Eşref Ziya 30 Ocak 2017 Paylaş 30 Ocak 2017 (düzenlendi) -Araç soğuk hava sıcak hava farketmiyor hafif uzun marş süresı var. -Araç ilk on saniye güzel çalışıyor lakin sonra devir düşüyor ve stop ediyor.'benzin lpg farketmiyor' -Araç ilk çalışır çalışmaz yürümek istemiyor. Yani gaz yemiyor stop ediyor ısınınca sıkıntı yok'benzin lpg farketmiyor' -Araç rölantide hafif sallanıyor kapı açıkken ufaktan ufaktan titreşim var.'benzin ve lpg farketmiyor' -Araç benzin ve lpg farketmeksizin rampa çıkmak istemiyor. -Aracın egzozundan lpg veya benzin kokusu aşırı derecede mevcut. -Aracın buji ve bobinlerde sıkıntı yok. Kurumlanma eşit yağlanma yok. Egzozda siyahlanma yok. -Araçta görünen yağ eksiltme yok. Yağ çubuğu çekili olduğu halde yağ atma üfleme yok motor sıcakken yapıldı deneme -Egzoz arada pof pof ediyor yani benzinli aracın akıcı bir egzoz sesi yok. Buji ve Bobinler sıkıntılı değil yeniler. -Kompresyon değerlerini ölçütürdüm sırasını hatırlamıyorum lakin 8 8 5 ve 3 değerleri. -Benim kulağıma motor sürtünme sesi gelmiyor. Kompresyon ölçümü yapan usta da dedi motor da ses normal. NOT: İlk bu olaylar olmadan önce:"Araç çekmeme sıkıntısı yaptığı zamanlar da ilk belirtisi devirlenmede kesiklik ve tuttukluk yapıyordu sonra aşırı derece de çekmeme belirtisi yapmaya başladı. Arkadaşlar aracı yaptırmak istiyorum lakin kafamda çok soru işareti var o yüzden paylaşmak istedim. 13 Mart 2017 tarihinde Mustafa Arıkan tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Eren Gökmen 30 Ocak 2017 Paylaş 30 Ocak 2017 (düzenlendi) Benzinli hele lpg li arabadan anlamam ama enjektör ve bujiler kontrol edildi mi? Bujiler yeniymis zaten arada atlamisim 30 Ocak 2017 tarihinde Eren Gökmen tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Eşref Ziya 30 Ocak 2017 Yazar Paylaş 30 Ocak 2017 1 saat önce, Eren Gökmen yazdı: Benzinli hele lpg li arabadan anlamam ama enjektör ve bujiler kontrol edildi mi? Bujiler yeniymis zaten arada atlamisim evet bobinler ve bujiler yeni... ateşlemede sıkıntı yok kurumlanmalar eşit düzeyde yağlanma yok.. Yorum bağlantısı
Ömer Türkşanlı 30 Ocak 2017 Paylaş 30 Ocak 2017 Üstadım ilk hedef oem Akışmetre olsun, sonra Dump valve, sonra Icm(ateşleme modülü) sonra oem bobin ve hava kaçakları bakılacak. Kronik sıkıntılar hep bunlardan kaynaklanmakta. Vibrasyon için motor kulakları, şanzıman takozu mutlaka bakılması gerekenler. Ankarada iseniz tüm bu sorunları çözecek dostlarımız abilerimiz var... Özelden yazabilirsiniz Çok B5 kasa 1.8t aracım oldu....Sonuncusu buydu. Yorum bağlantısı
Eşref Ziya 30 Ocak 2017 Yazar Paylaş 30 Ocak 2017 Bir saat önce, Ömer Türkşanlı yazdı: Üstadım ilk hedef oem Akışmetre olsun, sonra Dump valve, sonra Icm(ateşleme modülü) sonra oem bobin ve hava kaçakları bakılacak. Kronik sıkıntılar hep bunlardan kaynaklanmakta. Vibrasyon için motor kulakları, şanzıman takozu mutlaka bakılması gerekenler. Ankarada iseniz tüm bu sorunları çözecek dostlarımız abilerimiz var... Özelden yazabilirsiniz Çok B5 kasa 1.8t aracım oldu.... Sonuncusu buydu. benim aklımı kompresyon değerleri karıştırıyor her zaman elektroniğe sarmadan mekanikte ne sıkıntı olur diye hemen kompresyon testi yaptım. sıkıntım acaba subap erimesi olma olasılığı var mı. çünkü hava akış metreyi çıkardın mı afallıyor araba. 1 Yorum bağlantısı
Ömer Türkşanlı 30 Ocak 2017 Paylaş 30 Ocak 2017 benim aklımı kompresyon değerleri karıştırıyor her zaman elektroniğe sarmadan mekanikte ne sıkıntı olur diye hemen kompresyon testi yaptım. sıkıntım acaba subap erimesi olma olasılığı var mı. çünkü hava akış metreyi çıkardın mı afallıyor araba.Afallamaz normalde. Akışmetre sökülünce. Beyine de bakın değişik çıkabiliyor @Necdet TUZKAN abimiz yaşadı. Dediğim gibi Ankarada iseniz yardımcı olacak Vw ustası abilerim var, diğer şehirlere forumdaşlar yardımcı olacaktır. Yorum bağlantısı
Eşref Ziya 30 Ocak 2017 Yazar Paylaş 30 Ocak 2017 (düzenlendi) 57 dakika önce, Ömer Türkşanlı yazdı: Afallamaz normalde. Akışmetre sökülünce. Beyine de bakın değişik çıkabiliyor @Necdet TUZKAN abimiz yaşadı. Dediğim gibi Ankarada iseniz yardımcı olacak Vw ustası abilerim var, diğer şehirlere forumdaşlar yardımcı olacaktır. afallamadan kasıt pek sağlıklı rolanti olmuyor. rolanti hep dalgalı oluyor. durduğunuz yerde gaza basıp aniden çekince 200 devire düşüp çıkıyor akışmetre takılı iken hiç sıkıntı yok. 30 Ocak 2017 tarihinde Eşref Ziya tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Eşref Ziya 4 Mart 2017 Yazar Paylaş 4 Mart 2017 slm arkadaşlar aracın üst kapak açıldı çok şükür ki büyük bir arıza değil sadece subaplar değişecek... sanırım lpg mpntajı ile alakalı sıkıntı mevcut burdan sonra biraz benzin ile binip daha sonra tekrardan lpg ile alakalı ne var ne yok kontrol ettireceğim yardımcı olan arkadaşlara tşk ederim. 1 Yorum bağlantısı
Ömer Türkşanlı 4 Mart 2017 Paylaş 4 Mart 2017 slm arkadaşlar aracın üst kapak açıldı çok şükür ki büyük bir arıza değil sadece subaplar değişecek... sanırım lpg mpntajı ile alakalı sıkıntı mevcut burdan sonra biraz benzin ile binip daha sonra tekrardan lpg ile alakalı ne var ne yok kontrol ettireceğim yardımcı olan arkadaşlara tşk ederim.Hadi bakalım geçmiş olsun bununla, gözünüz aydın Yorum bağlantısı
Misafir 4 Mart 2017 Paylaş 4 Mart 2017 Bizde üst kapak açtık 1.8T nin kaderidir iyi hoş araba ama sanayi sever Yorum bağlantısı
Ömer Türkşanlı 4 Mart 2017 Paylaş 4 Mart 2017 Bizde üst kapak açtık [emoji3] 1.8T nin kaderidir iyi hoş araba ama sanayi sever [emoji4]Sevmek ne kelime, sanayii aşığı, delisi âdeta 1 Yorum bağlantısı
Eşref Ziya 3 Nisan 2017 Yazar Paylaş 3 Nisan 2017 konu hortlayacak ama arkadaşlar ben bunu söyledikten sonra malesef üst kapak rektefiyeden red yedi malesef subap yatakları çökme yapmış 1 ve 4 siilindirin ordaki egzoz subapları çökme yapmış bu sebeple bizde çıkma üst kapak aldık. uzun zaman geçti sanırım 1 ay kadar lakin şimdi yeni fark ettim benim üst kapak ADR kodlu değişen ise APU kodlu idi araştırdım ADR kodu 1.8 düz motorların üst kapağı imiş şimdi sizlere sorum arkadaşlar bu motorun kapağı ilerde başıma iş açarmı birbirine uyumluluğu nasıldır. ayrıca bu işlemler bana maliyeti 3000 oldu makul mudür. Yorum bağlantısı
Can Kara 16 Ocak 2018 Paylaş 16 Ocak 2018 On 30.01.2017 at 19:39, Ömer Türkşanlı yazdı: Afallamaz normalde. Akışmetre sökülünce. Beyine de bakın değişik çıkabiliyor @Necdet TUZKAN abimiz yaşadı. Dediğim gibi Ankarada iseniz yardımcı olacak Vw ustası abilerim var, diğer şehirlere forumdaşlar yardımcı olacaktır. merhabalar,konu baya oldu ama ,,2001 1.8t Aracım için ankaraya gelsem yaptırmak istediğim ne varsa gönül rahatlığıyla gidebileceğim biryer söyleyebilirmisiniz.? Yorum bağlantısı
Recommended Posts