasarlayamadım. Senede bir kaç gün trafik eğitimi günleri olmalı. Hediyeler, beleş yiyecek içecek, sosyalleşme vesaire derken herkesi çekmeli. Özellikle de gençler için zorunlu olmalı. Ve ehliyeti olsun olmasın trafikten arındırılmış sahalarda profesyonel ekiplerce herkese teker teker ihtiyacına göre eğitim verilmeli. Temel eğitimlerin yanında trafik ahlakı eğitimi muhakkak verilmeli, çünkü bu en büyük eksiğimiz. Ayrıca bu eğitime katılanlara bir sertifika verilip ehliyet alırken kolay almaları sağlanmalı. Ki bu eğitime herkesler katılsın. Bunları düşünme sebebim de bulunduğum ilçede en çok gençlerin trafik kazasına karıştığı gerçeğidir. Ayrıca ne kadar caydırıcı cezaları olsa da ehliyetsiz motosiklet kullanan çok insan var, onları trafiğe kazandırmak gerekli. Tabi bu cümleleri sebep sonuç ilişkisinde güzel bir yazıya dökebilirsem bimer göndereceğim. Hatta forumda başlık açıp herkesten bimere göndermelerini rica edeceğim. 17 Haziran 2016 tarihinde Emre Şimşek tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts