Evren Erakçora 7 Ekim 2016 Paylaş 7 Ekim 2016 Fiyatlar güzel, motor harika. http://www.skoda.com.tr/models/new-octavia/teknikbilgiler/ 2 Yorum bağlantısı
Sedat Ünsal 7 Ekim 2016 Paylaş 7 Ekim 2016 1.0 tsi dsg nin 0-100 ü 1.2 tsi dsg den 0,3 saniye daha iyi. çok ilginç. Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 7 Ekim 2016 Yazar Paylaş 7 Ekim 2016 5 beygir güçlü normal. tork da 200nm. 2.0 motor gibi. Yorum bağlantısı
Sedat Ünsal 7 Ekim 2016 Paylaş 7 Ekim 2016 5 beygir güçlü normal. 1.2 tsi ın 5 beygir düşük olması normal değil aslında Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 7 Ekim 2016 Yazar Paylaş 7 Ekim 2016 o da çok iyi motordu, tüketimler neredeyse dizel gibi. Yorum bağlantısı
Ozlem Kaya 7 Ekim 2016 Paylaş 7 Ekim 2016 (düzenlendi) Fiyatlar güzel, motor harika. http://www.skoda.com.tr/models/new-octavia/teknikbilgiler/ Benim de merakla bekledigim motordu, bu sezona bu motorlarla giris yaptilar, A3de de var, en kisa surede herhangi bir VAG aracinda test edecegim, performansini cok merak ediyorum.Onyargi degil lakin, ben ne olursa olsun buyuk, guclu motor seviyorum ama tabi ulkemizdeki vergilendirme sistemi, secimimizi hep bizden once etkiliyor. 7 Ekim 2016 tarihinde Ozlem Kaya tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 7 Ekim 2016 Yazar Paylaş 7 Ekim 2016 (düzenlendi) 115 beygir , güçlü zaten. 0-100 10 saniye altı. 7 Ekim 2016 tarihinde Evren Erakçora tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Ozlem Kaya 7 Ekim 2016 Paylaş 7 Ekim 2016 (düzenlendi) 115 beygir , güçlü zaten. 0-100 10 saniye altı. 0-100 cu degilim cok Son hizci da degilim Ara hizlanmaciyim, ama dedigim gibi performansi test etmem lazim. Yazin klima acikken, arabada 4 kisi varken, yokusta nasil olur gormem lazim.Bir de tabi yakit, 1.2 az bucuk ogrendik bakalim bu nasil yakacak onu da merak ediyorum. 7 Ekim 2016 tarihinde Ozlem Kaya tarafından düzenlendi 2 Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 7 Ekim 2016 Paylaş 7 Ekim 2016 ne kadar küçük ne kadar güçlü bizim ülkede o kadar fazla risk demek, bunu unutmayalım, kullanımdan bakıma servisinden herşeyine kadar daha fazla risk, sadece vergi yönünden bakmamak lazım... 2 Yorum bağlantısı
Erhan Doruk 7 Ekim 2016 Paylaş 7 Ekim 2016 (düzenlendi) Seneye makyajlanacak .Bu yıl kampanya üstüne kampanya olur artık. 7 Ekim 2016 tarihinde Erhan Doruk tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Cihaner Öztürk 7 Ekim 2016 Paylaş 7 Ekim 2016 Bu motoru ibiza da, 1.2 motoru polo da aynı gün denedim. 1.2 sürüş olarak daha keyifli. İbiza da max. tork 2.000 devirden sonra, kalkışta çok sıkıntılı bir an bekliyor. İkiside otomatik ve aynı dsg biliyorsunuz. 2 Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 7 Ekim 2016 Yazar Paylaş 7 Ekim 2016 1.0tsi 2000 devirde daha torklu, daha alt devirlerde 1.2 daha iyi olsa gerek. Yorum bağlantısı
Hakan Gürsu 7 Ekim 2016 Paylaş 7 Ekim 2016 Her türlü 1.2 motoru tercih ederim, araçta biraz yük olunca gerçek yüzü ortaya çıkar 1.0 3 silindirin. Tabii birde ara hızlanmalarda. Yorum bağlantısı
Kerim Bilge 7 Ekim 2016 Paylaş 7 Ekim 2016 Max torku 2000 den itibaren vermesi kötü olmuş. Onun haricinde kağıt üstünde güzel motor. Bir de test etmek lazım. Yorum bağlantısı
Hüseyin Sönmez 7 Ekim 2016 Paylaş 7 Ekim 2016 1,0 denilen hacim yanma odasının hacmi, bu hacimde yanma ile üretilen kalori kendi miktarına göre bir itme gücü oluşturuyor, buna göre motordaki sürtünmeleri minimum seviyeye inse bile verimlilik dışında gücün devamını sağlayacak kaloriyi nasıl elde eder kafamı karıştırıyor, fizik kuralı var sonuçta. 1 Yorum bağlantısı
Tuna İşgören 7 Ekim 2016 Paylaş 7 Ekim 2016 Max tork 2000 olduğu için 1.2 tsi 110hpden fazla yakması olası değilmi ben 1400 devirde 175 tork yakalıyorum ve 1900 devirde vites değiştiriyorum bunda 2500 gibi atmak gerekecek ne kadar devir o kadar yakıt, yanlış mı düşünüyorum.? Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 7 Ekim 2016 Yazar Paylaş 7 Ekim 2016 O daha az yakıyor, yine düşük devirde vites değiştirirsiniz. Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 7 Ekim 2016 Paylaş 7 Ekim 2016 az daha kısın cc leri alın size motorsiklet motor daha bile güçlü hemde 2 Yorum bağlantısı
Emre Öğüt 8 Ekim 2016 Paylaş 8 Ekim 2016 5-10 sene Sonra hurdalıklar düşük hacimli motora sahip araçlarla dolacak 1.0 nedir ne kadar sorunsuz ve uzun ömürlü olabilirki.. Yorum bağlantısı
Emin Önal 8 Ekim 2016 Paylaş 8 Ekim 2016 Sedan araçta arka silecek enterasan duruyormuş Yorum bağlantısı
Tuna İşgören 8 Ekim 2016 Paylaş 8 Ekim 2016 Sedan araçta arka silecek enterasan duruyormuş Octavia hatchback karoser olarak geçiyor sanırım o yüzden silecek var 1 Yorum bağlantısı
Misafir 8 Ekim 2016 Paylaş 8 Ekim 2016 Tamam güzel emisyon, vergi, tüketim vs vs yüzünden artık daha küçük hacimden daha fazla beygir elde etme olayını yapıyolarlar anlıyorum fakat hacim farkı elbet ortaya çıkacaktır performanslı kullanımlarda. Yorum bağlantısı
Recommended Posts