Mehmet Orhan 12 Haziran 2017 Yazar Paylaş 12 Haziran 2017 9 saat önce, Mehmet Ozyurek yazdı: Özet alalım. Neler yapıldı bu sorunla ilgili yapılanlar -termostat -devirdaim -yağ soğutucu termostat (devirdaim üzerindeki bahsettiğiniz bu mu?) -2. seviye fan rolesi -radyatör kapağı Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 12 Haziran 2017 Paylaş 12 Haziran 2017 3 saat önce, Mehmet Orhan yazdı: yapılanlar -termostat -devirdaim -yağ soğutucu termostat (devirdaim üzerindeki bahsettiğiniz bu mu?) -2. seviye fan rolesi -radyatör kapağı Bişey kalmamış. Antifriz kaç derece.. Radyatörü söküp temizlemek kalmış bi. 2 Yorum bağlantısı
Mehmet Orhan 12 Haziran 2017 Yazar Paylaş 12 Haziran 2017 (düzenlendi) 6 saat önce, Mehmet Ozyurek yazdı: Bişey kalmamış. Antifriz kaç derece.. Radyatörü söküp temizlemek kalmış bi. antifirizi sonbaharda %50 antifiriz- %50 saf su olacak şekilde komple yenilemiştim. Kapağı değiştirmeden önce 1lt kadar su takviyesi yapmışımdır soğutma sisteminde şuan %35-40 arası antifiriz vardır diye düşünüyorum. Kaç dereceye tekabül ediyor tam bilmiyorum. ben de radyatör temizliği ile başlamayı düşünüyorum. O da fayda etmezse fanı kontrol ettireceğim. Hala fanın 2. kademesinin yeterli hızda dönmediği gibi bir his var içimde. 12 Haziran 2017 tarihinde Mehmet Orhan tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Furkan Cıbıl 12 Haziran 2017 Paylaş 12 Haziran 2017 Boru tesisatı tıkalı filan olabilir mi? Su kabı soğuksa motora soğuk su gönderen borular da tıkanıklık olabilir mi Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi Yorum bağlantısı
Serkan Toker 13 Haziran 2017 Paylaş 13 Haziran 2017 Radyatör gibi görünüyor, hararet anında iyi bir usta belirleyebilir giriş çıkış hortumlarını elle kontrol ederek.. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 13 Haziran 2017 Paylaş 13 Haziran 2017 19 saat önce, Mehmet Orhan yazdı: antifirizi sonbaharda %50 antifiriz- %50 saf su olacak şekilde komple yenilemiştim. -25 derece olacak şekilde ayarlatın. Aşırı antifriz kullanımı da hararete sebep oluyor. Yorum bağlantısı
Mehmet Orhan 14 Haziran 2017 Yazar Paylaş 14 Haziran 2017 Dün felaket şeyler oldu. İş dönüşü trafikte gauge menü'de 104 dereceye fırladı hararet. Zaten klimanın yetersiz soğutması, 100 ü geçince iyice sıcak üflemeye başlaması iyice fandan şüphelendirmeye başlamıştı. Tam park ederken termostat hortumu basınçla yerinden fırladı. Hortumu takıp, antifiriz bulaşan yerleri elim yettiğince yıkayıp işe gittim. 101 derece motor sıcaklığıyla arabayı parketip motor çevresine bulaşan antifirizleri temizlemeye başladım. (buharlaşan antifirizler yüzünden millet trafikte kaçıyordu) Arabayı stop ettireli 2-3dk olmasına rağmen temizlik yaparken birden bire fan çalışmaya başladı. Hemen atlayıp sanayiye gittim olayı elektrikçiye anlattım. Fanı kontrol ederken ilk kademe fanın devreye girmediğini söyledi. giriş çıkışları ölçtü, kabloyu kontrol etti sorun bulamadı. Fan soketini güzelce temizleyip tekrar taktı yerinden oynamayacak şekilde sabitledi. 20 km dur kalk yaparak rampalı yollarda dolaşarak hararet yaptırtmaya çalıştım başaramadım. 1 kere 98 dereceye getirebildim daha da gitmedi. motor ısınınca hafif ılık üflemeye başlayan klima buz gibi üflemeye devam etti. Akşam dönüşte, düne göre daha yoğun trafikte eve geldiğim halde 85 dereceyle arabayı parkettim. Pek inanmak istemesem de şimdilik düzeldi 6 Yorum bağlantısı
Koray Demir 14 Haziran 2017 Paylaş 14 Haziran 2017 -25 derece olacak şekilde ayarlatın. Aşırı antifriz kullanımı da hararete sebep oluyor. Fabrika -40 derece olacak şekilde çıkarıyor üretim hattından bence sebep bu değil ve olmamalı. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 14 Haziran 2017 Paylaş 14 Haziran 2017 Fabrika -40 derece olacak şekilde çıkarıyor üretim hattından bence sebep bu değil ve olmamalı.Fabrika sıfır ve orjinal sisteme koyuyor onu. Devirdaim kaçırıyorsa antifrizi çevirmede daha da zorlanıyor. Benim önerdiğim bir çözüm değil zaten, tespit tekniği idi. Zaten sorun fandaymış. Düzelmiştir inşallah. 1 Yorum bağlantısı
Serkan Toker 14 Haziran 2017 Paylaş 14 Haziran 2017 -40 da sorun olmuyor da + 40 da sorun oluyor diyebilir miyiz o zaman ? Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 16 Haziran 2017 Paylaş 16 Haziran 2017 On 15.06.2017 at 02:48, Serkan Toker yazdı: -40 da sorun olmuyor da + 40 da sorun oluyor diyebilir miyiz o zaman ? Aynen. Dışarı -40 iken sorun yok. 1 Yorum bağlantısı
Koray Demir 16 Haziran 2017 Paylaş 16 Haziran 2017 Mondeo -40C de çalışmaz bence -28 de can çekişiyor ? Toyota Land Cruiser e dikkat 2 Yorum bağlantısı
Servet Aydın 16 Haziran 2017 Paylaş 16 Haziran 2017 Tren fena ateş atıyor Audi'deki teknolojik gelişme nasıl belli ediyor kendini. İki dizel arasında uçurum var. Mazottan ziyade yağın donması motorun zor çalışmasına neden oluyor videolara bakınca 2 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 16 Haziran 2017 Paylaş 16 Haziran 2017 Mondeo -40C de çalışmaz bence -28 de can çekişiyor [emoji2][/url] Toyota Land Cruiser e dikkat Bunun akü ölüymüş. Göstergeyi bile uyandıramıyor 1 Yorum bağlantısı
Ersin Alan 24 Haziran 2017 Paylaş 24 Haziran 2017 On 14.06.2017 at 23:39, Mehmet Orhan yazdı: Dün felaket şeyler oldu. İş dönüşü trafikte gauge menü'de 104 dereceye fırladı hararet. Zaten klimanın yetersiz soğutması, 100 ü geçince iyice sıcak üflemeye başlaması iyice fandan şüphelendirmeye başlamıştı. Tam park ederken termostat hortumu basınçla yerinden fırladı. Hortumu takıp, antifiriz bulaşan yerleri elim yettiğince yıkayıp işe gittim. 101 derece motor sıcaklığıyla arabayı parketip motor çevresine bulaşan antifirizleri temizlemeye başladım. (buharlaşan antifirizler yüzünden millet trafikte kaçıyordu) Arabayı stop ettireli 2-3dk olmasına rağmen temizlik yaparken birden bire fan çalışmaya başladı. Hemen atlayıp sanayiye gittim olayı elektrikçiye anlattım. Fanı kontrol ederken ilk kademe fanın devreye girmediğini söyledi. giriş çıkışları ölçtü, kabloyu kontrol etti sorun bulamadı. Fan soketini güzelce temizleyip tekrar taktı yerinden oynamayacak şekilde sabitledi. 20 km dur kalk yaparak rampalı yollarda dolaşarak hararet yaptırtmaya çalıştım başaramadım. 1 kere 98 dereceye getirebildim daha da gitmedi. motor ısınınca hafif ılık üflemeye başlayan klima buz gibi üflemeye devam etti. Akşam dönüşte, düne göre daha yoğun trafikte eve geldiğim halde 85 dereceyle arabayı parkettim. Pek inanmak istemesem de şimdilik düzeldi Geçen yıl benim de başıma gelmişti klima sıcak üflemeye başlıyordu fan komple değişti 1 yıldır Allah şükür sorun yok Yorum bağlantısı
Recommended Posts