Yunus Usluoğlu 5 Haziran 2017 Paylaş 5 Haziran 2017 Hayırlı akşamlar. Forumda yeniyim bir şey sormak istiyorum. Başlıkta belirttiğim gibi 2.0 tdci jatco aracım motor ısındıktan sonra ciddi performans düşüklüğü söz konusu. Ford Başer servise gösterdim cihaza bağladılar hiç bir sorun olmadığı söylendi. Şaşmazda Uzman Delphi de cihaza bağlandı. Cihazda bir sorun gözükmedi. Oradaki yetkili bahsettiğim şikayetlerden ötürü enjektör kontrol edilebilir dedi. Aracın akşamları gidişi normal hava serinken. Lakin öğle saatleri ve havanın sıcak olduğunda bariz bir performans düşüklüğü mevcut. Araçta chip egr iptal ve katalizör içi boşaltıldı. Turbo revizyon gördü. Turbo hortum değişti. Böyle bir sorun başına gelen yada duyan varmı acaba? Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 5 Haziran 2017 Paylaş 5 Haziran 2017 acaba devir yükseliyor da hız mı yükselmiyor o bakımdan nasıl? Yorum bağlantısı
Yunus Usluoğlu 5 Haziran 2017 Yazar Paylaş 5 Haziran 2017 Devir ve hız orantılı araç atik olmuyor zor hızlanıyor hele rampa yukarı manuel 4 e alıyorum araç çok zor hızlanıyor rampa yukarı 5. viteste hiç ivme yok Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 5 Haziran 2017 Paylaş 5 Haziran 2017 şanzıman yağını değişmeyi denerdim ilk iş. verilere bakınca. duman atma da yok değil mi? motor sıcak çekiş düştü, kontak kapa stop et sonra marş devam et yapınca da aynı? Yorum bağlantısı
Yunus Usluoğlu 5 Haziran 2017 Yazar Paylaş 5 Haziran 2017 Şanzıman yağı 500 km önce değişti. Siyah duman atma var. Ustalar chip ve egr iptal olduğu için siyah dumanı kesemessin diyolar. Kontak kapa aç yapınca da aynı maalesef. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 5 Haziran 2017 Paylaş 5 Haziran 2017 yağ değişimi öncesine de aynı mıydı? Yorum bağlantısı
Yunus Usluoğlu 5 Haziran 2017 Yazar Paylaş 5 Haziran 2017 (düzenlendi) aynıydı abi. yalnız yağ değişiminden 10.000 km sonra tekrar değişelim dedi yağcı. şanzımanın içi temizlenir dedi. 5 Haziran 2017 tarihinde Yunus Usluoğlu tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 5 Haziran 2017 Paylaş 5 Haziran 2017 jatcoda hepsi tek sefrde değişemediği için güzel söylemiş. sizdeki arızanın benzerini ben hiç duymadım. birşeyler ters... dış hava sıcaklığını okuyor mu . ön tampon arkası sensörü ondan da emin olun baktırın Yorum bağlantısı
Ömer Türkşanlı 5 Haziran 2017 Paylaş 5 Haziran 2017 İntercooler kaçağı Olabilir, cooler dolu olabilir, Revizyonlu Turbo hele ki başa bela onu değiştirecek bütçe varsa illa Oem alın ki 6 ay sonra sıkıntı yapmaya başlar. Intercooler ve Turboya yoğunlaş derim 1 Yorum bağlantısı
Mahmut Yurt 5 Haziran 2017 Paylaş 5 Haziran 2017 Komple egzoz sistemine baktırın. Susturucu dağılmış veya tıkanma söz konusu olabilir. Başıma farklı bir araçta geldiği için söylüyorum. Komple egzoz değişince +40 bg gelmiş gibiydi. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 5 Haziran 2017 Paylaş 5 Haziran 2017 Sensörler doğru çalışıyor mu. Maf değiştirip deneyin. Açık hava filtresi mi. Normal filtre mi var ? 1 Yorum bağlantısı
Yunus Usluoğlu 5 Haziran 2017 Yazar Paylaş 5 Haziran 2017 (düzenlendi) normal flitre abi cihaza bağlandığında sensörlerde arıza vermemiş abi bu arada Ömer ve Mahmut abilerin dediklerine de baktırayım 5 Haziran 2017 tarihinde Yunus Usluoğlu tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Harun Kocaçalışkan 5 Haziran 2017 Paylaş 5 Haziran 2017 Motor harareti kac gosteriyor? Yorum bağlantısı
Mustafa Liman 5 Haziran 2017 Paylaş 5 Haziran 2017 Gece-gündüz farkı, doğrudan emiş devresinde hatalı ısı okuma olasılığını öne çıkarıyor. Ayrıca dış sıcaklık sensörünü. 3 Yorum bağlantısı
Serkan Toker 5 Haziran 2017 Paylaş 5 Haziran 2017 İntercooler sıkıntılıdır. Ya hortumu falan çıktı ya da yırtıldı. 1 Yorum bağlantısı
Eren Gökmen 6 Haziran 2017 Paylaş 6 Haziran 2017 dpf var mi (veya varmiydi) ? Bir de mondeoda turboyla alakali bir kutu mu ne vardi onun icindeki lehim eriyordu. tam hatirlayamadim simdi bakim bi.... 1 Yorum bağlantısı
Eren Gökmen 6 Haziran 2017 Paylaş 6 Haziran 2017 (düzenlendi) Ahanda bu turbo acutator mus ismi Bu arada, bu ariza, yazilimdan hemen sonra meydana gelmedi degil mi? 6 Haziran 2017 tarihinde Eren Gökmen tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Harun Kocaçalışkan 6 Haziran 2017 Paylaş 6 Haziran 2017 3 saat önce, Eren Gökmen yazdı: Ahanda bu turbo acutator mus ismi Bu arada, bu ariza, yazilimdan hemen sonra meydana gelmedi degil mi? Bizim arabalarda turbo elektronik kontrollü değilmiş ben de görmüştüm bunu. Forumda öyle demişlerdi yanlış hatırlamıyorsam. 2 Yorum bağlantısı
Eren Gökmen 6 Haziran 2017 Paylaş 6 Haziran 2017 (düzenlendi) 4 dakika önce, Harun Kocaçalışkan yazdı: Bizim arabalarda turbo elektronik kontrollü değilmiş ben de görmüştüm bunu. Forumda öyle demişlerdi yanlış hatırlamıyorsam. Orasini bilmem ama bu parcanin cok can yaktigini biliyorum. Cünkü kimsenin aklina gelmiyor... 6 Haziran 2017 tarihinde Eren Gökmen tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Yunus Usluoğlu 6 Haziran 2017 Yazar Paylaş 6 Haziran 2017 (düzenlendi) Abiler maf sensörünü biraz araştırdım araç çalışırken soketi çıkartıldığında sensör sağlıklı ise stop etme oluyormuş denedim ve araç çalışmaya devam etti kesin sorunludur diyebilirmiyiz? Eren abi yazılımdan öncede durum aynı idi Turbo hortumu değişirken intercooler hava flitre hortumu v.b hortumlar kontrol edildi kaçak bulunmadı 6 Haziran 2017 tarihinde Yunus Usluoğlu tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Yunus Usluoğlu 6 Haziran 2017 Yazar Paylaş 6 Haziran 2017 Harun abi hararet tam ortada kalıyo sakin kullanımda düşüyor kısaca değişkenlik gösteriyor bu da bir problem galiba Yorum bağlantısı
Eren Gökmen 6 Haziran 2017 Paylaş 6 Haziran 2017 Harun abi hararet tam ortada kalıyo sakin kullanımda düşüyor kısaca değişkenlik gösteriyor bu da bir problem galibaBu havada hararet dusuyorsa buyuk ihtimalle termostat bozuk Yorum bağlantısı
Harun Kocaçalışkan 6 Haziran 2017 Paylaş 6 Haziran 2017 1 saat önce, Yunus Usluoğlu yazdı: Abiler maf sensörünü biraz araştırdım araç çalışırken soketi çıkartıldığında sensör sağlıklı ise stop etme oluyormuş denedim ve araç çalışmaya devam etti kesin sorunludur diyebilirmiyiz? Eren abi yazılımdan öncede durum aynı idi Turbo hortumu değişirken intercooler hava flitre hortumu v.b hortumlar kontrol edildi kaçak bulunmadı maf sensorunu sokersen araba hava yakit karisimini gaz pedalina gore ayarlar sensore gore degil. stop etme olacagini sanmiyorum. hararet ortada durmuyorsa yag sogutucu termostat degisecek forumda konusu var. 2 Yorum bağlantısı
Recommended Posts