Ozer Oz 4 Temmuz 2017 Paylaş 4 Temmuz 2017 Aracın fren disk ve balatalarını değiştirmek için Bosch car servisine götürdüm tam yedek parça bölümünde parçalara bakıyordumki orada çalıştırılan ufak bir çocuğun arabayı şasi yerine motorundan krikoyla kaldırdıgını gördüm öyleki, motor üstteki kaputu y erinden sökecekti neredeyse ben ilk bakınca kaputu kaldırdılar sandım meger motor kaputa baskı yapıyormuş 15 cm kadar açılmıştı kaputu alttaki baskı yuzunden benim kaputu kaldırıp bakmamla gördüğüm motor kulağının takozunun koptuguydu üst kısımdaki ... onu değiştirelim dediler arabanın alt kısmındanda pek anlamam alt kısımdada sorunlar olabilirmi şanzıman motor arası bağlantılarda felan parçayı bulamadılar sıparıs ettıler 2-3 gün sonra gelicek başka ne gibi sorunlar olmuş olabilir şanzıman kulagıda kopmuşmudur alttaki _? diğer takozlar felan alt kısma hiç bakmadılar... Yorum bağlantısı
İbrahim Aslıoğlu 4 Temmuz 2017 Paylaş 4 Temmuz 2017 (düzenlendi) Geçmiş olsun, kamyonetin kırılan koltuğuna kaynak yapan usta aküyü ters bağlayınca şarj dinamosuna kadar olan kablolar yanmıştı. Kaynak parasını ödedim, bir de oto elektrik masrafı çıkmıştı. 4 Temmuz 2017 tarihinde İbrahim Aslıoğlu tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Kemal Mert 4 Temmuz 2017 Paylaş 4 Temmuz 2017 Geçmiş olsun. Bu kadarına da pes diyorum. İnsanın gözü gibi baktığı değerli eşyalarını böyle işten güçten anlamayan hele de küçücük çocukların eline veren insanlar.... Allah korusun o kriko bi kaysa küçücük çocuğun başına gelebilecekleri düşünmek bile çok kötü. Motor takozunu orijinal taktirin. Şanzıman takozu ve diğer motor takozu da kontrol edilsin. Şanzımana sıkıntı vereceğini sanmam ama kontrolde fayda vardır. Kabut esnemis olabilir. Kilidi sorun yaratabilir ona da bir bakin. Menteseleri falan kontrol edin. Ordan çıkmadan elinizden geldiğince kontrol edin sağını solunu. Sonra birşey olursa sıkıntı olmasın. Krikonun geldiği yere de bakın. Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 4 Temmuz 2017 Paylaş 4 Temmuz 2017 Geçmiş olsun. Aracı lifte kaldırın ve gerekirse başka bir usta ile yerinde kontrol edin. Bir de Bosch'a şikayette bulunun. Gerekirse onlar başka birini yollayıp kontrol ettirsinler. Bu nasıl iştir ya... Yorum bağlantısı
Ozer Oz 4 Temmuz 2017 Yazar Paylaş 4 Temmuz 2017 6 dakika önce, İbrahim Aslıoğlu yazdı: Geçmiş olsun, kamyonetin kırılan koltuğuna kaynak yapan usta aküyü ters bağlayınca şarj dinamosuna kadar olan kablolar yanmıştı. 6 dakika önce, Kemal Mert yazdı: Geçmiş olsun. Bu kadarına da pes diyorum. İnsanın gözü gibi baktığı değerli eşyalarını böyle işten güçten anlamayan hele de küçücük çocukların eline veren insanlar.... Allah korusun o kriko bi kaysa küçücük çocuğun başına gelebilecekleri düşünmek bile çok kötü. Motor takozunu orijinal taktirin. Şanzıman takozu ve diğer motor takozu da kontrol edilsin. Şanzımana sıkıntı vereceğini sanmam ama kontrolde fayda vardır. Kabut esnemis olabilir. Kilidi sorun yaratabilir ona da bir bakin. Menteseleri falan kontrol edin. Ordan çıkmadan elinizden geldiğince kontrol edin sağını solunu. Sonra birşey olursa sıkıntı olmasın. Krikonun geldiği yere de bakın. Teşekkür ederim 2-3 gün sonra aracı almaya gittiğmide mumkun olan heryerine baktıracağım ama o zamana kadar edınebıldıgım kadar fazla bilgi edinmem lazım ki nerelerde sorun olabılıcegını bıleyım ona göre gittiğimde oralara baktırayım şanzıman takozunu felanda yeni taktırmıştım başka yerde 2 ay önce beni en korkutan şanzımanla motor baglantısı oralarda sıkıntı varsa büyük problem böyle şey görmedim ben hayatımda Yorum bağlantısı
Misafir 4 Temmuz 2017 Paylaş 4 Temmuz 2017 Geçmiş olsun.. Muhtemelen, çırak krikoyu karter kapağına oturtarak motoru kaldırmıştır. Karter kapağı döküm alüminyum, çatlamış olabilir kontrol edilsin. Motoru tutan 4 adet takoz var. Diğerleri de zarar görmüş olabilir. Aks körükleri yırtılmış olabilir. Radyatör giriş çıkış hortumları, motorla ilgili elektrik tesisatı,kontrol edilmeli. Şimdi, Sani Gerşon yazdı: Geçmiş olsun. Aracı lifte kaldırın ve gerekirse başka bir usta ile yerinde kontrol edin. Bir de Bosch'a şikayette bulunun. Gerekirse onlar başka birini yollayıp kontrol ettirsinler. Bu nasıl iştir ya... Sani Bey'le aynı fikirdeyim. Başka yerde detaylı kontrol ettirin ve Bosch Car'a şikayette bulunun. Yaşan sorun, önemsenecek bir sorun. Yorum bağlantısı
Ozer Oz 4 Temmuz 2017 Yazar Paylaş 4 Temmuz 2017 7 dakika önce, Muhteşem Or yazdı: Geçmiş olsun.. Muhtemelen, çırak krikoyu karter kapağına oturtarak motoru kaldırmıştır. Karter kapağı döküm alüminyum, çatlamış olabilir kontrol edilsin. Motoru tutan 4 adet takoz var. Diğerleri de zarar görmüş olabilir. Aks körükleri yırtılmış olabilir. Radyatör giriş çıkış hortumları, motorla ilgili elektrik tesisatı,kontrol edilmeli. Sani Bey'le aynı fikirdeyim. Başka yerde detaylı kontrol ettirin ve Bosch Car'a şikayette bulunun. Yaşan sorun, önemsenecek bir sorun. Teşekkür ederim buradan aldığım fikirle arayıp bosch genel merkezine şikayette bulundum aracı oradan teslim almadanda burada yazan yerleri ve kısımları mutlaka kntrol ettırecegım gerekırse usta goturucegım mecbur işin aksi yani şehir dışına gidicektim oda iptal oldu Yorum bağlantısı
Harun Kocaçalışkan 4 Temmuz 2017 Paylaş 4 Temmuz 2017 Bence motor ve şanzıman bölümü komple kontrol edilmeli. Bir şey yok diye yola çıkarsınız ancak ufak bir sorun oluşmuştur sonradan kendini gösterir. Mesela hortumlarda ufak çatlamalar ve yırtıklar olmuş olabilir. LPG varsa lpg sistemi dahil kontrol edilmeli ancak bu servisin bu işi becerebileceğini sanmıyorum. Bence BOSCH servisiyle görüşün ve bir tutanak ya da rapor alın. Daha sonra aracı normal servise çekin ve incelesinler. Sonra da çıkan masrafı bosch servise fatura edin, kabul etmezlerse dava açın. Yorum bağlantısı
Metin Akbal 4 Temmuz 2017 Paylaş 4 Temmuz 2017 Gecmis olsun. Sacma salak isler boyle amator is mi olur. Insallah buyuk sorunlar cikmaz. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 4 Temmuz 2017 Paylaş 4 Temmuz 2017 18 dakika önce, Muhteşem Or yazdı: Geçmiş olsun.. Muhtemelen, çırak krikoyu karter kapağına oturtarak motoru kaldırmıştır. Karter kapağı döküm alüminyum, çatlamış olabilir kontrol edilsin. Motoru tutan 4 adet takoz var. Diğerleri de zarar görmüş olabilir. Aks körükleri yırtılmış olabilir. Radyatör giriş çıkış hortumları, motorla ilgili elektrik tesisatı,kontrol edilmeli. Evet malesef bunların hepsi olabilir... Diğer kulaklar da zarar görmüş olma ihtimali çok yüksek.. Yorum bağlantısı
Emrah Altun 4 Temmuz 2017 Paylaş 4 Temmuz 2017 Bununla geçmiş olsun. Tanıdık bir usta alıp detaylıca kontrol ettirmenizde fayda var. Yorum bağlantısı
Ozer Oz 4 Temmuz 2017 Yazar Paylaş 4 Temmuz 2017 48 dakika önce, Harun Kocaçalışkan yazdı: Bence motor ve şanzıman bölümü komple kontrol edilmeli. Bir şey yok diye yola çıkarsınız ancak ufak bir sorun oluşmuştur sonradan kendini gösterir. Mesela hortumlarda ufak çatlamalar ve yırtıklar olmuş olabilir. LPG varsa lpg sistemi dahil kontrol edilmeli ancak bu servisin bu işi becerebileceğini sanmıyorum. Bence BOSCH servisiyle görüşün ve bir tutanak ya da rapor alın. Daha sonra aracı normal servise çekin ve incelesinler. Sonra da çıkan masrafı bosch servise fatura edin, kabul etmezlerse dava açın. Bosch genel.merkezine sikayet ettim ancak tutanak felan aklima gelmedi arac hala bosch servisinde aracin oldugu yere gidip ne uzerine tutanak isteyecegim .. Aracin motordan kaldirildigi yazan tutanak mi vermrk istemezlerse ? En sinir oldugum seyse ben demesem ilgilenen yok sordugumda birsey olmaz diye piskin piskin soylediler ya katil edecekler insani Yorum bağlantısı
Harun Kocaçalışkan 4 Temmuz 2017 Paylaş 4 Temmuz 2017 12 dakika önce, Ozer Oz yazdı: Bosch genel.merkezine sikayet ettim ancak tutanak felan aklima gelmedi arac hala bosch servisinde aracin oldugu yere gidip ne uzerine tutanak isteyecegim .. Aracin motordan kaldirildigi yazan tutanak mi vermrk istemezlerse ? En sinir oldugum seyse ben demesem ilgilenen yok sordugumda birsey olmaz diye piskin piskin soylediler ya katil edecekler insani Mecbur verecekler niye vermiyor. Neticede arabanın oraya girişi için bir belge olması lazım. Servis giriş belgesi gibi. Onun notlar kısmına yazsınlar imzalasınlar siz de fotokopisini alın olmazsa. Elinizde mutlaka bir belge olsun her ihtimal için. Servis formunu isteyin, servis formuna araç motor kısmından krikoyla kaldırılmış ve motor takozlarında kopma olmuş diye yazsınlar. Ayrıca diğer hasar gören parçalar için incelenecektir vs. diye eklesinler. Yorum bağlantısı
Ozer Oz 4 Temmuz 2017 Yazar Paylaş 4 Temmuz 2017 Bir saat önce, Harun Kocaçalışkan yazdı: Mecbur verecekler niye vermiyor. Neticede arabanın oraya girişi için bir belge olması lazım. Servis giriş belgesi gibi. Onun notlar kısmına yazsınlar imzalasınlar siz de fotokopisini alın olmazsa. Elinizde mutlaka bir belge olsun her ihtimal için. Servis formunu isteyin, servis formuna araç motor kısmından krikoyla kaldırılmış ve motor takozlarında kopma olmuş diye yazsınlar. Ayrıca diğer hasar gören parçalar için incelenecektir vs. diye eklesinler. Simdi tutanak icin gorustugumd e piskin piskin sen bizi sikayet etmisin... Senin parcan eskiymis omdan kirildi diye agzima aldimmi diyor utanmadan yahu.. Bunlar nasil serefsiz eger sicil hayatim olmasa vallahi yapacagimi biliyorumda tovbe yarabbi..parca eski olabilir ben sana o parca icin getirmemisim ayrica sorun tek bir parcada bile degil.. Altta kopan borumu var ne var belli degil fren degistir diye saglam arac getirmisim motoru krikoyla elemanin kaldirmis koparmis arabanin altini ustunu utanmasalar suclu sensin diyecekler.... Ben senin arabani calisir gonderecem diyor hala altina ustune kendim.bakarim diyor Yorum bağlantısı
Murat Atagenç 4 Temmuz 2017 Paylaş 4 Temmuz 2017 Tamam bizim ustalarda mükemmel değiller ama sende sıkıntı var sanırım. Arabayla ilgili her işinde bir aksilik çıkıyor. Yorum bağlantısı
Ozer Oz 4 Temmuz 2017 Yazar Paylaş 4 Temmuz 2017 (düzenlendi) 11 dakika önce, Murat Atagenç yazdı: Tamam bizim ustalarda mükemmel değiller ama sende sıkıntı var sanırım. Arabayla ilgili her işinde bir aksilik çıkıyor. Abi olayı anlatmışım bende nasıl bir sıkıntı olabilir sence ? diskleri değişsin diye götürdüğüm arabayı üstelikde bosch servisler ucuzda değil.. dışarda her yerde 50 ise parça orada 80 ona rağmen sabit bilindik yer olsun diye oraya götürüp yaptırayım dedım .. almış eline krıkoyu sokmuş altına motorun habire basıyor kaput kalkmış alttan 15cm kadar motor felan gorunuyordu oldugu gibi ben ılk bakınca kaputu açtılar sandım o kadar açıktı sen hiç gördünmü motora kriko vuruldugunu 4 Temmuz 2017 tarihinde Ozer Oz tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 4 Temmuz 2017 Paylaş 4 Temmuz 2017 28 dakika önce, Murat Atagenç yazdı: Tamam bizim ustalarda mükemmel değiller ama sende sıkıntı var sanırım. Arabayla ilgili her işinde bir aksilik çıkıyor. Yok daha neler Yorum bağlantısı
Murat Atagenç 5 Temmuz 2017 Paylaş 5 Temmuz 2017 Manevi olarak diyorum. Belki arabada bir uğursuzluk vardır Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 5 Temmuz 2017 Paylaş 5 Temmuz 2017 (düzenlendi) her arabadan anlayan servis olmaz, aklınızda bulunsun, aracın kendi servisi bile dünyadan bi haberken birde bunları düşünemiyorum bile... 5 Temmuz 2017 tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Necat Ertan 5 Temmuz 2017 Paylaş 5 Temmuz 2017 Sanırım sadece triger değişiminde alttan motora hafif destek veriliyor ve motor yukarı alınıyor çalışmak kolay olsun diye. Belki de bu işlemi yaparken bile motor kulağı sökülüyordur. Saçmalamışlar nereden bakılırsa bakılsın. Size geçmiş , bizimde kulağımıza küpe olsun. Yorum bağlantısı
Ozer Oz 5 Temmuz 2017 Yazar Paylaş 5 Temmuz 2017 30 dakika önce, Necat Ertan yazdı: Sanırım sadece triger değişiminde alttan motora hafif destek veriliyor ve motor yukarı alınıyor çalışmak kolay olsun diye. Belki de bu işlemi yaparken bile motor kulağı sökülüyordur. Saçmalamışlar nereden bakılırsa bakılsın. Size geçmiş , bizimde kulağımıza küpe olsun. Tesekkur ederim aracin on tekerlekleri bile havaya kalkmisti aracin basina gittigimde tum aracin yukunu motor baglantilari cekiyordu ondan dolayi on cam seviyesine kadar cikmisti neredeyse bakalim aracta ne sorunlar cikicak baska bugun yapildigi soylendi Yorum bağlantısı
Ozer Oz 5 Temmuz 2017 Yazar Paylaş 5 Temmuz 2017 (düzenlendi) Beni arayıp aracın hazır olduğunu teslim almamı söylediler gittiğimde araç dışardaydı takılan parçaya baktım 1 günde nasıl geldi onuda anlamadım muhtemelen yan sanayi bir ürün aracın bosch türkiye yetkilisine şikayetim üzerine kontrol edildiğini altta kaçak vs olmadığını söyledilerr arka disk bulunmadığı için torna yaptırmışlardı bilgim vardı 605 Lira fatura çıkardılar birde utanmadan lafı senin araban yani 30 bin lira ya getirdiler kısaca eskiymiş arabam ondan bozulmuş kırılmış vs .. onları şikayet etmem zorlarına gitmiş şerefsiz insanlar ya basit bir bakımı için 600 700 lira para almayı biliyorsun .. elemanın yaptığı hatanın bozduğu arabanın sorumluluğunu üstlenmeye gelince niye üstlenmiyorsun ?? bir kez adım attım birdaha asla böyle yerlerde bakım vs yaptırmam bu arada aracın frenleri eskisinden daha kötü tutuyor sordugumda balata alısıcak felan dediler .. eve geldiğimde aracın arka diskleri felan hiç ısınmamıştı bile neredeyse fren yapa yapa geldim bilerek bu durum normal mi ? Takıların ürünlerin markası ön disk BSG BALATA BSG arka balata DELPHİ koydukları yağ hakkında bir bilgim yok açıktan getirdiler yağı muhtemelen dandik bir yağdır 5 Temmuz 2017 tarihinde Ozer Oz tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Selçuk Bakış 5 Temmuz 2017 Paylaş 5 Temmuz 2017 İçinizi karartmak gibi olmasın ama BSG markası çok kalitesiz bir markadır. 1 Yorum bağlantısı
Ozer Oz 5 Temmuz 2017 Yazar Paylaş 5 Temmuz 2017 6 dakika önce, Selçuk Bakış yazdı: İçinizi karartmak gibi olmasın ama BSG markası çok kalitesiz bir markadır. genel olarak bakarsak fiyat nasıl sizce ... yetkili servis daha karlı olurmuş gibi geldi bana ? Yorum bağlantısı
Recommended Posts