İçeriğe Yönlendir

2017 Modeller


Mehmet Göktürk

Recommended Posts

Hüseyin Sönmez

Alaman pat diye kesecek fosil yakıtı, arap kardeşlerimiz ne yapacak acaba.

Yorum bağlantısı
Serhat ipeksoy

süper spor ve ütopik modeller hariç artık bütün markaların ön görüntüsü aynı. sanki arabaların sadece logoları değişiyor.

Yorum bağlantısı
Mesut Eyibil

Bende şunu anlamıyorum,full elektrikli araçlar yaygınlaşacak fln derken bakıyorsun hibrit fln çıkarmaya çalışıyolar hala, şuanda baktığımızda tesla,bmw gibi araçlar full elektrikli araçlarda hatırı sayılı menzil kat edebiliyor buna rağmen melez araçların popüleritesini arttırmaya çalışıyor Petrol lobisi malesef.Şahsen full elektrikli araç varken hibrit kesinlikle almam.

Yorum bağlantısı
Serhat ipeksoy

Toyota, Mazda ve Subaru ortaklaşa çalışıyor;

http://www.log.com.tr/japon-devlerini-elektrikli-otomobil-bir-araya-getirdi/

 

Honda ve Hyundai ortaklaşa çalışıyor;

http://www.log.com.tr/honda-ve-hyundai-gelecege-birlikte-sekil-verecek/

 

bütün akıllı telefonların micro usb şarj aleti yaptığı gibi Audi, Bmw, Ford, Mercedes, Porsche, Vw ortak şarj istasyonu için anlaşmış;

http://www.log.com.tr/otomobil-devleri-icten-yanmali-motorlarin-sonunu-hazirlayan-sureci-baslatti/

Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk

Bende şunu anlamıyorum,full elektrikli araçlar yaygınlaşacak fln derken bakıyorsun hibrit fln çıkarmaya çalışıyolar hala, şuanda baktığımızda tesla,bmw gibi araçlar full elektrikli araçlarda hatırı sayılı menzil kat edebiliyor buna rağmen melez araçların popüleritesini arttırmaya çalışıyor Petrol lobisi malesef.Şahsen full elektrikli araç varken hibrit kesinlikle almam.

 

Full elektrik araç akü nedeniyle pahalıya geliyor. Alıcı portföyünün alım gücüne göre yumuşak geçiş olacak. plug-in hibrit en doğru yol olacak uzun bir süre.

Tam elektrik epeyce bir pil teknolojisi ister. Çünkü çevreye zarar vermeden ucuza üretilen daha sonra da atık yaratmayan akü lazım. ve ucuz lazım.

şimdi pahalı. ancak premium kurtarıyor.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Mesut Eyibil

Full elektrik araç akü nedeniyle pahalıya geliyor. Alıcı portföyünün alım gücüne göre yumuşak geçiş olacak. plug-in hibrit en doğru yol olacak uzun bir süre.

Tam elektrik epeyce bir pil teknolojisi ister. Çünkü çevreye zarar vermeden ucuza üretilen daha sonra da atık yaratmayan akü lazım. ve ucuz lazım.

şimdi pahalı. ancak premium kurtarıyor.

Valla yumuşağını sertini bilmiyorum ama yanlış bilmiyorsam şuandaki ortalama bir hibrit fiyatına bmw i3 almak mümkün gibi, param varsa tesla yoksa bmw alırdım.Aslında anlatmak istediğim teknoloji olarak çağın hala gerilerinde sayıyoruz yada bilerek saydırılıyoruz.

Yorum bağlantısı
  • 4 hafta sonra...
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...