Mais Jannataliyev

Iphone'u Sevemiyorum

Recommended Posts

Celal Aydın

5s görünümlü 6s’ime geldi (SE)

  • Beğen 1

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Ali Cihangiroğlu

desene yüklediysen ölümü yakındır 6s in :D

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Celal Aydın
desene yüklediysen ölümü yakındır 6s in 


Saat gibi tıkır tıkır çalışıyor

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Ali Cihangiroğlu
(düzenlendi)
Celal Aydın yazdı:

 


Saat gibi tıkır tıkır çalışıyor emoji23.png

 

zamanla saatin geri kalmaya başladığında görüşeceğiz, bu mesajımıda yaz bir kenara :D zaman ayarlı el bomasını pimi çekili koymuşsun, tik tak tik tak... :tongue:

tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Celal Aydın
zamanla saatin geri kalmaya başladığında görüşeceğiz, bu mesajımıda yaz bir kenara 


İphone zaten hep geride abi. 11’i tanıttı, övülecek birkaç şeyi var ki zaten yıllardır Androidlerde olan şeyler.
  • Beğen 1

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Selçuk Keleş

Benim 6s'e gelmiş wifi'dan kuriyim , belki ufak tefek hataları vardı onları gidermişlerdir :p

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Selçuk Keleş

Yeni versiyonla birlikte maili cevaplama ekranındaki "uçan zarf" yerine "yukarı ok" koymuş kimin sivri zekasından çıktıysa artık.

Ne gerek vardı buna ?

Yukarı ok "açıklamayı / tabı kapat " anlamındadır da kime anlatıcaksın.

 

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Selçuk Keleş

Nihayet tüm mailleri seçip çöpe atma seçeneği gelmiş ohh bee

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Mehmet Ozyurek
Nihayet tüm mailleri seçip çöpe atma seçeneği gelmiş ohh bee


Evet güzel olmuş bu.
Zamanla sever misin acaba

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Mahmut Yıldız
Mehmet Ozyurek yazdı:

 


Evet güzel olmuş bu.
Zamanla sever misin acaba emoji23.png

 

Çok zaman geçer, dünyanın bile ömrü kısa bunun yanında.

  • Mutlu 2

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Selçuk Keleş

Önceden ekrana basılı tuttuğumuzda çıkan cursoru çektiğimiz minik büyüteç yok olmuş, güncellemeden sonra gitti, nerden açıldığını bilen?

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Arif Aykın
Selçuk Keleş yazdı:

Önceden ekrana basılı tuttuğumuzda çıkan cursoru çektiğimiz minik büyüteç yok olmuş, güncellemeden sonra gitti, nerden açıldığını bilen?

Hiç kullanmadım ben şimdiye kadar. Ekranı Aşağı çekip arama yerinden aratarak buldum güncelleme sonrası ayarlarınız otomatik değişmiş olabilir.

 

Benim anlamadığım tek şey bu iPhone da neden otomatik ekran parlaklık ayarı yok. Şu şekilde ekran parlaklık İçin ayarlar-erişebilirlik-ekran be metin puntosu-otomatik parlaklık seçimi şeklinde olması deli ediyor. Ana sayfaya koysa bu tuşu veya kısayollara çok iyi olacak.

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Selçuk Keleş
Arif Aykın yazdı:

Hiç kullanmadım ben şimdiye kadar. Ekranı Aşağı çekip arama yerinden aratarak buldum güncelleme sonrası ayarlarınız otomatik değişmiş olabilir.

 

Benim anlamadığım tek şey bu iPhone da neden otomatik ekran parlaklık ayarı yok. Şu şekilde ekran parlaklık İçin ayarlar-erişebilirlik-ekran be metin puntosu-otomatik parlaklık seçimi şeklinde olması deli ediyor. Ana sayfaya koysa bu tuşu veya kısayollara çok iyi olacak.


Bahsettiğim şey arama değil. Mesela google açtın oraya bişey yazacaksın geriye gelip ilk başa bişey eklemek istedin. Basılı tutunca o kısmı büyütüyor ve cursoru hassas şekilde sağa sola alıp düzenleme yapabiliyorsun.

IOS düzenli, kullanışlı, kullanıcı dostu bir işletim sistemi değil. Geliştirme ve iyileştirme çok az. İnsanların alışkanlığı üzerinden gidebilen bir yaklaşımı var yoksa hiç bir mantığı hiç bir ilgi bağlantısı yok. Darmadağın, biri gelmiş onu oraya koymuş öyle gelmiş bugüne, kimse de bunu sorgulamıyor, kabullenip geçiyor.

  • Beğen 1

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Arif Aykın
Selçuk Keleş yazdı:


Bahsettiğim şey arama değil. Mesela google açtın oraya bişey yazacaksın geriye gelip ilk başa bişey eklemek istedin. Basılı tutunca o kısmı büyütüyor ve cursoru hassas şekilde sağa sola alıp düzenleme yapabiliyorsun.

Anladım Bahsettiğiniz konuyu. Seçim yaptığınızda tamamını seçiyor şimdi bence daha güzel şu anda direk cursor harf arasına geliyor. Düzeltme yapılabiliyor yani.

 

8sPI2b.jpeg

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Recep Demirci

Belki burada daha önce yazılmıştır bilemiyorum. İphonede bir dosyanın boyutunu görebiliyormuyuz 3. parti yazılımmı gerekli. Eşimin telefonunda birkaç kez lazım oldu boyutu göremedim sonrada vazgeçtim.

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Mehmet Ozyurek

Selçuğun ne kast ettiğini ben anlamadım.
Kursör kullanımı güncelleme sonrası değişti, eskiden daha iyi idi.

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Recep Selim Kaya
Mehmet Ozyurek yazdı:

Selçuğun ne kast ettiğini ben anlamadım.
Kursör kullanımı güncelleme sonrası değişti, eskiden daha iyi idi.

 

Düz 6 var bende. Kelime içerisinde iki harf arasına kursörü getirebilmek için ucun basında küçük bir alanda büyüteç gibi bir alan çıkıyor ve istediğin araya rahatlıkla getirebiliyorsun.

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Arif Aykın

Dediğiniz gibi cursor çubuğu önceden kelimeyi büyüterek düzeltme yapılacak yere bırakılabiliyordu. Şu anda cursor çubuğunu direkt tutup en başta ki kelimeye getirip düzeltme yapmaya olanak sağlıyor. Cursor çubuğunu tutup istediğiniz gibi gezdirebiliyorsunuz.

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Mustafa Arıkan

Cursoru kaydırmak için klavyeye kuvvetli basıp parmağınızı sağa sola kaydırın.

Gayette kullanışlı bir özellik ama bilmek gerekiyor :) Bilmeyince her şey zor :)  

  • Beğen 2

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Alpay Sumer

Cursoru cumle icinde kullanmaniz cok etkileyici. 😁 Size hocam diyebilirmiyim 😊

  • Mutlu 2

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Selçuk Keleş
Mustafa Arıkan yazdı:

Cursoru kaydırmak için klavyeye kuvvetli basıp parmağınızı sağa sola kaydırın.

Gayette kullanışlı bir özellik ama bilmek gerekiyor :) Bilmeyince her şey zor :)  


Evet ios'in ne kadar kullanışlı olduğunu unutmuşum. O kadar kolay ki, yazı düzeltmek için bile google'da apple forumlarında aramak lazım. :) 
Onu da yapmıyorum tabii sen yazıyorsun zaten  :D

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Selçuk Keleş
Arif Aykın yazdı:

Dediğiniz gibi cursor çubuğu önceden kelimeyi büyüterek düzeltme yapılacak yere bırakılabiliyordu. Şu anda cursor çubuğunu direkt tutup en başta ki kelimeye getirip düzeltme yapmaya olanak sağlıyor. Cursor çubuğunu tutup istediğiniz gibi gezdirebiliyorsunuz.

 

 

Mehmet Ozyurek yazdı:

Selçuğun ne kast ettiğini ben anlamadım.
Kursör kullanımı güncelleme sonrası değişti, eskiden daha iyi idi.



3-4 yıl sonra da Allah'ın izniyle cursoru dokunduğun yere bırakma (android'de olduğu gibi) özelliği de gelecektir. :) 

  • Mutlu 1

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Mehmet Ozyurek
Selçuk Keleş yazdı:

3-4 yıl sonra da Allah'ın izniyle cursoru dokunduğun yere bırakma (android'de olduğu gibi) özelliği de gelecektir. :) 

 

Androidde de şu sıkıntı vardı.. 

Araya girmek istediğin yeri denk getiremiyordun.. Bi sağa bir sola tıklayıp duruyordun.. 

Ancak. 

Haklısın, ios çok berbat bu konuda. ben de düzeltmek için debelenip duruyorum. 

Kah en başa gidiyor, kah komplesini işaretliyor. Sevmiyorum. 

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Mahmut Yıldız
Mehmet Ozyurek yazdı:

 

Androidde de şu sıkıntı vardı.. 

Araya girmek istediğin yeri denk getiremiyordun.. Bi sağa bir sola tıklayıp duruyordun.. 

Ancak. 

Haklısın, ios çok berbat bu konuda. ben de düzeltmek için debelenip duruyorum. 

Kah en başa gidiyor, kah komplesini işaretliyor. Sevmiyorum. 

O kadar değil Emmi, baktın ilk seferde tutturamadın, parmağını basılı tutarsın, büyüteç çalışır, bastığın kısım büyük görünür, parmağını sağa-sola kaydırarak istediğin yere getirirsin. 

  • Beğen 1

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Mustafa Arıkan
Mahmut Yıldız yazdı:

O kadar değil Emmi, baktın ilk seferde tutturamadın, parmağını basılı tutarsın, büyüteç çalışır, bastığın kısım büyük görünür, parmağını sağa-sola kaydırarak istediğin yere getirirsin. 

İşte iPhone’da bunu parmağını yazıya götürmeden, klavyeye sadece daha kuvvetli basarak yapıyorsun. Klavye anında bir touchpad oluyor ve cursorü istediğin yere kaydırıyorsun. :) 

  • Beğen 1

Mesajı paylaş


Mesajın linki