Murat Atagenç 15 Nisan 2017 Paylaş 15 Nisan 2017 Herkes tdi satarken iyi diyor ya; Atıyorum 3 sene sonra TSI 80.000e satılırsa aynı TDI kaça satılacak? TDI avantajlı olabilmesi için 95.000 üzerine satılması gerekmez mi? 2 Yorum bağlantısı
Mustafa Arıkan 15 Nisan 2017 Paylaş 15 Nisan 2017 14 saat önce, Mustafa Arıkan yazdı: Dediğiniz gibi olursa; TDI için 100.000km'de; 5,5lt x 1000 = 5500lt mazot için 5500lt x 4,63TL = 25.465TL 3 yıllık MTV: 1035TL x 3 = 3105TL Toplam: 116.900 + 25.465 + 3.105 = 145.470 (+Bakımlar) TSI için 100.000km'de 7,5lt x 1000 = 7500lt benzin için 7500lt x 5,35TL = 40.125TL 3 yıllık MTV: 646TL x 3 = 1938TL Toplam: 101.400TL + 40.125 + 1938 = 143.463TL (+Bakımlar) 6 dakika önce, Murat Atagenç yazdı: Herkes tdi satarken iyi diyor ya; Atıyorum 3 sene sonra TSI 80.000e satılırsa aynı TDI kaça satılacak? TDI avantajlı olabilmesi için 95.000 üzerine satılması gerekmez mi? Yukarıdaki hesaba göre 2000TL üzeri sattığınız her rakam kar. Örneğin TSI 80.000 iken TDI'i 85.000'e satarsanız 3000 kardasınız. 1 Yorum bağlantısı
Misafir 15 Nisan 2017 Paylaş 15 Nisan 2017 14 saat önce, M.Fatih Yüce yazdı: Ben iki motorude test etmiştim.1,0 çok güzel bir motor. Torg değeride dsg'yi zorlamayacak değerlerde. 1,0 sessiz ve oldukça atik. Ben 15,000 km yol yaptığım ve dizelide hiçbir zaman sevmediğim için benzinliyi tercih edecektim.Bu görüşlerim kasım ayındaki eski kasası için geçerli ama motor ve şanzımanları aynı. Megane'ı 1,2 benzinli yerine neden dizel aldınız diye sormayın istemeden oldu Fatih Bey istemeden olmamıştır. Büyük ihtimal Megane nın sessizliği şaşırtmıştır sizi. Bende C-Max biniyorum .Bizim araçlar azıcık gürültülü. Ve biraz fazla vibrasyonlu. Yeni jenerasyon konusunda bilgim yok. Yorum bağlantısı
Misafir 15 Nisan 2017 Paylaş 15 Nisan 2017 Cemal Bey; Madem gözünüzü karartıp 100-115 bin gibi bir rakamı gözden çıkarıyorsunuz. Kullandığınız güzergah çok eğimli değilse alın TSİ binin sessiz sessiz, titreşimsiz. Aradaki 15 bin ile euro yada dolar alın. Aracınızı sattıktan sonra 4000 euro ya da dolar neyse artık üzerine koyar yeni aracınızı alırsınız. Böylelikle de zarar vs etmemiş. Hatta az da olsa yatırıma yönlendirdiğiniz miktardan kar bile etmiş olursunuz. Yorum bağlantısı
M.Fatih Yüce 15 Nisan 2017 Paylaş 15 Nisan 2017 Cemal Bey, Mademki octavia almanız gerekiyor 1,0 motor yerine +4,000 tl verip 1,4 tsi 150 hp modelini neden düşünmüyorsunuz ? 3 Yorum bağlantısı
Murat Atagenç 15 Nisan 2017 Paylaş 15 Nisan 2017 2 saat önce, Mustafa Arıkan yazdı: Yukarıdaki hesaba göre 2000TL üzeri sattığınız her rakam kar. Örneğin TSI 80.000 iken TDI'i 85.000'e satarsanız 3000 kardasınız. 3.000-5.000e benzinliye konforlu şekilde binmeye değer mi buna karar vermek lazım işin özü. TSI için lpgler çıkmaya başladı bu arada. 1 Yorum bağlantısı
Mustafa Arıkan 15 Nisan 2017 Paylaş 15 Nisan 2017 (düzenlendi) TSI kullanmadım ama hem benzinli hem dizel aracımız var. Bahsettiğiniz konfor farkları nelerdir? Şahsen VAG gibi yalıtımın iyi olduğu markalarda içeriye kolay kolay motor sesi gelmez. Ben arada öyle aman aman bir konfor farkı olduğunu düşünmüyorum. 15 Nisan 2017 tarihinde Mustafa Arıkan tarafından düzenlendi 2 Yorum bağlantısı
Murat Atagenç 15 Nisan 2017 Paylaş 15 Nisan 2017 10 dakika önce, Mustafa Arıkan yazdı: TSI kullanmadım ama hem benzinli hem dizel aracımız var. Bahsettiğiniz konfor farkları nelerdir? Şahsen VAG gibi yalıtımın iyi olduğu markalarda içeriye kolay kolay motor sesi gelmez. Ben arada öyle aman aman bir konfor farkı olduğunu düşünmüyorum. Bende uzun süre tdı superb kullandım. benzinli arabaya göre gayette sesli. Sesi, kötü yakıt sebebiyle oluşacak sıkıntıları, kışın ısınmaması,... 1 Yorum bağlantısı
Kemal Korkmaz 15 Nisan 2017 Paylaş 15 Nisan 2017 Benim de kafam karıştı 1.0 aracı test ettiniz mi 1,6 tdi tadı verir mi ? Aracı yenilemek istiyorum karar veremedim bende... 1 Yorum bağlantısı
Mustafa Arıkan 15 Nisan 2017 Paylaş 15 Nisan 2017 Dizel motorlar elbette benzinliye göre seslidir. Bu inkar edilemez bir gerçek. Ancak bu sesin içeri ne kadar geldiği ve konforu ne kadar etkilediği kısmında ben çok bir fark olmadığını düşünüyorum. Şahsi kanaatimdir. Yıllarca benzinli araç kullandık. Dizelden sesi yüzünden nefret ederdim. Halen de sesini sevmem. Hatta şu anki aracım en sesli dizellerden biridir sanırım. Bildiğin traktör Ama içerde rahatsız edecek bir ses kesinlikle yok. 2 Yorum bağlantısı
Erdal Aydın 15 Nisan 2017 Paylaş 15 Nisan 2017 (düzenlendi) Sürüş tarzınız nasıldır bilemem ama dizelden benzinliye geçmiş biri olarak yer yer 6000 7000 devir çevirmenin tadı başka oluyor. Belirtmek istedim. Şu da var yokuş çıkarken bir dizel gibi ivmelenemez (devirden düşmez) bunu da göz önünde bulundurun, ama düzde her türlü yürür. 15 Nisan 2017 tarihinde Erdal Aydın tarafından düzenlendi 2 Yorum bağlantısı
Hakan Gürsu 15 Nisan 2017 Paylaş 15 Nisan 2017 (düzenlendi) Aynı motorlu arabaları bi arkadaşım ve kuzeni aldı. A3 Heçbek 1.0 115 DSG... A3 Sedan 1.6 Tdi DSG... Abanta gittiler ailece otobandan, A3 benzinlide fazladan 1 kişi var... Yolda basarak 160 180 hep. Sonuç... Tdi i kullanan arkadaşımın söylediği. Çok rahat geçerim diyodum, düzde hep gerisinde kaldım, yokuşdada fark atamadım dedi. Benzinlide 1 fazla kişi olmasına rağmen. Bu arada tdi kullanan arkadaşımın bundan önceki arabası Audi A3 Heçbek 1.4 T 125 idi... Yeniden 1.4 benzinli alacam diyor 1.0 faciasından sonra. 15 Nisan 2017 tarihinde Hakan Gürsu tarafından düzenlendi 2 Yorum bağlantısı
Cemal Cangöner 15 Nisan 2017 Yazar Paylaş 15 Nisan 2017 Arkadaşlar Skoda nın Genel Müdürü kuzenim. Octavia ile ilgilendiğimde ilk olarak TDI modele bakmıştım. Israrla 1.0 TSI modeli test etmemi istedi. Motor sesinin bile çok farklı olduğundan bahsetti. Pazartesi ilk işim 1.0 TSI ı da test etmek olacak. Tabii sizlerin görüşleri de benim için çok önemli. Bu arada kullandığım araçlara duygusal bağım yok. Hoşuma gitmezse satar başka bir araca bakarım. 9 saat önce, M.Fatih Yüce yazdı: Cemal Bey, Mademki octavia almanız gerekiyor 1,0 motor yerine +4,000 tl verip 1,4 tsi 150 hp modelini neden düşünmüyorsunuz ? Fatih Bey, 1.4 TSI şu an Türkiye stoklarında yok. En erken mayıs sonu. Yakıt yönünden avantajlı değil. 1 Yorum bağlantısı
Ömer Türkşanlı 15 Nisan 2017 Paylaş 15 Nisan 2017 Dizel motorlar elbette benzinliye göre seslidir. Bu inkar edilemez bir gerçek. Ancak bu sesin içeri ne kadar geldiği ve konforu ne kadar etkilediği kısmında ben çok bir fark olmadığını düşünüyorum. Şahsi kanaatimdir. Yıllarca benzinli araç kullandık. Dizelden sesi yüzünden nefret ederdim. Halen de sesini sevmem. Hatta şu anki aracım en sesli dizellerden biridir sanırım. Bildiğin traktör [emoji4] Ama içerde rahatsız edecek bir ses kesinlikle yok. Traktör candır[emoji48] Yorum bağlantısı
Cemal Cangöner 15 Nisan 2017 Yazar Paylaş 15 Nisan 2017 10 saat önce, Mustafa Arıkan yazdı: Yukarıdaki hesaba göre 2000TL üzeri sattığınız her rakam kar. Örneğin TSI 80.000 iken TDI'i 85.000'e satarsanız 3000 kardasınız. Parasal açıdan çok önemli değil. Ona bakarsanız şanssızlık sonucu biri arkadan bagajınıza çarpar aracı 10 bin zararına satarsınız. Benim için önemli olan 3-5 bin lira ekonomi değil. Yakıt yönünden çok büyük uçurum olmadıktan sonra benzinli de tercihim olabilir. Yorum bağlantısı
Mustafa Arıkan 15 Nisan 2017 Paylaş 15 Nisan 2017 34 dakika önce, Cemal Cangöner yazdı: Parasal açıdan çok önemli değil. Ona bakarsanız şanssızlık sonucu biri arkadan bagajınıza çarpar aracı 10 bin zararına satarsınız. Benim için önemli olan 3-5 bin lira ekonomi değil. Yakıt yönünden çok büyük uçurum olmadıktan sonra benzinli de tercihim olabilir. Haklısınız ama yukarıda bahsettiğim durumlar normal şartlar için geçerli zaten. Yoksa Allah korusun aracınız bir gecede çalınabilir. 101.000'den olmak var 116.000'den olmak var. Böyle bir durumda 1.0 TSI daha mantıklı. 1 Yorum bağlantısı
Cemal Cangöner 15 Nisan 2017 Yazar Paylaş 15 Nisan 2017 7 dakika önce, Mustafa Arıkan yazdı: Haklısınız ama yukarıda bahsettiğim durumlar normal şartlar için geçerli zaten. Yoksa Allah korusun aracınız bir gecede çalınabilir. 101.000'den olmak var 116.000'den olmak var. Böyle bir durumda 1.0 TSI daha mantıklı. Çalınması daha iyi. O durumda kasko devrede zaten. Değer kaybı yok Yorum bağlantısı
Mustafa Arıkan 15 Nisan 2017 Paylaş 15 Nisan 2017 3 dakika önce, Cemal Cangöner yazdı: Çalınması daha iyi. O durumda kasko devrede zaten. Değer kaybı yok Şartları zorlamayalım bence Bazı çalınma durumlarında kasko da bir işe yaramayabilir. Allah korusun. 1 Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 15 Nisan 2017 Paylaş 15 Nisan 2017 1 saat önce, Hakan Gürsu yazdı: Aynı motorlu arabaları bi arkadaşım ve kuzeni aldı. A3 Heçbek 1.0 115 DSG... A3 Sedan 1.6 Tdi DSG... Abanta gittiler ailece otobandan, A3 benzinlide fazladan 1 kişi var... Yolda basarak 160 180 hep. Sonuç... Tdi i kullanan arkadaşımın söylediği. Çok rahat geçerim diyodum, düzde hep gerisinde kaldım, yokuşdada fark atamadım dedi. Benzinlide 1 fazla kişi olmasına rağmen. Bu arada tdi kullanan arkadaşımın bundan önceki arabası Audi A3 Heçbek 1.4 T 125 idi... Yeniden 1.4 benzinli alacam diyor 1.0 faciasından sonra. Sürat güce bakar, tsi 5 beygir güçlü olması lazım. Yorum bağlantısı
Rifat Şeker 15 Nisan 2017 Paylaş 15 Nisan 2017 1.2 tsi ve 1.6 tdi araç kullanan biri olarak yorumum , 1.6 tdi evet güzel hoş az yakıyor (sürüşe göre) ama sesli vibrasyonlu torklu. Aynı şekilde 1.2 tsi sessiz vibrasyonsuz ve oda torklu Halen Seat leonum var 1.6 tdi evin başkanı kullanıyor. İbiza tsi geçenlerde sattım büyük araç ihtiyacından dolayı courier geçtim. Ama hala o aracın atikliği gidişi aklımda bu arada şehir içi ortalamasını 3.9 litreye kadar düşürmüştüm. ( Bayiye fotoğrafını çekip gönderdim ibiza satarken gösterirsiniz diye.) Lakin alacağınız araç kasa olarak ağır 1.0 motor o kasayı çekecektir ama yakıt konusunda şüphelerim var açıkçası. 1.0 değil belki ama 1.4 tsi bence daha makul bir motor seçeneği olur gibi geliyor. 1 Yorum bağlantısı
Cihan Göllü 16 Nisan 2017 Paylaş 16 Nisan 2017 1.0 ecoTSI artık kendini ıspatlamış durumda. Arkadaşımda 1.0 ecoTSI ibiza var. 200Nm tork var. Araba uçuyor hatta şimdi sonradan F1 Vites yaptı iyice uçuyor. 1 Yorum bağlantısı
Erdal Aydın 16 Nisan 2017 Paylaş 16 Nisan 2017 1.2 tsi ve 1.6 tdi araç kullanan biri olarak yorumum , 1.6 tdi evet güzel hoş az yakıyor (sürüşe göre) ama sesli vibrasyonlu torklu. Aynı şekilde 1.2 tsi sessiz vibrasyonsuz ve oda torklu [emoji4] Halen Seat leonum var 1.6 tdi evin başkanı kullanıyor. İbiza tsi geçenlerde sattım büyük araç ihtiyacından dolayı courier geçtim. Ama hala o aracın atikliği gidişi aklımda bu arada şehir içi ortalamasını 3.9 litreye kadar düşürmüştüm. [emoji4] ( Bayiye fotoğrafını çekip gönderdim ibiza satarken gösterirsiniz diye.) [emoji4] Lakin alacağınız araç kasa olarak ağır 1.0 motor o kasayı çekecektir ama yakıt konusunda şüphelerim var açıkçası. 1.0 değil belki ama 1.4 tsi bence daha makul bir motor seçeneği olur gibi geliyor.Şehir içi 3.9 litre?Emin misiniz?Hangi sehirin içi acaba? 1 Yorum bağlantısı
Misafir 16 Nisan 2017 Paylaş 16 Nisan 2017 Az önce youtube dan izledim. 1.0 motor 1.2 den her yönü ile daha iyiymiş. Yorum bağlantısı
Rifat Şeker 16 Nisan 2017 Paylaş 16 Nisan 2017 6 saat önce, Erdal Aydın yazdı: Şehir içi 3.9 litre? Emin misiniz? Hangi sehirin içi acaba? Çok iddialı olmuş rakamım 4.9 olacaktı 3.9 şehven yazılmıştır. Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 16 Nisan 2017 Paylaş 16 Nisan 2017 Işıklara yakalanmadan 60-70 km hızla gidilebilirse 3.9 yakabilir, mümkün. Ama şehiriçi sayılır mı? 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts