Çağlar Bayur 25 Ekim 2016 Paylaş 25 Ekim 2016 Önemi olan işlev artık sanayi bu akımı destelkiyor Yorum bağlantısı
Kemal Korkmaz 25 Ekim 2016 Paylaş 25 Ekim 2016 Skoda forumda 1.0 yolları yoluyor diyolar Yorum bağlantısı
Misafir 25 Ekim 2016 Paylaş 25 Ekim 2016 Skoda forumda 1.0 yolları yoluyor diyolar[emoji3] [emoji3] Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 25 Ekim 2016 Yazar Paylaş 25 Ekim 2016 Vw işi biliyor, ortak platformlar kullanıyor bol kar ediyor, atmosferik motorları yıllar önce kaldırdı, çift kavramaya en önce geçti, tasarımlar genele hitap ediyor örnek golfe kimse çirkin demez ama bir sanat eseri de değil, kalite hissi yüksek , tok kapı ve yumuşak plastik gibi. 4 Yorum bağlantısı
Tuna İşgören 25 Ekim 2016 Paylaş 25 Ekim 2016 Bugün istanbula gittim geldim tsi bi kere daha kendine aşık etti,, 4 yetişkin 1 çocuk giderken rüzgar ters yonde şiddetli esti ona ragmen git gel 6 litre ortalama yapti. 120den asagiya düşmedim, dönüşte mahmutbey gişelerine 9km yolu 1 saat 5 dakikada geçtim. Rampa yukarı 6. Viteste çıkarken gaza bastıkça hızlanması gaza aninda tepki vermesi beni büyülüyor gerçekten. Yeni kasa leonda 1.0 115 hp gelirse ciddi ciddi bu motora geçmek istiyorum. 2 Yorum bağlantısı
Servet Aydın 26 Ekim 2016 Paylaş 26 Ekim 2016 sanayi bu akımı destelkiyor bi doyamadın gitti Yorum bağlantısı
Servet Aydın 26 Ekim 2016 Paylaş 26 Ekim 2016 Kaç metre yaptırayım abime döverim seni çocuk Yorum bağlantısı
Emre Sutay 26 Ekim 2016 Paylaş 26 Ekim 2016 (düzenlendi) Motorlar-------------------------------------Ambition-------Optimal------- Style 1.0 TSI Green Tec Manuel / 115 PS 63.500 TL------69.300 TL-----??- 1.0 TSI DSG Green Tec / 115 PS----------??-----------77.500 TL----82.200 Manuel viteste style donanım vermemeleri saçma.. Adaptif bixenon farlarım, yağmur sensörüm, bej deri iç mekanım olsun ama DSG olmasın istiyorum belki.. Edit: tablo kayması 26 Ekim 2016 tarihinde Emre Sutay tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
İnan Çınar 27 Ekim 2016 Paylaş 27 Ekim 2016 koca ciplere koyacaklar yakındaSeat ateca da 1.0 tsı motor seçeneği mevcut... Yorum bağlantısı
Tuna İşgören 27 Ekim 2016 Paylaş 27 Ekim 2016 Corlu çalışkana ateca gelmiş, arkadas resimlerini atti az önce musait olursam gidip bakicam Yorum bağlantısı
Sedat Oral 27 Ekim 2016 Paylaş 27 Ekim 2016 3 silindirli küçük hacimleri turboları tercih etmemiz için sebep nedir? halen bariz bir ekonomi sağlayamıyorlar gaza biraz fazla dokunsanız yakıtı 2 ye katlar. performans 1.6 atmosferik seviyesinde turbo lag olmazsa tabi. arabayı normal hızda yürütmek için bile canını orayaya koyuyor. bakım maaliyeti yüksek. acayıp sarsıntılı çalıştırma gaz ve en ufak gaz vermede kaputun altında kıvranıyor. Kullan at tarzında sadece üreticiyi mutlu eder. Yorum bağlantısı
Burak Koca 27 Ekim 2016 Paylaş 27 Ekim 2016 (düzenlendi) 3 silindirli küçük hacimleri turboları tercih etmemiz için sebep nedir? halen bariz bir ekonomi sağlayamıyorlar gaza biraz fazla dokunsanız yakıtı 2 ye katlar. performans 1.6 atmosferik seviyesinde turbo lag olmazsa tabi. arabayı normal hızda yürütmek için bile canını orayaya koyuyor. bakım maaliyeti yüksek. acayıp sarsıntılı çalıştırma gaz ve en ufak gaz vermede kaputun altında kıvranıyor. Kullan at tarzında sadece üreticiyi mutlu eder. Sedat hocam bence yanlış düşünüyorsunuz. Aracı normal hızda yürütmekten tam olarak kastınız nedir? 1.0-1.2 turbo benzinlilere genel olarak bakıldığında, ara hızlanmaları 1.6 atmosferikten daha iyi, kullanımı daha rahat. Daha yüksek viteste aynı şekilde hızlanabiliyorsunuz, Atmosferik araçlar maksimum torku 3500-4000 devir seviyesinde verirken, turbo araçlar 1400-2000 devir seviyesinde verebiliyorlar. Ayrıca 0-100 hızlanmlarından da belli olduğu üzere; performansları da genel olarak 1.6 atmosferiklerden daha iyi. Eskiden de 1.6 atmosferikler için kasayı kaldırmıyor durumu vardı ona bakarsanız. Gerçekten de öyleydi. Yani 1.6 atmosferikleri hiç abartmamak lazım. Focus'tan önceki kullandığım araçta 1.6 Litre Chevrolet Lacetti 109 Hp idi. Yani 1.6 litrelik atmosferiklerin karakterini gayet iyi biliyorum. Fakat diğer dediğinizde haklısınız tabiki, bakım maliyetleri daha yüksek; sarsıntılı çalışma durumu var. Ayrıca dipgaz muhabbetine geldiğimizde 1.6 Atmosferiklerden fazla yakıyorlar. Fakat sakin kullanımda 1.6 Atmosferiklerden genel olarak az yakıyorlar. Bu motorlar içinde bana kalırsa, araçtan ne kadar verim almaya başlarsanız, bakım maliyetleri de o derece artıyor. Fakat bunun da size geri dönüşü kullanım rahatlığı oluyor. Hangisini isterseniz. Kullanım zevkine gelir isek de; atmosferik benzinlilerin verdiği haz daha iyi bana görede. Kesiciye girince aracın nefesinin kesildiğini hissetmeniz, o alt devirdeki hantallığını bilmeniz vs. vs. Atmosferik benzinlinin karakterinden aldığım haz çok daha yüksek bana görede. Bu hazzı vermeye çalışıyor üreticiler Turbo Benzinli araçlarda da, özellikle de üst devir konusunda. 27 Ekim 2016 tarihinde Burak Koca tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Sedat Oral 27 Ekim 2016 Paylaş 27 Ekim 2016 Sedat hocam bence yanlış düşünüyorsunuz. Aracı normal hızda yürütmekten tam olarak kastınız nedir? 1.0-1.2 turbo benzinlilere genel olarak bakıldığında, ara hızlanmaları 1.6 atmosferikten daha iyi, kullanımı daha rahat. Daha yüksek viteste aynı şekilde hızlanabiliyorsunuz, Atmosferik araçlar maksimum torku 3500-4000 devir seviyesinde verirken, turbo araçlar 1400-2000 devir seviyesinde verebiliyorlar. Ayrıca 0-100 hızlanmlarından da belli olduğu üzere; performansları da genel olarak 1.6 atmosferiklerden daha iyi. Eskiden de 1.6 atmosferikler için kasayı kaldırmıyor durumu vardı ona bakarsanız. Gerçekten de öyleydi. Yani 1.6 atmosferikleri hiç abartmamak lazım. Focus'tan önceki kullandığım araçta 1.6 Litre Chevrolet Lacetti 109 Hp idi. Yani 1.6 litrelik atmosferiklerin karakterini gayet iyi biliyorum. Fakat diğer dediğinizde haklısınız tabiki, bakım maliyetleri daha yüksek; sarsıntılı çalışma durumu var. Ayrıca dipgaz muhabbetine geldiğimizde 1.6 Atmosferiklerden fazla yakıyorlar. Fakat sakin kullanımda 1.6 Atmosferiklerden genel olarak az yakıyorlar. Bu motorlar içinde bana kalırsa, araçtan ne kadar verim almaya başlarsanız, bakım maliyetleri de o derece artıyor. Fakat bunun da size geri dönüşü kullanım rahatlığı oluyor. Hangisini isterseniz. Kullanım zevkine gelir isek de; atmosferik benzinlilerin verdiği haz daha iyi bana görede. Kesiciye girince aracın nefesinin kesildiğini hissetmeniz, o alt devirdeki hantallığını bilmeniz vs. vs. Atmosferik benzinlinin karakterinden aldığım haz çok daha yüksek bana görede. Bu hazzı vermeye çalışıyor üreticiler Turbo Benzinli araçlarda da, özellikle de üst devir konusunda. tercihlere de alana da saygı duyarım. ama ben tavsive etmiyorum. 1.2 tsi lerin yağ yakma muhabbetini aşmışlardır umarım. Sıfır araca yağ ekleyip gezmek hoş olmaz Yorum bağlantısı
Sedat Oral 27 Ekim 2016 Paylaş 27 Ekim 2016 Sedat hocam bence yanlış düşünüyorsunuz. Aracı normal hızda yürütmekten tam olarak kastınız nedir? 1.0-1.2 turbo benzinlilere genel olarak bakıldığında, ara hızlanmaları 1.6 atmosferikten daha iyi, kullanımı daha rahat. Daha yüksek viteste aynı şekilde hızlanabiliyorsunuz, Atmosferik araçlar maksimum torku 3500-4000 devir seviyesinde verirken, turbo araçlar 1400-2000 devir seviyesinde verebiliyorlar. Ayrıca 0-100 hızlanmlarından da belli olduğu üzere; performansları da genel olarak 1.6 atmosferiklerden daha iyi. Eskiden de 1.6 atmosferikler için kasayı kaldırmıyor durumu vardı ona bakarsanız. Gerçekten de öyleydi. Yani 1.6 atmosferikleri hiç abartmamak lazım. Focus'tan önceki kullandığım araçta 1.6 Litre Chevrolet Lacetti 109 Hp idi. Yani 1.6 litrelik atmosferiklerin karakterini gayet iyi biliyorum. Fakat diğer dediğinizde haklısınız tabiki, bakım maliyetleri daha yüksek; sarsıntılı çalışma durumu var. Ayrıca dipgaz muhabbetine geldiğimizde 1.6 Atmosferiklerden fazla yakıyorlar. Fakat sakin kullanımda 1.6 Atmosferiklerden genel olarak az yakıyorlar. Bu motorlar içinde bana kalırsa, araçtan ne kadar verim almaya başlarsanız, bakım maliyetleri de o derece artıyor. Fakat bunun da size geri dönüşü kullanım rahatlığı oluyor. Hangisini isterseniz. Kullanım zevkine gelir isek de; atmosferik benzinlilerin verdiği haz daha iyi bana görede. Kesiciye girince aracın nefesinin kesildiğini hissetmeniz, o alt devirdeki hantallığını bilmeniz vs. vs. Atmosferik benzinlinin karakterinden aldığım haz çok daha yüksek bana görede. Bu hazzı vermeye çalışıyor üreticiler Turbo Benzinli araçlarda da, özellikle de üst devir konusunda. tercihlere de alana da saygı duyarım. ama ben tavsive etmiyorum. 1.2 tsi lerin yağ yakma muhabbetini aşmışlardır umarım. Sıfır araca yağ ekleyip gezmek hoş olmaz Yorum bağlantısı
Tuna İşgören 27 Ekim 2016 Paylaş 27 Ekim 2016 Eski 160lik tsi motorlar ciddi derecede yağ yakıyordu , suanda 1.2 tsida boyle bir sorun yok , benim aracim 15000 kmde yağ eksilme uyarisi verdi ve 250 gram azaltmıştı, bakım yaptirali 4 bin km oldu yağda herhangi bir azalma yok Yorum bağlantısı
Misafir 27 Ekim 2016 Paylaş 27 Ekim 2016 tercihlere de alana da saygı duyarım. ama ben tavsive etmiyorum. 1.2 tsi lerin yağ yakma muhabbetini aşmışlardır umarım. Sıfır araca yağ ekleyip gezmek hoş olmazBenim yağda azalma olmadı. Nereden vardınız bu kanıya ? Her araç yağ eksiltir. 15000km de yağ lambası yanmıyorsa yada çubukta bariz eksilme yoksa problem yok bence... Yorum bağlantısı
Oğulcan Akıncıoğlu 27 Ekim 2016 Paylaş 27 Ekim 2016 3 silindirli küçük hacimleri turboları tercih etmemiz için sebep nedir? halen bariz bir ekonomi sağlayamıyorlar gaza biraz fazla dokunsanız yakıtı 2 ye katlar. performans 1.6 atmosferik seviyesinde turbo lag olmazsa tabi. arabayı normal hızda yürütmek için bile canını orayaya koyuyor. bakım maaliyeti yüksek. acayıp sarsıntılı çalıştırma gaz ve en ufak gaz vermede kaputun altında kıvranıyor. Kullan at tarzında sadece üreticiyi mutlu eder.Düşünceniz yanlış bence...atmosferik motora göre ekonomik.Rahat devir çeviriyor otoyol süratlerinde gayet rahat yürüyor.Örneğin 1.6lt cruze ile denedik yanından uzarken motorun sizin tabirinizde canını oraya koyduğunu duydum beygir ve hacim olarak benim aracımdan baya farkı var aslında.Mk2 mondeo ile 2. Viteste yürüttük mondeo yarım boydan fazla geride kaldı mesela.Mk2 mondeoda cruzeda normal kullanımda 1.0 1.2 hatta 1.4tsidan çok yakar. Yorum bağlantısı
Fatih Mehmet Uslu 27 Ekim 2016 Paylaş 27 Ekim 2016 1.0 motor kullanmayanlar yorum yapmasa ve insanların aklını karıştırmasa bence daha hayırlı olur. 4 Yorum bağlantısı
Emre Öğüt 27 Ekim 2016 Paylaş 27 Ekim 2016 İlginç olan Bu TSI için karalama kampanyası yaparmışcasına yorum yapanların TSI ı kullanmamış ve yanından bile geçmemiş olmalarıdır VAG düşük hacimli sıkıştırılmış motorda neredeyse dünyaya yol göstermiştir... öyle yada böyle adamlar işi biliyor 1 Yorum bağlantısı
Olcay Eyüboğlu 27 Ekim 2016 Paylaş 27 Ekim 2016 Vag grubunun birçok motorunu kullanma fırsatım oldu. 2013 tdi dsg Octavia, 2014 1,2 tsi Manuel Golf, 2014 1,4 tsi 122 Manuel Golf, 2011 Jetta tdi dsg araçlarım oldu. 1,2 tsi Golfü hiç test etmeden, hiç görmeden kaporasını verip şehir dışından almıştım. Aracı Sivas'tan alıp Trabzon a dönerken rampalarda beni hayrete düşürmüştü. Üstelik daha 0 km araç için o yolda 5 lt ort yakıt tüketmiştim. O araçtaki tek memnuniyetsizliğim 1,2de highline donanımın olmayışı idi. Sırf bu yüzden 2200 kmde iken 1,2yi satıp 1,4 tsi yı almıştım. Yılda 15bini geçmeyen ve genelde şehiriçi araç kullanan biri olarak full donanım olması koşuluyla 1,0 tsi motoru tereddütsüz alırdım. 1 Yorum bağlantısı
Misafir 27 Ekim 2016 Paylaş 27 Ekim 2016 Skoda şekil olarak wv geçti kasası daha hoş bence Yorum bağlantısı
Kemal Korkmaz 27 Ekim 2016 Paylaş 27 Ekim 2016 On farlar s60 gibi olmuş. Saygılarımla. E 250 Mercedese de benzemiş 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts