Celal Peker 2 Kasım 2016 Paylaş 2 Kasım 2016 Arkadaşlar 2011 yada 2012 Ford Mondeo 2.0 TDCI Otomatik Titanium... Kullanan yada bilgisi olan arkadaşlar bilgi verebilir mi almayı düşünüyorum da ? Yakıt tüketimi şehir içi şehir dışı nasıl, konfor olarak nasıl ? Otomatik şanzuman kronik sorunları var mı ? Araç sorunlu mu nasıldır ? Aracı önerir misiniz ? Teşekkürler Yorum bağlantısı
Zafer Bakar 3 Kasım 2016 Paylaş 3 Kasım 2016 Merhaba oncelikle konfor olarak ust seviyede olacaginizi belirtmek isterim donanim olarak selective olmasa dahi cogu arabanin en fuul paketlerinde dahi bulunmayan ozeliklere sahip.Sanziman konusunda ise vites gecisleri kesintisiz ve hissizdir bir sorun cikarani gormedim yada duymadim.Yakit konusunda ise diger uyelerimiz sizlere bilgi vereceklerdir hayirlisi olsun 1 Yorum bağlantısı
Ali Gök 3 Kasım 2016 Paylaş 3 Kasım 2016 2012 ler powershift sanırım onlarda sorun yaşayan nadirde olsa çıkıyor 2011 öncesinde sorun yaşayan pek yok sanırım . 1 Yorum bağlantısı
Eren Saraç 3 Kasım 2016 Paylaş 3 Kasım 2016 2011 trend kullanmıştım o yüzden trend ile ilgili yorum yapayım.Vites geçişleri çok güzel ve hisli öğrenmeye meyilli bir şanzıman sizin gaza verdiğiniz tepkiye göre hareket ediyor.Motor güçlü gaza basınca asfaltı kazıyor desem yanlış bir tabir olmaz.Yakıtta pek yorum yapamayacağım kullanıma göre değişir.Yürütme,vergi maliyetlerini önemsemiyorsanız D segmentindeki f/p araçlarından biridir.Benim hayalimdeki araçtı fakat çoğu şirket,rent a car çıkması olduğu için alamamıştım.İyi araştırın hocam . Saygılarımla 1 Yorum bağlantısı
Celal Peker 3 Kasım 2016 Yazar Paylaş 3 Kasım 2016 (düzenlendi) Merhaba oncelikle konfor olarak ust seviyede olacaginizi belirtmek isterim donanim olarak selective olmasa dahi cogu arabanin en fuul paketlerinde dahi bulunmayan ozeliklere sahip.Sanziman konusunda ise vites gecisleri kesintisiz ve hissizdir bir sorun cikarani gormedim yada duymadim.Yakit konusunda ise diger uyelerimiz sizlere bilgi vereceklerdir hayirlisi olsun 2012 ler powershift sanırım onlarda sorun yaşayan nadirde olsa çıkıyor 2011 öncesinde sorun yaşayan pek yok sanırım . 2011 trend kullanmıştım o yüzden trend ile ilgili yorum yapayım.Vites geçişleri çok güzel ve hisli öğrenmeye meyilli bir şanzıman sizin gaza verdiğiniz tepkiye göre hareket ediyor.Motor güçlü gaza basınca asfaltı kazıyor desem yanlış bir tabir olmaz.Yakıtta pek yorum yapamayacağım kullanıma göre değişir.Yürütme,vergi maliyetlerini önemsemiyorsanız D segmentindeki f/p araçlarından biridir.Benim hayalimdeki araçtı fakat çoğu şirket,rent a car çıkması olduğu için alamamıştım.İyi araştırın hocam . Saygılarımla Verilen cevaplar için çok teşekkür ederim. 2011 modeller için Selective donanım titanium paketten daha üst bir paket mi oluyor en dolusu selective mi ? 2011 140 beygir olanlar için 90-120 bin km arası fiyat aralığı sizce kaç olmalı makul fiyatı nedir ? 3 Kasım 2016 tarihinde Celal Peker tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Ertan Çabuk 4 Kasım 2016 Paylaş 4 Kasım 2016 Verilen cevaplar için çok teşekkür ederim. 2011 modeller için Selective donanım titanium paketten daha üst bir paket mi oluyor en dolusu selective mi ? 2011 140 beygir olanlar için 90-120 bin km arası fiyat aralığı sizce kaç olmalı makul fiyatı nedir ? Mk5 serisine kadar (2015 ve sonrası) selective en üst donanım seviyesidir. Ancak klasik Ford halleri 2011 selective 2013 selective den ufsk tefek farklarla daha dolu olabilir. 2015 sonrasında ise üst donanım seviyesi titanyum adıyla satışa sunuldu. Tabi burada dikkat Etmeniz gereken ek paketler. Selective de de titanyum da da ek paketleri gözardı etmeyin Fiyat konusunda yorum yapmak zor. Aracın durumu fiyatı belirler . Ayrıca yukarıda yazdığım gibi donanım seviyesine ek olarak paketler de devreye girince karşılaştırmalı analiz etmeniz lazım fiyatı... 1 Yorum bağlantısı
Celal Peker 4 Kasım 2016 Yazar Paylaş 4 Kasım 2016 (düzenlendi) Mk5 serisine kadar (2015 ve sonrası) selective en üst donanım seviyesidir. Ancak klasik Ford halleri 2011 selective 2013 selective den ufsk tefek farklarla daha dolu olabilir. 2015 sonrasında ise üst donanım seviyesi titanyum adıyla satışa sunuldu. Tabi burada dikkat Etmeniz gereken ek paketler. Selective de de titanyum da da ek paketleri gözardı etmeyin Fiyat konusunda yorum yapmak zor. Aracın durumu fiyatı belirler . Ayrıca yukarıda yazdığım gibi donanım seviyesine ek olarak paketler de devreye girince karşılaştırmalı analiz etmeniz lazım fiyatı... 2011 makyajlı kasalar 140 hp aisin şanzıman. 2012 den itibaren ise komple 163 hp powershift. Aisin daha dayanıklı, powershift daha seri. Karar sizin. Teşekkür ederim verdiğiniz bilgiler için. Yakıt tüketimi konusunda kimi normal kimi şehir içi fazla diyor ancak kesin bilgi bulamadım. Tecrübe etmiş biri bizi aydınlatsa makbule geçerdi.. 4 Kasım 2016 tarihinde Celal Peker tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Ayhan Sırtıkara 4 Kasım 2016 Paylaş 4 Kasım 2016 2012 modellerde 140 ps aisin olanlar da mevcut bendeki selective öyle, bu kasada şuanda 4.aracım ilk üçü şirketten tahsisliydi. 163 ps powershift versiyonu ben olsam tercih etmem; Şanzımanın arıza istatistiği yüksek. Aisin'ler şehiriçi 9-9,5 lt civarında yakar, powershiftler ise 8-8,5 lt. 90 bin km altında bakımlı ve kazasız 2011-2012 titanium 55-60 bin TL, selective 65-70 bin TL'ye alınabilirse iyi fiyattır. 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts