İçeriğe Yönlendir

Focus Ii Mazot Filtresi


Murat Öngür

Recommended Posts

Murat Öngür

Mazot filtresinin ömrü nedir acaba ? mazot filtresinin markası ufi. 10.000 olmadı daha değiştireli , değiştirmem gerekli mi ? 

Yorum bağlantısı
Recep Güney

ben orjinal kullanıp 30binde bir değiştiriyorum.. tabi mazotu da ilk günden beri sadece opetten alıyorum.. ufi marka için birşey diyemem mazot u bilindik güvenilir yerlerden alıyorsanız 10 bin erken bence değişim için.

Yorum bağlantısı
Murat Öngür

ben orjinal kullanıp 30binde bir değiştiriyorum.. tabi mazotu da ilk günden beri sadece opetten alıyorum.. ufi marka için birşey diyemem mazot u bilindik güvenilir yerlerden alıyorsanız 10 bin erken bence değişim için.

orjinali ufi değil mi ? 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Ahmet BÜBERCİ

Hocam Ben yenı Degıstırdım Ama Bır Daha Degıstırmem Bızım Araclar Hava Yapıyor Sureklı Marsa basıyordsun Falan Araba Incıyor Gıbı Hıssedıyorum Mazotu Shelden Alırım 50.000 Bın Olmadıkcada Degıstırmem Benım Dusuncem Bu Tabı 

Yorum bağlantısı
Sani Gerşon

Hocam Ben yenı Degıstırdım Ama Bır Daha Degıstırmem Bızım Araclar Hava Yapıyor Sureklı Marsa basıyordsun Falan Araba Incıyor Gıbı Hıssedıyorum Mazotu Shelden Alırım 50.000 Bın Olmadıkcada Degıstırmem Benım Dusuncem Bu Tabı 

Ahmet bey yanlış düşünüyorsunuz. Hava yapmaz araçlar. Filtre değişimi ne kadar erken, o kadar az yakıt tüketimidir. Şu an ki aracımda 17bin'de yakıt filtresini değiştirdim, içini size göstersem dakika durmaz değiştirirdiniz.

İmkan var ise her bakım, yok ise en iyi ihtimalle 2 bakımda 1 değişmeli derim.

Yorum bağlantısı
Fikret Özsoy

Yeni bakım yaptırdım. 2011 de sıfır aldığım aracın filtresini yeni değiştirdim. 40bin km de iken. 10bin oldukça az. yakıtı hep shellden aldım.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Ahmet BÜBERCİ

Ahmet bey yanlış düşünüyorsunuz. Hava yapmaz araçlar. Filtre değişimi ne kadar erken, o kadar az yakıt tüketimidir. Şu an ki aracımda 17bin'de yakıt filtresini değiştirdim, içini size göstersem dakika durmaz değiştirirdiniz.

İmkan var ise her bakım, yok ise en iyi ihtimalle 2 bakımda 1 değişmeli derim.

Hocam Aracın 1000 Km Once Yaptım Bakımını Mazot Fıltresını Degıstırdım Araba Hava Yaptı Yarım Saat Ugrastılar Arabayı calıstırmak Icın Sonunda Yaptılar Ama Ceyrek Depo Mazot Bır O Kadarda Mars Bastım Arabaya Acıdım

Yorum bağlantısı
Sani Gerşon

Hocam Aracın 1000 Km Once Yaptım Bakımını Mazot Fıltresını Degıstırdım Araba Hava Yaptı Yarım Saat Ugrastılar Arabayı calıstırmak Icın Sonunda Yaptılar Ama Ceyrek Depo Mazot Bır O Kadarda Mars Bastım Arabaya Acıdım

Değiştiren arkadaşların becerisiymiş.

Bu arada yazım kurallarımıza biraz dikkat edelim lütfen Ahmet bey. Her kelimenin baş harfini büyük yazmanıza gerek yok :good1:

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Turkay Enez

Hocam Aracın 1000 Km Once Yaptım Bakımını Mazot Fıltresını Degıstırdım Araba Hava Yaptı Yarım Saat Ugrastılar Arabayı calıstırmak Icın Sonunda Yaptılar Ama Ceyrek Depo Mazot Bır O Kadarda Mars Bastım Arabaya Acıdım

Mazot filtresi değişiminde bazı araçlarda vakvak pompa vardır. Focus 2 lerde böyle bir pompa yok. Ancak yöntemi var hava almanın ve tek marşta garanti çalışır. Sana işi bilmeyen usta denk gelmiş...

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Abdullah Aladı
(düzenlendi)

Mazot filtresi değişiminde bazı araçlarda vakvak pompa vardır. Focus 2 lerde böyle bir pompa yok. Ancak yöntemi var hava almanın ve tek marşta garanti çalışır. Sana işi bilmeyen usta denk gelmiş...

Turkay bey yöntem Nasıl bana da denk geliyor bazen öyle ustalar.En son içini mazot doldurup öyle çözdüm sorunu.

Sent from my iPhone using Tapatalk

tarihinde Abdullah Aladı tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Turkay Enez

Turkay bey yöntem Nasıl bana da denk geliyor bazen öyle ustalar.En son içini mazot doldurup öyle çözdüm sorunu.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Rail girişinde 2 adet bağlantı var. Biri yeşil diğeri beyaz. Uzun zaman oldu ben focusu satalı. Yanlış hatırlamıyorsam, filtre takıldıktan sonra yeşil olanı söküyoruz ve ağzımızla vakum yapıyoruz. Mazot gelince (tüm rail mazotla dolmuş oluyor) hemen yerine takıyoruz. Tek marşta çalışıyor. Zor bir iş değil. Hortumu sökmek ve takmak çok kolay. Eski fotoları bulanilirsem yüklerim buraya...

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

hava yaparsa yapar.. emip vakumlasa da yapabilir... 10 bini geçirmem tüm filtrelerimi değişrim. motorum kıymetli benim

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Emre Şimşek

Ben arabayı ilk aldigimda 65000 kmde değişmiştim. Aldığınız mazota göre ömrü var bence. Ama 50 bin kmyi geçirmemek lazım yine bence.

Birde Focusta yakıt pompası orijinal olmazsa hemen bozuluyor akrabanın başına geldi. 1 ayda 2 defa pompa değiştirdi. Yolda kalması da cabası

saygılarımla

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...