Furkan Kibar 28 Haziran 2016 Paylaş 28 Haziran 2016 Üzücü bir haber paylaşıyorum ama, Bugün bir yakınımla konuşmam sırasında arabasının triger zincirinin koptuğunu söyledi aracını bilirim çok temiz ve sakin kullanır araba 2011 model 1.3 multijet albeaydı 90 bin km de araba daha ve servis bakımlı idi ama arabanın zinciri koptu çok şaşırdım kendi arabama olsa inan bu kadar üzülürdüm araba hemen koptuğu anlaşılınca çekici ile servise götürmüşler ama bilmiyorum işlem ne olacak yarın bilgi alıcam servisten ama çok üzücü bir olay zincir benimki kopmaz demeyin :/ Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 28 Haziran 2016 Paylaş 28 Haziran 2016 Geçmiş olsun. Bir önceki değişim yetkili serviste yapılmış ve garantisi devam ediyorsa değişimin, sorun olmaması gerekir. Yorum bağlantısı
Furkan Kibar 28 Haziran 2016 Yazar Paylaş 28 Haziran 2016 Abi bunlarda zincir ya servis değişime 160.000 km ve sonrası diyor arabanın tüm bakımları değişimleri Fiat Kartaş'da yapılıyor zamanın gelince ama bilmiyorum bakalım araba servise çekildi bu akşam üzeri olmuş ve servise göndermişler arabayı yarın belli olur ben karşılarla diyorum çunku arabanın bakımları 2011 den bu yana hep aynı servisde yapılıyor ama bana garip gelen kısmı 200 - 300 bin km yapanlar var zincir değişim yapmadan bu araba 90 bin km zincir koparıp motora zarar veriyor bi gariplık var ama inşallah durum çözülür servis çünkü bu hasara bi ton para ister Yorum bağlantısı
Hakan Arslaner 29 Haziran 2016 Paylaş 29 Haziran 2016 Bende de Palio varken zamanın da 120.000KM de kopmak üzere iken yakaladım Ses yapmaya başlamıştı. Araç fiat olunca malzeme kalitesiz ve dayanıksız oluyor. Dışarda 450 TL ye yaptırmıştım. Sene 2012 gibiydi. Yorum bağlantısı
Guest Mert Boran 29 Haziran 2016 Paylaş 29 Haziran 2016 Bizim Lineaninki 170bin km de değişti ilk kez. Ses yapmaya başlamıştı. Bu da ses yapmıştır sanırım. Yorum bağlantısı
Misafir 29 Haziran 2016 Paylaş 29 Haziran 2016 Degisim periyodu 160.000km. Servis bakimli ise garantiden degisir parcalar. Gecmis olsun. Sirketin albeasi 160.000'de kopartmisti tam zinciri. Benim puntoda 130.000'de henuz degismemisti. Saygilarimla. Yorum bağlantısı
Furkan Kibar 29 Haziran 2016 Yazar Paylaş 29 Haziran 2016 Bugün servisle görüştüm ve garanti kapsamına girmeyeceğini söylediler önceki bakımında triger ötüyor diye not düşmüşler ekranlarına yani hasarı biz ödeyeceğiz gibi duruyor arabanın daha sökme işlemi devam ettiği için fiyat daha henuz belli değil maalesef Yorum bağlantısı
Misafir 30 Haziran 2016 Paylaş 30 Haziran 2016 Bugün servisle görüştüm ve garanti kapsamına girmeyeceğini söylediler önceki bakımında triger ötüyor diye not düşmüşler ekranlarına yani hasarı biz ödeyeceğiz gibi duruyor arabanın daha sökme işlemi devam ettiği için fiyat daha henuz belli değil maalesef Eğer serviste aksamadan bakımı yapıldıysa ve 160.000km'de değişmesi gereken bir parça daha erken arızalandıysa her şekilde garantiye girmeli. Trigel kullanıcı hatası ile kopmaz. Fiat'a bilgi verin konuyla ilgili. Daha farklı bir yanıt gelebilir. Saygılarımla. Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 30 Haziran 2016 Paylaş 30 Haziran 2016 Evren bey, aslinda hak verebiliyorum servise. Bir onceki bakimda trigerin ses yaptigi kullaniciya iletilmis. Yani degistirilmesi gerektigi aktarilmis ama kullanıcı kabul etmemis anladigim kadariyla. Yorum bağlantısı
Furkan Kibar 30 Haziran 2016 Yazar Paylaş 30 Haziran 2016 (düzenlendi) Araba 90 binde ama servis müdürü garantiye girmeyeceğini bir önceki bakım notunada trigerden ses geliyor notu bıraktıklarını söyledi 30 Haziran 2016 tarihinde Furkan Kibar tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Misafir 30 Haziran 2016 Paylaş 30 Haziran 2016 Evren bey, aslinda hak verebiliyorum servise. Bir onceki bakimda trigerin ses yaptigi kullaniciya iletilmis. Yani degistirilmesi gerektigi aktarilmis ama kullanıcı kabul etmemis anladigim kadariyla. Mert'in dediği gibi; periyodik belirlenen ve uzun ömürlü olması nedeniyle terci edilen zincirinin, plastik kayış ile aynı km'de arızalanması ve hatanın kullanıcıya yıkılması doğru değil bence. Saygılarımla. Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 30 Haziran 2016 Paylaş 30 Haziran 2016 Soyle gelişmiş olabilir mi acaba: 2 seneden daha eski degismis ama km daha gelmemis değişim icin ve atlamışlar bu yüzden? Yorum bağlantısı
Misafir 30 Haziran 2016 Paylaş 30 Haziran 2016 Soyle gelişmiş olabilir mi acaba: 2 seneden daha eski degismis ama km daha gelmemis değişim icin ve atlamışlar bu yüzden? Bildiğim kadarı ile zincirde yaş sınırlaması yok, km var. Benim Punto'da 160.000km'de değişeceği yazıyordu. Bu araç alırken ble tercih nedeni aslında. Ağır bakımın ötelenmesi önemlidir çünki. En başta dediğim gibi arada servis dışına çıkıp bakım kaçırmadıysa Fiat'ın geri çevireceği bir işlem değil. Saygılarımla. Yorum bağlantısı
Furkan Kibar 30 Haziran 2016 Yazar Paylaş 30 Haziran 2016 Araç hep servis bakımlı fiatın kartaşda yapıldı tüm bakımları. Benim bildiğim kadarıylada yaş değil km sınırlaması var ama ben garantiden değişir dediğimde servisin bana verdiği cevap biz önceki bakımımızda ekrana triger ses yapıyor değişmesi lazım diye not düşmüşüz diyerek lafı kullanıcı hatasına doğru götürdü direk demesede, üzücü bir durum zincirin bu km'de kopması. Arabayı 24 binden bu yana aynı kişide gidip beraber almıştık arabayıda hatta. Tüm bakımları servisde yapılmasına rağmen sanırım ücreti biz karşılayacağız gibi duruyor. Yorum bağlantısı
Tahir İlter 30 Haziran 2016 Paylaş 30 Haziran 2016 Fiat müşteri hizmetlerini arayarak işlemi çözmeye çalışın. Yorum bağlantısı
Furkan Kibar 30 Haziran 2016 Yazar Paylaş 30 Haziran 2016 Fiat müşteri hizmetlerini arayarak işlemi çözmeye çalışın.Düşündüm bende ama fiyat vermelerini bekliyorum tamir için ne kadar istediklerini duyup öyle aramayı düşünüyorum Yorum bağlantısı
Tahir İlter 30 Haziran 2016 Paylaş 30 Haziran 2016 Düşündüm bende ama fiyat vermelerini bekliyorum tamir için ne kadar istediklerini duyup öyle aramayı düşünüyorum Bedavadan ucuz olacağını sanmam Arayın durumu anlatın hatta sert ve kararlı bir tavır takının. Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 30 Haziran 2016 Paylaş 30 Haziran 2016 servis haklı gibi geldi bana, yazılı not varsa uyarmışlar demektir. Yorum bağlantısı
Misafir 30 Haziran 2016 Paylaş 30 Haziran 2016 Konuyu güzel bir mail ile fiat'a iletin, bence ilgileneceklerdir. Hatta inceleme konusu bile olabilir. Yorum bağlantısı
Tahir İlter 30 Haziran 2016 Paylaş 30 Haziran 2016 servis haklı gibi geldi bana, yazılı not varsa uyarmışlar demektir. İş emrinde yazması lazım.Yoksa bilgisayara istediğini yazsın. 1 Yorum bağlantısı
Furkan Kibar 30 Haziran 2016 Yazar Paylaş 30 Haziran 2016 İş emrinde yazması lazım.Yoksa bilgisayara istediğini yazsın. Haklı olabilirsiniz ama ben verdikleri servis kağıdında yazmışlardır diye düşünüyorum arkadaşıma söyledim bakacak evine servis kağıtlarına sert ve kararlı takılmak istiyorum bakalım kim yenecek Yorum bağlantısı
Ersen Tapan 30 Haziran 2016 Paylaş 30 Haziran 2016 Servisin hatası şu. Ses geliyor diye not düştüklerinde iyi niyet olarak değiştirmeleri gerekiyordu. Km ömrü olan bir parça vaktinden önce arızalanıyor. Arkasını bırakmayın müşteri hizmetlerini arayın. 2 Yorum bağlantısı
Furkan Kibar 30 Haziran 2016 Yazar Paylaş 30 Haziran 2016 Servis müdürü aramış arkadaşımı ve 960 TL tuttuğunu 600 TL yede bakım yaptıkları ve 1560 TL tuttuğunu soylemiş ve gitmiş almış arabayı bana soylemeden ama ben daha buyuk bir miktar tutar diye düşünmüştüm Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 30 Haziran 2016 Paylaş 30 Haziran 2016 zincir genelde kopmaz.. gergisi boşalır bu da ziniciri kopartır atlatır vs.. mjetlerde oluyor bu . sesi duyan sırar etmeli idi müşlteriye. o kısmı bilmiyoruz belki dikkat çekildi belki az çekildi ...belki önemsnemedi vs. geçmiş olsun. opelde deki mjetler bol beygirli olnlar da daha sık sorun çıkardı bu gergiden Yorum bağlantısı
Furkan Kibar 30 Haziran 2016 Yazar Paylaş 30 Haziran 2016 Banada ücret az geldi demekki hasar almamış zincir kopunca koruyacak bişey var demekki zincirli trigerde servisle ben görüşüp anlarım Yorum bağlantısı
Recommended Posts