Tolga Ar 9 Eylül 2016 Paylaş 9 Eylül 2016 (düzenlendi) Öncelikle Hayırlı olsun güle güle kullanın bende bir ara 2011 cosmo vardı orjinal navigasyonlu . benim araçta 230 v priz vardı cosmo larda standart diye biliyorum. Edition plus la farklar arasında afl ve jantların yanısıra bir arkadaşın belirttiği gibi hafızalı ve 8 yöne hareketli elektrikli (sürücü tarafı) yarı deri koltuklar arka kapı cam perdeleri (edition da yok diye biliyorum) hatırladıklarım Gerçekten konforlu çok güzel bir araçtı kazasız keyifli şürüşler dilerim 9 Eylül 2016 tarihinde Tolga Ar tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Ramazan Altıntaş 9 Eylül 2016 Paylaş 9 Eylül 2016 patronumdada geçen yaz insignia vardı 1.6 turbo cosmo idi yazılım yaptırmıştık alsıktan 1 gün sonra yazlılım sonrası araç level atlamıştı dediğin dibi 3 vites bitmiyor gibiydi güzel uzuyordu 3 ile basınca esp açıyordu bazen. Cosmoda elektrikli ve hafızalı koltukta var ayrıca. Birde turbo açınca birden hopluyordu açmadan hantal kalıyor dediğiniz gibi oda 3 4 ay bindi sattık gitti 1 Yorum bağlantısı
Misafir 9 Eylül 2016 Paylaş 9 Eylül 2016 Hayırlı uğurlu olsun Allah kaza bela vermesin. Yorum bağlantısı
Ahmet Nalbantoğlu 10 Eylül 2016 Yazar Paylaş 10 Eylül 2016 Herkese iyi dilekleri ve gözden kaçırdığım noktaları eklemeleri için teşekkür ederim... Son hali bu şekilde... 2 Yorum bağlantısı
İlker Yüksel 10 Eylül 2016 Paylaş 10 Eylül 2016 Aracınız hayırlı olsun .Aynı model ve donanıma sahip aracı 2012 yılında 6.500 km deyken almıştım.Gerçekten çok keyifli bir araç.Ancak satarken baya can sıkıcı muhabbetlere şahit oluyorsunuz.O aşamaya geldiğinizde şansınız varsa kolayca satıp kurtulursunuz. Ancak şunu belirtmek isterim şuanda insignia alsam kesinlikle cosmo donanımı alırım ve flexride şasi sistemli olanlara bakardım.Afl far için bile cosmo donanım almaya değer.Ayrıca hafızalı ve elektrikli koltukları unutmamak lazım. Her şeye rağmen güzel bir tercih yapmışsınız. Lpg konusunda araç çok sıkıntı yaşatıyor,motor kesinlikle lpg ile tam uyumlu değil ve sanayi ile ev arasında mekik dokur hale getirebilir.Biraz şans işi. Söylendiği gibi mağnezyum alaşımlı bir sübap yoktur tamamen uydurmaca bir durum bu.Subapların hepsi krom nikel alaşım ağırlıklı malzemelerden yapılır.Kiminde mangan alaşımı vardır ancak hiç bir sübapta mağnezyum alaşımı yoktur. Yani sizde bu tarz söylemlere inanıp subaplarınızı hemen çelikle değiştirmeye kalkmayın çünkü zaten sizin sübaplarınızda alaşımlı çelik İkinci kez takacağınız sübapların dayanım ömrü orjinallerinden farklı olmayacaktır.Sadece aracı sakin kullanarak subap ömrünü arttırma şansınız var.LPG insignianın motorundaki bomba gibidir eninde sonunda patlar Tekrar hayırlı olsun. Ahmet bey metalurji mühendisi olarak söyledikleriniz gerçekten önemli. Bu söylediğiniz subab olayı sadece Turbo araçlar için mi geçerli yoksa atmosferik motolarda da geçerlimi? Yorum bağlantısı
Ahmet Türedi 10 Eylül 2016 Paylaş 10 Eylül 2016 (düzenlendi) Ahmet bey metalurji mühendisi olarak söyledikleriniz gerçekten önemli. Bu söylediğiniz subab olayı sadece Turbo araçlar için mi geçerli yoksa atmosferik motolarda da geçerlimi? Tüm araçlar için geçerli.Sadece aşırı beslemeli araçlarda yani turbolu araçlarda seçilecek subaplar daha dayanıklı olabilir.Yani insignia gibi araçlarda zaten kullanılan subaplar yeterince dayanıklı.Fakat lpg nin yanma ısısındaki fark ve aynı şekilde aşırı beslemeli motor ile birleşince subaplar dayanmıyor hali ile.Nerdeyse tüm turbolu araçlarda lpg dönüşümü sıkıntı yaratıyor. 10 Eylül 2016 tarihinde Ahmet Türedi tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Can Çelik 11 Eylül 2016 Paylaş 11 Eylül 2016 Allah kaza bela vermesin araç çok güzel görünüypr hayallerimin arabası Yorum bağlantısı
Ahmet Nalbantoğlu 11 Eylül 2016 Yazar Paylaş 11 Eylül 2016 Tüm araçlar için geçerli.Sadece aşırı beslemeli araçlarda yani turbolu araçlarda seçilecek subaplar daha dayanıklı olabilir.Yani insignia gibi araçlarda zaten kullanılan subaplar yeterince dayanıklı.Fakat lpg nin yanma ısısındaki fark ve aynı şekilde aşırı beslemeli motor ile birleşince subaplar dayanmıyor hali ile.Nerdeyse tüm turbolu araçlarda lpg dönüşümü sıkıntı yaratıyor. Çok güzel bilgiler vermişsiniz. Ancak doğru karışım ayarları ile LPG'nin hiçbir benzinli motorda sıkıntı çıkarmayacağını düşünüyorum. Bununla ilgili tübitak araştırmasının pdfleri elimdeydi. Yanma ısısının yükselmesinin sebebi LPG'nin yanma ısısından daha çok aracın fakir karışıma düşmesi sonucu yanma odasındaki ısının çok yükselmesi egsoz subaplarının çok yüksek sıcaklığa maruz kalması. Zaten hep egsoz subapları yanıyor. Çok hassas ayarlar ile ve OBD düzeltmeli kitler ile 90-100bin KM subaplarda sıkıntı çıkmadan lpgli insignia kullanıcıları mevcut. Daha az önce ltft değerlerini & lpg ayarlarını kontrol ettim. Kitim şu an güzel çalışıyor. 3000 devirden sonra da tam gaz durumunda %30-%40 benzin takviyesiyle sorunsuz kullanım sağlanır diye düşünüyorum. Ben de kitimi böyle ayarladım. Bakalım, burada tecrübelerimi sürekli paylaşacağım. Kısmet. Yorum bağlantısı
Ahmet Türedi 11 Eylül 2016 Paylaş 11 Eylül 2016 Çok güzel bilgiler vermişsiniz. Ancak doğru karışım ayarları ile LPG'nin hiçbir benzinli motorda sıkıntı çıkarmayacağını düşünüyorum. Bununla ilgili tübitak araştırmasının pdfleri elimdeydi. Yanma ısısının yükselmesinin sebebi LPG'nin yanma ısısından daha çok aracın fakir karışıma düşmesi sonucu yanma odasındaki ısının çok yükselmesi egsoz subaplarının çok yüksek sıcaklığa maruz kalması. Zaten hep egsoz subapları yanıyor. Çok hassas ayarlar ile ve OBD düzeltmeli kitler ile 90-100bin KM subaplarda sıkıntı çıkmadan lpgli insignia kullanıcıları mevcut. Daha az önce ltft değerlerini & lpg ayarlarını kontrol ettim. Kitim şu an güzel çalışıyor. 3000 devirden sonra da tam gaz durumunda %30-%40 benzin takviyesiyle sorunsuz kullanım sağlanır diye düşünüyorum. Ben de kitimi böyle ayarladım. Bakalım, burada tecrübelerimi sürekli paylaşacağım. Kısmet. Aslında sürekli aracı yüksek devirlerde sürmezseniz uzun süre subaplar bozulmadan dayanacaktır.Fakat insignia gibi bir araçta bu çok mümkün olmuyor Umarım sorunsuz kullanırsınız.insigniateam adlı forum sitesinde lpg ve insignia hakkında çok güzel bilgiler var.Ben 2012 yılından beri o forumuda takip ediyorum.Ordada çok güzel paylaşımlar oluyor.Bilgi almak için kullanabilirsiniz. 2 Yorum bağlantısı
Mehmet Kaya 11 Eylül 2016 Paylaş 11 Eylül 2016 Güzel şık araç. Güle güle kullan. Ama opelden ağzım yandığı için beğendiğim halde hep uzak duracağım bir araç. 1 Yorum bağlantısı
Mert Yeldan 1 Mayıs 2017 Paylaş 1 Mayıs 2017 Aslında sürekli aracı yüksek devirlerde sürmezseniz uzun süre subaplar bozulmadan dayanacaktır.Fakat insignia gibi bir araçta bu çok mümkün olmuyor [emoji4] Umarım sorunsuz kullanırsınız.insigniateam adlı forum sitesinde lpg ve insignia hakkında çok güzel bilgiler var.Ben 2012 yılından beri o forumuda takip ediyorum.Ordada çok güzel paylaşımlar oluyor.Bilgi almak için kullanabilirsiniz.MerhabaLPG ile durum nedir bir sorun oluştu mu? Yorum bağlantısı
Recommended Posts