Burak Balci 6 Aralık 2016 Paylaş 6 Aralık 2016 Merhaba arkadaşlar.. Fabrika çıkışlı 2000motor olmasına ragmen 1600cc tek bogaz egzoz var. Belli devirden sonra bogmakta ve hararet yaptırıyordu. Henuz anlam veremedim neden böyle yaptıklarını neyseki egzoz yanmış durumda anlayacagınız. Manifolddan arka susturucuya kadar komple yeniletmeyi planlıyorum 2 hafta sonra (vizeye girmeden once). Elyafları ve plakaları yanmış cok cırtlak ses veriyor. Hazır yaptırmışken 2000cc motoru rahatlatıca ölçüde 51lik boru ve susturucular taktırcam. Aklıma takılan şu 2000cc için çift bogaz manifold yerine 4-2-1 headers yaptırmayı planlıyorum. Alt ve orta devirler canlı ve sportif olması için. Yaptıran arkadaşlar varsa bilgileri paylaşabilirmi? Yakıt tüketimi ve performans acısından ne diyorsunuz? Yorum bağlantısı
Burak Balci 6 Aralık 2016 Yazar Paylaş 6 Aralık 2016 Egzantrik mili olarak ne takılacak Kendi egzantrik mili olcak.. Sıkıntı olcaksa normal 2.0 çift bogaz manifold takalım Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 6 Aralık 2016 Paylaş 6 Aralık 2016 Egzos çıkışı çoğaltılması lazım ki headers işe yarasın 1 Yorum bağlantısı
Burak Balci 6 Aralık 2016 Yazar Paylaş 6 Aralık 2016 Egzos çıkışı çoğaltılması lazım ki headers işe yarasın Değerli bilgi için teşekkür ediyorum o zaman egzantirk mil değiştirmediğim sürece headers işi iptal edeyim. standart 2.0 çift bogaz taktırayım Yorum bağlantısı
Recommended Posts