Fatih Aldemir 1 Şubat 2017 Paylaş 1 Şubat 2017 (düzenlendi) Bugün sabah aracı çalıştırdım bir dakika içinde sanki ateşlemeyi kesti gibi bisey olup bi tekledi ve çalışmaya devam etti, az sonrada stop etti. Tekrar çalıştırdım yine stop etti. Sonra yine çalıştırdım ve ayağımı gaz pedalına biraz basılı tutup bekledim ve hareket ettim. Arıza kodları fotoğraftaki gibi cıktı. Turbo hortumun orda da terleme gibi yağ farkettim. Sorun ne olabilir. 2 Şubat 2017 tarihinde Ertan Çabuk tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Görkem Karakaş 2 Şubat 2017 Paylaş 2 Şubat 2017 Kullandığınız yakıttan olabilir.. Teknik açıdan bilgim yok 1 Yorum bağlantısı
Fatih Aldemir 2 Şubat 2017 Yazar Paylaş 2 Şubat 2017 Aslında benim de aklıma geldi yakıt. Dizellerde mazot filtresi mi değişmesi lazımdı? Mazot pompası ne işe yarıyordu,cumartesi ustaya gideceğim de ona göre kontrol ettireyim inşallah. Yorum bağlantısı
Ertan Çabuk 2 Şubat 2017 Paylaş 2 Şubat 2017 Hava sıcaklığı kaç derece idi? 2 saat önce, Fatih Aldemir yazdı: Aslında benim de aklıma geldi yakıt. Dizellerde mazot filtresi mi değişmesi lazımdı? Mazot pompası ne işe yarıyordu,cumartesi ustaya gideceğim de ona göre kontrol ettireyim inşallah. Yorum bağlantısı
Fatih Aldemir 2 Şubat 2017 Yazar Paylaş 2 Şubat 2017 En son yakıtı BP den aldım. İnşallah yakıttır. Hafta sonu yakıt filtresine bi baktırayım en iyisi. Yorum bağlantısı
Görkem Karakaş 2 Şubat 2017 Paylaş 2 Şubat 2017 Fulleyip würth yakıt katkısı koyup deneyebilirsiniz bence.. Yorum bağlantısı
Fatih Aldemir 2 Şubat 2017 Yazar Paylaş 2 Şubat 2017 Çeyrek depo yakıt kaldı. Hafta sonu mazot filtresini kontrol ettireceğim, sonra dediginiz gibi bi katlı atayım. İnşallah faydası olur Yorum bağlantısı
Mehmet Sezgin 3 Şubat 2017 Paylaş 3 Şubat 2017 (düzenlendi) p138 hata kodu yanlış hatırlamıyorsam ısıtma bujileri ile ilgili diye biliyorum forumda konusu olması lazım 3 Şubat 2017 tarihinde mehmet sezgin tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 3 Şubat 2017 Paylaş 3 Şubat 2017 P138 ısıtma bujisi olmalı ve bu sorun da ısıtma bujisi sorunu gibi görünüyor.. -2 derecede yakıt donması olamaz.. Ancak gece soğuk geçmiş ise, filtrede pıhtılaşmış su çamur olabilir.. Bence sadece yakıt filtresini değiştirin.. Isıtma bujilerini kontrol ettirin. Diğer arıza kodlar silinince tekrarlamayacak sorunlar gibi görünüyor.. 1 Yorum bağlantısı
Fatih Aldemir 3 Şubat 2017 Yazar Paylaş 3 Şubat 2017 Bugün sorun çözüldü gibi. Maalesef ki burada (Batman) herkesin güvenilir olarak bildiği istasyonun yakıtında su çıkmış.Bugün öğrendim..Ben de oradan alıyordum. Usta büyük ihtimal yakıttan olduğunu söyledi. Yorum bağlantısı
Mehmet Sezgin 4 Şubat 2017 Paylaş 4 Şubat 2017 yakıttan dolayı p138 kodunu vermez siz yinede ısıtma bujilerini kontrol ettirin Yorum bağlantısı
Fatih Aldemir 4 Şubat 2017 Yazar Paylaş 4 Şubat 2017 P138B öncesinde de vardı. Kırmadan sökerim diyen usta bulduğum anda ısıtma bujilerini değiştireceğim Yorum bağlantısı
Mehmet Sezgin 6 Şubat 2017 Paylaş 6 Şubat 2017 kırılmama garantisini servis bile veremiyor hele ki uzun zamandır sökülmeyen bir malzeme ise servisler olası aksaklıkları söyleyip müşterinin teyitini aldıktan sonra yapıyorlar kırılırsa ne olur en kötüsü üst kapak açılır bu da epey bir maliyet tabiki Yorum bağlantısı
Ayhan Göksu 14 Şubat 2017 Paylaş 14 Şubat 2017 Mazot filtresini en kısa zamanda değiştirmeni öneririrm, ayrıca mazot katkısı falan kullanma hiçbir işe yaradığı yok, daha önce 2 defa kullandım etkisi olur diye aracın dengesi şaşıyor adeta. Bunun yerine kilometren de yüksek ise enjektörleri Bosch Car Service gibi bir yerde ultrasonik temizliğe soktur derim, biraz maliyetli olur ama kafan rahat olur. P138B kızdırma bujileri ile ilgili, büyük ihtimal bir tanesi gidik, problem rölede de olabilir, sökülmeden önce bujilerin uçlarına kablo tutarak kısa devre yöntemi ile test edilirse bujilerde problem olup olmadığı ortaya çıkar, problem yok ise bujilere akım gelip gelmediği test edilir ki bu durumda problem rölededir. Hiçbir usta da sökerken kırılmayacağının garantisini vermez fakat hafif dokunuşlarla hassas bir şekilde, hatta sökerken kontak yağlayıcı spreyler ile yumuşatarak sökülünce problem olmuyor, ben kızdırma bujilerimi kendim söktüm, o anda bomba imha uzmanı gibi oluyorsunuz gergin bi bekleyiş Kırılınca da öyle üst kapak sökülmesine falan gerek yok, önce civarda sağlam bir tornacı araştırın kırık bujileri yerinden çıkartabilecek biri, üstten vurup buji piston üstüne düşürülerek enjektör deliğinden kırık buji 1 saat içinde çıkıyor bilginiz olsun. Tornacıyı bulduktan sonra gidin bujileri istediğiniz yerde söktürün 2 Yorum bağlantısı
Recommended Posts