İçeriğe Yönlendir

2015 - Ford Kuga 1.5 Ecoboost Titanium 182Hp A/t + Sunroof


SÜHA KAYA

Recommended Posts

SÜHA KAYA

1 YIL ÖNCE farklı bir forumda yayınlamıştım ama burada aranıza yeni katıldığım için burada da bulunsun bu yazı. halen aynı şeyleri düşünüyorum ve aynı aracı kullanıyorum.. keyifli okumalar..

 

++++++++++++++++++++++++++

Evet arkadaşlar, nicedir fırsat bulup yazamadım ama artık zamanı geldi.  Test süremizi de uzatmış olduk, dolayısı ile yazacaklarımız da hayli arttı tabiki.  Şimdi; internet tarihinin en kapsamlı araç izlenimini okumaya hazırsanız başlayalım  J

Mevcut sahipleri etkilemeyecektir ama yeni KUGA alacaklar için referans olacağından eminim.

05/05/2015 de teslim aldığım aracımla yaklaşık  3 ayı ve 2700 km yi geride bıraktım. 

Araç 2015 model 1.5 ecoboost otomatik titanium  + cam tavan olup beyaz renktir.

Öncelikle, aracın dış görüşünden başlayalım. Ford’un yeni Kuga’sı, bence yakışıklı bir araç. Ön tasarımda kullanılan piyano siyahı ve nikelaj kaplamalar çok şık. Kaput üzerinden farlara ve ön ızgaraya inen keskin hatlar araca agresif bir bakış ve hava vermiş. Yan bölümde, keskin hatlar etkisini sürdürürken tekerlek kemerlerinde ve kapı altlarında kullanılan siyah mat detaylar aracın arazi karakterini ön plana çıkarmış. Arka bölüm ise bazı kişiler tarafından tasarım olarak beğenilmese de, arka tamponun alt bölümünde yer alan difizör ve iki yana konumlandırılmış egzoz sistemi bence çok sportif. Boyutlara baktığımızda Kuga, 4524 mm uzunluğa, 1838 mm genişliğe, 1745 mm yüksekliğe ve 2690 mm aks mesafesine sahip. Bu da bizlere KUGA nın iç hacmi hakkında çok güzel ipuçları veriyor aslında.

Ön bölümde benim özellikle bahsetmek istediğim, çok kimsenin önemsemediği veya bilmediği aktif ön ızgara. Bu ızgaraların hava ve motor sıcaklık durumuna göre otomatik açılıp kapanıyor olması, henüz yaz olsa da kış mevsiminde mükemmel işe yarayacaktır. Motorun kış koşullarında daha çabuk ısınmasını, daha az aşınmasını, daha uzun ömürlü olmasını ve araç içi kabin sıcaklığının da en kısa sürede ideal rakama ulaşacağını düşünüyorum. Dış ekipmanlardan devam etmek gerekirse, aynalardan bahsetmemek olmaz. Kuga’nın elektrikli, ısıtmalı, sinyalli yan aynaları gayet yeterli büyüklükte, ayna altlarındaki ışıklandırmaları ise ben çok beğendim. Karartılmış arka cam olması güzel ve arka 3.sıra camların büyüklüğü aracın içinin daha aydınlık olmasını ve geri manevralarda görüş alanı sağlıyor.  

İç kabine geçmek gerekirse, KUGA nın yaşam alanı bakımından başarılı olduğunu düşünüyorum. Sürüş pozisyonu, geniş ön cam ve görüş alanı, arka yolcular için diz ve baş mesafesi gayet yeterli. Ön kabin derinliği şık ve sürüş zevki açısından çok iyi. Eksikleri yokmu? Bence saklama gözleri biraz daha geliştirilebilir, arka koltukların destekleri daha iyi olabilirdi. Cam tavan ise çok güzel ve açılabilir olması ile birlikte belki biraz daha büyük, yani arkaya doğru 10-15 cm daha uzatılabilir. Ama bu hali de yeterli sayılır.

Arka koltukların arkaya doğru yatabilmesi çok iyi bir konfor sağlıyor arkadakiler için. Ön koltuklardaki kafalıkların ayar mekanizması çok iyi. Led iç aydınlatma hem şık hem de yeterli seviyede. İç kabinde en çok beğendiğim şey havalandırma çıkışlarının büyüklüğü ve fazlalığı. Araç bu yaz aylarında bile en düşük klima ayarında bence çok başarılı bir havalandırma ve soğutma sağlayabiliyor. Isıtmalı ön cam ise; kullanmadık ama kış aylarında muazzam işe yarayacaktır. Camların cam tavan hariç kumandadan açılıyor ve kapanıyor olması güzel ancak park ettikten sonra kapılar kitlendikten sonra camlar kendisi kapanıyor olsaydı bence daha iyi olurdu.

FORD SYNC ve bluetooth başarılı, usb den ve telefondan müzik dinlenebilmesi güzel, ses sistemi ise radyo performansı hariç yeterli. Radyo ise gerçekten vasat. Ön cam sileceklerini çok beğendim çünkü kocaman camın neredeyse tamamını temizleyebiliyor. Kabin içi ses seviyesi, böyle yüksek karoserli bir araç için çok iyi. 2500 devir üzeri ve yüksek hızlarda ses doğal olarak artabiliyor. 120 km den sonra rüzgar sesi almaya başlıyor araç. İç kabinde son bahsetmem gereken nokta ise bagaj. Datalara bakılırsa 406 litre ile rakiplerinin gerisinde görünüyor ancak bence rakiplerinin veya FORD un ölçümlerinde sorun var. Kuga nın bagajı evet çok büyük değil ama yeterli olduğunu düşünüyorum. Unutulmamalıdır ki, bagajın büyümesinin biraz da arka diz mesafesinden kayıp anlamına geleceğidir. Bu hali ile rakiplerinin gerisinde olduğunu düşünmüyorum.

Güvenlik konusuna kısaca değinmek gerekirse, yüksek oturma pozisyonu, geniş görüş açısı, büyük aynalar,  FORD un diğer güvenlik elamanları ve dahası zaten %94’lük başarı yüzdesiyle 5 yıldız ile ödüllendirilmiş.. Yazının ilerleyen satırlarında bahsedeceğim AWD 4x4 teknolojisi zaten güvenlik için çok önemli bir artı etken.  

Ve incelemenin en önemli ve belki de söylenmesi gereken çok şeyin olduğu, FORD un en iddaalı olduğu,  sürüş dinamikleri ve yol tutuş.  

Kuga sahip olduğu, benim  çok beğendiğim  AWD teknolojisi ve sürüş konforundan biraz ödün veren sert süspansiyonları ile birleşince, KUGA çok etkileyici bir sürüş zevki sunuyor.  Çekiş ve tork dağılımını kendi yapıyor olması, aracın ağır off road koşulları hariç çok başarılı bir sürüş sağlayabileciğini gösteriyor. 4 çeker ve FORD un zaten iyi olan yol tutuş ve sürüş dinamikleri birleşince  KUGA çok başarılı bir sürüş dinamiğine kavuşmuş. Her zaman söylüyorum  bu aracı kullanmak inanılmaz keyifli.  Aracın fren hissi, frenleme mesafesi çok başarılı. Fren pedalına bayıldım. Otomotik hız sabitleme ise kullanımı çok kolay ve başarılı. İnişlerde bile sizi aynı hızda tutmayı mümkün olduğu kadar başarabiliyor ve bunu yaparken vites küçültmeyi tercih ediyor doğal olarak.  Şehir için start – stop sistemi çok başarılı . durma ve çalışma titreşimleri gayet makul seviyelerde.  Yokuş kalkış destek sistemi ki benim sokak en az 50 derece eğimli, burada bile muazzam çalışıyor ve geri vitesde bu olay  çok çok iyi.

Çok sıkıldınız biliyorum ama uzatmadan yazmaya çalşıyorum.  J

Gelelim 1.5 ecoboost motora.

1.0 motorunun 3 yıl üst üste en iyi motor seçilen FORD un küçük hacim ve turbo besmeli motorlar alanında  mükemmel işler çıkardığını  düşünüyorum.  1.5 ecoboost yaklaşık 1700 kg ve dört çeker olan KUGA yı çok rahat taşıyabiliyor. 0-100 ve ara hızlanmalar çok başarılı. Aslında çok çok daha iyi olabilirdi ancak bunun sebebinin tork konvertörlü klasik tam otomatik vites olduğunu hepimiz biliyoruz ki bu vites olayına yazının devamında değineceğim. Eyvah yazı devam edecek diyorsunuz ama yapmışken bir işi tam yapalım, değil mi? Motor dan bahsetmeye devam edersek, 2500 devirlere kadar motor sesi kabine pek yansımıyor ama yüksek devirler bu sesi duyabiliyorsunuz ki aslında bu normal bir durum. 182 beygir ve 240 nm tork üreten bu makina şanzıman negatif etkilerine maruz kalmasına rağmen 1500 devir/dk dan itibaren sunduğu 240 nm tork ile güzel işler çıkarabiliyor. Motor için son bir cümle,  böyle cüsseli ve hatırı sayılır ağırlıktaki KUGA ile mükemmel uyum içerisinde baş edebiliyor. Yakıt konusuna değinmeyecek mi diye merak edenler varsa evet değinmeyeceğim.  Daha önce bu konuda forumda 1-2 ifadem olmuştu sanırım.  Ben araçdan aldığım keyfe ve güvenliğe bakarım.  Rakiplerinde tüketim sıfır mı?  

Gelelim bence çok önemli olan şanzıman konusuna.  Vites geçişleri ve konforu bakımından çok başarılı olan ancak çift kavrama teknolojisinin de bir tık gerisinde olan bu şanzıman maalesef motorun gücünü ve sürüş dinamiklerini biraz törpülüyor.  182 beygir ile çok daha iyi işler başarabilecek olan KUGA tam otomatik şanzımanının biraz kurbanı oluyor.  Performans ve yakıt tüketimi olarak tam otomatik şanzıman çift kavramalı rakiplerine göre 2 tık geride kalıyor bence.  Seyir halinde hızlanmak istediğinizde şanzıman önce devir yükseltmeyip sahip olduğu 240 nm torkun arkasına saklanıyor, sonrasında ise 1 veya 2 vites birden küçülterek hızlanmaya çalışabiliyor. Daha önce güncellemeler ise şanzımanın biraz düzeltildiğini biliyorum ama yine de motor ile uyum içerisinde çalıştığını da söylemek lazım.  Çift kavramaların çok daha pahalı ve arıza potansiyelinin tam otomatiklere göre  daha yüksek  olduğu herhalde tartışmasızdır.  Tercih sizin ama ben kendim tam otomatikten yanayım.  Sorunsuz ve olası arıza durumlarında daha az üzen ve her ustanın anladığı bir şanzıman olması bence avantaj. Diğerleri için biraz daha zaman lazım bence.  Herkesin fikrine saygım sonsuz.

 

 

 

Artık yazının sonuna geliyorum. Daha çok şey var ama uzatmayayım. J

Kuga sahiplerinin içi rahat olsun. Bu fiyata ve bu performansta başka alternatif bulamazsınız. Aldım ve çok memnumum. Allah hiç birimize kaza bela göstermesin. İsteyen herkese de bu aracı almayı nasip etsin.

Yeni alacaklar var veya düşünenler var ise, umarım bu yazı bir fikir edinmenizde yardımcı olur.   Benim fikrim mi . DÜŞÜNMEDEN ALIN.

 

Görüşmek üzere. 

  • Beğen 8
Yorum bağlantısı
Arda Bülent Güzel

Çok güzel bir Paylaşım elinize dilinize ve yüreğinize sağlık.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Volkan Dinçel

Aracınız hayırlı olsun..ailemizde aktif olarak kullanılan 2 adet selective 1.6 Kuga var..ikisindede turbo problemi yaşadık..ş.içinde de 14 litre altına hiç inmedik..hızlanması konforu görüntüsü güzel ama o üstündeki şanzıman hiç olmamış..Adamlar 9 ileri kullanırken 6 ileri şanzıman günümüz teknolojisinin çok gerisinde..hala alınabilecek f/p oranında ama şimdiki aklımız olsa Qashqai 1.6 dizel otomatik alırdık...hem çok az yakıyor hem 2.eli çok canlı hem performansı gayet yeterli..

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
SÜHA KAYA

Aracınız hayırlı olsun..ailemizde aktif olarak kullanılan 2 adet selective 1.6 Kuga var..ikisindede turbo problemi yaşadık..ş.içinde de 14 litre altına hiç inmedik..hızlanması konforu görüntüsü güzel ama o üstündeki şanzıman hiç olmamış..Adamlar 9 ileri kullanırken 6 ileri şanzıman günümüz teknolojisinin çok gerisinde..hala alınabilecek f/p oranında ama şimdiki aklımız olsa Qashqai 1.6 dizel otomatik alırdık...hem çok az yakıyor hem 2.eli çok canlı hem performansı gayet yeterli..

2 kugada da Turbo sorunu olması çok garip. inanın ilk defa duydum. çok geçmiş olsun. yakıt konusuna değinmeyeceğim herkes için öncelikle farklı.

şanzıman güncellemeler ile baya düzelmiş durumda. tam otomatik olmasının dezavantajları var ama avantajları da var. nissan 2.el de daha iyidir haklısınız ama 1.6 dzel olamatiği de çok pahalıdır sanki.

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
ilyas Bilgen

paylaşım ve bilgilendirmeniz çok güzel kuga gerçekten güzel ve ileride tercih edeceğim bir araç :)

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Turhan Onat

Aracınız hayırlı olsun..ailemizde aktif olarak kullanılan 2 adet selective 1.6 Kuga var..ikisindede turbo problemi yaşadık..ş.içinde de 14 litre altına hiç inmedik..hızlanması konforu görüntüsü güzel ama o üstündeki şanzıman hiç olmamış..Adamlar 9 ileri kullanırken 6 ileri şanzıman günümüz teknolojisinin çok gerisinde..hala alınabilecek f/p oranında ama şimdiki aklımız olsa Qashqai 1.6 dizel otomatik alırdık...hem çok az yakıyor hem 2.eli çok canlı hem performansı gayet yeterli..

1,5 Kuga sahibi olarak yaşadığınız turbo problemlerinden biraz bahsetmenizi rica ediyorum. ( Problemin tespit ve teşhisi, araç km değerleri, yapılan çalışmalar,alınması gereken önlemler vs vs.?

 

Teşekkürler.

Yorum bağlantısı
Turhan Onat
(düzenlendi)

1 YIL ÖNCE farklı bir forumda yayınlamıştım ama burada aranıza yeni katıldığım için burada da bulunsun bu yazı. halen aynı şeyleri düşünüyorum ve aynı aracı kullanıyorum.. keyifli okumalar..

 

Güzel yazı. Tüketim hariç yazdığınız her şeye imzamı atarım. Yalnız bu aracın arka koltukları bana göre sorunlu.Oturduğunuzda  baldır kısmı kısa kalıyor ve beni rahatsız ediyor. Tüketime gelince güncel durumunuz nedir bilmem ama 5000 km seviyelerinde araç tüketimi radikal bir şekilde düşüyor. Güzergah da bu işte çok önemli.Benim İzmir için 16000 km sonrası ortalamada 9,1 lt değerim var. ( yol bilgisayarı 2 verisidir. Alındığı günden beri hiç sıfırlanmamıştır?  İlaveten hava filtrenizi 7500 km de bir değiştirmenizi de öneririm.Şimdiden kampanyalarla yedekleyin.

tarihinde Cem Işık tarafından düzenlendi
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
SÜHA KAYA

Güzel yazı. Tüketim hariç yazdığınız her şeye imzamı atarım. Yalnız bu aracın arka koltukları bana göre sorunlu.Oturduğunuzda  baldır kısmı kısa kalıyor ve beni rahatsız ediyor. Tüketime gelince güncel durumunuz nedir bilmem ama 5000 km seviyelerinde araç tüketimi radikal bir şekilde düşüyor. Güzergah da bu işte çok önemli.Benim İzmir için 16000 km sonrası ortalamada 9,1 lt değerim var. ( yol bilgisayarı 2 verisidir. Alındığı günden beri hiç sıfırlanmamıştır?  İlaveten hava filtrenizi 7500 km de bir değiştirmenizi de öneririm.Şimdiden kampanyalarla yedekleyin.

arka koltukların özenilmeden tasarlandığı konusunda kesinlikle hemfikirim abicim. destek kısımları yüksek değil o yüzden oluyor. aslında kısa sayılmaz koltuklar. avantajı geriye doğru yatması ve diz mesafesinin iyi olması.

biz istanbulda yaşıyoruz. bu şehirde tüketim ölçülmez abi. :-) hergün aynı yol,hergün farklı süre, farklı trafik.

12lt ile geziyorum. hatta biraz üzerinde bile olabilir. 500km e yaklaşıyorum bir depo ile. ama dediğim gibi yakıt konusu ile ilgilenmiyorum. bunun sonu yok çünkü. ne hesaplaması biter, ne de tartışması...

bu arabanın keyfi, güvenliği, 4 çekeri, motoru, kasası, kısacası herşeyi yeter Turhan abi. boşverdim yakıtını. buna takılmamak lazım. rakipleri bundan daha mı az yakıyor sanki.

bazen resmen arabanın bırak gideyim dediğini hissediyorum.  işte o zaman daha mutlu oluyorum. yaktığı benzin olsun, içindekine bir şey olmasın yeter. aslan besleyen yediği etten şikayet etmez,  öyle miydi, bir laf vardı.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Volkan Dinçel
(düzenlendi)

1,5 Kuga sahibi olarak yaşadığınız turbo problemlerinden biraz bahsetmenizi rica ediyorum. ( Problemin tespit ve teşhisi, araç km değerleri, yapılan çalışmalar,alınması gereken önlemler vs vs.?

Teşekkürler.

26 plakalı olan Kuga Ankara dönüşü çevre yolunda gelirken çekiş düştü herhangi bir arıza ışığı yanmadı..servise gittiğinde yakıt örneği aldılar..ancak hep Opetten yakıt aldığımız için bişey çıkmadı..aracın turbosu değişti..yaklaşık 1 hafta serviste kaldı..

Diğer beyaz olan Kugamızda radyatör su eksiltmeye başladığını fark ettik..çekişte bir problem yoktu..Trafikte araç beyaz duman attı ve motor hararet yaptı..servise çekici ile gitti..piston ve sübaplarla ilgili işlem yapıldı..şu an yine byaz duman atma problemi var..yine servise gidecek..

Edit Ankara Başer de yapılan işlemleri buldum servis fişinden

Eksantrik mili ön

Eksantrik kayışı

Subap egzost

Krank kasnağı Civatası

Silindir kafa yenileme 2.seviye

Yapılmış..

06 olan aracımız 18.000km.de 26 olan 24.000 km.de sorunları yaptı..önlem olarak iki arabayıda satmayı düşünüyoruz.. :)

tarihinde Volkan Dinçel tarafından düzenlendi
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
SÜHA KAYA

elinize dilinize sağlık. güzel detaylı inceleme.

sanırım forumda çok az kugacı var. almayı düşünen arkadaşlara faydası olacaksa ne mutlu bize.

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Sinan Yalçın Durmuş

26 plakalı olan Kuga Ankara dönüşü çevre yolunda gelirken çekiş düştü herhangi bir arıza ışığı yanmadı..servise gittiğinde yakıt örneği aldılar..ancak hep Opetten yakıt aldığımız için bişey çıkmadı..aracın turbosu değişti..yaklaşık 1 hafta serviste kaldı..

Diğer beyaz olan Kugamızda radyatör su eksiltmeye başladığını fark ettik..çekişte bir problem yoktu..Trafikte araç beyaz duman attı ve motor hararet yaptı..servise çekici ile gitti..piston ve sübaplarla ilgili işlem yapıldı..şu an yine byaz duman atma problemi var..yine servise gidecek..

Edit Ankara Başer de yapılan işlemleri buldum servis fişinden

Eksantrik mili ön

Eksantrik kayışı

Subap egzost

Krank kasnağı Civatası

Silindir kafa yenileme 2.seviye

Yapılmış..

06 olan aracımız 18.000km.de 26 olan 24.000 km.de sorunları yaptı..önlem olarak iki arabayıda satmayı düşünüyoruz.. :)

Geçmiş olsun abi öncelikte üzüldüm iki arabadada sorun yaşamana ama daha sonra 2 tane daha ben kuga 1.6 selective aldım kullandım sattım hiç bir sıkıntı yaşamadım. ne turbo nede başka bişey belki ben kısa süre kullandım ve şehir içi uzun sure kullanmadigim için ondan olabilir. ama iki arabadada problem yaşamana üzüldüm. umarım en kısa sürede sorun çözülür

kuga benzinli az km yapıyorsanız alınacak bir araç ama çok km yapıyorsanız tavsiye etmiyorum bendede şehir içi 13-16 lt arası yakıyordu kullanıma göre uzun yoldada bende 8-14lt arası yakıyordu ama yakıtı bir tarafa bırakırsanız kesinlikle

keyifli rahat çok güzel araç ben halen araştırıyorum 2.0 tdci dizel yeni kasa selective kuga

şu anda bi tane daha kugam var ama eski kasa 2011 2.0 tdci selective ama yeni kasanın konforu rahatlığı yok.

 

Abi bu iki araçtada yaşadıgın sorunlar garantiye girdimi ? turbo diger beyaz duman felan ?

umarım cebinden bişey çıkmamıştır

Yorum bağlantısı
Hakan Gürsu
(düzenlendi)

Güle güle kullanın. Segmentinin kralı bence.

tarihinde Hakan Gürsu tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Volkan Dinçel

Geçmiş olsun abi öncelikte üzüldüm iki arabadada sorun yaşamana ama daha sonra 2 tane daha ben kuga 1.6 selective aldım kullandım sattım hiç bir sıkıntı yaşamadım. ne turbo nede başka bişey belki ben kısa süre kullandım ve şehir içi uzun sure kullanmadigim için ondan olabilir. ama iki arabadada problem yaşamana üzüldüm. umarım en kısa sürede sorun çözülür

kuga benzinli az km yapıyorsanız alınacak bir araç ama çok km yapıyorsanız tavsiye etmiyorum bendede şehir içi 13-16 lt arası yakıyordu kullanıma göre uzun yoldada bende 8-14lt arası yakıyordu ama yakıtı bir tarafa bırakırsanız kesinlikle

keyifli rahat çok güzel araç ben halen araştırıyorum 2.0 tdci dizel yeni kasa selective kuga

şu anda bi tane daha kugam var ama eski kasa 2011 2.0 tdci selective ama yeni kasanın konforu rahatlığı yok.

 

Abi bu iki araçtada yaşadıgın sorunlar garantiye girdimi ? turbo diger beyaz duman felan ?

umarım cebinden bişey çıkmamıştır

Selam Sinan..garantiye girdi kardeşim çok şükür..araba güzelde 2'de 2 olunca kötü oldu..ş.içi yoğun kullanılan arabalar ikiside..Hayırlısı olsun mühim değil satmaya bahanemiz oluyor işte..biraz şanssızlık var bizde..0 km aldığımız GLA daha 100 (yüz) km.ye gelmeden motoru kol çıkardı :)

Alıştık artık. :)

Yorum bağlantısı
  • 2 hafta sonra...
Mustafa Yenigün

Elinize sağlık Süha bey, sanırım bu yazınızı donanımhaber'de okumuştum. Ben de Kuga sahipleri arasına katılıyorum ve karar verme aşamasında yazınız benim için bir referans olmuştu. Dizel Focus'tan geçiş yaptığım için açıkçası benzinli aracın tüketimi beni biraz korkutsa da, bu aracın dizelini bütçesel nedenlerle alamayacağım için çok takılmadım. Aşırı tüketim olursa kullanım alışkanlıklarımı değiştireceğim, yapacak birşey yok :)

 

Teknik problemler konusunda şu an için çekincem yok. Focus kullanırken de forumda düşük km'de araçların yaşadığı teknik problemleri görüp, 142bin'e kadar ciddi sorun çıkarmadan gelen aracımı düşününce bu işin biraz kısmet işi olduğuna düşünüyorum. Kullanırken yaşayıp göreceğiz.

Yorum bağlantısı
SÜHA KAYA

Elinize sağlık Süha bey, sanırım bu yazınızı donanımhaber'de okumuştum. Ben de Kuga sahipleri arasına katılıyorum ve karar verme aşamasında yazınız benim için bir referans olmuştu. Dizel Focus'tan geçiş yaptığım için açıkçası benzinli aracın tüketimi beni biraz korkutsa da, bu aracın dizelini bütçesel nedenlerle alamayacağım için çok takılmadım. Aşırı tüketim olursa kullanım alışkanlıklarımı değiştireceğim, yapacak birşey yok :)

 

Teknik problemler konusunda şu an için çekincem yok. Focus kullanırken de forumda düşük km'de araçların yaşadığı teknik problemleri görüp, 142bin'e kadar ciddi sorun çıkarmadan gelen aracımı düşününce bu işin biraz kısmet işi olduğuna düşünüyorum. Kullanırken yaşayıp göreceğiz.

evet abi. o forumda biraz daha kalabalığız kugacılar olarak. orada da paylaşmıştım.

dizel focusdan sonra evet yakıtı fazla gelecektir. ancak kuga inanılmaz keyifli, güvenli, rahat, ve çok iyi sayılabilecek bir 4 çekere sahip. bunun sizden tek götürüsü yakıt olacaktır.

kuga da teknik problemi inanın, burada, yukarıdaki arkadaşım yaşadıkları dışında kimseden duymadım. motor konusunda çok başarılı. şanjıman uyumlu. tam otomatik olması servis, ücret bakımından avantajlı.

ama şu konuda kesinlikle haklısınız, bu iş biraz kısmet işi.

yeni kugada şanjıman konusunda türkiyede 2 veya 3 kişi sorun yaşadı herhalde. okuduğum ve araştırdığım kadarı ile. bunlardan 1 tanesi de benim. ancak servis ve garanti şartları sorunu hemen çözdü. bu da nazar boncuğu dedik ve zevkle binmeye devam ediyorum.

Harika yorumlama. Elinize, emeğinize sağlık..  :good1:

foruma ve kuga düşünen arkadaşlara bir faydamız olacaksa, ne mutlu bize.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Volkan Dinçel
(düzenlendi)

06 plakalı Kugamız yeniden motor arızası yaptı..

Otokoç 12.500 TL fark vermemiz karşılığı 2016 Selective Kuga vereyim dedi kabul ettik bekliyoruz bakalım yenisini...

Kullanmak isyemiyoruz bu arada sıfır gelen aracı..kaça satılır ki 104.000 TL sıfırı denilene göre...

Bu arada Xenon alabilmek için şerit takip asistanı ve kör nokta uyarı sistemi almak çok saçma..Selective arabada Xenon yok..halojen farda çok sıradan...çok çok saçma bir donanım rezilliği bana kalırsa..En üst pakette sadece Xenon seçeneği olmalı..

tarihinde Volkan Dinçel tarafından düzenlendi
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Turhan Onat

 Hayırlı olsun. Dizel ne zaman gelecek acaba, onun peşine de düşebilirsiniz? Birde yeni araç revizyonlu kasa mı olacak ?

Yorum bağlantısı
Volkan Dinçel
(düzenlendi)

Yok yeni araç şu an ki kasa olacak..

Dizel istemiyoruz..muhtemelende aynı donanımda 15-20 bin TL fark olur..

Saolsunlar yardımcı oldular ben şaşırdım açıkçası teklife..

tarihinde Volkan Dinçel tarafından düzenlendi
  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Volkan Dinçel

Yeni gelişme...Kasım ayında makyajlı verelim dediler stoklarda Selective Kuga yokmuş..

Bakalım dizelini de bir soralım..dizel otomatik..

İkame araç verdiler saolsunlar...

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı

Bu arada Xenon alabilmek için şerit takip asistanı ve kör nokta uyarı sistemi almak çok saçma..Selective arabada Xenon yok..halojen farda çok sıradan...çok çok saçma bir donanım rezilliği bana kalırsa..En üst pakette sadece Xenon seçeneği olmalı..

 

fordun bu saçma sapan dayatmalı paketlerine hasta oluyorum 

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...