Misafir 27 Şubat 2017 Paylaş 27 Şubat 2017 Türkiye şartları düşünüldüğünde; 1.8 cc 147 Bg 180 Nm tork benzinli mi? 1.6 cc 109 Bg 245 Nm tork dizel mi? Yıllık 15 000 - 17 000 km yol. Vergi, yakıt gideri, benzinliye lpg atılırsa ne olur, en önemlisi de düz yol ve yokuş performansları nasıl olur? Avensise taktım bu aralar. C-Max'ı satıp 1.8 otomatik Avensis alsam mı? Performansı(Lpg'li ya da Lpg'siz) beni üzer mi? C-Max ın rampa çekişini arar mıyım?Avensisi hiç bilmiyorum. Bilen tanıyan tecrübesi olan varsa faydalanalım... Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 27 Şubat 2017 Paylaş 27 Şubat 2017 Sadece motor seçimi yapacaksak dizel derim. Yorum bağlantısı
Harun Kocaçalışkan 27 Şubat 2017 Paylaş 27 Şubat 2017 avensis'in tüp uyumunu araştirin derim. Konuya motor diye girip iki farkli araba sunmussunuz ama ben her turlu dizeli secerdim bu sartlarda. Yorum bağlantısı
Ahmet Said Avşar 27 Şubat 2017 Paylaş 27 Şubat 2017 yıllık yapacağınız km ye bakınca benzinli motoru tercih ederdim Yorum bağlantısı
Fevzi Göktaş 27 Şubat 2017 Paylaş 27 Şubat 2017 Dizele alışan tüp ve benzinli ile yapamaz. Caddy si olan bir abim,kia sportage almıştı.performans olarak Caddy i arıyordu. Ama konfor ve rahatlık araya girince değişiyor tabii Yorum bağlantısı
Ahmet İhsan Akşen 27 Şubat 2017 Paylaş 27 Şubat 2017 Tüp takılınca daha tasarrufu bile olur ama benzinde binmeyecekseniz hiç girmeyin o işe bence0-100 olarak 1.8 Avensis önde ki bence performans olarak c max i aratmaz (yüklü olarak rampalar hariç)1.8 140hp Honda integra kullandım (92 model 4 ileri tork konvertörlü otomatik) Focus da ondaki performans ve keyif yok.Rampalarda bir vites düşürdünuzmü biraz sesli oluyor ama gidiyor Yorum bağlantısı
Ramazan Turan 27 Şubat 2017 Paylaş 27 Şubat 2017 Avensis 1.8 motor'da çok zayıf bir piyasası var. Toyota motorlar LPG'de çok sorunlu değil ama kullanıma göre 50-70 bin km civarında sübaplara müdahale edilip ağır bakıma giriyordu galiba, arkadaşımda 1.6 motor corolla vardı o yaptırmıştı. Yorum bağlantısı
Tuna İşgören 27 Şubat 2017 Paylaş 27 Şubat 2017 1.8 147hp arac benim 1.2 110hp aracimla ayni performansı veriyor teknolojinin gözünü seveyim.. Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 27 Şubat 2017 Paylaş 27 Şubat 2017 kapışmada yetişemezsiniz ama normal kullanımda benzer giderler. Yorum bağlantısı
Eren Gökmen 28 Şubat 2017 Paylaş 28 Şubat 2017 12 saat önce, Ahmet İhsan Akşen yazdı: Tüp takılınca daha tasarrufu bile olur ama benzinde binmeyecekseniz hiç girmeyin o işe bence 0-100 olarak 1.8 Avensis önde ki bence performans olarak c max i aratmaz (yüklü olarak rampalar hariç) 1.8 140hp Honda integra kullandım (92 model 4 ileri tork konvertörlü otomatik) Focus da ondaki performans ve keyif yok. Rampalarda bir vites düşürdünuzmü biraz sesli oluyor ama gidiyor Honda baskadir Yorum bağlantısı
Ahmed Talha Karaarslan 28 Şubat 2017 Paylaş 28 Şubat 2017 avensiste 2.0 en dolusunu tercih edin derim 15.000 km çok değil. lpg ile cmax değerlerine yakın gezersiniz ama konfor olarak çok ötesine geçersiniz örnek olarak https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-toyota-memurdan-sifir-ayarinda-2.0-avensis-402119919/detay 1 Yorum bağlantısı
Misafir 28 Şubat 2017 Paylaş 28 Şubat 2017 Ortak kanaat Avensisin konfor olarak daha iyi olduğu yönde. Yorum bağlantısı
Misafir 2 Mart 2017 Paylaş 2 Mart 2017 Ortak kanaat Avensisin konfor olarak daha iyi olduğu yönde. Konu kapatılabilir. Yorum bağlantısı
Misafir 10 Nisan 2017 Paylaş 10 Nisan 2017 Konu kapanmadığına göre devam edeyim Daha önce 1.6 100 Bg lik LPG li C-Max aracım vardı ve 5 yıl binmiştim. Şimdi, bilenler veya binenler; 1.6 132 Bg lik( 160 Nm / 4.400 rpm ) manuel avensis( Ağırlık=1410 Kg ,) ile 1.6 100 Bg lik( 146 Nm / 4.000 rpm ) C-Max ı( Ağırlık=1340 Kg ) kıyaslayabilirler mi? Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 10 Nisan 2017 Paylaş 10 Nisan 2017 2 saat önce, Bülent Tarakçı yazdı: devam 2 apayrı segment ve hedef kitlesine sahip Yorum bağlantısı
Ali Gök 10 Nisan 2017 Paylaş 10 Nisan 2017 elde sorunsuz dizel var ise satıp tüplü araba alınmaz derim Yorum bağlantısı
Misafir 10 Nisan 2017 Paylaş 10 Nisan 2017 (düzenlendi) 40 dakika önce, Çağlar Bayur yazdı: 2 apayrı segment ve hedef kitlesine sahip Kıyaslamadan kastım performanstır, yol tutuştur, çekiştir. Farklı segment araçlar olduğu muhakkak. Şimdiki aracımı satıp tekrar Benzinli C-Max almak niyetinde değilim. Sadece; "1.6 100 Bg 1340 Kg araç kullandım. Dizel C-Max Ghia dan sonra ,acaba 1.6 132 Bg 1410 Kg avensis e alışabilir miyim?" sorusunun cevabını arıyorum. Zira, buralarda bulup binmek test etmek pek olası değil. 10 Nisan 2017 tarihinde Misafir tarafından düzenlendi Yanlış anlaşılmışım. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 10 Nisan 2017 Paylaş 10 Nisan 2017 Heyecansız bir seçenek olur cmax ten sonra Yorum bağlantısı
Recommended Posts