Ali Cihangiroğlu 6 Mayıs 2017 Paylaş 6 Mayıs 2017 Hayırlı olsun, cillop gibi alet, vw dan bir tık ötede olan marka doğru tercih (şimdi kızacaklar tostosçular ) okti bence çok güzel, tdi olmasıda cabası, 1.0 tsi almadığınız isabet olmuş... renkse benim favori rengim 1 Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 6 Mayıs 2017 Paylaş 6 Mayıs 2017 51 dakika önce, Mustafa Tüfekçi yazdı: Dizel kuyruklu yıldız gibi parladı ve söndü Euro normunda dizel artık maliyetli. Artık yeni trend minik ama bol beslenmiş benzinli. Ama motor ömrü ve ileri dönemde masrafı çok olacak bı tercih. Kullan at araba alacaksam yeni nesil benzinli alırdım yoksa o topa girmezdim. Zaten o yüzden yeni araba alamıyorum. Motor dediğin güçlü olacak 300 400 bine dayanabilecek TSI yılladır kullanılıyor, dizel de DPF , yüksek basınçlı enjektör, enjektör pompası var. Hangisi riskli? Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 7 Mayıs 2017 Paylaş 7 Mayıs 2017 (düzenlendi) 17 saat önce, Evren Erakçora yazdı: TSI yılladır kullanılıyor, dizel de DPF , yüksek basınçlı enjektör, enjektör pompası var. Hangisi riskli? benzinli riskli, o dediklerin benzinlidede var, ama dayanımı olunca konu dizelin karşısında benzinlinin şansı pek olmaz kardeş 7 Mayıs 2017 tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 7 Mayıs 2017 Paylaş 7 Mayıs 2017 DPF kaç para, dizel 2000 bar enjektör kaç para, niye dizel motor 15bin pahalı Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 7 Mayıs 2017 Paylaş 7 Mayıs 2017 (düzenlendi) Bir saat önce, Evren Erakçora yazdı: DPF kaç para, dizel 2000 bar enjektör kaç para, niye dizel motor 15bin pahalı dpf bende yok, olanda halledilir 15 pahalı olması firmalardan, esas sebebse çok daha sağlam materyal kullanılması, dizel ömrü sağlam mazotla senin turbo benzinli aşırı yüklemeli ve riskli aşınması fazla motorundan daha fazladır, yakıtıda cabası, ömür yakıt açısından şansın yok kardeş, pahalı evet ama zor bozulur, adam gibi kullanımlada ömürlüktür dizel Bu arada oktide motor sesi olayıda bitmiş, bu durumda param varsa benzinliyle işim olmaz benim, ya dizel ya tam elektrikli araç olmalı artık 7 Mayıs 2017 tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Gökhan Albayrak 7 Mayıs 2017 Paylaş 7 Mayıs 2017 Alırım atmosferik benzinli v6 bi makine, yağını filtresini suyunu değişir milyon km binerim. Bide ufak b segmenti bişe. Ne dizel ne turbo... kafam rahat, semfoni ayağımın altında. Bu yazdıklarım birkaç sene sonra tarih olacak. Masallarda kalacak. 1 Yorum bağlantısı
Osman Bilgin 7 Mayıs 2017 Paylaş 7 Mayıs 2017 Allah tekerlerini düz bastırsın, inşaAllah güzel günler de binersiniz... 1 Yorum bağlantısı
H.Cenk Bayrakçı 7 Mayıs 2017 Paylaş 7 Mayıs 2017 Hayırlı olsun, kazasız belasız güle güle kullanın. 1 Yorum bağlantısı
H.Cenk Bayrakçı 7 Mayıs 2017 Paylaş 7 Mayıs 2017 Çok km yapmadığım için benim gönlüm şu an turbo benzinliden yana... Tiguan ile 19 ayda 13000 km yaptım, sevmeme rağmen dizel bana şu anda avantajlı değil. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 7 Mayıs 2017 Paylaş 7 Mayıs 2017 Benzinli superbten diesel octaviaya. Hayırlı olsun tercihleri hep geniş tutmalı 1 Yorum bağlantısı
Münir Nurettin Taşova 7 Mayıs 2017 Paylaş 7 Mayıs 2017 Hayırlı olsun, yerinde bir tercih olmuş. 1 Yorum bağlantısı
Haluk Şentürk 8 Mayıs 2017 Paylaş 8 Mayıs 2017 Hayırlı olsun , biraz binin sonra sizden alırız[emoji16] [emoji1] 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts