Servet Aydın 25 Nisan 2017 Paylaş 25 Nisan 2017 2, viteste ayak bebriyaj üzerinde, kontak açık halde biraz yürüyecek araç. Debriyajdan ayak çekilince çalışır araba. İyi civan delikanlı lazım sadece Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 25 Nisan 2017 Paylaş 25 Nisan 2017 Elektrikci ile voltaj kontrol öncelikle. 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 25 Nisan 2017 Paylaş 25 Nisan 2017 Çalıştırmak için vurdurtmak değil... Viteste iken aracı ileri geri sallamak... Marş ta ise sorun büyük ihtimal sallama sonrası marş basar araba çalışır. Önce elektrikçi de akü kontrol tabii Yorum bağlantısı
Burak Kara 26 Nisan 2017 Paylaş 26 Nisan 2017 Yakınınız varsa aracını sizin aracın yanına çekin takviye kablosunu kendi akünüze bağlayıp çalıştırmayı deneyin. Akü mü sorusunun cevabını kendiniz görün. Yorum bağlantısı
Barış Özarslan 26 Nisan 2017 Yazar Paylaş 26 Nisan 2017 37 dakika önce, Burak Kara yazdı: Yakınınız varsa aracını sizin aracın yanına çekin takviye kablosunu kendi akünüze bağlayıp çalıştırmayı deneyin. Akü mü sorusunun cevabını kendiniz görün. Sabahtan takviye kablosu ile aracı çalıştırdık,dinamoyu kontrol ettik 13.5 13.6 akım üretiyor okdada sıkıntı yok dediler akü 5 senelik olduğu ortaya çıktı tekrar başıma gelmemesi için aküyü değiştridik bir sıkıntım yok şükür 1 Yorum bağlantısı
Ozan Dural 26 Nisan 2017 Paylaş 26 Nisan 2017 27 dakika önce, Barış Özarslan yazdı: Sabahtan takviye kablosu ile aracı çalıştırdık,dinamoyu kontrol ettik 13.5 13.6 akım üretiyor okdada sıkıntı yok dediler akü 5 senelik olduğu ortaya çıktı tekrar başıma gelmemesi için aküyü değiştridik bir sıkıntım yok şükür aküyü şarj edip sınırları zorlaya da bilirdiniz :)) Yorum bağlantısı
Barış Özarslan 26 Nisan 2017 Yazar Paylaş 26 Nisan 2017 1 saat önce, Ozan Dural yazdı: aküyü şarj edip sınırları zorlaya da bilirdiniz :)) allahtan sanayiye yakın ev Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 27 Nisan 2017 Paylaş 27 Nisan 2017 On 26.04.2017 at 11:14, Barış Özarslan yazdı: Sabahtan takviye kablosu ile aracı çalıştırdık,dinamoyu kontrol ettik 13.5 13.6 akım üretiyor okdada sıkıntı yok dediler akü 5 senelik olduğu ortaya çıktı tekrar başıma gelmemesi için aküyü değiştridik bir sıkıntım yok şükür KA araç çalışırken 14.4 üretir. 13.5 ise üretim, dinamonuz şarj etmiyor demektir. Yorum bağlantısı
Servet Aydın 27 Nisan 2017 Paylaş 27 Nisan 2017 Sani, benzinli araç için 14.4 voltu görmeye gerek yok. 13.6-8 kafi Yorum bağlantısı
Barış Özarslan 27 Nisan 2017 Yazar Paylaş 27 Nisan 2017 (düzenlendi) 54 dakika önce, Sani Gerşon yazdı: KA araç çalışırken 14.4 üretir. 13.5 ise üretim, dinamonuz şarj etmiyor demektir. opps nasıl ya şöyle sorayım ozaman önceki akü teyp far vs kullanımda şarj etmiyorsa 5 ay nasıl dayandı ?yada yeni akü nekadar gidecek ?2 gündür kullanıyorum 27 Nisan 2017 tarihinde Barış Özarslan tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Barış Özarslan 27 Nisan 2017 Yazar Paylaş 27 Nisan 2017 yanı bende öyle biliyorum ka ların rolantinde 850-900 devir diye biliyorum saçma bilgide olabilir ortalama 1000 devir rolantide 14 v civarı akım üretiyor Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 27 Nisan 2017 Paylaş 27 Nisan 2017 35 dakika önce, Barış Özarslan yazdı: opps nasıl ya şöyle sorayım ozaman önceki akü teyp far vs kullanımda şarj etmiyorsa 5 ay nasıl dayandı ?yada yeni akü nekadar gidecek ?2 gündür kullanıyorum 29 dakika önce, Barış Özarslan yazdı: yanı bende öyle biliyorum ka ların rolantinde 850-900 devir diye biliyorum saçma bilgide olabilir ortalama 1000 devir rolantide 14 v civarı akım üretiyor Forumda kullanım kitapçığı olacaktı. Yanlış hatırlamıyorsam rölanti dediğiniz gibi 850 devir civarında olmalı. 13.5 ile sistem şarj olur ama gerektiği gibi hızlı olmayacaktır. Olması gereken 14.4'tür. OBD üstünden de kontrol etmenizi öneririm. Yorum bağlantısı
Barış Özarslan 3 Mayıs 2017 Yazar Paylaş 3 Mayıs 2017 OBD cihazı alacağım ELM327 OBD 2 bizim KA lara uyarmı ? Yorum bağlantısı
Recommended Posts