İçeriğe Yönlendir

407 2.0 Exclusive Otomatik


Abdurrahman Tekin

Recommended Posts

Abdurrahman Tekin
(düzenlendi)

Arkadaşlar ilandaki araç hakkındaki fikirlerinizi öğrenebilir miyim? öncesinde kullananınız oldu mu ?

Kronik arızası , şanjuman arızası vs?

 

Teşekkür ederim.

tarihinde Abdurrahman Tekin tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Eren Gökmen

Arac hakkinda pek bilgim yok. Güzel arac bence. koltuklarin orjinali mi böyle yoksa sonradan mi yapilmis?

Yorum bağlantısı
Abdurrahman Tekin

Arac hakkinda pek bilgim yok. Güzel arac bence. koltuklarin orjinali mi böyle yoksa sonradan mi yapilmis?

Orjinal üstad araç full paket tavan vs far yıkama bi-xenon mevcut

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Ali Can Ebren

4 vites 2000cc biraz eski bir sistem ben o paraya manuel 407 tavsiye ederim

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Alper Aytar
(düzenlendi)

Pejo 407 hep hoşuma gitmiştir ama hep de aklımda soru işareti bıraktığı için uzak durdum...araba donanım olarak fazlasıyla tatminkâr ama şanzıman için falan bu pejo forumlara bakmak lazım şikayet var mı yok mu diye bilen arkadaşlar cevaplayacaktır illaki

tarihinde Alper Aytar tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Misafir

Fransız sonuçta ısınamadım sevemedim bir türlü.

Eniştemde vardı sanayi yoluna koy kendi gidiyodu artık...dayanamadı sattı.genelleme uygun olmaz tabi belkide sadece onunkinde çıktı bazı problemler.

Lakin tek bildiğim parketmesi sıkıntı çok uzun manevra kabiliyeti düşük...

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

focustan ucuza üst segment keyif makinesi. elektirk elektronik tesisatında tamirat var ise kaçın onun dışında sağlamdır

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Kemal Mert

Ben 3 veya 4 yıl önce bu aracın dizeline bindim motor hacmini hatırlamıyorum ama araba tika basa doluydu ben şoför koltuğunun arkasında zorla oturmuştum sebebi içinin dar olmasi değil fazla yolcu sayısından. Tek hatırladığım araç gücünü o kadar belli etmişti ki o kadar yükte gaza bastığında koltuğa yapismistim. İçi geniş konforlu maalesef piyasası sıkıntı türkiyede bu tip araçların kaderi bu. Toyota avensis, honda accord, mazda 6, ford mondeo...

Yorum bağlantısı
Abdurrahman Tekin

focustan ucuza üst segment keyif makinesi. elektirk elektronik tesisatında tamirat var ise kaçın onun dışında sağlamdır

Çağlar abi focus u satıp Fatih abiden mondeo yu almak ister gönül, ancak bütçe yetmiyor maalesef :-)

Yorum bağlantısı
Sinan Kozan

benimde çok hoşuma giden bir araç ilk çıktığı günden bu yana hayranlıkla bakarım her gördüğümde.

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Eren Gökmen
(düzenlendi)

Alman dekranin istatistiklerine gore peugeot 407 2003de uretilmeye baslanan bmw 5 lere gore elektronikte daha az sorunlu. Ama bmw iste o... kimse demez elektronigi sorunlu diye ( bu arada bmwnin en yakisikli kasasidir bence). Peugeotun hayatinin hatasi 307 yi uretmekti. Bir yapisti pir yapisti.... Sonradan duzelttiler ama kar etmedi.

Caglar abinin dedigi gibi elektronik minciklanmissa veya tamir gormusse sorun acabilir. Her araba icin gecerli tabiki

tarihinde Eren Gökmen tarafından düzenlendi
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Fatih Keskin

2.0 dizel otomatiğini kullanmıştım daha sonra Mert Can ile takas etmiştik. Konfor olarak çok iyi ancak önünü heryerde vurması altının alçak olması birde piyasası oldukça zayıf çok şanslı değilseniz 1 sene bile uğraşabilirsiniz satmak için

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

Alman dekranin istatistiklerine gore peugeot 407 2003de uretilmeye baslanan bmw 5 lere gore elektronikte daha az sorunlu. Ama bmw iste o... kimse demez elektronigi sorunlu diye ( bu arada bmwnin en yakisikli kasasidir bence). Peugeotun hayatinin hatasi 307 yi uretmekti. Bir yapisti pir yapisti.... Sonradan duzelttiler ama kar etmedi.

Caglar abinin dedigi gibi elektronik minciklanmissa veya tamir gormusse sorun acabilir. Her araba icin gecerli tabiki

udm girince sanyiye.. tükkanlar kurban kesiyor :D

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Misafir

2.0 dizel otomatiğini kullanmıştım daha sonra Mert Can ile takas etmiştik. Konfor olarak çok iyi ancak önünü heryerde vurması altının alçak olması birde piyasası oldukça zayıf çok şanslı değilseniz 1 sene bile uğraşabilirsiniz satmak için

Sondan bir onceki fotogtrafta on tekerlekten tampon ucuna kadar olan mesafeye bakinca Turkiye sartlarindaki egimlere gore degil, duz yol sartlarina gore tasarlandigi belli:)

Saygilarimla.

Yorum bağlantısı
Mert Can Üzger
(düzenlendi)

Benzinlisi tutulmuyor, pek de tavsiye etmem. 407 alınacaksa 2007 sonrası 2.0 dizel 163 bg 6 ileri otomatik şanzumanlı olanı tercih edilmeli. Ben 30 bin km civarında kullandım, hiçbir sıkıntı yaşamadım. Bizim insanlarımızın huyudur, bilmediği ve binmediği araba hakkında yorum yapmak. Bunlara pek kulak asma sen. Konfor konusunda da Mk3'ün çok üstünde bir araç. Donanım olarak da baktığınız araç birçok MK3 ten dolu. En basitinden ESP en baz donanımında bile standart. 

tarihinde Mert Can Üzger tarafından düzenlendi
  • Beğen 4
Yorum bağlantısı
Furkan Avcı

Arkadaşlar ilandaki araç hakkındaki fikirlerinizi öğrenebilir miyim? öncesinde kullananınız oldu mu ?

Kronik arızası , şanjuman arızası vs?

 

Teşekkür ederim.

 

Baktığınız araç Executive değil, executive Premium olan modeli ve pek nadir bulunur 2007 sonrasında nerdeyse yok denecek kadar az.

Ben 2.0 Dizel 6 ileri otomatiğini kullandım. Normalde 6 ileri olan şanzuman sıkıntısız denirdi, bende patladı 2011 ocakta 3000 TL verdim tamiri için.

Konfor olarak MK3'e göre biraz daha sert ama çok değil, donanım olarak MK3 Ghia-X belki yaklaşır yanına elektronik çocuk klidi benim mersoda bile yok.

Benzinlisi pek tutuluyor bu kasanın ama arkadaşım aynı aracı iyi bir fiyata 2 haftada sattı, benim kayın birader benden aldığı dizel otomatiğini 6 ayda satamadı :)

 

Sonuç olarak parasına göre iyi araçtır ama değeri pek bilinmez, birde elektronik arızasına hiç denk gelmedim ben kullanırken ama sıkıntı çıkarınca iyi çıkarıyormuş demişlerdi. 

Eklemesem olmaz bu araç asfalt aracı, şimdiye kadar hiç bir aracımın altını sürtmedim, 407 de değmediği yer yoktu, hele burun ile ön tekerin merkezi arasında tam 1 metre olunca eğimli yerlerde plakalaık hep kendini feda ediyordu :D

Alta pejoda çelik muhafa taktırmıştım, yoksa taktırın fabrikadan plastik geliyor.

Buda arıza konum

http://www.otoclubturkiye.com/forum/topic/222949-otomatik-%C5%9Fanz%C4%B1man-vites-gei%C5%9F-problemi/

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Onur Boga

o doluluğa ufak tefek sıkıntılar çıkarsa bile değer.. benim içimde ukde kalan bir araçtır kendisi..

Yorum bağlantısı
Abdurrahman Tekin

Baktığınız araç Executive değil, executive Premium olan modeli ve pek nadir bulunur 2007 sonrasında nerdeyse yok denecek kadar az.

Ben 2.0 Dizel 6 ileri otomatiğini kullandım. Normalde 6 ileri olan şanzuman sıkıntısız denirdi, bende patladı 2011 ocakta 3000 TL verdim tamiri için.

Konfor olarak MK3'e göre biraz daha sert ama çok değil, donanım olarak MK3 Ghia-X belki yaklaşır yanına elektronik çocuk klidi benim mersoda bile yok.

Benzinlisi pek tutuluyor bu kasanın ama arkadaşım aynı aracı iyi bir fiyata 2 haftada sattı, benim kayın birader benden aldığı dizel otomatiğini 6 ayda satamadı :)

 

Sonuç olarak parasına göre iyi araçtır ama değeri pek bilinmez, birde elektronik arızasına hiç denk gelmedim ben kullanırken ama sıkıntı çıkarınca iyi çıkarıyormuş demişlerdi. 

Eklemesem olmaz bu araç asfalt aracı, şimdiye kadar hiç bir aracımın altını sürtmedim, 407 de değmediği yer yoktu, hele burun ile ön tekerin merkezi arasında tam 1 metre olunca eğimli yerlerde plakalaık hep kendini feda ediyordu :D

Alta pejoda çelik muhafa taktırmıştım, yoksa taktırın fabrikadan plastik geliyor.

Buda arıza konum

http://www.otoclubturkiye.com/forum/topic/222949-otomatik-%C5%9Fanz%C4%B1man-vites-gei%C5%9F-problemi/

29500 e bıraktı aracı, genel itibari ile güzel görünüyor, hesaplı alınır bikaç sene binilip hesaplı satılır şeklinde düşündüm açıkcası, tek korktuğum kendi şansım  :D  markette bile bana sıra gelince bi çok kez fiş biter, rulo değiştirilmesini beklerim. Açıkcası arabayı almış olsam 3000 tl masraf açsa şuan yaptıracak durumum yok. O yüzden emin olamadım, elektronik arıza vs expertiz yapıldığı zaman kendini belli etmez mi?

Yorum bağlantısı
Mehmet Ali Karakaya

Benim bile alasım geldi :)

Bu paraya focus 1 veriyorlar, neden olmasın.

Yorum bağlantısı
H.Cenk Bayrakçı

Araç güzel de, neden satıyor, arıza vs. birşey var mı? Otomatik olduğu için de sonradan sıkıntı yaratmasın?

Yorum bağlantısı
Furkan Avcı

29500 e bıraktı aracı, genel itibari ile güzel görünüyor, hesaplı alınır bikaç sene binilip hesaplı satılır şeklinde düşündüm açıkcası, tek korktuğum kendi şansım  :D  markette bile bana sıra gelince bi çok kez fiş biter, rulo değiştirilmesini beklerim. Açıkcası arabayı almış olsam 3000 tl masraf açsa şuan yaptıracak durumum yok. O yüzden emin olamadım, elektronik arıza vs expertiz yapıldığı zaman kendini belli etmez mi?

Ben alırken özellikle benim için bakan abilerimiz ki kendiler forumdandırlar :) en çok şanzımanı denediler, sıkıntısızdı geçişler vs, ben aldım 40 gün sonra arızalandı, yani tamamen şans.

Siz yinede şansızlığı kendinize çağırmayın, varsa niyetiniz iyice baktırıp alırsınız. Ama kenarda hangi araba olursa olsun 2-3.000 araç için olmalı yada gerektiğinde karşılanabiliyor olmalı derim ben.

 

Ha bu arada orjinal lastik ebatları standart değildir, adeti 300-350 arası değişiyor kaliteli lastiklerde 16 jant ise 205/60 R16, 17 jant ise 2155/55 R17 dir, ben 225/50 R17 almıştım sorun olmamıştı. 205/55 R16 takan arkadaşımda vardı, beğenmedi 205/60 16 aldı paraya kıyıp :)

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Misafir

Furkan'a katılıyorum. Aracın yüzde 10'u kadar acil durum kesesi bir kenarda beklemezse her araç sahibi için kabus yakındır. Hem birşey olursa kuşkusu hem de gerçekten arıza olursa karşılamak için minumum maliyet arayışları kötü maceraların habercisi olabilir. İkinci el her araç masraf çıkarır. Hiç masraf çıkarmasa kozmetik için harcama yaptırır. Ben eniştemden aldığım görüntü de hiç masraf yapılmayacak araca 1 ay içersinde 3500TL harcadım:) Bunun 1700TL'si lastik, iç ve dış temizlik, boya koruma. Geri kalanı sorunsuz şanzımanın kaşınma nedeni ile yağ değişimi, erkene alınan bakım vs...

Saygılarımla.

Yorum bağlantısı
Cem Işık

AL4 tipi 4 ileri şanzıman ise sorun çıkarmaya teşne bir üretim malesef, özellikle 2008 ve eski modellerde. Benim 307'de AL4 idi, 2008 sonrası idi (güya düzeltilmiş üretim) onda bile bir kaç ufak tefek sıkıntım olmuştu.

Araba genel olarak gayet güzel ama şans işi birazda..

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...