İçeriğe Yönlendir

Mersin - Oto Kara' Yı Tavsiye Etmiyorum


Mustafa Sahin

Recommended Posts

Mustafa Sahin

Aşağıdaki konu ile alakalı başlıkta belirttiğim üzere, triger değişimi yaptıracaktım:

http://www.otoclubturkiye.com/forum/topic/287354-triger-de%C4%9Fi%C5%9Fiminde-sente-ayar%C4%B1-%C5%9Fart-m%C4%B1/

 

 

Sırf kendilerinden Triger seti almayıp seti Ankara'dan kendim aldım diye, "triger gergi bilyası bozuk, takamıyorum, git bizim yedek parça dükkanımızdan yeni triger gergisi al" diye bana masraf yaptırmaya çalıştılar. (Bozuk dediği gergi bilyasını o günden birkaç gün sonra birçok parçacıya ve Gedizler dahil olmak üzere bir çok servise gösterdim SAĞLAM dediler.)

 

İnat ettiğim için, tamam ozaman eski gergi bilyasını takalım kapatım dediler, ben de takarlarken "triger gergisi bilyasını garantiye gönderirim, geldiğinde yardımcı olursunuz" dedim, sanıyorum ki bir güzellik yapacaklar.

 

Bugün gittim, yeni gergi bilyası da yanımda. Takman gereken yeni gergiyi takalım, dedim. 150 TL işçilik alırız demezler mi ? Sana 150 TL tekrar vereceğime giderim başka yerde yaptırırım birdaha da dükkanının önünden geçmem dedim çıktım gittim.

 

Sorun yaşamamak için 3'ün 5'in hesabını yapan, kendi dükkanlarından parça almadığın için sorun yaşatan Mersin Oto Kara' yı tavsiye etmiyorum.

 

 

 

 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı

Ben burda yetkili ford servisine bile kendi aldığım yağla gidiyorum hiç sesleri çıkmıyor. Tuhaf bir yaklaşımları varmış.

Yorum bağlantısı
Hasen Kara

Ne yazık ki bu şekilde davranan özel servis sayısı epey fazla. Zira parça üzerinden de kazançları var.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Mustafa Sahin

Evet arkadaşlar, sadece para kazanmaya odaklı, düşük vizyonlu, müşteri memnuniyeti nedir bilmeyen özel servisçikler müşteri kazanmaya değil kaybetmeye devam eder.

Usta denen genç arkadaş, "parçayı bizden alsaydın sorun olmazdı" demekle zaten niyetini işin başında belli etmişti. Hem işçilik alacaksın hem parça alacaksın bizden ne demek ? Bu kurnazlıkları herkese yutturacağını sanıyorlar çok yazık. 


Ben burda yetkili ford servisine bile kendi aldığım yağla gidiyorum hiç sesleri çıkmıyor. Tuhaf bir yaklaşımları varmış.

Mersin'e yolunuz düşerse ki umarım sadece gezi amaçlı gelirsiniz ve aracınız da sorun olmaz; buranın ustaları çok tuhaftır, Allah işinizi onlara düşürmesin.


Parçayı benim almamı kabul etmeyen servise gitmem ben.

İşin başında uyanmam lazımdı aslında. Oraya gitmeden birkaç gün önce konuştuğumda "Parçayı zaten bizden alacaksın değilmi ?" demişti yetkili kişi. Parçayı kendilerinden almadığım için bana işi zorlaştırdılar işte.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Sami Demirpaz

Bazi ozel servisler bunu yapiyor, onceki aracim Opel Corsa yi ozel opel servisine parcayi alarak goturdum. Isciliklerini yaptilar sonra nazikce abi normalde disardan gelen parca ile bakim yapmiyoruz, siz hem ekspertizi bizde yaptiniz hem bakim icin bize geldiniz diye yaptik. Diger seferde bizden ilerlersek sevinirim, parca fiyatlarindan yana ekstra bir fark yok kuskun olmasin diye bilgi verdiler. Bu bile iyi yaklasim sonrasinda direk oraya gitmistim.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Mustafa Sahin

Bazi ozel servisler bunu yapiyor, onceki aracim Opel Corsa yi ozel opel servisine parcayi alarak goturdum. Isciliklerini yaptilar sonra nazikce abi normalde disardan gelen parca ile bakim yapmiyoruz, siz hem ekspertizi bizde yaptiniz hem bakim icin bize geldiniz diye yaptik. Diger seferde bizden ilerlersek sevinirim, parca fiyatlarindan yana ekstra bir fark yok kuskun olmasin diye bilgi verdiler. Bu bile iyi yaklasim sonrasinda direk oraya gitmistim.

Bu biraz saçma değilmi ? Orası servis ise ben oradan servis hizmeti almak istiyorsam parçaya neden karışsınlar ? O halde yedek parça firması diye bir sektör olmasın. Bence biraz işgüzarlık, Yedek parça firmaları da para kazanmalı. 

Yorum bağlantısı
Sami Demirpaz

Bu biraz saçma değilmi ? Orası servis ise ben oradan servis hizmeti almak istiyorsam parçaya neden karışsınlar ? O halde yedek parça firması diye bir sektör olmasın. Bence biraz işgüzarlık, Yedek parça firmaları da para kazanmalı.

Bencede oyle, parcadan da kazaniyorlar.

Artik herkes bukadar ilgili degil, vakitte kisitli. Ariyorsun gelip kapida yapiyorlar bakimi..

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

Lokantaya gittik.. Çantadan ayran çıkarıp masaya koyarsak ve mekan sahibi buna bardak vermem derse?

  • Beğen 6
Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek

150 lirayı tekrar istemekte haklı... Diğer taleplerine bir şey diyemem... 

Kolayına sökülp takılmaz oralar... 

Ve anlamadığım yer... : Bozuk denilen parça araçta takılı idi diye anlıyorum... Peki araç üstünde iken mi gösterdiniz diğer ustalara ve sağlam dendiyse neden değişim istediniz.. ?

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Mustafa Sahin
(düzenlendi)

150 lirayı tekrar istemekte haklı... Diğer taleplerine bir şey diyemem... 

Kolayına sökülp takılmaz oralar... 

Ve anlamadığım yer... : Bozuk denilen parça araçta takılı idi diye anlıyorum... Peki araç üstünde iken mi gösterdiniz diğer ustalara ve sağlam dendiyse neden değişim istediniz.. ?

Mehmet bey o kısmı iyi anlatamamışım; bozuk dedikleri parçayı takamadılar, eski parça takılı kaldı arabada. Güya set olarak değiştirecektik değiştiremedik. Yeni parçayı aldım gittim parçacılara gösterdim sağlam denildi. İkna olmadım garanti dahilinde yenisini yollattırdım.

tarihinde Mustafa Sahin tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Yalçın Dağlıoğlu

Lokantaya gittik.. Çantadan ayran çıkarıp masaya koyarsak ve mekan sahibi buna bardak vermem derse?

Abi ikisi aynı şeyler değil. Lokanta  yeme içme üzerine hizmet veren  konsepti farklı bir  işletme,  iki lahmacun söyleyip ayranı cantadan cıkarırsak ayranı kafamıza yeriz :biggrin: . Servis veya tamirhane  ise ustalık ve teknik bilginin birleştiği  el emeği ve deneyimin satıldığı bir yer  burdaki durum işletmenin parcayı bizden alsaydın dayatması.Maalesef ülkemin güzel ustaları kötü niyetli ustalar yüzünden sıkıntı çekmekte, bende zamanında parcacıda 5 lira olan buji için tamircide satılan bujıye tanesi 7.5 lira vermiştim daha da gitmedim 

  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
Serdar Akgül

Bazi ozel servisler yapilan ise garanti veriyorlar. Dolayisiyla aldiklari parcayi(surekli ayni parcacican aliyorlarsa) kendi caplarinda iscilik hatasi yoksa parcayi ucretsi firmadan degisebiliyorlar. Boyle bur durum soz konusu mu?

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Onur Boga

Lokantaya gittik.. Çantadan ayran çıkarıp masaya koyarsak ve mekan sahibi buna bardak vermem derse?

bizim buralarda öyle lokantalar var abi, yiyecek içeceğini götürüyorsun mangalda güzelce pişirip salatanı ekmeğini suyunu masanı sandalyeni veriyor  :good1:  :good1:

şaka bir yana o kadar kötü bir hal aldı ki, adama trigeri ina baskı balatayı luk tak diyorsun yok bu daha iyi (elinde olan için) diyor.. motora 5w/30 koy diyorsun kmsi yüksek 10w40 (elinde olan) koyalım diyor.. örnekleri çoğaltabilriz.

 

işçilik istemesi normal, ancak parçayı illa benden alacaksın mantığı anormal..

birde ben ustalarla sohbet edip niyetini az çok tecrübesini anlamadan elletmiyorum aracımı.. sanırım en mantıklı çözüm bu

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Mustafa Sahin

Lokantaya gittik.. Çantadan ayran çıkarıp masaya koyarsak ve mekan sahibi buna bardak vermem derse?

Çağlar bey, inanın eğer istediğim marka set, üstelik 10-20 lira fazla bile olsa kendilerinde olsa kendilerinden alırdım. Bana kendi sattıkları ürünleri dayattılar, ben INA istiyorum biz ina kullanmıyoruz diyorlarsa peki mecburmuyuz o parçayı aracımızda kullanmaya ?

Bazi ozel servisler yapilan ise garanti veriyorlar. Dolayisiyla aldiklari parcayi(surekli ayni parcacican aliyorlarsa) kendi caplarinda iscilik hatasi yoksa parcayi ucretsi firmadan degisebiliyorlar. Boyle bur durum soz konusu mu?

Mersin'de yapılan işe garanti veren özel servisler çok nadirdir. Termostatın 2 ay sonra sızdırır, gidersin silikon sıkar takar işçilik alır gene.

bizim buralarda öyle lokantalar var abi, yiyecek içeceğini götürüyorsun mangalda güzelce pişirip salatanı ekmeğini suyunu masanı sandalyeni veriyor  :good1:  :good1:

şaka bir yana o kadar kötü bir hal aldı ki, adama trigeri ina baskı balatayı luk tak diyorsun yok bu daha iyi (elinde olan için) diyor.. motora 5w/30 koy diyorsun kmsi yüksek 10w40 (elinde olan) koyalım diyor.. örnekleri çoğaltabilriz.

 

işçilik istemesi normal, ancak parçayı illa benden alacaksın mantığı anormal..

birde ben ustalarla sohbet edip niyetini az çok tecrübesini anlamadan elletmiyorum aracımı.. sanırım en mantıklı çözüm bu

Aynen öyle, ben INA istiyorum Dayco var kendisinde, eee Dayco alacaksın, benden almıyorsan durum böyle..

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

Bilinmeyeni çoklu denklemdir servisçilik işi. Temel olarak müşteri sorununu söyler ve servis halleder. Hiçbir servis parçacı usta teknisyen bozulacak bir marka kullanmaz.. Vesile ile devamlı aynı yerden servis hizmeti almak müşteri lehine olur.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı

Ben burda yetkili ford servisine bile kendi aldığım yağla gidiyorum hiç sesleri çıkmıyor. Tuhaf bir yaklaşımları varmış.

Yüzsüz herif [emoji23] [emoji23] [emoji23]
Yorum bağlantısı
Evren Erakçora

Hep ucuza yaptırmaya çalışıyoruz ama adamlar da ekmek yiyecek.Dürüst olsun, işini düzgün yapsın biraz daha fazla alsın diyen yok. 

Yorum bağlantısı
Mustafa Sahin

Hep ucuza yaptırmaya çalışıyoruz ama adamlar da ekmek yiyecek.Dürüst olsun, işini düzgün yapsın biraz daha fazla alsın diyen yok. 

Evet Türkiye'de hayat zor, malesef kazandığımız ölçüde harcama yapmak zorundayız, öyle olmasa her köşe başında A101 ler Bim ler, Lcw ler açılmazdı. 

Bende isterdim 800 lira verip arkama yaslanıp , "buyrun beyefendi aracınız hazır" denmesini. Ama diyorum ki parçayı taksitle alırım, DÜRÜST de bir usta bulurum işimi çözerim. Ama çok zor işte.

  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
Münir Nurettin Taşova

Pazarlık yapan biri hiç olmadım. Fiyat, ücret işime gelirse aldım gelmediyse almadım. Ustamla da pazarlık yapmam işçiliğine ne derse çıkarır veririm, suistimal etmediğini biliyorum çünkü. Parça olayı bambaşka, usta da gidip parçacıdan alıyor parçayı. Ben kendim almayı tercih ediyorum, orijinali bulunuyorsa neredeyse oradan elimle kontrol edip alıyorum. Bugüne kadar yanlış parça götürmüşlüğüm yok, aksine orijinalini nerede buldun diye sorar ustam. Özellikle benden alacaksın ısrarının altında ben hoş olmayan durumlar seziyorum. Yapılmaması gerekiyor.

  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
Ali Uymaz

Gunluk bir esnafmis bana göre şöyle deseydi hocam normalde parcayi benden alsaniz arizali ciksa ben ücretsiz degisim yapardim ama siz disardan getirdiniz sorun oldu biz ayni isciligi bi daha yapacagiz isin icinde emek var sizde uzulmeyin bizde uzulmeyelim bi orta yol buluruz dese idi siz zaten bu yaklasimla 150 de verseniz zorunuza gitmezdi sizi tanimasam da az da olsa bir miktar zaten vereceginize eminim... oranin da mudavimi olurdunuz ustalik konusunda sunu söylerim memnum bir müşteri 100 kişiyi getirir memnun olmayan bir müşteri 100 kisiyi götürür... Sağlık olsun...

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Erdoğan Temur

Lokantaya gittik.. Çantadan ayran çıkarıp masaya koyarsak ve mekan sahibi buna bardak vermem derse?

Waaavv cevap bu işte.

Önceden öğrenmek lazım bu lokantaya dışarıdan yiyecek getirebiliyormuyuz diye.

Bende parçalarımı kendim alıp gidiyorum ama ustama dışarıdan alış fiyatımı söylüyorum aynı fiyattan verebiliyorsa ustadan alıyorum vermiyorsa al gel diyor.

  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
Sami Demirpaz

Evet Türkiye'de hayat zor, malesef kazandığımız ölçüde harcama yapmak zorundayız, öyle olmasa her köşe başında A101 ler Bim ler, Lcw ler açılmazdı. 

Bende isterdim 800 lira verip arkama yaslanıp , "buyrun beyefendi aracınız hazır" denmesini. Ama diyorum ki parçayı taksitle alırım, DÜRÜST de bir usta bulurum işimi çözerim. Ama çok zor işte.

 

Kilit cümle burada. Size hak veriyorum. 

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...