Emre Öğüt 7 Eylül 2016 Paylaş 7 Eylül 2016 Çok kuru asfaltta, ve asfalt kalitesi de önemli. Civic de iyidir ama o C sınıfı. B sınıfında rakipsiz, bunu binlerce test programı da teyit ediyor St, RS vs gibi durumlarda da en güçlü rakibi clio RS. O daha iyi ben 2006 Polo kullanmıştım o Zaman'lar bende Era vardı yol tutuşu gayet iyime gelmişti ama fiesta tam bir hayal kırıklığına uğrattı B sınıfının standartlarını iyi bilirim:) 50 ile giderken bile araç o kadar güvensizlik verdiki normal koşullar dışında bir durum olmamasına rağmen... Yorum bağlantısı
Misafir 7 Eylül 2016 Paylaş 7 Eylül 2016 Bi arkadaş leona çamur atmış , 58700 tl fiyat etiketine sahip bu donanımda bi arac varmi baska alinabilecek? Turbo benzinli olarak, 2016 model 1.2 75hp icon clio4 57bin tl , leon kullandigim için aracı övmüyorum sadece fiyat performans olarak övüyorum, malzeme kaliteside gayet yeterliGörüntüsü yeter Yorum bağlantısı
Misafir 7 Eylül 2016 Paylaş 7 Eylül 2016 Lastik büyük etken dediğim gibi, havaları da kötü olabilir. Mk7 yi çok kısa kullandım ama ibiza kullandım direksiyon zaten hiç güven vermiyor. Kışlık petlas yağmur ve karda canavar ama, kuru ve derece biraz yüksek ise çok kötü hal alıyor. Yorum bağlantısı
Emre Öğüt 7 Eylül 2016 Paylaş 7 Eylül 2016 Çok defa fd6 civic kullandım Bence yol tutuşu özellikle sert virajlarda çok kötü. Kayınpeder de 2005 vtec2 var fd6 dan hem seri hem yol tutuşu daha iyi ama c sınıfında bi astra hele focus asla olamaz. B sınıfında ki fiesta civic in çok gerisinde kalmaz. Hele abarttigin kadar arac kazali Vs değilse Yada Ozanın dediği Hava yol lastik etkenleri hariç civicin yol tutuşu iyiydi bir keresinde öyle bir manevra yapmak zorunda kaldım aracın öyle tepki vereceğini düşünmezdim arabanın önüne birden köpek atlamıştı, hatta FD6 cıların araçlarını övdüğü noktalardan biriside yol tutuşudur:) Yorum bağlantısı
Misafir 7 Eylül 2016 Paylaş 7 Eylül 2016 civicin yol tutuşu iyiydi bir keresinde öyle bir manevra yapmak zorunda kaldım aracın öyle tepki vereceğini düşünmezdim arabanın önüne birden köpek atlamıştı, hatta FD6 cıların araçlarını övdüğü noktalardan biriside yol tutuşudur:)Demek bana focus dan sonra kötü geldi sana caddy den sonra fiestanin 50 ile spin atması gibi [emoji6] Yorum bağlantısı
Emre Öğüt 7 Eylül 2016 Paylaş 7 Eylül 2016 Lastik büyük etken dediğim gibi, havaları da kötü olabilir. Mk7 yi çok kısa kullandım ama ibiza kullandım direksiyon zaten hiç güven vermiyor. Kışlık petlas yağmur ve karda canavar ama, kuru ve derece biraz yüksek ise çok kötü hal alıyor. Kardeş doğrudur ben yaşadığımı bilirim ama araçta o anı yaşamama sebep olan başka durumlarda vardır etkili olmuştur böyle şeylerde olmuş olabilir zaten sattık gitti kullanıcılarına kazasız belasız yolculuklar diliyorum Demek bana focus dan sonra kötü geldi sana caddy den sonra fiestanin 50 ile spin atması gibi [emoji6]doğrudır olabilir bu arada fiesta spin attı falan demedim belirteyim yanlış anlama olmuş heralde [emoji6] Yorum bağlantısı
Tuna İşgören 7 Eylül 2016 Paylaş 7 Eylül 2016 15 ay 2011 model fiesta kullandım ve yol tutuşundan çok memnun kaldım. Lastiklerim continental eco contact 5'ti . her girdiğim virajda sanki ray üzerinde gidiyormuş gibi hissediyordum. hiç bir zaman arkasını bırakıcak hisside yaşatmadı bana . Yorum bağlantısı
Misafir 7 Eylül 2016 Paylaş 7 Eylül 2016 15 ay 2011 model fiesta kullandım ve yol tutuşundan çok memnun kaldım. Lastiklerim continental eco contact 5'ti . her girdiğim virajda sanki ray üzerinde gidiyormuş gibi hissediyordum. hiç bir zaman arkasını bırakıcak hisside yaşatmadı bana .Ki eco contact en alt seviye lastiği conti nin, ve beğenmeyen de çoktur, ona rağmen öyle Yorum bağlantısı
Tuna İşgören 7 Eylül 2016 Paylaş 7 Eylül 2016 Ki eco contact en alt seviye lastiği conti nin, ve beğenmeyen de çoktur, ona rağmen öyle Valla ozan rezulteoda puanlamasi baya iyi bu lastigin , etiketide B B , şuanda leondada bu lastik var gene lastik alcak olsam aynisini alirim Yorum bağlantısı
Misafir 7 Eylül 2016 Paylaş 7 Eylül 2016 Valla ozan rezulteoda puanlamasi baya iyi bu lastigin , etiketide B B , şuanda leondada bu lastik var gene lastik alcak olsam aynisini alirim Sport contact ve premium daha da canavar German üretiyor Yorum bağlantısı
Tuna İşgören 7 Eylül 2016 Paylaş 7 Eylül 2016 Sport contact ve premium daha da canavar German üretiyor Biz işin biraz ekonomisindeyiz yakita etkisi premium ve sportcontact a gore daha başarılı, bide aile babasi olunca hızlada isimiz yok 17 janta geçersem ama gy asym3 alicam kafaya koydum Yorum bağlantısı
Misafir 7 Eylül 2016 Paylaş 7 Eylül 2016 Kardeş doğrudur ben yaşadığımı bilirim ama araçta o anı yaşamama sebep olan başka durumlarda vardır etkili olmuştur böyle şeylerde olmuş olabilir zaten sattık gitti kullanıcılarına kazasız belasız yolculuklar diliyorum doğrudır olabilir bu arada fiesta spin attı falan demedim belirteyim yanlış anlama olmuş heralde [emoji6] Kıç attı diyince arkayı atması spin olarak düşündüm bi an Yorum bağlantısı
Misafir 7 Eylül 2016 Paylaş 7 Eylül 2016 Biz işin biraz ekonomisindeyiz yakita etkisi premium ve sportcontact a gore daha başarılı, bide aile babasi olunca hızlada isimiz yok 17 janta geçersem ama gy asym3 alicam kafaya koydum Yokohama da düşün abi Yorum bağlantısı
Misafir 7 Eylül 2016 Paylaş 7 Eylül 2016 Görüntüsü yeter Leona laf edeni yakarım [emoji12] [emoji23] Bi arkadaş leona çamur atmış , 58700 tl fiyat etiketine sahip bu donanımda bi arac varmi baska alinabilecek? Turbo benzinli olarak, 2016 model 1.2 75hp icon clio4 57bin tl , leon kullandigim için aracı övmüyorum sadece fiyat performans olarak övüyorum, malzeme kaliteside gayet yeterliLeonu gereksiz abartıyormuşuz birde [emoji1] Yorum bağlantısı
Tuna İşgören 7 Eylül 2016 Paylaş 7 Eylül 2016 Leona laf edeni yakarım [emoji12] [emoji23] Leonu gereksiz abartıyormuşuz birde [emoji1] Leona laf soyleyen karsisinda beni bulur , leon icin bileklerimi keserim Yorum bağlantısı
Çiğdem Bilen 7 Eylül 2016 Paylaş 7 Eylül 2016 (düzenlendi) Vay be ibizaya bak 7 Eylül 2016 tarihinde Çiğdem Kaya Bilgiç tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Fatih Mehmet Uslu 7 Eylül 2016 Paylaş 7 Eylül 2016 (düzenlendi) Yol tutuşla ilgili yorumlarımızı ciddiye almak yerine profesyonel test sürücülerinin fikirlerini ciddiye alsak daha az yanılırız. Aracın biri bir yerde kaydı diğeri kaymadı diye değerlendirmek yanlış olur. Yol tutuşa etki eden, yolun durumu, lastik, lastik havası, amortisörlerin durumu, hava sıcaklığı vs bir yığın etken var. Bazen yeni yağmur çiseliyo, yol sabun gibi oluyor örneğin. Yada bazen aşırı ezilmiş asfaltta lastiğin tutunacağı yüzey yağ gibi olabiliyor. 7 Eylül 2016 tarihinde Fatih Mehmet Uslu tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Misafir 7 Eylül 2016 Paylaş 7 Eylül 2016 Konu ibiza, her arac elden gecmis:) Fatih Bey cok dogru demis. Yol tutus ve kosullar beraber degerlendirilmeli. 99 yilindan bu yana hayatimdaki en ciddi kazayi Fiesta'da yaptim. Hepimizin binlerce kez karsilastigi bir durumda olmamasi gereken tepkiyi verdi. Bu yuzden kucuk araclara guvenimi kaybettim, memnuniyetimin zirvede oldugu evo'yu sattim. Fiestayi karalamadim, kendi icimde degerlendirip kararimi verdim aracimi degistirdim. Bazi araclarin ise yol tutusu goreceli degildir. Mesela Focus. Mondeo. Bunlar Mercedes gibi birakin kendi hatasini, surucu hatasini da kapatan turde yol tutarlar. B dinifi aracta ise limitler zorlanmaz. Aracin limitleri neyse ona gore kullanmak uzere alinir. Zaten bu araclar yol tutus vaadetmezler. Ederlerse komik olur. Yol tutus 120km ve ustundeki durumdur. Yoksa 90km'de gunumuzde her arac yol tutuyor. Ibiza memnuniyeti yuksek olan bir arac. Konu sahibi begenmedi diye araca kotu diyemeyiz. Ya da ibizadan yola cikip seatin modellerine ikinci kalite muamelesi yapamayiz. O araclara parca aldiginizda kutularinin ustunde 4 logo mevcuttur. Seat Audi ile en cok ortak parca kullanan aractir. Bir anlamda Audi artigidir. Argesinden nemalanir. Seat tecrubem cordoba ile oldu. 2003 model aracin 1.4 100bg'lik motoru, cok basarili direksiyonunu ve o yumusakliga paralel amortisorlerini hicbir zaman unutmam. Saygilarimla. Yorum bağlantısı
Misafir 7 Eylül 2016 Paylaş 7 Eylül 2016 Fiesta daha iyiymiş (7:40 dan itibaren bakılabilir) Yorum bağlantısı
Misafir 7 Eylül 2016 Paylaş 7 Eylül 2016 Fiesta daha iyiymiş [emoji14] (7:40 dan itibaren bakılabilir) Bu araçların motor hacimleri tutuyor mu ? Teknik olarak eşit mi ? Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 7 Eylül 2016 Paylaş 7 Eylül 2016 lastik, yürüyenler vs bizimkilerden çok farklıdır 1 Yorum bağlantısı
Erdal Aydın 7 Eylül 2016 Paylaş 7 Eylül 2016 Donanım haberdeki anti vagcilar konusu gibi olmuş biraz. Memnuniyetsizlik mübalağa yapılarak anlatılmış. Öncelikle ne beklediğiniz önemli, b sınıfı arabadan c sınıf performansı beklerseniz her konuda sizi uzebilir. Seattan ford yada vw kalitesi beklerseniz yine uzebilir. Sonra da fiyat/donanım oranını diğer markalarla karşılaştırın ki objektif davranın. Bi arkadaş da ibizayla birlikte leona da ne ki demiş. Leon ne? Siz anlatın 4500 km dir kullandığım arabanın ne olduğunu ben de bileyim. İnternet çağındayız açın youtube yada resmi test sitelerini bakın ne olduğuna. İihs testleri, geyik testleri ncap testleri ve esc/esp testleri. Malzeme kalitesi forddan kötü mü? Evet kötü ama bu seatin kuş serisi olduğu anlamına gelmez. Leon için konuşursam, kapılarda gerçekten kalite eksiği var. Onun dışında rahatsız olduğum bi konu olmadı. Hatta beklentimi tam tersi daha düşük tuttuğum için şaşırttı bile. Yorum bağlantısı
Misafir 7 Eylül 2016 Paylaş 7 Eylül 2016 Bu araçların motor hacimleri tutuyor mu ? Teknik olarak eşit mi ? Ibiza 1.4 tsi=180 hp Fiesta 1.6 Ecoboost=182 hp Yorum bağlantısı
Recommended Posts